Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 april 2023, 11:41   #2801
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik ben ook arm door mijn integriteit (lang werkloos geweest, zonder uitkering). Dat niet iedereen dat doet, snap ik. Waarschijnlijk ben ik veel armer dan de meeste leden hier.

Best dwaas dat er geen groepen zich organiseren. Sinds 2020 is er te weinig spark over hiervoor, blijkbaar.

Naam school achterhalen, directie school beschimpen. Indien het een lelijke vrouw is haar een hem noemen.

Te riskant, natuurlijk en zet gevaarlijke precedenten, vandaar dat men het laat. Best een belachelijke tijden leven we in.
De gechanteerde lerares moet niet beschimpt worden maar wel de achterlijke clown die haar dwingt om excuses te maken dat zij meisjes ook meisjes noemt, die woke idioot moeten ze openbaar aan de schandpaal nagelen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 18 april 2023 om 11:41.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2023, 12:05   #2802
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De gechanteerde lerares moet niet beschimpt worden maar wel de achterlijke clown die haar dwingt om excuses te maken dat zij meisjes ook meisjes noemt, die woke idioot moeten ze openbaar aan de schandpaal nagelen.
Denk even na, zeg. Ik val die lerares helemaal niet aan, maar het tegendeel. Kan je begrijpend lezen?

Laatst gewijzigd door Weyland : 18 april 2023 om 12:06.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2023, 13:12   #2803
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik ben ook arm door mijn integriteit (lang werkloos geweest, zonder uitkering). Dat niet iedereen dat doet, snap ik. Waarschijnlijk ben ik veel armer dan de meeste leden hier.
Mijn overbuur, die een "Fransman" is, ttz, een geintegreerde Koerd die amper 3 woorden Frans spreekt, verdient 4500 Euro netto aan uitkeringen, waaronder het pensioen van zijn (waarschijnlijk dode) vader die zogezegd al een jaar in Turkije in een ziekenhuis ligt, de "arme oude mensen" energie bijdrage voor zijn (waarschijnlijk dode) vader, een invaliditeitsuitkering van zijn (waarschijnlijk dode) vader, zijn eigen leefloon, dat van zijn vrouw, zijn kindergeld, zijn eigen "arme mensen" energie steun cheque, en nog wat van die dingen. Hij woont zo goed als gratis in een vrij mooi sociaal appartement dat een paar jaar geleden totaal is gerenoveerd.
We weten dat, want aangezien hij maar 3 woorden Frans kan, heeft hij aan mijn vrouw gevraagd van een brief voor hem te schrijven in de naam van zijn vader om te "bewijzen" dat die mens hier nog leeft, en daarbij vroegen ze de rekeninguittreksels van de rekening waarop dat pensioen gestort wordt. Vandaar dat mijn vrouw die gezien heeft.

Integriteit is allemaal mooi en wel, maar je moet goed gek zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 april 2023 om 13:13.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2023, 14:23   #2804
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn overbuur, die een "Fransman" is, ttz, een geintegreerde Koerd die amper 3 woorden Frans spreekt, verdient 4500 Euro netto aan uitkeringen, waaronder het pensioen van zijn (waarschijnlijk dode) vader die zogezegd al een jaar in Turkije in een ziekenhuis ligt, de "arme oude mensen" energie bijdrage voor zijn (waarschijnlijk dode) vader, een invaliditeitsuitkering van zijn (waarschijnlijk dode) vader, zijn eigen leefloon, dat van zijn vrouw, zijn kindergeld, zijn eigen "arme mensen" energie steun cheque, en nog wat van die dingen. Hij woont zo goed als gratis in een vrij mooi sociaal appartement dat een paar jaar geleden totaal is gerenoveerd.
We weten dat, want aangezien hij maar 3 woorden Frans kan, heeft hij aan mijn vrouw gevraagd van een brief voor hem te schrijven in de naam van zijn vader om te "bewijzen" dat die mens hier nog leeft, en daarbij vroegen ze de rekeninguittreksels van de rekening waarop dat pensioen gestort wordt. Vandaar dat mijn vrouw die gezien heeft.

Integriteit is allemaal mooi en wel, maar je moet goed gek zijn.
Je haalt een ander extreem aan. Die corrupte mentaliteit pas ik helemaal voor en is op lange termijn niet houdbaar. Ook de reden waarom ik toch liever Noord-Europa dan Zuid-Europa heb.

Laatst gewijzigd door Weyland : 18 april 2023 om 14:23.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2023, 14:34   #2805
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GZV Bekijk bericht
Onderwijzeres moet zich verontschuldigen omdat ze in een meisjesschool voor haar klas de meisjes heeft aangesproken met 'good afternoon girls'.WTF https://www.youtube.com/watch?v=1ByOobEzsYQ
Onmogelijk. Woke bestaat niet en is een verzinsel van rechts.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 11:34   #2806
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Denk even na, zeg. Ik val die lerares helemaal niet aan, maar het tegendeel. Kan je begrijpend lezen?
Ik had het ook niet over jou dat gij die lerares zou aanvallen, ik had in het vet gezet wat gij schreef: "naam school achterhalen, directie school beschimpen...."..omdat ik ook van die mening ben.
Het is niet de lerares die in de fout gaat maar de woke schooldirectie of wie haar dwingt om excuses te maken.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 11:47   #2807
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ik had het ook niet over jou dat gij die lerares zou aanvallen, ik had in het vet gezet wat gij schreef: "naam school achterhalen, directie school beschimpen...."..omdat ik ook van die mening ben.
Het is niet de lerares die in de fout gaat maar de woke schooldirectie of wie haar dwingt om excuses te maken.
Ahzo, mijn excuses dan (waar ze wel op hun plaats zijn). De waanzin kan best wat tegenwicht gebruiken inderdaad. Geen oprechte excuses daar, puur uit jobbehoud. Wat mij betreft tellen die excuses onder maffiadruk niet en zou die directie van die meisjesschool alle kritiek moeten krijgen die ze verdient.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 12:44   #2808
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Boomers blijven boomers. Respect.

https://youtu.be/hh-Z5e2lsP0

Ik weet dat er een duizend in een dozijn zulke video's zijn. Corona heeft de gekkies naar buiten doen komen, en we zitten momenteel op tonnen aan popcornmateriaal waarmee we nog jaren zoet zullen zijn.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 april 2023 om 12:45.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 12:56   #2809
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tuurlijk, maar zelfs los daarvan hebben kinderen het recht om tijdens hun kinderjaren niet LASTIG GEVALLEN TE WORDEN met opgedrongen dingen over seks, zelfs over "normale" seks, tenminste alles wat te maken heeft met het recreatieve en waar ze normaal nog geen deel van uit maken. Dat ze uiteraard mogen leren wat voortplanting is en zo daar is geen probleem mee. Maar alles wat met lusten en dergelijke te maken heeft, daar moet men ze niet mee lastig vallen als ze daar zelf geen vragende partij voor zijn.
Gisteren op TV nog gezien hoe volwassen woke-figuren in een klasje van erg jonge kinderen hun sex-manie komen uiten onder de mom van “het voorkomen van sexueel overdraagbare aandoeningen”. Bende schijnheilige kwallen!!!
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 14:00   #2810
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Gisteren op TV nog gezien hoe volwassen woke-figuren in een klasje van erg jonge kinderen hun sex-manie komen uiten onder de mom van “het voorkomen van sexueel overdraagbare aandoeningen”. Bende schijnheilige kwallen!!!
Kinderen die nog niet aan seks toe zijn, willen beschermen tegen sexueel overdraagbare aandoeningen...de drogreden is zoooo doorzichtig.
Waar zijn nu al die psychologen, pedagogen en dat soort dat het allemaal zo goed weet over wat betreft de ontwikkelingen van het kind om de kinderen nu te beschermen tegen seksualisering door deze woke pedofielen?!
Want wie kinderen - en zelfs Godbetert kleuters - lastig valt op scholen met informatie waar ze nog niet klaar voor zijn en dat de taak is van ouders, is in mijn ogen een geestelijke aasgier met pedofiele neigingen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 14:17   #2811
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Boomers blijven boomers. Respect.

https://youtu.be/hh-Z5e2lsP0

Ik weet dat er een duizend in een dozijn zulke video's zijn. Corona heeft de gekkies naar buiten doen komen, en we zitten momenteel op tonnen aan popcornmateriaal waarmee we nog jaren zoet zullen zijn.
Die gast is fantastisch, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2023, 14:27   #2812
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Boomers blijven boomers. Respect.

https://youtu.be/hh-Z5e2lsP0

Ik weet dat er een duizend in een dozijn zulke video's zijn. Corona heeft de gekkies naar buiten doen komen, en we zitten momenteel op tonnen aan popcornmateriaal waarmee we nog jaren zoet zullen zijn.
let me ask you a question: "Do you have a dick?"


En dan

"stop staring at my ass"

Geweldig toch.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 10:36   #2813
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Egyptenaren zijn niet opgezet met blackwashing van Cleopatra door Netflix.
In tegenstelling tot Europa vinden ze niet dat woke-Hollywood hun geschiedenis moet herscrijven.

https://www.nme.com/news/film/egypti...ew-documentary

Citaat:
The case claims that the documentary contradicts and distorts Egyptian history in favour of promoting Afrocentrism.

al-Semary described the new depiction of the historic figure as a “crime”, and blamed Netflix’s management team for its participation in the project. He also demanded a thorough investigation of the process, as well as an outright shutdown of Netflix in Egypt.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 10:42   #2814
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Interessant artikel over de analyse van Susan Neiman:

https://www.demorgen.be/nieuws/in-he...woke~bfb6687f/

Samengevat: die hysterische woke-hypocrieten schieten zichzelf in de genderneutrale benen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 20 april 2023 om 10:43.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 12:32   #2815
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Interessant artikel over de analyse van Susan Neiman:

https://www.demorgen.be/nieuws/in-he...woke~bfb6687f/

Samengevat: die hysterische woke-hypocrieten schieten zichzelf in de genderneutrale benen.
Zal binnenkort gecancelled worden he.

Maar uiteraard, sinds de "linksen" de baardapen en kopvodden als hoogste levensvorm zijn gaan aanbidden, zijn ze hun "linkse idealen" allang vergeten he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 12:39   #2816
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

De toekomst kan zeer rechts zijn, puur door de linkse interne verdeeldheid en de wokegeschiftheid.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 12:56   #2817
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De toekomst kan zeer rechts zijn, puur door de linkse interne verdeeldheid en de wokegeschiftheid.
Woke is nochtans extreem-rechts.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2023, 12:59   #2818
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De toekomst kan zeer rechts zijn, puur door de linkse interne verdeeldheid en de wokegeschiftheid.
Ik heb dat in verschillende blogs/vlogs van "oudere" LGBT's al opgemerkt... die zich herinnerden hoe ze enkele decennia geleden achtervolgd en afgeklopt werden door rednecks, en nu achtervolgd en afgeklopt worden door woke lgbtqqia++ sjw's.
En zich daardoor van "links" afgekeerd hebben.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2023, 20:22   #2819
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik heb dat in verschillende blogs/vlogs van "oudere" LGBT's al opgemerkt... die zich herinnerden hoe ze enkele decennia geleden achtervolgd en afgeklopt werden door rednecks, en nu achtervolgd en afgeklopt worden door woke lgbtqqia++ sjw's.
En zich daardoor van "links" afgekeerd hebben.
Et alors ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2023, 21:43   #2820
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Woke is nochtans extreem-rechts.
Woke is het omgekeerde van extreemrechts.

Extreemrechts: pro-blank, gesloten grenzen, geen LGBT indoctrinatie.
Woke: anti-blank, open grenzen, wel LGBT indoctrinatie.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be