Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2018, 08:27   #841
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Zeg meester, voordat je anderen opzadelt met huiswerk, hoe zit het met de cijfers die aangeven hoe groot de maatschappelijke kost nu eigenlijk is voor cannabis?
Zouden die cijfers nog komen die zijn stelling ondersteunen?

Citaat:
We zullen Geert's tactiek #12 (niet ontkennen = bevestiging) eens toepassen op zichzelf.
Ik denk dat Geert helemaal geen econoom is.
Nog geen ontkenning, dus....
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 13:54   #842
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
opnieuw, toon mij een studie (geen propaganda wiet website!) waaruit blijkt dat cannabis een bestuurder veiliger doet rijden.

IK WACHT!
De site van NCBI is geen propaganda wietsite, Geert, al is je selectieve blindheid ’n serieuze dooddoener om iets bij te leren.
For your comfort (again): https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10908134

In post #830 en #835 kan je - uit bovenstaande link -het c/p antwoord/conclusie op je vraag lezen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 13:54   #843
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wil niet:
Dat vat uw forumgedrag goed samen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 14:17   #844
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
ge legt mij iets voor waarvan ge niet eens weet of het waar is. komende van een complottheorist. Ge weet wel, die mannen die denken dat de maanlanding niet echt is gebeurd...
Ja en?
Zijn er strikte regels voor hetgeen ik u wel en niet mag voorleggen?
Zal ik voortaan eerst via pm vragen of ik u een bepaalde vraag mag voorleggen?

Citaat:
Maar denkt gij soms na als gij iets schrijft?
Ik wel ja.
Citaat:
Gij zit hier een website te ridiculiseren van de Colorado overheid.
Ja en? Sinds wanneer loop jij zo hoog op met Colorado? Als ik iets over Colorado zeg is uw antwoord "Dat is Belgie niet" en nu is Colorado ineens uw favoriete staat.

Citaat:
Is dat wel een goed idee? Denk eens na!
Ik zou niet weten waarom dat een slecht idee is?

Citaat:
Want het is de Colorado overheid die beslist of cannabis legaal is of niet. Dat beseft ge toch??
Ja.

Citaat:
Is het dan een goed idee om hen te ridiculiseren?
Ah, shit ja. Daar had ik niet aan gedacht! Misschien leest de overheid in Colorado hier wel mee! En denken die nu: "Ha, die BigF lacht met onze website, we zullen cannabis eens gauw terug verbieden!"

Citaat:
Ik zou dat niet doen als ik van u was, maar BE MY GUEST!!!DOE MAAR!!
Leg nu endelijk eens uit waarom ik dat niet zou mogen doen?

Citaat:
En de Colorado overheid zien een serieus probleem inzake verkeersdoden veroorzaakt door cannabis. En daarom zetten ze te samen met de cannabis industrie (UW GELOOFSGENOTEN) een preventiecampagne op.
Ja, prima idee zo'n preventiecampagne! Want er sterven mensen in het verkeer in Colorado die cannabis gebruikt hebben. Preventie is dus nodig. Net wat ik hier al maanden zit te roepen. En omdat het legaal is in Colorado zijn daar tijd en middelen vrij gekomen voor preventie.
En het schijnt te werken. In 2017 is het aantal doden sterk gedaald.

Nu naar Belgie: daar vallen ook doden in het verkeer die onder invloed zijn van cannabis. Ja, straf eh, want in Belgie is het verboden en toch gebruiken mensen cannabis. Die belgen zijn ook niet te vertrouwen. Maar in tegenstelling tot Colorado, die een stevig pak geld (en een website!!!) in de strijd kunnen gooien, moddert Belgie maar wat aan. Hier is geen geld voor preventie. We mogen al blij zijn als we 1 keer per jaar een bord langs de snelweg zien staan.
Gelukkig doet Belgie wel aan repressie!! Al haalt dat blijkbaar eigenlijk geen kloten uit, zie Antwerpen.

Soit, ik ben blij dat je het eindelijk eens eens bent met 1 van mijn argumenten pro legalisatie en dat je het hier zelf aangehaald hebt. We komen er wel!!

Citaat:
Ik zou ongerust zijn, als ik van u was, want als die campagne niet lukt, dan hebt ge prijs. Want dan gaat de overheid er misschien eens serieus aan denken om de legalisatie terug te schroeven.
Ja, en dan?

Citaat:
Hebt ge daar al eens aan gedacht?
Als de overheid in Colorado beslist de legalisatie terug te draaien moeten ze dat vooral doen. Ik ga daar geen last van hebben.

Citaat:
Néé hé!
Jij gelooft precies echt dat ik enige invloed heb op de overheidsbeslissingen in Colorado eh? Voor alle duidelijkheid; Die heb ik niet.

Citaat:
Maar weet ge wat, smoort er nog eentje! En ridiculiseert de colorado overheid maar!
Eindelijk eens een goei idee van u!

Ge ziet; we maken vooruitgang.

Ge hebt nu al toegegeven dat legale cannabis zorgt voor inkomsten die kunnen dienen voor preventie en dat die preventie werkt! Eén van de hoofdpunten uit mijn argumentatie!
Stilaan begint uw kar te keren, ik wist dat mijn volhouden hier uiteindelijk resultaat moest opleveren!

Een kleine stap voor een doorsnee mens, een gigantische sprong voor geert!

__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 27 september 2018 om 14:18.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 14:23   #845
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

En omdat ik de slechtste niet ben mag jij nu een nieuw argument kiezen waar we aan gaan werken.

Dat van betere en doeltreffendere preventie hebben we al gehad. Daar ben je ondertussen al van overtuigd. En hoewel ik je een beetje in de goeie richting moest duwen, heb je het meeste werk helemaal zelf gedaan! Je mag best trots zijn!

Welk argument gaan we nu aanpakken geert?
Wat denk je? De volksgezondheid door de stijgende kwaliteit? De mindere inkomsten voor het criminele circuit?...

Kies maar, ik doe mee!
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 27 september 2018 om 14:24.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 14:26   #846
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Ge kunt niet geloven hoe blij ik ben.

Ik denk dat ik mag stellen dat ik hier zowat de eerste ben die geert er van heeft kunnen overtuigen dat er voordelen zijn aan legalisatie. En ik heb het hem dan nog zelf kunnen laten zeggen ook!!

Ikke trots!

ikke
geert
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 15:10   #847
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De site van NCBI is geen propaganda wietsite, Geert, al is je selectieve blindheid ’n serieuze dooddoener om iets bij te leren.
For your comfort (again): https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10908134

In post #830 en #835 kan je - uit bovenstaande link -het c/p antwoord/conclusie op je vraag lezen.
Omdat ge blijkbaar niet wilt antwoorden op mijn vraag:
ik zal ze nog eens herhalen.
Toon eens een post van u op dit forum waarin ge toegeeft een fout te hebben gemaakt?
En als ge het niet erg vindt, ik ga volgende onderwerpen aansnijden waar gij al een bijzondere opinie over gehad hebt op dit forum:
Aliens: bestaan ze echt volgens u?
Wat denkt gij, zijn ze al ... onder ... ons ......?
En Dutroux? Was dat een complot van de roze balletten?
Allez, laat nog eens uw licht hierover schijnen....

En 9/11, was dat volgens u een inside job?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 15:34   #848
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Omdat ge blijkbaar niet wilt antwoorden op mijn vraag:
ik zal ze nog eens herhalen.
Toon eens een post van u op dit forum waarin ge toegeeft een fout te hebben gemaakt?
Omdat ge blijkbaar niet wilt antwoorden op mijn vraag:
ik zal ze nog eens herhalen.
Toon eens een post van u op dit forum waarin ge toegeeft dat ge mij woorden in de mond legde over verkrachting, arbeidscontract en over een studie die ik niet eens aanhaalde?

...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 16:07   #849
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ja en?
Zijn er strikte regels voor hetgeen ik u wel en niet mag voorleggen?
Ja, niets van propaganda websites. En van complotnutters!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Zal ik voortaan eerst via pm vragen of ik u een bepaalde vraag mag voorleggen?
Ok
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Ja en? Sinds wanneer loop jij zo hoog op met Colorado?
Ik loop niet hoog op met Colorado, gij zijt over Colorado begonnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Als ik iets over Colorado zeg is uw antwoord "Dat is Belgie niet" en nu is Colorado ineens uw favoriete staat.
Dit is weer een schaamteloze leugen, gij zijt over Colorado begonnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Ah, shit ja. Daar had ik niet aan gedacht! Misschien leest de overheid in Colorado hier wel mee! En denken die nu: "Ha, die BigF lacht met onze website, we zullen cannabis eens gauw terug verbieden!"
Ik merk steeds hetzelfde patroon bij. Gij komt een mening tegen die niet strookt met uw mening, en gij wordt persoonlijk en ridiculiserend, zelfs al komt het van uw mede gelovigen en mede parochianen.
Zoals bij deze dame:
As president of Colorado's Cannabis Consumers Coalition, Larisa Bolivar is both a longtime user and an advocate. For the past two years, she has conducted online surveys by polling marijuana users about just where they get their pot from. She reached out through the coalition's Facebook page, which has 17,000 members, and contacted people directly after obtaining customer lists from cannabis-related companies.

En wat doet gij, ge begint haar resultaten te ridiculiseren. En dat maar om 1 reden, haar resultaten stroken niet met uw opinie.

Hetzelfde met de website van de Colorado overheid, samen met de cannabis sector. Ridiculisering.

het aanvaarden van een mening die niet strookt met de uwe, dat is echt een probleem voor u.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Leg nu endelijk eens uit waarom ik dat niet zou mogen doen?


Ja, prima idee zo'n preventiecampagne! Want er sterven mensen in het verkeer in Colorado die cannabis gebruikt hebben. Preventie is dus nodig. Net wat ik hier al maanden zit te roepen.
Néé! néé! néé! dat zat gij helemaal niet te roepen! Gij zat te roepen dat de overheid zich niet mag bezighouden met alles wat vrij groeit in de natuur!
en deze preventiecampagne is niet de preventiecampagne die gij en de rest van de blowers voorzien hadden! dat ging over preventie om jongeren te waarschuwen voor de problemen van een verslaving, NIET over een stijging van verkeersdoden! Dit zijn extra kosten die niet voorzien zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nu naar Belgie: daar vallen ook doden in het verkeer die onder invloed zijn van cannabis. Ja, straf eh, want in Belgie is het verboden en toch gebruiken mensen cannabis. Die belgen zijn ook niet te vertrouwen. Maar in tegenstelling tot Colorado, die een stevig pak geld (en een website!!!) in de strijd kunnen gooien, moddert Belgie maar wat aan. Hier is geen geld voor preventie. We mogen al blij zijn als we 1 keer per jaar een bord langs de snelweg zien staan.
Gelukkig doet Belgie wel aan repressie!! Al haalt dat blijkbaar eigenlijk geen kloten uit, zie Antwerpen.
maar hier is er geen stijging van cannabis verkeersdoden want, er is geen legalisatie. Halloooooo! Blijven volgen hé! wakker blijven!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Soit, ik ben blij dat je het eindelijk eens eens bent met 1 van mijn argumenten pro legalisatie en dat je het hier zelf aangehaald hebt. We komen er wel!!
Hoe meer ik mij informeer, hoe meer ik tegen ben! dank u daarvoor. hoe meer blowers trouwens ook inzien dat er wel degelijk een probleem is! Gij zijt daar niet bij, want uw opinie veranderen, dat is een probleem. het aanvaarden dat anderen (zeofs blowers) een andere mening hebben dan u, dat is ook een probleem voor u.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Als de overheid in Colorado beslist de legalisatie terug te draaien moeten ze dat vooral doen. Ik ga daar geen last van hebben.
Ik denk het wel, want dan kunt ge dat niet meer als vb geven.!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


[b]Ge hebt nu al toegegeven dat legale cannabis zorgt voor inkomsten die kunnen dienen voor preventie
nee hoor, deze preventie was uit noodzaak en onverwacht. een onverwachte extra kost, dat haten politici!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
en dat die preventie werkt!
we zullen zien. ik zou er niet op rekenen...

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 september 2018 om 16:12.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 17:07   #850
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ge kunt niet geloven hoe blij ik ben.

Ik denk dat ik mag stellen dat ik hier zowat de eerste ben die geert er van heeft kunnen overtuigen dat er voordelen zijn aan legalisatie. En ik heb het hem dan nog zelf kunnen laten zeggen ook!!

Ikke trots!

ikke
geert
Fantastische poging om mij te ridiculiseren.

Het is een patroon bij u.

En gij doet dit enkel en alleen omdat ik een mening heb die niet strookt met de uwe.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 17:14   #851
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Fantastische poging om mij te ridiculiseren.
Daar is niet veel voor nodig.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 17:24   #852
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
opnieuw, toon mij een studie (geen propaganda wiet website!) waaruit blijkt dat cannabis een bestuurder veiliger doet rijden.
...en alweer een stropop

Kom liever eens met de cijfers voor die maatschappelijke kost van cannabis
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 17:27   #853
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
In Nederland gaan ze nog een stapje verder gaan:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...eden~ac9c6c6e/
mmm ... juist ja
Tot nu toe nog 'braaf' onder het mom van mogelijke hinder en aanzet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 17:31   #854
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Fantastische poging om mij te ridiculiseren.

Het is een patroon bij u.

En gij doet dit enkel en alleen omdat ik een mening heb die niet strookt met de uwe.
juist ja
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 18:14   #855
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
maar hier is er geen stijging van cannabis verkeersdoden want, er is geen legalisatie. Halloooooo!
ladies and gentlemen, we hebben een nieuwe bodem bereikt
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 19:15   #856
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik loop niet hoog op met Colorado, gij zijt over Colorado begonnen.
Het gaat er niet over wie begonnen is over Colorado. Het gaat erover dat, wanneer ik iets over Colorado zeg, jij op je achterste poten staat omdat Colorado niet Belgie is maar dat jezelf, wanneer er iets in Colorado te rapen valt, je niet schaamt om zelf Colorado boven te halen.

Citaat:
Dit is weer een schaamteloze leugen, gij zijt over Colorado begonnen.
Lees bovenstaande reactie.
Citaat:
Ik merk steeds hetzelfde patroon bij. Gij komt een mening tegen die niet strookt met uw mening, en gij wordt persoonlijk en ridiculiserend, zelfs al komt het van uw mede gelovigen en mede parochianen.
Zoals bij deze dame:
As president of Colorado's Cannabis Consumers Coalition, Larisa Bolivar is both a longtime user and an advocate. For the past two years, she has conducted online surveys by polling marijuana users about just where they get their pot from. She reached out through the coalition's Facebook page, which has 17,000 members, and contacted people directly after obtaining customer lists from cannabis-related companies.

En wat doet gij, ge begint haar resultaten te ridiculiseren. En dat maar om 1 reden, haar resultaten stroken niet met uw opinie.

Hetzelfde met de website van de Colorado overheid, samen met de cannabis sector. Ridiculisering.
Ik ridiculiseer die websites niet, ik ridiculiseer u.
Omdat u, terwijl u studies van universiteiten afdoet als onzin, je er je hand niet voor omdraait om hier dingen als waarheid te verkondigen omdat ze uit een poll op facebook blijken.

Citaat:
het aanvaarden van een mening die niet strookt met de uwe, dat is echt een probleem voor u.

Wie het zegt!!



Citaat:
Néé! néé! néé! dat zat gij helemaal niet te roepen! Gij zat te roepen dat de overheid zich niet mag bezighouden met alles wat vrij groeit in de natuur!
Inderdaad. En daar blijf ik bij.
Net zoals ik er bij blijf dat de overheid controle moet uitvoeren op de kweek en de productie van cannabis.
Weer typisch jij. Doelbewust bepaalde argumenten van mij weglaten in een wanhopige poging toch ergens een greintje gelijk te halen.

Citaat:
en deze preventiecampagne is niet de preventiecampagne die gij en de rest van de blowers voorzien hadden! dat ging over preventie om jongeren te waarschuwen voor de problemen van een verslaving, NIET over een stijging van verkeersdoden! Dit zijn extra kosten die niet voorzien zijn.
Geen probleem. Er komt na legalisatie toch geld binnen.
Bovendien lees ik in elke studie dat er meer jongeren met cannabis het slachtoffer worden van ongevallen omdat jongeren sowieso meer ongevallen hebben. En dat het niet zeker is dat cannabis de oorzaak is.

Citaat:
maar hier is er geen stijging van cannabis verkeersdoden want, er is geen legalisatie.
Heb je ook cijfers van het aantal verkeersdoden in Belgie waar cannabis een rol speelt? Want als die volgens jou niet stijgen moet je op zijn minst ergens die cijfers hebben, ander is het weer niet meer dan natte vinger werk.


Citaat:
Halloooooo! Blijven volgen hé! wakker blijven! Hoe meer ik mij informeer, hoe meer ik tegen ben! dank u daarvoor. hoe meer blowers trouwens ook inzien dat er wel degelijk een probleem is! Gij zijt daar niet bij, want uw opinie veranderen, dat is een probleem. het aanvaarden dat anderen (zeofs blowers) een andere mening hebben dan u, dat is ook een probleem voor u.
Ja, ik heb een mening en ik verdedig die. En zolang er niemand is die mij met steekhoudende argumenten kan overtuigen blijf ik bij die mening. En of die argumenten nu komen van blowers, alcoholiekers, misdienaars of heftruckchauffeurs, mij om het even. Als ik het er niet mee eens ben ga ik erover in discussie.
Ik zie niet in wat daar het probleem van is.
Ga jij zo snel overstag dan?
De enige keer dat ik jou dat ooit heb zien doen was hierboven. Toen je eindelijk toegaf dat legalisatie kan zorgen dat er meer en betere preventie is.
Maar we werken verder.
Ik blijf er goeie hoop op hebben dat ik u nog op andere punten ga kunnen overtuigen.

Citaat:
Ik denk het wel, want dan kunt ge dat niet meer als vb geven.!
Dan gebruik ik Washington of Canada ofzo wel. Keuze genoeg tegenwoordig.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 27 september 2018 om 19:22.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 19:17   #857
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Omdat ge blijkbaar niet wilt antwoorden op mijn vraag:
ik zal ze nog eens herhalen.
Toon eens een post van u op dit forum waarin ge toegeeft een fout te hebben gemaakt?
En als ge het niet erg vindt, ik ga volgende onderwerpen aansnijden waar gij al een bijzondere opinie over gehad hebt op dit forum:
Aliens: bestaan ze echt volgens u?
Wat denkt gij, zijn ze al ... onder ... ons ......?
En Dutroux? Was dat een complot van de roze balletten?
Allez, laat nog eens uw licht hierover schijnen....

En 9/11, was dat volgens u een inside job?
Dit is nu al de 2-de keer dat ge op redelijk debiele/schaamteloze wijze probeert het onderwerp af te leiden ipv in te gaan op wat ik stelde, waaruit ik slechts kan besluiten dat ge me gelijk geeft, maar dat niet kan/wil/durft toe te geven.
QED, dus, overduidelijk.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 19:19   #858
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Fantastische poging om mij te ridiculiseren.
Ja he? Het was met de voorzetten die u geeft helemaal niet moeilijk om binnen te koppen.
Citaat:
Het is een patroon bij u.

En gij doet dit enkel en alleen omdat ik een mening heb die niet strookt met de uwe.
Nee, ik doe dat omdat u mij alle munitie geeft om u te ridiculiseren.
En omdat ik u graag een trolkoekje van eigen deeg toespeel.

Jij mag mij ongestoord woorden in de mond leggen, mij valselijk beschuldigen van leugens maar als ik moet lachen met uw 'argumenten' begin je te huilen!

"Boehoe, die stoute BigF lacht mij uit! Mamaaaa!!!"

Je oogst wat je zaait jongen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 19:30   #859
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik merk steeds hetzelfde patroon bij. Gij komt een mening tegen die niet strookt met uw mening, en gij wordt persoonlijk en ridiculiserend, zelfs al komt het van uw mede gelovigen en mede parochianen.
Dat jij dit over je lippen krijgt is tenenkrullend.
Als ik ridiculiserend doe over uw argumenten is dat omdat ik ze ridicuul vindt. En als ik door dit topic lees ben ik blijkbaar niet de enige die daar zo over denkt.
90% van deze draad zijn reacties die u wijzen op leugens, verkeerde aannames, foute veronderstellingen en onbetrouwbare studies (een poll op facebook afdoen als een betrouwbare bron maar wel klagen als daar mee gelachen wordt, wat had je eigenlijk verwacht?)

En persoonlijk worden?

Het feit dat dat verwijt komt van iemand die er niet voor terugdeinst te liegen over dingen die ik gezegd zou hebben over verkrachting is hemeltergend.
Hoeveel persoonlijker kan je nog worden wanneer je insinueert dat ik verkrachting goedkeur?

Maar nogmaals; krijg je een koekje van eigen deeg is het plots huiltrol alom.
Om compassie mee te krijgen.

Ga eens googlen naar internet-trollen op forums.
Eerst mensen lastig vallen met leugens en absurde onzin maar zodra ze ergens in hun gat gebeten worden gaan janken dat ze onheus behandeld worden.
Zie je overeenkomsten?
Nee?
Ook niet als je voor de spiegel gaat staan?
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 27 september 2018 om 19:31.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:00   #860
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dit is nu al de 2-de keer dat ge op redelijk debiele/schaamteloze wijze probeert het onderwerp af te leiden ipv in te gaan op wat ik stelde, waaruit ik slechts kan besluiten dat ge me gelijk geeft, maar dat niet kan/wil/durft toe te geven.
QED, dus, overduidelijk.
Het is andersom.

Dit was uw stelling,

Intelligente mensen geven het zonder schroom toe als ze de bal hebben misgeslagen

Wel, geef eens een voorbeeld van 1 keer (één keer) dat ge op dit forum, in eender welke draad, ge toegeeft dat ge de draad hebt misgeslagen.

Ik wacht!

En ik blijf wachten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be