Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2022, 16:02   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.863
Standaard Thierry Baudet wilde in 2021 met DENK samenwerken

Onderwerp:
Thierry Baudet wilde in 2021 met DENK samenwerken

1) hhaa vroege 1 april grap hahah haha ik denk dat de mooie, warme, getinte IRaanse meid hem zeker goed gesmaakt heeft gedurende de blote consumptie momenten in een Hollandse, islamitisch bordeel, haha he hahha Ouwe man die Thierry Baudet, maar ok ook ik maakte toch aardig kennis met typische, gelovige Arab/ Moslim meiden in mijn buurt afgelopen 5 jaar en ik moet toegeven dat Islam een doodgewone Way of Living is met vijf procent extremofielen, maar nu pas begrijp ik dat dit normaal is in elke populatie van mensapen. Ik heb genoeg Hindoe aapachtige extremofielen ontmoet en er ook flink mee moeten vechten en ruzie maken al sedert mijn jeugd in Suriname.

2) Hoe zou nou een serieuze samenwerking tussen het Forum voor Democratie en Denk eruit moeten zien?? Op zich is alles mogelijk, omdat de Turkse versie van Islam, toch veel kapitalistischer is en veel transparanter, ik ken Turkse moslims nu persoonlijk en moet toegeven dat zij echte intelligente, Arische mensapen zijn, volgens de nieuwe theorie modellering. Maar ik probeer juist elke Turkse persoon als individuele manifestatie te beschouwen van een Atman.

3) Islam kan ik nu beter definieren en modelleren, en dat is hoe wetenschap moet werken. Maar vergeet nooit dat wij allemaal doodgewone INtelligente mensapen zijn dus het apengedrag is diepgeworteld, mn onze mannelijke viewpoints naar meiden toe in korte, mini rokjes of in strakke, sexy lingerie, ja oogt anders dan een mooie, hete, maagd in een strakke, PIKzwarte Boerka, helemaal naakt he eronder, haha hah zo lopen harem meiden ook echt rond ok in Dubai, een vriend van mij vertelde dit nog een paar weken geleden. Die blote, 100 % MOSLIM meiden in Boerka zijn dus op elke moment gereed om te neuken en dat is pas een lieve, onderworpen, gewillige, Schattige supermeid hebben he, de droom van elke echte, potente HETEROFIELE man is ook om een 100 % gewillig neukpoppetje te hebben die op elk behoeftig moment haar benen liefdevol en onderworpen wijd opengooit voor zijn kleine, Keiharde man in het sexy broekje.


4) Omdat ik nu dus moslims beter leerde kennen, persoonlijker ben ik toch anders gaan denken over de Zuivere en Ware Islam van de Mekkaanse Roversbendes uit de zevende eeuw en de alledaagse ISlamieten om mij heen hier in de buurt.


-------------------------------- REF op betaalde Pro White Race site TPO (Abonneer je evt) :

https://www.getrevue.co/profile/tpo/...ne+Nieuwsbrief



13 feb, 2022
Thierry Baudet wilde in 2021 met DENK samenwerken
Thierry Baudet wilde in 2021 met DENK samenwerken
Door TPO • Editie #101 • Bekijk online
Bassiehof

Een ‘Conservatieve Alliantie’ tussen Forum voor Democratie en DENK.
Een grap, aldus de nummer vier van de lijst en medewerker van de Tweede Kamerfractie Andreas Bakir. ‘Flauwekul’, noemt hij het deze week. Terecht wijst de FvD'er ook op dat DENK zich presenteert als een progressieve seculiere partij. Samenwerking ligt dan niet in de rede. En het is sowieso uitgesloten dat DENK voor een samenwerking met FvD zou openstaan zoals iedereen met gezond verstand daar de partij zich al enige tijd definitief heeft verloren in schandalen, complottheorieën en hele en halve bedreigingen.
Feit is wel dat Baudet anders over de islam is gaan denken. Dat bleek tijdens een gesprek vorige zomer dat hij had met Sietske Bergsma. “Ik voel mij helemaal niet meer verbonden met anti-islamrechts in Europa. Populisme.”, zei de FvD-voorman toen. Om gelijk te beginnen over de aanslagen van 11 september 2001 en dat dat verhaal niet klopt (iets wat hij begin deze maand kort nader toelichtte in de Tweede Kamer). Die mededeling dat Baudet anders over de islam was gaan denken leidde tot een schok bij de achterban waardoor Baudet zich een dag later genoopt zag in een filmpje duidelijk te maken dat hij niet van plan was zich tot moslim te laten bekerenen dat hij zich nog steeds grote zorgen maakt over immigratie en islamisering.


Lees de Bassiehof van deze week op Geenstijl.nl >>>





https://www.getrevue.co/profile/tpo/...ne+Nieuwsbrief
-------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 13 februari 2022 om 16:06. Reden: typfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:17   #2
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.553
Standaard

One flew over a Baudet's nest
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 19:19   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.672
Standaard

Ik volg al eens de geplogendheden in de Nederlandse Tweede Kamer (zeker nav de zotte Covids-avonturen overal) en moet toegeven dat ik de DENK fractie (Azarkan en Kuzu zijn de bekendste parlementariers ervan) zie groeien in hun job.....

Laatst gewijzigd door kelt : 13 februari 2022 om 19:21.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2022, 01:31   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.863
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik volg al eens de geplogendheden in de Nederlandse Tweede Kamer (zeker nav de zotte Covids-avonturen overal) en moet toegeven dat ik de DENK fractie (Azarkan en Kuzu zijn de bekendste parlementariers ervan) zie groeien in hun job.....

haha haha joh Kelt
ik ben al vier jaar lid van forum voor democratie en over een paar maanden lanceer ik een massa remigratie beweging ok, direct uitgezaaid over heel EU dan.

en mijn plan is futuristisch, massief in HI Tech geworteld, na 30 jaar R& D en theorie moet het ooit gebeuren dan maar.

die inflatie zal mij lekker steunen nu hahah

toch vind ik FVD v Thierry Baudet op alle punten superieur,
en nu pas kan ik het harder onderbouwen waarom een openlijke HARD Rechtse, openlijk Pro White Race BLOK dus noodzakelijk is, maar het hoeft niet perse te leiden tot meer Rassenhaat en geweld tegen de Untermenschen. Dus dit laatste regel ik wel met Wieroe. Massief betoog is sterkste punt nu v Expansie theorie FB SS project

inflatie is voor mij wind in de zeilen
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2022, 03:22   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.863
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

een samenwerking FVD met denk is zeker mogelijk ok en ik zal het moeten vertellen he via publicaties op onze site

technisch kan alles nu

FVD zouden bv alle Turkse meiden kunnen doorpalen om hen effectief te laten integreren in Hollandse LUL FVD Bordelen

als je maar gek genoeg bent kan je alles denken

leven is een Fantasie
LIJDEN is de realiteit
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be