Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2011, 16:30   #61
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Ik verzet mij tegen extremen. Er is een groot verschil?. Ik zie geen reden om mij meer tegen de Islam te verzetten dan tegen elk ander geloof.
Ik wel. Alleen al omwille van de criminogene aard ervan.
Er omdat die religie goed is voor de produktie van kuddedieren ontdaan van elke vorm van kritische ingesteldheid, niet in staat tot vooruitgang, enkel regresserend. Het levert domme papegaaien die zich liever bezig houden met achterlijke bedoeningen als "eer", idote halalregeltjes, hun vrouwen die zich moeten schamen om hun vrouwelijkheid en zich moeten bedekken terwille van de heren die zich niet kunnen beheersen, etc, dan met persoonlijke ontwikkeling.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:32   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.432
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Dan zou ik van werk veranderen als ik u was.
Waarom?
Citaat:
Wij moeten dergelijke dingen niet doen.
Aangezien uw reactie. U blijkt moslim te zijn.
Sinds wanneer is 5 keer per dag bidden niet meer verplicht voor een moslim?
(een goeie, maar mislukte poging op de werkvloer waarbij enkele van de meer hardcore moslims beweerden dat het hun recht was 5 keer per shift voor 10 minuten te gaan bidden, en dat hun middernachtpauze daar niet bijhoorde)

En is het geen stelregel dat "de moslim" na het ontlasten alleen de linkerhand mag gebruiken om de boel proper te krijgen?


Citaat:
Dat lijkt mij ook, alleen bestaat zo'n gemeenschap hier niet echt.
Helaas voor U heb ik toch een andere indruk.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:34   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.432
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Snerror, Torkinson, Elbow. In naam van het geloof zijn de meest gruwelijke daden al goedgepraat. Daar zijn alle geloven even ziek in.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:34   #64
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Waar roep ik?

PS mag ik u verwijzen naar post 51?
Niet letterlijk natuurlijk.

Over post 51: Deze God zet niet aan tot geweld en haat. Zeker niet in dezelfde mate. Maar ik smeek u, lees mijn link, en oordeel zonder vooroordelen. Laat de politieke correctheid varen en vorm je eigen mening over wat er staat.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:34   #65
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
De bijbel ook, toch zijn er gematigde christenen, die niet alle dogma's aanvaarden. Katholieken die geen problemen hebben met abortus en homofilie bijvoorbeeld.
De bijbel zijn verhaaltjes geschreven door verschillende schrijvers. De koran aanziet men als het letterlijke woord van ene allah. U legt uw hoop op mensen die beweren moslim te zijn. U hoopt dat men een soort van euroislam kan oprichten. U denkt dat de islam zoiets is als het christendom zonder poilitieke doctrine. Iets dus om ons niet al te veel zorgen om te maken. U vergist u schromelijk. U wijst liever met het vingertje naar de autochtoon.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 7 november 2011 om 16:35.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:35   #66
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarom?

Aangezien uw reactie. U blijkt moslim te zijn.
Sinds wanneer is 5 keer per dag bidden niet meer verplicht voor een moslim?
(een goeie, maar mislukte poging op de werkvloer waarbij enkele van de meer hardcore moslims beweerden dat het hun recht was 5 keer per shift voor 10 minuten te gaan bidden, en dat hun middernachtpauze daar niet bijhoorde)

En is het geen stelregel dat "de moslim" na het ontlasten alleen de linkerhand mag gebruiken om de boel proper te krijgen?



Helaas voor U heb ik toch een andere indruk.
Nee, ik zei dat integratie wordt bevordert door werk. Waarna gij zegt dat ge van bidden niet geïntegreerd geraakt. Wij moeten op het werk niet bidden, gij wel?

Proberen gaat mee. Er werd hen hopelijk duidelijk gemaakt dat dat niet kan, waarna ze zich moesten aanpassen. Simpel toch?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:36   #67
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De bijbel zijn verhaaltjes geschreven door verschillende schrijvers. De koran aanziet men als het letterlijke woord van ene allah. U legt uw hoop op mensen die beweren moslim te zijn. U hoopt dat men een soort van euroislam kan oprichten. U denkt dat de islam zoiets is als het christendom zonder poilitieke doctrine. Iets dus om ons niet al te veel zorgen om te maken. U vergist u schromelijk. U wijst liever met het vingertje naar de autochtoon.
Nee, ik stel alleen vast dat mensen matigen naarmate ze integreren.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:37   #68
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Niet letterlijk natuurlijk.

Over post 51: Deze God zet niet aan tot geweld en haat. Zeker niet in dezelfde mate. Maar ik smeek u, lees mijn link, en oordeel zonder vooroordelen. Laat de politieke correctheid varen en vorm je eigen mening over wat er staat.
Als ge mij een link geeft met daarin een hele tekst van iemand die de Islam wil veroordelen als zijnde "Crimineel", hoef ik die niet te lezen.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:37   #69
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Nee, ik stel alleen vast dat mensen matigen naarmate ze integreren.
De vraag is; integreren ze?
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:38   #70
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Als ge mij een link geeft met daarin een hele tekst van iemand die de Islam wil veroordelen als zijnde "Crimineel", hoef ik die niet te lezen.
Laat die politieke correctheid varen en lees wat er staat.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:38   #71
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
1. "Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij." (1 Timoteüs 2;12)
Het gaat hier om een passage uit de eerste pastorale brief van Paulus aan zijn leerling Timoteüs, die vaak wordt aangehaald om vrouwen te weren uit het priesterambt. De vertaling is uit de statenbijbel. In een katholieke vertaling klinkt het zo: "Ik sta niet toe dat de vrouw onderricht geeft of meestert over de man; zij moet zich stilhouden."

2. "Ga nu heen, en sla Amalek, en verban alles, wat hij heeft, en verschoon hem niet; maar dood van den man af tot de vrouw toe, van de kinderen tot de zuigelingen, van de ossen tot de schapen, van de kemelen tot de ezelen toe." (1 Samuël 15;3) In dit bijbelvers geeft de profeet Samuël, tevens richter van de Israëlieten, opdracht tot volkerenmoord op een naburig volk.
In een andere vertaling: ""Daarom moet ge Amalek gaan verslaan, en alles wat hem toebehoort, met de banvloek treffen; zonder genade moet ge mannen en vrouwen, kinderen en zuigelingen, runderen en schapen, ezels en kamelen doden."

3. "De toveres zult gij niet laten leven." (Exodus 22:18) Mozes roept op de heksen te vermoorden.

4: "Gelukkig is hij die ons wreekt voor wat je ons aangedaan hebt, die jou kinderen grijpt en ze tegen de rotsen kapotslaat" (Psalm 137:9)

5: "En de man stuurde zijn sexslavin naar buiten, naar hen, en ze verkrachtten en misbruikten haar de hele nacht door en bij zonsopkomst lieten ze haar gaan. Bij zonsondergang ging de vrouw terug naar het huis van haar meester, viel voor de deur neer en sliep tot dageraad. Toen haar meester wakker werd in de ochtend en zijn deur opende zei hij tegen haar: 'sta op, laten we gaan'. Maar er kwam geen antwoord. Hij tilde haar op zijn ezel en ging op pad. (Judges 19:25-28)

6: "Op dezelfde manier kontneukten ook de mannen die hun natuurlijke geslachtsgemeenschap met vrouwen hadden opgegeven elkaar. Mannen verrichte schaamteloze daden en ontvingen hun rechtvaardige straffen daarvoor" (Romans 1:27)

No. 7:
“And Jephthah made a vow to the Lord, and said, ‘If you will give the Ammonites into my hand, then whoever comes out of the doors of my house to meet me, when I return victorious from the Ammonites, shall be the Lord’s, to be offered up by me as a burnt-offering.’ Then Jephthah came to his home at Mizpah; and there was his daughter coming out to meet him with timbrels and with dancing. She was his only child; he had no son or daughter except her. When he saw her, he tore his clothes, and said, ‘Alas, my daughter! You have brought me very low; you have become the cause of great trouble to me. For I have opened my mouth to the Lord, and I cannot take back my vow.’” (Judges 11:30-1, 34-5)

8: De heer sprak tot Mozes: "Neem je zoon, je enige zoon Isaac, die je liefhebt and ga naar het land van Moriah. Offer hem daar als brandoffer op één van de bergen die ik je zal tonen" (Genesis 22:2)

9: "Vrouwen, onderwerp je aan je echtgenoot als je doet aan de here" (Ephesians 5:22)

10: ""Slaven, onderwerp je aan je meester met alle respect, niet alleen een rechtvaardige maar zelfs een wrede meester" (1 Peter 2:18)
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:39   #72
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Dat mag dan weer wel hahahahaha.
Hypocriet.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:40   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.432
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Nee, ik zei dat integratie wordt bevordert door werk. Waarna gij zegt dat ge van bidden niet geïntegreerd geraakt. Wij moeten op het werk niet bidden, gij wel?
Toch tof, selectief quoten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
een goeie, maar mislukte poging op de werkvloer waarbij enkele van de meer hardcore moslims beweerden dat het hun recht was 5 keer per shift voor 10 minuten te gaan bidden, en dat hun middernachtpauze daar niet bijhoorde
Indien de werkgever daarmee had ingestemd, dan ging ik eisen voor een zwembad. Als aquariaan moet ik elke 6 uur een uur in water van 28°C zwemmen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:42   #74
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Snerror, Torkinson, Elbow. In naam van het geloof zijn de meest gruwelijke daden al goedgepraat. Daar zijn alle geloven even ziek in.
Dat is waar.
Maar laten we effe niet uit het oog verlizen dat er toch wel een verschil in geloofsbeleving is tussen Westerlingen en moslims. In het Westen zullen er nog wel gelovigen zijn, maar één ding is duidelijk : voor die mensen (de weinigen die er nog zijn) is dat een privézaak waarmee ze niet te koop lopen en anderen lastig vallen. Bij moslims bepaalt het geloof heel hun leven : van de manier waarop ze hun gat afkuisen tot de mensen met wie ze omgaan etc.
In de ene groep is de hersenspoeling zo goed als verdwenen, bij de anderen wordt ze erger met de dag erger en blijft ze van generatie op generatie, ondanks scholing en onderwijs.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:43   #75
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Nee, ik stel alleen vast dat mensen matigen naarmate ze integreren.
Waar ziet u integratie ? Ik zie nu hoofddoeken op straat, 20 jaar geleden zag ik die niet. Ik zie dat hoe meer moslims er in een wijk wonen hoe minder neiging tot 'integratie' en hoe meer zij er hun regeltjes willen invoeren.

Islamoloog urbain vermeulen schreef daar destijds dit over.

URBAIN VERMEULEN OVER DE ISLAMISERING VAN ONZE SAMENLEVING
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...opic.php?t=798

Citaat:
De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 7 november 2011 om 16:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:45   #76
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dat is waar.
Maar laten we effe niet uit het oog verlizen dat er toch wel een verschil in geloofsbeleving is tussen Westerlingen en moslims. In het Westen zullen er nog wel gelovigen zijn, maar één ding is duidelijk : voor die mensen (de weinigen die er nog zijn) is dat een privézaak waarmee ze niet te koop lopen en anderen lastig vallen. Bij moslims bepaalt het geloof heel hun leven : van de manier waarop ze hun gat afkuisen tot de mensen met wie ze omgaan etc.
In de ene groep is de hersenspoeling zo goed als verdwenen, bij de anderen wordt ze erger met de dag erger en blijft ze van generatie op generatie, ondanks scholing en onderwijs.
Ketn gij hier veel allochtonen die hun gat met de hand afkuisen? Ik niet, nochtans geven wij elkaar standaard ook de rechterhand.

Elk geloof is hetzelfde. Extremiteiten mogen niet worden geaccepteerd, vanwaar ze ook komen. De beste manier hiertoe is, spreken met elkaar.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:46   #77
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Waar ziet u integratie ? Ik zie nu hoofddoeken op straat, 20 jaar geleden zag ik die niet. Ik zie dat hoe meer moslims er in een wijk wonen hoe minder neiging tot 'integratie' en hoe meer zij er hun regeltjes willen invoeren.

Islamoloog urbain vermeulen schreef daar destijds dit over.

URBAIN VERMEULEN OVER DE ISLAMISERING VAN ONZE SAMENLEVING
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...opic.php?t=798
Omdat het racisme ook toegenomen is, omdat moslims steeds moeillijker aan werk geraken. omdat enkele demagogen de bevolkingsgroepen zoveel mogelijk tegen elkaar op trachten te zetten. Omdat ons integratiebleid faalt, omdat...
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.

Laatst gewijzigd door Torkilson : 7 november 2011 om 16:48.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:47   #78
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Elk geloof is hetzelfde.
Fout

http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:48   #79
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Fout.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:49   #80
wise words
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 oktober 2011
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, het geloof is uitgevonden uit angst voor de dood. Het is een sterk wapen om het volk onder controle te houden.

Bekijk de link in mijn onderschrift.
wise words is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be