Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2009, 16:06   #101
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
1 Waarom zouden blanken wel kunnen ontstaan in Eypte, waar ze een natuurlijk nadeel hebben, maar niet in uropa, waar ze in het voordeel zijn?
2 Waarom zou een heerser zijn onderscheidende adelijke kenmerk in alle schilderijen willen weglaten om op het normale voetvolk te lijken?
3 Waar komen andere dieren vandaan die niet geheel zwart en niet geheel albinowit zijn? Denk aan (niet-zwarte) panters, zebra's, lichtbruine paarden, witte paarden, schimmels etc, zijn dat ook allemaal "stiekem toch albino's"?
4 Als jouw theorie klopt, waarom zijn wij dan niet voor driekwart negers?

[geheel terzijde]Hé, kijk, ik kan het ook zonder grof te zijn.[/geheel terzijde]

(Dat blanken waarschijnlijk pas ontstaan zijn toen de boeren eenmaal naar Europa gekomen waren omdat toen het dieet en het klimaat beiden op blankheid selecteerden negeren we even.)


Gefeliciteerd, je hebt nagedacht! Heel goede vragen, en die verdienen zeker een antwoord. Mijn onderzoek duurt al drie jaar en niemand was meer verbaasd toen ik zwarten in Europa vond en wel in de adel en op tronen, als ikzelf. Net als jij heb ik geleerd dat zoiets totaal onmogelijk is. Maar ik vertrouw op mijn hersenen, gebruik geen medicijnen of drugs of sigaretten en nauwelijks wat alcohol, om deze hersenen in goede orde te houden. En ik mag trots zijn!

1
Het arikel over de genoom van Nederland is in zoverre misleidend dat het niet vertelt dat deze boeren van 6000 jaar geleden uit Azie de voorouders van de huidige witte Europeanen werden. Blijkbaar zijn witten beter in hun element in gematigde streken dan zwarten, dus werden zij een meerderheid. Maar er kunnen ook andere oorzaken te bedenken zijn waarom Europa uiteindelijk door witten werd overheerst. Dus geen sprookjes over zwarten die zomaar wit werden want daarvan is er geen enkele bewijs. Wel albinisme, in de hele natuur.
2
Je moet de opgegeven data goed in de gaten houden. Maar de gewitte portretten zie ik als propaganda portretten. Net zoals Beatrix op de Albert Kuyp Markt gaat wandelen en kleding voor haar kleinkinderen koopt om te doen voorkomen dat zij een gewone vrouw van het volk is. Haar moeder ging fietsen en werd populair in een tijd dat vorsten niet fietsten of zich met 'Mevrouw' inplaats van Majesteit lieten aanspreken. In Marokko oogt Mohammed VI wit op grote borden langs de snelwegen in het noorden en bruin in het zuiden. Propaganda dus. Huwde een zeer witte vrouw. Zijn vader en hijzelf ogen bruin. De Marokkaanse elite is bruin.
3
Gevlekte dieren zijn in feite een soort 'mulatten.' Lees over de witte kat hierboven: enkele zwarte haartjes maken dat witte katten geen last hebben van doofheid, net zoals sommige witte mensen kunnen bruinen in de zon, omdat zij toch wat melanine aanmaken. Die zwarte haartjes vertegenwoordigen enkele genen. Er zijn alleen maar witte en zwarte mensen en hun mengsel en variaties. Alle zwartheid (en menselijk leven) vindt haar oorsprong in Afrika rond de evenaar.
4
Maar liefste, Hollanders zijn als negers! Zij zijn niet echt blond als je ze naast sommige Polen bekijkt of witte Amerikanen die geografisch geisoleerd zijn van zwarten. Ik zie nooit Hollandse vrouwen die zo wit zijn als Hillary Clinton. Laatst keek ik naar een Hollandse met zulke dikke billen dat ik moest vragen of zij 'Surinaamse' voorouders had. Ze scheen mijn vraag niet grappig te vinden. Wat zijn negers? Je hebt natuurlijk de klassieke Afrikaanse typen, maar ook die met smalle neuzen etc. Verder heb je mengsels tussen wit en zwart. De vraag kan beantwoord worden door te letten op DNA, bloedgroepen, bepaalde unieke aandoeningen. Zwarten en witten verschillen alleen in fenotype welke bepaald wordt door slechts enkele genen. Tussen twee Afrikanen bestaan grotere genetische verschillen dan tussen een van hen en een Zweed. Tussen Afrikanen onderling bestaan de grootse genetische verschillen dan tussen mensen van andere continenten. Verder kunnen alle fenotypen paren, elkaar bloed geven en organen geven, zonder enig probleem. Dan vindt men dat Hollanders flink wat Afrikaanse, Indische en god-weet-wat voor genetische invloeden hebben.

Het lijkt mij dat het wit worden in de 19e eeuw officieel werd aangemoedigd door zwart als 'dierlijk, stinkend, aapachtig, ondankbaar, wraakzuchtig, mismaakt, genetisch misbaksel' aan te prijzen. Allison Blakely schreef daarover: hij verzamelde oude Nederlandse woordenboeken om te kijken hoe men over zwarten schreef. In die tijd had Nederland nog heel veel kolonien vol met zwarte en gekleurde mensen. Hoewel Nederlanders door gaan voor beschaafd, reizen en lezen klinken ze vaak nog erg als hun 19e eeuwse voorouders. Dat zou ik graag willen veranderen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 september 2009 om 16:08.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 16:18   #102
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Inderdaad, ik heb nagedacht. [/steek onder water terug]

Maar waarom werd er dan zo gedacht over die "wilden", die als een soort beesten werden gezien, terwijl er op alle tronen door Europa zwarte mensen zaten? Dan snapten de blanken (en vooral de zwarte heersers die het officiele beleid maken) toch wel dat het geen onnadenkende dieren waren? En waarom verkochten we die zwarten dan als slaaf? Die heersers zouden dan toch eerder nog blanken verkopen?

"Hollanders", zoals jij ons noemt, zijn verder behoorlijk Europees van uiterlijk, vergeleken met de volkerenuit praktisch elk zuidelijker gelegen land. Wacht, dat het in het zuiden zonniger is heeft er toch niet toevallig iets mee te maken hè?

Propaganda was in die tijd nog geheel niet belangrijk, boeren deden wat hen werd opgedragen, en als de elite zich van het volk kon onderscheiden en afzetten dan deden ze dat.

Het spijt me, maar je antwoorden maken er alleen maar grotere onzin van.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 16:38   #103
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Inderdaad, ik heb nagedacht. [/steek onder water terug]

Maar waarom werd er dan zo gedacht over die "wilden", die als een soort beesten werden gezien, terwijl er op alle tronen door Europa zwarte mensen zaten? Dan snapten de blanken (en vooral de zwarte heersers die het officiele beleid maken) toch wel dat het geen onnadenkende dieren waren? En waarom verkochten we die zwarten dan als slaaf? Die heersers zouden dan toch eerder nog blanken verkopen?

"Hollanders", zoals jij ons noemt, zijn verder behoorlijk Europees van uiterlijk, vergeleken met de volkerenuit praktisch elk zuidelijker gelegen land. Wacht, dat het in het zuiden zonniger is heeft er toch niet toevallig iets mee te maken hè?

Propaganda was in die tijd nog geheel niet belangrijk, boeren deden wat hen werd opgedragen, en als de elite zich van het volk kon onderscheiden en afzetten dan deden ze dat.

Het spijt me, maar je antwoorden maken er alleen maar grotere onzin van.




Beste, het antwoord ligt tussen deze twee afbeeldingen. De Moor die eerst in goud werd afgebeeld en prokte bij hoogadellijke huwelijke, werd een object van minachting en vergeleken met een aap.

Slavernij heeft weinig of niets met kleur te maken maar met heel veel geld verdienen. Vandaag worden witte, hartstikke blonde Polen in Nederland door hun Hollandse meesters genadeloos uitgebuit, te werk gezet in giftige kassen, uitgebuit met huisvesting welke gekoppeld is aan de werkgever zodat zij zich niet vrij kunnen vestigen en moeten ophoepelen als de baas hen niet langer lust.

Wetenschappelijk racisme tegen zwarten begon in 1770 (Appiah 1985). Eerder begreep men dat kleur slechts een aanpassing aan het milieu was en niets zij over vaardigheden, intelligentie of moraal. Er was zelf tegen de slaven niets eens zoveel gescheld om hun kleur of uiterlijk. Van de jonge vrouwen konden de meesters niet afblijven...

Maar ik geloof dat de zwarte Europeanen niet allemaal vonden dat zij ook Afrikanen waren. Ze noemden zich 'blanken' wat niets zegt over huidkleur. Verder worstelden sommigen met schoonheidsidealen, welke soms doorsloeg naar 'wit.'

Het grootste probleem is dat wij niet weten hoeveel portretten er ooit zijn gemaakt en hoeveel de Franse Revolutie en de revisionistische kaalslag niet overleefden.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 16:40   #104
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Bovenbuur, pleeeeaaassssse bovenbuur: niet op reageren!
Niet-op-re-a-ge-ren!!! Het heeft allemaal geen zin!
Trouwens, hij is een halve, een psycho, een muppet, een stalker, een troll, en bovenal is hij helemaal niet in staat te redeneren zoals een intelligent persoon dat doet. Als discussiepartner is hij je mindere. Laat hem en voedt hem niet.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 16:47   #105
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Bovenbuur, pleeeeaaassssse bovenbuur: niet op reageren!
Niet-op-re-a-ge-ren!!! Het heeft allemaal geen zin!
Trouwens, hij is een halve, een psycho, een muppet, een stalker, een troll, en bovenal is hij helemaal niet in staat te redeneren zoals een intelligent persoon dat doet. Als discussiepartner is hij je mindere. Laat hem en voedt hem niet.
Liefje, jij bent een troll want je heb niets en dan ook niets te melden, maar toch post je steeds in mijn draden.

Luister, maak je zelf nuttig en kom met een goede afbeelding van jullie koningin Elizabeth. Alsof ze wordt weggestopt vanwege haar zeer donkere uiterlijk. Op vakantie in Egypte leek ze op een negerin! Haar dochter Marie-José die trouwde met de Italiaanse koning en had als kind een blond afrokapsel.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 16:50   #106
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Liefje, jij bent een troll want je heb niets en dan ook niets te melden, maar toch post je steeds in mijn draden.

Luister, maak je zelf nuttig en kom met een goede afbeelding van jullie koningin Elizabeth. Alsof ze wordt weggestopt vanwege haar zeer donkere uiterlijk. Op vakantie in Egypte leek ze op een negerin! Haar dochter Marie-José die trouwde met de Italiaanse koning en had als kind een blond afrokapsel.
Moet Hare Majesteit Koningin Elisabeth, de Rode Koningin, het ook al ontgelden?

Waaraan heeft Zij dit verdient?

Stop AUB met die Heiligenschennis!!!!
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 19:40   #107
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Liefje, jij bent een troll want je heb niets en dan ook niets te melden, maar toch post je steeds in mijn draden.

Luister, maak je zelf nuttig en kom met een goede afbeelding van jullie koningin Elizabeth. Alsof ze wordt weggestopt vanwege haar zeer donkere uiterlijk. Op vakantie in Egypte leek ze op een negerin! Haar dochter Marie-José die trouwde met de Italiaanse koning en had als kind een blond afrokapsel.
Zoiets als Geert Wilders dus? (Oké, da's ook een indo, maar dan nog...)

En @Jubilate: Het is beter dan de NWO draden...
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 20:22   #108
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het is heel moeilijk om cultuurvrije intelligentietest te maken.
Een goeie vriend van mij is geneticus en die is er wel degelijk van overtuigd dat er raciale verschillen qua intelligentie zijn, alleen moeten onderzoeken daarnaar bijna 'stiekem' worden gevoerd en moeten de conclusies steevast geherformuleerd worden om niet definitief uit gratie van een academische wereld gegooid te worden waarbij het een dogma is dat er geen raciale intelligentieverschillen zijn.

Wat ik me herinner.

- De meeste onderzoeken zouden aangeven dat aziaten gemiddeld het hoogste IQ hebben, op de voet gevolgd door blanken.
- Dit zegt evenwel absoluut niks over het individu.
- Bij de joden is er een zeer a-typische curve. Bij de meeste groepen heb je een kleine groep aan beide uitersten van de intelligentiecurve en zit het merendeel in de middenblok. Bij de joden zijn de uiteindes van de curves merkelijk groter.
- bij volkeren waar incest veel voorkomt (trouwen met de nicht enz) is er iets raars aan de hand. Hoewel initieel incest een negatief effect heeft op de bevolking (ie intelligentie, genetische afwijkingen,...) blijkt dit zich op lange termijn (ettelijke generaties) enigszins te keren.

Alleszins lijkt het me een redelijke assumptie dat er raciale verschillen zijn, ook qua IQ. Niemand betwist dat zwarten genetisch beter zijn dan blanken of aziaten als het bvb op explosieve spierkracht aankomt. Maar als je nog maar duft te suggereren dat - gemiddeld - zwarten een iets lager IQ zouden hebben, kan je maar best een schuilnaam zoeken om die studie uit te brengen.

Je ziet dat trouwens toch overal in de natuur? Een poedel is gemiddeld ook intelligenter dan een Rottweiler. Een baviaan is slimmer dan een oerang-oetang. enz enz.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 22 september 2009 om 20:23.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 16:03   #109
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
- bij volkeren waar incest veel voorkomt (trouwen met de nicht enz) is er iets raars aan de hand. Hoewel initieel incest een negatief effect heeft op de bevolking (ie intelligentie, genetische afwijkingen,...) blijkt dit zich op lange termijn (ettelijke generaties) enigszins te keren.
.
Beste Rottweiler,

De vraag is wat het nut is van deze metingen, en wie er steeds aan het meten is. Het lijkt mij dat een man die onzeker is over de lengte van zijn penis voortdurend naar andere penissen loert, op zoek naar een antwoord. Hij zal dat niet vinden want het probleem zit in zijn hoofd.

Zoals je weet ga ik voor mijn albino vraagstuk te rade bij de flora en fauna wereld. Wat mij opvalt is dat incest blijkbaar geen issue is in de fauna wereld, en ik nooit iets hoorde van genen verval e.d. bij dieren vanwege incest. Maar nu schrijf je dat de kwalijke gevolgen zich herstellen bij een mensenpopulatie: boeiend.

Soms geloof ik dat het incest taboe meer cultuur bepaald is dan genetisch. Ook omdat het zo vaak voorkomt.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 17:25   #110
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Beste Rottweiler,

De vraag is wat het nut is van deze metingen, en wie er steeds aan het meten is. Het lijkt mij dat een man die onzeker is over de lengte van zijn penis voortdurend naar andere penissen loert, op zoek naar een antwoord. Hij zal dat niet vinden want het probleem zit in zijn hoofd.

Zoals je weet ga ik voor mijn albino vraagstuk te rade bij de flora en fauna wereld. Wat mij opvalt is dat incest blijkbaar geen issue is in de fauna wereld, en ik nooit iets hoorde van genen verval e.d. bij dieren vanwege incest. Maar nu schrijf je dat de kwalijke gevolgen zich herstellen bij een mensenpopulatie: boeiend.

Soms geloof ik dat het incest taboe meer cultuur bepaald is dan genetisch. Ook omdat het zo vaak voorkomt.
Het belangrijkste probleem van incest (of zoals je het op populatieschaal noemt: inteelt) zijn recessieve genen. Er zijn van een heleboel genen ongunstige varianten in omloop, deze ongunstige genen zijn niet door evolutie weggeselecteerd omdat ze zeldzaam zijn en pas tot expressie komen zodra beide kopieën die je van dat gen hebt ongunstig zijn (ongunstige dominante genen sterven vaak uit met de eerste persoon waar ze in ontstaan). Oftewel: zolang je minstens een gezonde kopie hebt gaat alles goed. Als je nou met je nichtje trouwt is er een reële kans dat jullie een aantal van dezelfde slechte genen hebben, die hebben jullie beiden van je grootouders gekregen. Een kind van jullie kan dus makkelijker dan andere kinderen twee slechte genen voor een eigenschap aangeleverd krijgen, en dan komt het gen ineens wel tot expressie. Dit verborgen gebrek kan vanalles zijn, van een signaaleiwitje dat iets minder geproduceerd wordt tot, nu we het er toch over hebben, albinisme. Ook in de hersenen kunnen deze genen tot uiting komen. Families die vaak aan zichzelf uitgehuwelijkt worden (zoals bijvoorbeeld de Europese koningshuizen) zullen gemiddeld dus wat "ongezonder" zijn dan gemiddelde mensen. Dat dat zich na een tijdje enigzins herstelt zou best kunnen, vooral als je echt goed veel inteelt regelt, dan worden namelijk steeds meer van die foute kopieën alsnog de evolutie uit geknikkerd doordat individuen met twee van deze beesten minder nageslacht produceren (bijvoorbeeld door dood geboren te worden, of door huidkanker in het geval van albinisme).

Dat het bij dieren geen kwaad zou kunnen is trouwens onzin, vooral doorgefokte rashonden enzo staan beknd om inteeltproblemen, exact hetzelfde verhaal.

Maar goed, dat zit verder geheel buiten het onderwerp. Ja, er zijn verschillen tussen de verschillende rassen. Al is bij sommige verschillen de kloof wat groter dan bij andere, er zit bijvoorbeeld niet zo gek veel overlap in de huidskleur van negers en blanken, je kan aan de huidskleur alleen al vrij goed zeggen tot welke groep iemand behoort (mensen van gemengde afkomst eve daargelaten). In intelligentie zit veel meer overlap. Je kan aan het IQ niet zien of iemand blank of zwart is, hooguit een kans eraan verbinden (Bonnie St. Claire is vrijwel zeker een neger, of misschien een rottweiler). Maar inderdaad, er lijkt wel degelijk een verschil in te zitten. Maar dat zal vast komen doordat je als albino van boerenwerk spontaan slimme genen ontwikkeld zodat je je kan wreken op je zwarte overheerser, of niet dan Egmond?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 17:37   #111
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Het belangrijkste probleem van incest (of zoals je het op populatieschaal noemt: inteelt) zijn recessieve genen. Er zijn van een heleboel genen ongunstige varianten in omloop, deze ongunstige genen zijn niet door evolutie weggeselecteerd omdat ze zeldzaam zijn en pas tot expressie komen zodra beide kopieën die je van dat gen hebt ongunstig zijn (ongunstige dominante genen sterven vaak uit met de eerste persoon waar ze in ontstaan).
Kan men van postings afleiden of de schrijver een product is van inteelt?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 18:15   #112
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Kan men van postings afleiden of de schrijver een product is van inteelt?
Niet zonder meer informatie, iemand kan ook door andere oorzaken oerdom zijn.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 18:24   #113
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Niet zonder meer informatie, iemand kan ook door andere oorzaken oerdom zijn.


Weet je, Jubilate/ Magnificat baart mij grote zorgen. Laat ze je niet op de kop zitten. Verzet je tegen haar dictatuur!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 september 2009 om 18:43.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 19:06   #114
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Mwah, ten opzichte van het forumgemiddelde komt Jubi waarschijnlijk nog best goed weg...
Is Jubilate een neger trouwens, dat ze zomaar een dictatuur opzet?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 20:03   #115
jevaly
Provinciaal Statenlid
 
jevaly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2007
Locatie: Gondolin
Berichten: 694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Niet zonder meer informatie, iemand kan ook door andere oorzaken oerdom zijn.
'onderwijs' genoten hebben in pakweg Suriname bv.
jevaly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 21:08   #116
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Weet je, Jubilate/ Magnificat baart mij grote zorgen. Laat ze je niet op de kop zitten. Verzet je tegen haar dictatuur!

Dit is de eerste keer in mijn 29 jaar dat mij dictatoriale neigingen worden toegeschreven.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 22:56   #117
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Dit is de eerste keer in mijn 29 jaar dat mij dictatoriale neigingen worden toegeschreven.
Nou, wij volgen je hoor, grote leider.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 23:03   #118
Cisalpina
Gouverneur
 
Cisalpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 1.174
Standaard

er gaat niks boven een lekkere negerin.
__________________
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2009, 23:34   #119
Zoethout002
Schepen
 
Zoethout002's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Berichten: 472
Standaard

Verklaar dit dan eens:

Afrikanen dommer dan westerlingen

Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.

James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/83064


Blauwogigen zijn intelligenter
http://frontpage.fok.nl/nieuws/80510


What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspot.com/2009/...hat-is-it.html


Over het albino gedeelte:
Albinisme is het aangeboren ontbreken van het pigment melanine in haar of huid, wat resulteert in een gedeeltelijk of geheel witte huid en rode ogen.

Dus jij beweerd nu gewoon dat alle mensen van Europese afkomst geen pigment in haar en huid hebben samen met rode ogen
__________________
*Verwijderd*
Zoethout002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2009, 07:45   #120
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Zou kunnen dat in Afrika veel mensen niet zo ontwikkeld zijn als hier.
Maar vroeger was dat bij veel bevolkingsgroepen in het "blanke" Europa ook zo: kijk maar eens naar schilderijen van Breughel, dat waren naar het schijnt geen karikaturen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be