Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Kathleen Van Brempt (sp.a) - 31 mei tot 6 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Kathleen Van Brempt (sp.a) - 31 mei tot 6 juni "Antwerpse politica. Naast gemeenteraadslid is zij momenteel staatssecretaris voor Arbeidsorganisatie en Welzijn op het werk. Politieke babe en stemmenkanon op de lijsten van sp.a-spirit. Voorheen ook Europarlementslid. Neemt zij haar functie op na

 
 
Discussietools
Oud 5 juni 2004, 12:58   #1
dan1el
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: waarschoot
Berichten: 1
Standaard

Ik huwde 5 jaar geleden - weduwnaar met een weduwe. Mijn weduwe leefde van vervangingsinkomens, 800 € ongeveer per maand.
Onmiddelijk stopt alle inkomen, normaal toch, maar gans het jaar door ben en blijf ik alleenstaande voor de fiscus. Wanneer wordt de sociale wetgeving en de fiscale wetgeving aangepast aan mekaar? Vroeger kreeg de weduwe nog één jaar het pensioen, precies om dat te overbruggen maar dit werd afgeschaft.
Mijn zoon huwde deze week 2 juni met een meisje, ze heeft al 3 kinderen uit een vorige relatie, geen werk, geen enkel inkomen. Ra Ra, hij is alleenstaande tot het einde van dit jaar, krijgt wel kindergeld maar dat is het. Fiscaal is hij alleenstaande.. Wanneer verandert dat eens? Ik heb ooit een verzoekschrift ingediend maar geen kat die er op heeft gereageerd in de kamers.. Welke partij is er voor het gezin? Ik weet niet voor wie te kiezen en zal waarschijnlijk blanco stemmen.
__________________
jammer maar ik kan niet voor CD&V stemmen,ze zijn niet meer voor het gezin!!!
dan1el is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be