Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2009, 14:31   #81
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht


[Charles II Stuart, The Black Boy, een zwarte Europese koning]

Mijn kijk, na het lezen van vele internet artikels, is dat witten pas 6000-5000 jaar geleden naar Europa kwamen. Dit zijn de nieuwelingen die zich met landbouw bezighielden, integenstelling tot de jagers en verzamelaars die zij aantroffen. Het idee van dat zwarten zomaar wit werden in een mysterieus proces klinkt mij niet aannemelijk, waar in de hele natuur wit doormiddel van albinisme uit zwart wordt geboren. Zie mijn zwarte en witte gorilla's. De vele oude Europese volkeren waren wellicht een mengsel van fenotypen. Zie mijn verzameling informatie over Europese 'blauwe mannen' tijdens de middeleeuwen. Mijn onderzoek Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) onderzoekt de mogelijkheid dat de zwarte en gekleurde Europeanen, eerst in Zuid Duitsland en Bohemen (1120), daarna in heel Europa een machtselite werden (1500-1789). Daarbij baseer ik mij op de ontwikkeling van de zwarte koning bij de geboorte van Jezus, en de ontwikkeling van de Heilige Mauricius, in de Europese kunst. In deze periode schijnen de witte Europeanen reeds een meerderheid te vormen, wat mogelijk verklaart waar de als zwart beschreven koningen en adel zich ook als witten lieten afbeelden. Mijn onderzoek deconstrueert racisme tegen zwarten als een bewuste en overdreven bevrijdingsideologie tegen zwarte en gekleurde overheersing.


http://www.kennislink.nl/publicaties...rland-gekraakt

Het Nederlandse genoom-project

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 september 2009 om 14:35.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 15:53   #82
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 16:57   #83
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Solomons Eilanden: een zwarte jongen met blond haar



blonde Aboriginals

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2009 om 17:10.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 16:58   #84
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Compleet geschift.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 17:11   #85
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Albino child



Albino man in showbiz
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 17:14   #86
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Dat zijn geen blanken. Dat zijn albinos zoals je zelf zegt. Blanken hebben wel degelijk kleurpigment. Albinos hebben dat niet. Albinos hebben een stoornis, blanken niet. U staat daar weer met uw broek op uw knietjes trachten blank (volgens jou 'de witte') te degraderen als een afwijking. Triestige figuur dat u bent.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 16 september 2009 om 17:16.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 17:33   #87
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Salif Keita, een beroemde musicus en albino, samen met een witte fan.
Net als albino's kunnen veel witten geen melanine aanmaken en verbranden in de zon. De witten die wel bruinen zijn gemengd met andere fenotypen.



Salif Keita met een zwarte

De albino lijkt meer op de witte medemens dan op de zwarte medemens, wat huidkleur betreft en beperkingen mbt tot zonnestralen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2009 om 17:35.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 17:36   #88
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Salif Keita, een beroemde musicus en albino, samen met een witte fan.
Net als albino's kunnen veel witten geen melanine aanmaken en verbranden in de zon. De witten die wel bruinen zijn gemengd met andere fenotypen.


En de chinezen zijn dan weer een andere afwijking zeker ? Zwartjes zijn immers het superras. U zou een goede handlanger van Hitler zijn geweest die trachtte net het omgekeerde aan te tonen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 23:56   #89
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaker Bekijk bericht
- Waarom wonen er zoveel mongolen in Mongolie?
Omdat ze in de evolutietheorie geloven
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 10:04   #90
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 10:10   #91
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Kivanc



Harry
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 14:07   #92
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Citaat:
Wit
Dit is infeite een gebrek aan pigmentering… wit is dus eigenlijk geen kleur,en wordt ook wel albino genoemd. De meest extreme vorm van albinisme is deze met rode ogen. Echter, deze vorm komt ook voor met blauwe ogen. Volledig effen witte katten kunnen doof zijn, en daarom laten fokkers van raskatten,hun witte katten/kittens testen op eventuele doofheid d.m.v. een “beartest”. Indien de kat 1 of meerdere gekleurde vlekjes heeft, of enkele gekleurde haren verspreid over de witte vacht, dan zal de kat niet doof zijn. Indien de witte kat een andere kleur van ogen heeft (bv oranje/koperkleur), dan zal de kat ook niet doof blijken.
http://www.kattenplaza.nl/page/vachtkleur.php




Waarom zou witheid bij mensen van een totaal andere orde zijn dan witheid in de flora en fauna wereld. Wat is dat mysterieuze proces waar de gelerden gewag van maken dat zwarten in Europa zomaar wit werden?

Deze beschrijving van witheid bij katten bevestigd dat andere witogende katten met enkele zwarte haartjes, een mengsel zijn, en dus de grote nadelen die samenhangen met compleet albinisme bij hen niet spelen. Zoals witte mensen soms absoluut niet tegen de zon kunnen, terwijl anderen wel mooi kunnen bruinen. Kunnen liggen in de zon is geen eerste nog tweede levensvereiste dus pleit ik dat wij minder 'medisch' naar menselijk albinisme kijken. Dan hoef het geen probleem te zijn witten als albino's en mengsels van albino's te beschouwen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2009, 06:55   #93
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Mensen proberen rassen in te delen op basis van pigmentatie, wat héél oppervlakkig is, net zoals die mensen...
Indelen volgens beenderstructuur en -complexiteit van lichaam en schedel is veel juister. En zou tot verassende conclusies leiden. Maar voor die domme mensen met een drang naar indelen ten voordele van zichzelf is zoiets al enorm complex.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2009, 16:29   #94
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Mensen proberen rassen in te delen op basis van pigmentatie, wat héél oppervlakkig is, net zoals die mensen...
Indelen volgens beenderstructuur en -complexiteit van lichaam en schedel is veel juister. En zou tot verassende conclusies leiden. Maar voor die domme mensen met een drang naar indelen ten voordele van zichzelf is zoiets al enorm complex.
Mensen die mensen in rassen verdelen doen mij denken aan mensen die in Greys (aliens) geloven en vertellen dat er ook verschillende soorten grays bestaan. Sommigen lijken precies op gewone mensen.

Er zijn geen rassen, pas in 1770 begon men en indeling in rassen te maken. Waarom? Om een hierarchie te kunnen scheppen tussen de zwarte en witte mens. Waarom wilde men een hierarchie maken? Omdat men zich wilde bevrijden van een zwarte, adellijke elite: blauw bloed.

Men kan geen wetmatigheden met betrekking tot intelligentie, moraal, capaciteiten vaststellen op basis van kleur of hoofdvorm.Er bestaan alleen fenotypen.

De mensheid is hartstikke gemengd vanwege de vele volksverhuizingen vanaf het alleereerste begin uit Africa
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2009, 17:04   #95
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Op termijn, eigenlijk over enkele generaties al, zullen witte mensen en zelfs blonde in het algemeen, helemaal verdwenen zijn. Wetenschappers denken nog 6 �* 7 generaties, dus nog zo'n 200 jaar. De verdere globalisering en migratiestromen zal ervoor zorgen dat de dominante 'donkere' genen de recessieve 'witte' gaan overtreffen. Tenzij we vanaf nu een apartheidsbeleid gaan voeren en we verbieden dat er nog interrassiale huwelijken gaan plaatsvinden. Maar dat lijkt me niet aangewezen. Vaak ziet men Suriname, met zijn zeer gemengde rassenafkomst, als het land dat model staat voor hoe de wereldbevolking over 200 jaar zal samengesteld zijn. Men heeft daar een zeer gevarieerde rassen-genenpoel, met enerzijds Noord-Europees Nederlands bloed, gemengd met 'originele' indianenstammen, mensen met Indonesische en Indische origine en Afrikaanse zwarten.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2009, 17:08   #96
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Solomons Eilanden: een zwarte jongen met blond haar



blonde Aboriginals
1. één van die jongen zijn voorouders zal ongetwijfeld een Noord-Europese matroos zijn geweest die op die eilanden met een lokale schone eens de bloemetjes heeft buitengezet. Na een aantal generaties kunnen bepaalde 'verdrukte' genen terugkomen, dit is het bewijs. Zoals er ook twee blanke mensen kunnen zijn die samen een bruine baby op de wereld zetten, doordat er bij de voorouders ook een donkerder iemand tussen zat.

2. Ook bij die aboriginals zullen er zich ongetwijfeld mutaties hebben voorgedaan.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:34   #97
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Op termijn, eigenlijk over enkele generaties al, zullen witte mensen en zelfs blonde in het algemeen, helemaal verdwenen zijn. Wetenschappers denken nog 6 �* 7 generaties, dus nog zo'n 200 jaar. De verdere globalisering en migratiestromen zal ervoor zorgen dat de dominante 'donkere' genen de recessieve 'witte' gaan overtreffen. Tenzij we vanaf nu een apartheidsbeleid gaan voeren en we verbieden dat er nog interrassiale huwelijken gaan plaatsvinden. Maar dat lijkt me niet aangewezen. Vaak ziet men Suriname, met zijn zeer gemengde rassenafkomst, als het land dat model staat voor hoe de wereldbevolking over 200 jaar zal samengesteld zijn. Men heeft daar een zeer gevarieerde rassen-genenpoel, met enerzijds Noord-Europees Nederlands bloed, gemengd met 'originele' indianenstammen, mensen met Indonesische en Indische origine en Afrikaanse zwarten.


[Kivanc Tatlitug]

Liefje, als je over mijn geliefd Suriname begint kan je haast alles van mij gedaan krijgen.

Wij hebben inderdaad variaties die geen officiele naam hebben. Het schijnt dat de Afrikaanse Surinamers, genaamd Creolen, en de Javanen niet genoeg van elkaar kunnen krijgen en het land wordt onder de voet gelopen door half Afrikaan/ half Javanen. Ze doen denken aan Aboriginals.

Mijn theorie dat witten in feite nakomelingen van albino's zijn, sluit uit dat witten zullen uitsterven. Er zullen altijd albino's geboren worden. De albino trigger is onbekend, dus kunnen wij albinisme niet voorkomen. Waarom zouden wij dat overigens willen; een wereld zonder Kroeske Doutzen of Kivanc Tatlitug zou toch erg saai zijn?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 september 2009 om 09:36.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:44   #98
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
1. één van die jongen zijn voorouders zal ongetwijfeld een Noord-Europese matroos zijn geweest die op die eilanden met een lokale schone eens de bloemetjes heeft buitengezet. Na een aantal generaties kunnen bepaalde 'verdrukte' genen terugkomen, dit is het bewijs. Zoals er ook twee blanke mensen kunnen zijn die samen een bruine baby op de wereld zetten, doordat er bij de voorouders ook een donkerder iemand tussen zat.

2. Ook bij die aboriginals zullen er zich ongetwijfeld mutaties hebben voorgedaan.


Wel, mijn complimenten voor proberen, maar het zou beter zijn als je dit soort uitspraken zou baseren op bronnen.

De eerste mens was zwart en Afrikaans. Dat betekent dat alle fenotypen reeds in hun genen aanwezig zijn. Ook blondheid en blauwe ogen. Zwarten hebben dus geen verdwaalde, geile matroos nodig om blond haar te groeien. Goed ik erken dat veel zwarte vrouwen met blond haar de natuur een handje hielpen en L'Oreal haarverf of nephaar gebruiken. Soms is het resultaat werkelijk heel fraai: soms!

Wij zien blondhuid bij mensen met een zwarte huid en wij zien blauwe ogen bij zwarten, ik meen vooral in Brazilie. In zuid Egypte zag ik een bruine Nubier, ze komen in vele kleuren en vormen, met enorme groene ogen als smaragden.

Blond zijn bij Aborginals die zo Afrikaans ogen als wat is dus geen mutatie. En 'witte' ouders kunnen geen bruin kindje maken. Wit-ogende ouders misschien wel. Wat is wit wat is zwart?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 september 2009 om 09:46.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 12:44   #99
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Prins Harry







SUNBURNED

Albino's kunnen geen of heel weinig melanine aanmaken, welke verschijnsel zich ook bij witten voordoet. Reden waarom ik geloof dat witte mensen afstammen van albino's. Witten die niet in de zon verbranden zijn gemengd met donkere fenotypen. Voor mij is het zo klaar als een klontje, en de meest voor de hand liggende verklaring voor hoe de witten uit de oorspronkelijke zwarte mens werden geboren.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 15:02   #100
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


[Charles II Stuart, The Black Boy, een zwarte Europese koning]

Mijn kijk, na het lezen van vele internet artikels, is dat witten pas 6000-5000 jaar geleden naar Europa kwamen. Dit zijn de nieuwelingen die zich met landbouw bezighielden, integenstelling tot de jagers en verzamelaars die zij aantroffen. Het idee van dat zwarten zomaar wit werden in een mysterieus proces klinkt mij niet aannemelijk, waar in de hele natuur wit doormiddel van albinisme uit zwart wordt geboren. Zie mijn zwarte en witte gorilla's. De vele oude Europese volkeren waren wellicht een mengsel van fenotypen. Zie mijn verzameling informatie over Europese 'blauwe mannen' tijdens de middeleeuwen. Mijn onderzoek Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) onderzoekt de mogelijkheid dat de zwarte en gekleurde Europeanen, eerst in Zuid Duitsland en Bohemen (1120), daarna in heel Europa een machtselite werden (1500-1789). Daarbij baseer ik mij op de ontwikkeling van de zwarte koning bij de geboorte van Jezus, en de ontwikkeling van de Heilige Mauricius, in de Europese kunst. In deze periode schijnen de witte Europeanen reeds een meerderheid te vormen, wat mogelijk verklaart waar de als zwart beschreven koningen en adel zich ook als witten lieten afbeelden. Mijn onderzoek deconstrueert racisme tegen zwarten als een bewuste en overdreven bevrijdingsideologie tegen zwarte en gekleurde overheersing.


http://www.kennislink.nl/publicaties...rland-gekraakt

Het Nederlandse genoom-project
1 Waarom zouden blanken wel kunnen ontstaan in Eypte, waar ze een natuurlijk nadeel hebben, maar niet in uropa, waar ze in het voordeel zijn?
2 Waarom zou een heerser zijn onderscheidende adelijke kenmerk in alle schilderijen willen weglaten om op het normale voetvolk te lijken?
3 Waar komen andere dieren vandaan die niet geheel zwart en niet geheel albinowit zijn? Denk aan (niet-zwarte) panters, zebra's, lichtbruine paarden, witte paarden, schimmels etc, zijn dat ook allemaal "stiekem toch albino's"?
4 Als jouw theorie klopt, waarom zijn wij dan niet voor driekwart negers?

[geheel terzijde]Hé, kijk, ik kan het ook zonder grof te zijn.[/geheel terzijde]

(Dat blanken waarschijnlijk pas ontstaan zijn toen de boeren eenmaal naar Europa gekomen waren omdat toen het dieet en het klimaat beiden op blankheid selecteerden negeren we even.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 september 2009 om 15:08.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be