Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke.

 
 
Discussietools
Oud 11 februari 2007, 22:59   #1
pistoléke
Burgemeester
 
pistoléke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2003
Locatie: Antwerpen,Merksem
Berichten: 593
Standaard zwart - wit

enkele jaren geleden was ik een grote fan van je programma zwart wit, destijds belde ik regelmatig, graag had ik een reactie over hoe het eigenlijk komt, dat dit programma niet meer bestaat(op de gewone tv/radio) ,zou je ooit terug zo een programma maken als destijds, ik vind daar grote nood achter, ik bedoel al de goede politieke programmas zijn niet meer, nu heb je enkel nog de zevende dag, en wakker op zondag, maar die zijn zo georkestreerd, dat ze doodeenvoudig saai en niet de juiste weerspiegeling zijn van wat er echt leeft tussen de bevolking...
__________________
"Olé Pistolé"
pistoléke is offline  
Oud 12 februari 2007, 20:38   #2
eddy123
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 37
Standaard

Heeft een tijd via internet te downloaden geweest
Mede doordat politici van andere partijen niet wensten mee te werken werd het een vlaams belang propaganda zender zonder enstige discussies en onderwerpen
Ik hoop dat het ooit eens terugkomt
Als de politici van andere partijen niet willen meewerken zou men kunnen opteren voor een soort dialoog tussen luisteraars en het VB
Er zullen dan ongetwijfeld ook niet VB ers vragen stellen die dan voor wat ernstiger discussie kunnen zorgen
eddy123 is offline  
Oud 13 februari 2007, 21:39   #3
Asshen Sukar
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 1.198
Standaard

Het was toch een tijd op Topradio en werkte met luisteraars en bellers. Geen idee waarom het toen verdwenen was. De redatie verontschuldigde zich op voorhand voor wat komen ging
Asshen Sukar is offline  
Oud 14 februari 2007, 10:29   #4
Jürgen Verstrepen
 
 
Jürgen Verstrepen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 100
Standaard

Het komt ooit wel eens terug hoor en het is toen afgevoerd vanwege politieke druk en redenen. Het programma werd teveel bekeken en beluisterd en dan moet je deel uitmaken van een strekking... wat ik weigerde. De rest is geschiedenis.
__________________
Freedom of speech weblog www.jurgenverstrepen.be
Jürgen Verstrepen is offline  
Oud 14 februari 2007, 10:41   #5
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen Bekijk bericht
Het komt ooit wel eens terug hoor en het is toen afgevoerd vanwege politieke druk en redenen. Het programma werd teveel bekeken en beluisterd en dan moet je deel uitmaken van een strekking... wat ik weigerde. De rest is geschiedenis.
Ik zou de reactie van het Vlaams Blok wel eens willen zien als Steve Stevaert de zevende dag gaat presenteren...
Ozymandias is offline  
Oud 15 februari 2007, 16:02   #6
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ik zou de reactie van het Vlaams Blok wel eens willen zien als Steve Stevaert de zevende dag gaat presenteren...
De Zevende Dag is anders al subjectief genoeg, hoor
IlluSionS667 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be