Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april (Ninove, 12 maart 1969) is sinds 18 mei 2003 een volksvertegenwoordiger van het Vlaams Belang voor de kieskring Oost-Vlaanderen. Als voormalig sociaal adviseur is hij lid van de commissies Volksgezondheid en Sociale Zaken.

 
 
Discussietools
Oud 8 mei 2007, 19:25   #261
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik heb de site gezien. Kijk, waar gaat u die mensen vinden? Je mag maar op een lijst staan? U zult eerst mensen moeten overtuigen om erop te staan, dat zal moeilijk zijn omdat ze het niet gaan betrouwen en meer kansen hebben bij de eigen lijst, en dan moet u nog eens de kiezer ervan overtuigen op hen te stemmen.
U zult trouwens ook nog een fijne discussie krijgen over de volgorde op de lijst. Ook bestaat de mogelijkheid dat niemand van enig belang op uw lijst wil staan omdat hun eigen belgicistische partij ze dan buitengooit.
Dit is veel werk, misschien iets voor de regionale verkiezingen in 2009?
Tja, de site is nog niet af, dus ik raad je aan wekelijks eens een piepje te nemen

Inderdaad, het starten van een nieuwe partij gaat natuurlijk niet vanzelf. Ik ben geen bekend politicus, maar ik sta wel voor goede ideeën. En het sterkste punt is: er IS nu een alternatief. Mensen hadden géén alternatief voor het Vlaams Belang. Dus kozen ze ervoor... anderen niet.
Mensen die op de lijst willen koemn zullen al zeker niet belgicistisch zijn, dus wat zou hun die andere partij, waar ze toch niet aan hun trekken komen, kunnen schelen?

We mogen niet vergeten dat de VLD veel stemmen gaat verliezen, maar dat er nog steeds zullen zijn die er op stemmen. Wanneer wij opkomen is er voor hun ook een alternatief bij. Alleen jammer dat ik er niet een half jaartje eerder mee begonnen ben. We hadden NU kunnen meedoen..

En inderdaad, we voorzien op te komen in 2009. Samen met het VB en NVA kunnen we dan misschien toch aan een meerderheid komen, en Vlaanderen onafhankelijk verklaren. Mijn droom.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be