Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2020, 01:43   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
2e verblijvers mogen niet naar de kust omdat anders de ziekenhuizen daar overrompeld zouden worden. Asielzoekers in de leeggebleven parken opvangen, dat is dan weer geen probleem, die worden niet ziek en moeten naar het ziekenhuis zeker. Of wacht, die zullen zich beter aan de social distancing maatregelen houden dan de autochtone 2e verblijver.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 11:25   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Garry gaat asielzoekers in zijn appartementen krijgen sé
Schitterend ! DVZ en Maggie gaan super tevreden zijn met zulke blijken van burgerzin.

En vergeet dat bootje niet hee, daar kunnen er ook nog wel een paar in als het geen te grote exemplaren zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 11:29   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Steek er maar gelijk 10 in, en dan de stop eruit. Dan gaan ze toch iets geleerd hebben als ze terug naar huis gaan,... zwemmen.

Ik heb niets tegen die mensen hoor, als ze braaf zijn tenminste, maar wie er voor betaald mag niet komen en anderen zouden ze er in steken. Dat ze maar proberen hé, het Vlaams belang zal er wel bij varen. Een betere garantie op een grandioze verkiezingsoverwinning is niet te vinden. Ik hoop zelfs dat ze het gaan doen, of proberen te doen.
10 ? Waar ga je die steken op dat bootje ?

En is het zo versleten, dat je het wil laten zinken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 13:29   #44
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
10 ? Waar ga je die steken op dat bootje ?

En is het zo versleten, dat je het wil laten zinken ?
dubbel

Laatst gewijzigd door Garry : 15 april 2020 om 13:36.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 13:35   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
10 ? Waar ga je die steken op dat bootje ?

En is het zo versleten, dat je het wil laten zinken ?
Neeee, gek. is van duits makelij, kan gerust wat hebben.

Combuis, vooronder en achterkajuit. Met 10 zal niet confortabel zijn maar om de vier uur wisselen van de wacht en dan kruipt de afgaande toch weer in de nest van de opgaande. Zo ging dat vroeger toch ook?

En om zich te wassen slepen we ze wel een eindje mee door het water. En als ze van hun klo.... maken, eventjes kielhalen dat kalmeert verbazingwekkend goed, vooral met zo een diep stekende vinkiel. Hopelijk hangen er tegen dan al flink wat pokken aan, dan kunnen we zo het onderwaterschip een poetsbeurt geven, dat is dan ook weeral goed meegenomen.

Voor hunne fret moeten ze zelf maar zorgen want als wij ze wat te eten geven is het toch nooit naar hun zin.

En een oversteek duurt onder zeil bij een minimum van 5 knopen zo ongeveer tussen de 11 en de 12 uur rechtstreeks vanuit Nieuwpoort naar Ramsgate.

Vlak voor Ramsgate mieter ik ze van boord, dan kunnen ze nog een km'tertje schoolslag oefenen.

En dat ze dan nog eens zeggen dat een vreemde cultuur niet verrijkend is. Nog gratis zwemlessen er bovenop. Wat kunnen ze nog meer verlangen. En ik weet dat er een massa mensen me heel dankbaar zouden zijn. Voor die dankbaarheid alleen al doet ge dat toch met veel plezier.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 april 2020 om 13:49.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 14:29   #46
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

En wat doet ge met die in uw appartement ?

Ik schat dat ge toch een 70-tal kwijt kunt in uw 7 appartementen als ge ze goed stapelt.

De weldoenerij van Garry kent geen grenzen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2020, 11:09   #47
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En wat doet ge met die in uw appartement ?

Ik schat dat ge toch een 70-tal kwijt kunt in uw 7 appartementen als ge ze goed stapelt.

De weldoenerij van Garry kent geen grenzen.
Die zijn allemaal verhuurt. Maar ik weet nog heel veel bruggen staan in Vlaanderen en daar kunnen er flink wat onder in afwachting tot ze afzwaaien.

Laatst gewijzigd door Garry : 16 april 2020 om 11:10.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 06:26   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik heb direct opvangcapaciteit voor die asielzoekers. De trein naar huis.

Als ze dat flikken van die hier in vacantiewoningen onder te brengen dan krijgen ze hier een revolutie.

https://www.youtube.com/watch?v=tXZ02JBPuBE
In tegenwoordige tijden zou men zich de vraag kunnen stellen:

"Zijn dat eigenlijk echt wel allemaal asielzoekers om zijn dat omvolkers?"

Kijk wat Frankrijk doet of wil doen.

Op huidig ogenblik zijn het ver ook de enigen die je lachende op straat ziet lopen aan de kust dat zijn zij die van einde ende verre kopen.

De clip waar JMD van leer trekt is best goed toch stoorde mij er iets aan dat hij toch ergens open staat om toch plaats te zoeken voor asielzoekers.

De trein naar huis is een optie maar niemand (Politici) die het durft te doen ze terugsturen, bepamperen daarentegen wel.

Het VB kwam vroeger eens met de slogan: "Eigen volk eerst" aanzetten maar die blijkt op huidig ogenblik (al geruime tijd) door alle andere Politici? vervangen geweest te zijn door "Ander volk eerst!"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2020 om 06:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 09:33   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Steek er maar gelijk 10 in, en dan de stop eruit. Dan gaan ze toch iets geleerd hebben als ze terug naar huis gaan,... zwemmen.

Ik heb niets tegen die mensen hoor, als ze braaf zijn tenminste, maar wie er voor betaald mag niet komen en anderen zouden ze er in steken. Dat ze maar proberen hé, het Vlaams belang zal er wel bij varen. Een betere garantie op een grandioze verkiezingsoverwinning is niet te vinden. Ik hoop zelfs dat ze het gaan doen, of proberen te doen.
Denkt u niet dat er dan ineens veel anderen zullen opstaan om dat te voorkomen dat het VB de verkiezingsoverwinning zou kunnen behalen.

Dan ga je eens zien welke registers er allemaal weer opgetrokken zullen worden om dat te voorkomen.

De laatste verkiezingen waren daar al een beetje een voorbeeld van dacht ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2020 om 09:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 09:42   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Neeee, gek. is van duits makelij, kan gerust wat hebben.

Combuis, vooronder en achterkajuit. Met 10 zal niet confortabel zijn maar om de vier uur wisselen van de wacht en dan kruipt de afgaande toch weer in de nest van de opgaande. Zo ging dat vroeger toch ook?

En om zich te wassen slepen we ze wel een eindje mee door het water. En als ze van hun klo.... maken, eventjes kielhalen dat kalmeert verbazingwekkend goed, vooral met zo een diep stekende vinkiel. Hopelijk hangen er tegen dan al flink wat pokken aan, dan kunnen we zo het onderwaterschip een poetsbeurt geven, dat is dan ook weeral goed meegenomen.

Voor hunne fret moeten ze zelf maar zorgen want als wij ze wat te eten geven is het toch nooit naar hun zin.

En een oversteek duurt onder zeil bij een minimum van 5 knopen zo ongeveer tussen de 11 en de 12 uur rechtstreeks vanuit Nieuwpoort naar Ramsgate.

Vlak voor Ramsgate mieter ik ze van boord, dan kunnen ze nog een km'tertje schoolslag oefenen.

En dat ze dan nog eens zeggen dat een vreemde cultuur niet verrijkend is. Nog gratis zwemlessen er bovenop. Wat kunnen ze nog meer verlangen. En ik weet dat er een massa mensen me heel dankbaar zouden zijn. Voor die dankbaarheid alleen al doet ge dat toch met veel plezier.
Laten wij niet vergeten al diegenen die zich met mensenhandel bezinghouden (mensenhandelaars/sommige politici) ook zware straffen op te leggen misschien want die zijn mede de schuld van dat de EU en andere landen zwaar overspoeld worden.

Citaat:
Mensenhandel is een moderne vorm van slavernij. Een hatelijk misdrijf waarbij een persoon de vrijheid en waardigheid van een andere persoon steelt om er zelf rijker van te worden.
Die regel klopt wel.

Het Belgisch Strafwetboek definieert mensenhandel aan de hand van twee constitutieve elementen

p.s.

Enige tijd geleden schreef ik al wel eens dat aan de kust ver alles te koop staat en met wat er op huidig ogenblik aan de gang is, tweedeverblijvers de kans niet meer geven om even hun tweede verblijf te gaan nakijken/op orde te gaan zetten zal er nog véél meer te koop komen te staan want die mensen gaan dat beu worden en hun pand van de hand doen.

Leegloop kuststreek of zie ik dat te zwartgallig?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 06:11   #51
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In tegenwoordige tijden zou men zich de vraag kunnen stellen:

"Zijn dat eigenlijk echt wel allemaal asielzoekers om zijn dat omvolkers?"

Kijk wat Frankrijk doet of wil doen.

Op huidig ogenblik zijn het ver ook de enigen die je lachende op straat ziet lopen aan de kust dat zijn zij die van einde ende verre kopen.

De clip waar JMD van leer trekt is best goed toch stoorde mij er iets aan dat hij toch ergens open staat om toch plaats te zoeken voor asielzoekers.

De trein naar huis is een optie maar niemand (Politici) die het durft te doen ze terugsturen, bepamperen daarentegen wel.

Het VB kwam vroeger eens met de slogan: "Eigen volk eerst" aanzetten maar die blijkt op huidig ogenblik (al geruime tijd) door alle andere Politici? vervangen geweest te zijn door "Ander volk eerst!"
Het zijn helemaal geen asielzoekers, het zijn Kolonisten die hier, "hun geloof is het enige echte" komen verspreiden.

En de Bart Somersen's onder onze politici, zijn gevaarlijke individuen die de welvaart waar onze ouders en grootouders voor gewerkt hebben, naar de kl....ten helpen en niet alleen onze welvaart maar tevens de wereld met zijn klimaatopwarming, want in de zandbak van waar die Kolonisten komen moesten die overdag geen fossiele stoffen verbranden om zich warm te houden, hooguit s'avonds in groep wat rond een kampvuur of dicht naast hun kamelen. En veel autostrades lopen er ook niet door die geweldig grote kattenbak.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 06:26   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten wij niet vergeten al diegenen die zich met mensenhandel bezinghouden (mensenhandelaars/sommige politici) ook zware straffen op te leggen misschien want die zijn mede de schuld van dat de EU en andere landen zwaar overspoeld worden.



Die regel klopt wel.

Het Belgisch Strafwetboek definieert mensenhandel aan de hand van twee constitutieve elementen

p.s.

Enige tijd geleden schreef ik al wel eens dat aan de kust ver alles te koop staat en met wat er op huidig ogenblik aan de gang is, tweedeverblijvers de kans niet meer geven om even hun tweede verblijf te gaan nakijken/op orde te gaan zetten zal er nog véél meer te koop komen te staan want die mensen gaan dat beu worden en hun pand van de hand doen.

Leegloop kuststreek of zie ik dat te zwartgallig?
De moderne slaventijd speelt zich vooral af daar waar de palmolieplantages ontstaan. Alle grote banken zitten daar mee tussen met hun kapitaal en in plaats van de slaven hierheen te brengen om te werken doen ze die ginder werken en brengen de palmolie naar hier.

In plaats van te spijbelen om zogezegd de opwarming tegen te gaan zouden onze kleuters beter wat minder de oren van hun ouders hun hoofden afzagen om allerhande lekkers mee te brengen van de winkel. Lekkers waarin overal palmolie in verwerkt zit. Laat dat in de winkelschabben liggen. Wanneer die artikels niet meer gekocht worden omdat er palmolie in verwerkt zit dan stopt die slavernij en die massale ontbossing en het schepentransport die de olie hierheen voert van zelf en daar helpen ze het klimaat pakken meer mee dan met hun idiote optochtjes in Brussel.

Maar ja, dergelijke maatregels nemen zijn minder plezant hé

Laatst gewijzigd door Garry : 19 april 2020 om 06:30.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 08:55   #53
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
De moderne slaventijd speelt zich vooral af daar waar de palmolieplantages ontstaan. Alle grote banken zitten daar mee tussen met hun kapitaal en in plaats van de slaven hierheen te brengen om te werken doen ze die ginder werken en brengen de palmolie naar hier.

In plaats van te spijbelen om zogezegd de opwarming tegen te gaan zouden onze kleuters beter wat minder de oren van hun ouders hun hoofden afzagen om allerhande lekkers mee te brengen van de winkel. Lekkers waarin overal palmolie in verwerkt zit. Laat dat in de winkelschabben liggen. Wanneer die artikels niet meer gekocht worden omdat er palmolie in verwerkt zit dan stopt die slavernij en die massale ontbossing en het schepentransport die de olie hierheen voert van zelf en daar helpen ze het klimaat pakken meer mee dan met hun idiote optochtjes in Brussel.

Maar ja, dergelijke maatregels nemen zijn minder plezant hé
Maatregelen die bij vélen niet in goede oren zullen vallen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 14:40   #54
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Maatregelen die bij vélen niet in goede oren zullen vallen.
Bent daar maar zeker van. Duizenden hectaren ontbossing! Goed voor het klimaat hoor,...heel goed. Maar wel de paljas staan uithangen in Brussel. En naar toespraken gaan luisteren die door een achterlijk jong gegeven worden,...How dare you!!!

Laatst gewijzigd door Garry : 19 april 2020 om 14:44.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 15:57   #55
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Bent daar maar zeker van. Duizenden hectaren ontbossing! Goed voor het klimaat hoor,...heel goed. Maar wel de paljas staan uithangen in Brussel. En naar toespraken gaan luisteren die door een achterlijk jong gegeven worden,...How dare you!!!
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2020, 08:15   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Zullen we dat ook maar doen naar voorbeeld van wat 'The Donald' op huidig ogenblik doet of wil doen of zou dat in bepaalde mensen hun oren teveel kunnen klinken als: 'Ausländer Raus!!!'

Trump zet punt achter 250 jaar als immigratieland.

Of gaan wij ze in de EU verder blijven bepamperen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 april 2020 om 08:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2020, 08:27   #57
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zullen we dat ook maar doen naar voorbeeld van wat 'The Donald' op huidig ogenblik doet of wil doen of zou dat in bepaalde mensen hun oren teveel kunnen klinken als: 'Ausländer Raus!!!'

Trump zet punt achter 250 jaar als immigratieland.

Of gaan wij ze in de EU verder blijven bepamperen?
Of zullen we het bij het oude laten en de kop verder in het zand steken???

https://sceptr.net/2020/04/afrikaans...in-kuststreek/
Citaat:
Afrikaanse ‘feestvierders’ zorgen al lang voor problemen in kuststreek
https://sceptr.net/2020/04/ondanks-l...se-voorsteden/

Ondanks ‘lockdown’ drie nachten op rij rellen in Parijse voorsteden

Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 april 2020 om 08:31.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 19:21   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Of zullen we het bij het oude laten en de kop verder in het zand steken???

https://sceptr.net/2020/04/afrikaans...in-kuststreek/


https://sceptr.net/2020/04/ondanks-l...se-voorsteden/

Ondanks ‘lockdown’ drie nachten op rij rellen in Parijse voorsteden
Bij het volproppen van de kazerne te Koksijde met 'asielzoekers' zie je het al goed in de verschillende kustgemeenten zo een 1 of twee (meerdere) type asielzoekers/illegalen die met de gsm in de hand de omgeving in beeld brengen, huizen fotograferen ...

Er verschijnen op het net al sites waar men van mening is dat er nog iets véél gevaarlijkker is dan het Covid-19 en dat zou de naam: Islam dragen.

Het coronavirus is een salafistisch complot.

En nog ééntje waar men het niet echt hoog op heeft met een bepaalde bevolkingsgroep.

De integratie van moslims in Europese samenlevingen is niet mogelijk.

Ik blijf de mening toegedaan dat men al de asielcentra die in 'ons' land uit de grond gerezen zijn moet sluiten en de leegstaande panden moet ombouwen tot veilige (tegen Covid-19) scholen, ziekenhuizen en rusthuizen.

Naar alle waarschijnlijkheid zullen diegenen die er vetjes met verdienen met het open grenzenbeleid, met het 'wir schaffen das' en met de omvolking van de EU, zij die dat in de hand werken ... die zullen bovenstaande regel niet graag lezen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2020 om 19:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2020, 11:33   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Enkele kranten en teksten op het net 'leerden':

Burgemeester Koksijde wil niet dat kinderen uit asielcentrum terug naar school gaan.

Wat hebben wij geleerd?

Keer op keer is het Fedasil dat dwars ligt en vol voor het "Wir schaffen das" gaat.

Uit het artikel:

Citaat:
Daarenboven hebben een paar tientallen asielzoekers het centrum verlaten. Ze kregen van Fedasil maaltijdcheques. Die mensen mogen dan bij familie of vrienden gaan wonen. Zo’n manier van werken kan niet. Hoe weten we zeker dat die kinderen niet besmet zijn gezien er in het centrum een uitbraak van het coronavirus is?
Zoals ik in een eerder draadje al schreef zie je ze in tal van kustgemeenten al op straat dag/'s nachts rondlopen en alles wat er ligt en staat heftig in kaart te brengen op hun gsmmetje.

Ik vind het altijd eigenaardig dat zelfs in deze Covid-19 tijden de grenzen in de EU nog steeds wagenwijd open blijven staan.

Die hadden al lang potdicht moeten zijn, geen illegaal of géén asielzoekers die de kans nog zou mogen krijgen om één of ander Europees land binnen te stappen of te varen.

Een suggestie?

Direct deportatie mochten er toch zijn die bepaalde grenzen hebben kunnen overschrijden.

Een 'conflict' dat opgelost moet worden of er een win/win situatie proberen uit te halen?

p.s.

Ik kan de burgemeester van Koksijde echt géén ongelijk geven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2020, 16:05   #60
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Enkele kranten en teksten op het net 'leerden':

Burgemeester Koksijde wil niet dat kinderen uit asielcentrum terug naar school gaan.

Wat hebben wij geleerd?
In het laatste stuk lees ik het volgende:
Blijkbaar wil die Candaele niets kwijt over de besmettingen ,
maar ze geeft die info dus wel door aan Sciensano !!
En die instelling adviseert dus om kinderen niet te testen
vooraleer ze terug naar school gaan !!
-
Zulke zijn dus met voorbedachte rade vieze vettige spelletjes aan't spelen ,
oppakken en 't gesticht in met zulke smeerlappen !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 mei 2020 om 16:07.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be