Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 maart 2014, 10:01   #61
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja alle Belgen zijn hetzelfde en alle Marokkanen ook.
Ik heb meer dan tien jaar gewerkt in multiculturele bedrijven. Ik zie het verschil echt niet.
Jonge gasten kunnen er langs alle wegen hun voeten aan vegen of gemotiveerd te werk gaan. Evenals bij ouderen, maar die met vrouwtje en kindjes gaan daar toch matuurder mee om.

Discriminatie heb ik van dichtbij nog niet meegemaakt. Zeker niet in het Antwerpse, er zijn genoeg jobs voorzien bij de stad zelf en de lijn. Ook de bedrijven werken hier samen met iedereen vanuit mijn opzicht. Ik kan niet spreken voor anderen. Maar wat ik wel kan getuigen is dat we aan allochtonen goede werkkrachten hebben. Zeker aan Marokkanen, want die wonen hier al paar generaties. Omar is het perfecte bewijs daarvan... of hoort is beter naar zijn accent.
Ik vermoed dat u wekt of gewerkt heeft op een stadsdienst of zoiets, enfin ergens waar niet echt moet gewerkt worden.
Ik heb ik mijn loopbaan samengewerkt met in totaal een honderdtal marokkanen, ik denk een 50 %homo's en voor de rest de gewone hetero marokkaan zal ik maar zeggen.
Die homo's waren prachtig om mee samen te werken, die andere 50% was gewoon miserie en ambras op dagelijkse basis en dat ging heel ver, wou je ze iets = aanleren ambras, wees je ze op een fout = ambras alles maar alles wat je tegen die mannen zei was gewoon een aanleiding om kwaad te worden voor die mannen en dat duidelijk te tonen zowel aan medewerkers als aan onze klanten.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 10:04   #62
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Beste ik ben altijd arbeider geweest. Aan de haven zowel als in magazijnen en transport. Hou je vooroordelen voor jezelf. Na het ontmantelen van mijn rechten en 50 procent belasten van mijn inkomen mogen ze hopen dat een Omar het half zo goe als mij wilt doen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 10:05   #63
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik snap niet zo goed waar u naartoe wil met dat respect...mij lijkt de verklaring van dat interimkantoor nu toch niet zo onwaarschijnlijk,de eerst mail was nog niet behandeld, er komt een tweede binnen en die krijgt sneller reactie, wat helemaal niet wil zeggen dat mail 1 dan geen reactie meer zou krijgen.
Om hier dan deze gevolgtrekking te maken en op deze manier te reageren, lijkt me nogal agressief, ik zou die persoon om die reden niet plaatsen!
Want wanneer je met die ingesteldheid naar een werkgever trekt...

Met deze reactie bevestig je enkel de ( voor) oordelen die al bestaan, jonge , mannelijke werknemers van Marokkaanse origine hebben een kort lontje en maken van alles onmiddellijk discriminatie, fout bezig dus en al zeker hoe je dan tekeer gaat tegen een bediende van een kantoor wat evengoed allochtonen tewerkstelt.
Zelf je werk opzeggen betekent geen uitkering, daar had die jongen beter eens over nagedacht, er zijn er genoeg die werk combineren met sport, dus daar zou ik als werkgever toch ook vragen bij stellen, hoe het zit met motivatie.
voil�* ! de gezonde logika!

maar oppassen Alice, want blijkbaar is gezonde logika tegenwoordig ook al een teken van "rassiesm".
als Omar niet onmiddellijk wordt aangeworven nadat hij zelf zijn ontslag heeft gegeven omdat zijn hobby voorgaat, dan is iedereen rassies!
Leuk dat hij nog een forum in de kranten krijgt. Komt die gast nooit meer aan de bak.

Iemand met een inheemse naam (bah hoe vies!), die solliciteert, krijgt van de honderden mails die worden uitgestuurd slechts af en toe een reactie. de beleefdheidsnorm van vorige eeuw die vereiste dat je een blabla briefje kreeg met "we bewaren uw gegevens in onze dossiers" is totaal afgeschaft.
Je hoort niks meer.

Maar enkel als je Omar heet mag je daarom in de krant komen. Zeker als je dan ook nog eens de wet overtreedt door je voor iemand anders uit te geven.

Wij willen MEER MAROKKANEN / MEER MAROKKANEN......
(doe ik het goed zo?)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2014 om 10:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 10:20   #64
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ook Portugezen, Mexicanen en Italianen klagen dat ze minder gemakkelijk werk vinden.

Maar moeten alle Omaren boeten voor wat anderen met toevallig dezelfde afkomst mispeuteren?
Natuurlijk niet.

Het wordt tijd dat men verplichte quota invult voor het maximum aan inheemse werknemers. maximum 25% vlamingen bijvoorbeeld. Tenslotte zijn we multicultureel en een witte werkvloer is vies.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 10:23   #65
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik vermoed dat u wekt of gewerkt heeft op een stadsdienst of zoiets, enfin ergens waar niet echt moet gewerkt worden.
Ik heb ik mijn loopbaan samengewerkt met in totaal een honderdtal marokkanen, ik denk een 50 %homo's en voor de rest de gewone hetero marokkaan zal ik maar zeggen.
Die homo's waren prachtig om mee samen te werken, die andere 50% was gewoon miserie en ambras op dagelijkse basis en dat ging heel ver, wou je ze iets = aanleren ambras, wees je ze op een fout = ambras alles maar alles wat je tegen die mannen zei was gewoon een aanleiding om kwaad te worden voor die mannen en dat duidelijk te tonen zowel aan medewerkers als aan onze klanten.
ik heb zo eens een marokkaanse loodgietershulp binnen gehad. Mijnheer had met een té zwaar machine de tegelmuur willen afbreken, zonder eerst de zekeringen te checken. Resultaat: uitgebrande zekeringkast.
Het ventje kwam nadien nog eens met een uitgestoken wijsvingen voor mijn neus staan dreigen dat ik maar moest zorgen dat MORGEN die zekeringkast hersteld was, want anders stonden ze daar voor niks.

Ik heb gezegd dat ze niet meer moesten terugkomen, dus ook de witte loodgieter en de andere loodgietersgast konden op hun kin kloppen. Ik laat me echt niet door werkuitvoerders bedreigen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 11:02   #66
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Ik had dat filmpje nog niet bekeken maar heb het nu wel gedaan.
Denkt die Omar nu echt dat hij de enige is die solliciteert en geen antwoord krijgt? Dat is mij doorlopend overkomen toen ik werk zocht!
En als ik bij ieder bedrijf, interimkantoor of wat dan ook zo van mijn tak was gaan maken voor één of meer onbeantwoorde e-mails, dan was ik direct op een zwarte lijst terecht gekomen en ik had nooit meer werk gevonden.
Maar ja, een moslim mag niet op een zwarte lijst gezet worden al staat hij een half uur te brullen, want dan is het racisme!
Overigens, hij moet maar kiezen tussen voetbal en werk. Als voetbal voor hem zo belangrijk is dat hij er zijn job voor laat staan, moet hij achteraf niet klagen dat hij geen job meer vindt!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 11:06   #67
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Ze zijn hier nu toch, dan heb ik liever dat ze werken. Al dat gezever van stuur ze terug naar Syrie is quatsch, dat gaat nooit gebeuren (waarschijnlijk heeft dezen Omar zelfs de belgische nationaliteit, of ga je hem dan terugsturen naar België ofzo?)
En anders, laat ons dit doortrekken. Het ziekenhuis waar ik werk kan dan evengoed mensen die VB stemmen gaan weigeren, aangezien ge toch regelmatig in contact komt met allochtonen.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 11:11   #68
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Omdat Omar een Belg in Belgie is.
met zijn mentaliteit en achtergrond zal omar nooit ofte nimmer een belg in belgië zijn.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 11:25   #69
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ze zijn hier nu toch, dan heb ik liever dat ze werken. Al dat gezever van stuur ze terug naar Syrie is quatsch, dat gaat nooit gebeuren (waarschijnlijk heeft dezen Omar zelfs de belgische nationaliteit, of ga je hem dan terugsturen naar België ofzo?)
Omar heeft zowel de belgische als de MAROKKAANSE Nationaliteit omdat zijn ouders hem als MAROKKAAN hebben gaan aangeven op de ambassade.
waarom wil u liever iemand met één nationaliteit werkloos laten zijn in zijn enig land, terwijl iemand met een tweede nationaliteit uit het zand van herkomst dus voorrang zou moeten krijgen?




Citaat:
En anders, laat ons dit doortrekken. Het ziekenhuis waar ik werk kan dan evengoed mensen die VB stemmen gaan weigeren, aangezien ge toch regelmatig in contact komt met allochtonen.
Dit gebeurt al. In een gemeente werd een aangeworven poetsvrouw niet meer weerhouden omdat ze op de lijst van het VB had gestaan bij de gemeenteraadsverkiezingen. Democratie heet dat.
Mensen die een ideologie volgen die bol staat van opdrachten tot moorden en geweld en terreur moeten volgens U dus de voorkeur krijgen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 12:28   #70
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Zuidelijke Nederlanden
Berichten: 3.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Respect voor deze kerel!

Solliciteert als Omar zonder succes, daarna als Jan met succes. Maar Jan komt als Omar met verborgen camera.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mar-niet.dhtml

lollen
Hij reageert wel wat verbaal-agressief maar hij voelt zich wel terecht benadeeld. Hij zoekt toch actief naar werk, wat we niet van iedereen kunnen zeggen. De uitzendkantoor biedt hem gewoon vaak geen eerlijke kans. Moet hij dan keer op keer benadeeld worden omdat een bep.gemeenschap een negatief imago heeft?

Zijn grote frustratie is dat identieke sollicitatiemails door meerdere interimkantoren enkel en alleen worden beantwoord als hij een Vlaamse naam gebruikt. De rest op het cv (adres, werkervaring, kwalificaties) is identiek hetzelfde.

Er zijn inderdaad veel sollicitanten (zowel allochtonen als autochtonen) die geen antwoord krijgen, en veel mensen leggen zich daar bij neer. Maar die kerel zijn grote (terechte) ergernis is dat hij enkel antwoord krijgt wanneer hij een Vlaamse naam gebruikt. Hij wordt inderdaad systematisch benadeeld door de uitzendsector, wellicht meerdere keren in een korte tijdsperiode.

Hij heeft zijn vorige job opgezegd omdat hij dit moeizaam kon combineren met amateurvoetbal. Hij deed ploegenwerk, wat vaak gepaard gaat met een shiftensysteem. Ik kan me wel voorstellen dat dit moeilijk te combineren valt met voetbaltrainingsschema.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 14:36   #71
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Komaan, samenleven moet lukken.
Ik ben daar van overtuigd en ik denk dat vele Vlamingen het "onderscheidingsgevoel" van zich af moeten werpen. En liefst dringend.
Het is niet wij en zij. Het is gewoon wij. Allemaal vasthangend aan hetzelfde systeem, ...
Laten we de problemen toch als maatschappij aanpakken en durven aanpakken.
Is het omdat ene een slechte dag heeft zo'n fait divers toepasbaar is op alle incidenten? Is een situatie toepasbaar op alles in globaliserende maatschappij?
Er is nood aan dialoog, confrontatie en pittige discussie met een midden als consensus. Liefst vandaag nog!

Wat willen wij van allochtonen? Ik verlang weinig, maar als ik het algemeen visie hier samenvat:
1. Vlaams praten
2. (willen) Werken
3. Niet teveel over uw eigen cultuur bezig zijn

Vergeet ik iets?
Wat willen we nu echt? Zouden we niet beter discussiëren voor een betere arbeidsmarkt waar men Jannen en Omars tekort komt?
Zouden we niet beter streven naar een maatschappij waar Jannen en Omars mekaar niet meer zien voor kleur en naam, maar als individueel?

http://www.youtube.com/watch?v=vx3Z8ZToq3c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaan we werkelijk verder napraten wat gelijk onze rechten stap per stap ontmantelt?
Of gaan we eten aan een tafel van broederschap?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 15:34   #72
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Hij reageert wel wat verbaal-agressief maar hij voelt zich wel terecht benadeeld. Hij zoekt toch actief naar werk, wat we niet van iedereen kunnen zeggen. De uitzendkantoor biedt hem gewoon vaak geen eerlijke kans. Moet hij dan keer op keer benadeeld worden omdat een bep.gemeenschap een negatief imago heeft?

Zijn grote frustratie is dat identieke sollicitatiemails door meerdere interimkantoren enkel en alleen worden beantwoord als hij een Vlaamse naam gebruikt. De rest op het cv (adres, werkervaring, kwalificaties) is identiek hetzelfde.

Er zijn inderdaad veel sollicitanten (zowel allochtonen als autochtonen) die geen antwoord krijgen, en veel mensen leggen zich daar bij neer. Maar die kerel zijn grote (terechte) ergernis is dat hij enkel antwoord krijgt wanneer hij een Vlaamse naam gebruikt. Hij wordt inderdaad systematisch benadeeld door de uitzendsector, wellicht meerdere keren in een korte tijdsperiode.

Hij heeft zijn vorige job opgezegd omdat hij dit moeizaam kon combineren met amateurvoetbal. Hij deed ploegenwerk, wat vaak gepaard gaat met een shiftensysteem. Ik kan me wel voorstellen dat dit moeilijk te combineren valt met voetbaltrainingsschema.
Hij zoekt actief naar werk. Ja zeg, dat zou er nog aan mankeren nadat hij zelf zijn job heeft opgezegd! En sorry, maar als amateurvoetbal dan zoveel belangrijker is dan werk voor hem, dan moet hij niet klagen! Hij heeft zijn zin, hij kan nu zo dikwijls gaan voetballen als hij wil.
En inderdaad zowel allochtone als autochtone sollicitanten krijgen dikwijls geen antwoord op hun sollicitaties. Waar gaan we echter naartoe als die allemaal iedere keer zo'n theater gaan maken!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 15:57   #73
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
.
Om hier dan deze gevolgtrekking te maken en op deze manier te reageren, lijkt me nogal agressief, ik zou die persoon om die reden niet plaatsen!
Want wanneer je met die ingesteldheid naar een werkgever trekt...

Met deze reactie bevestig je enkel de ( voor) oordelen die al bestaan, jonge , mannelijke werknemers van Marokkaanse origine hebben een kort lontje en maken van alles onmiddellijk discriminatie, fout bezig dus en al zeker hoe je dan tekeer gaat tegen een bediende van een kantoor wat evengoed allochtonen tewerkstelt.
Zelf je werk opzeggen betekent geen uitkering, daar had die jongen beter eens over nagedacht, er zijn er genoeg die werk combineren met sport, dus daar zou ik als werkgever toch ook vragen bij stellen, hoe het zit met motivatie.
Juist laten we hopen dat, nu hij zijn marokkaans smoelwerk op de TV heeft laten zien, hij nooit of te nimmer nog werk vind, en van armoede dan maar naar Syrie trekt en daar zijn broeders gaat afknallen. Want dat is het daar toch ? De ene moslim knalt er de andere af. Van christenen en andersgelovigen schiet er daar niets meer van over. Wat een zielig marokkans krapuul is dat ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:02   #74
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Respect voor deze kerel!

Solliciteert als Omar zonder succes, daarna als Jan met succes. Maar Jan komt als Omar met verborgen camera.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mar-niet.dhtml

lollen
Ik werf die jongen ook niet aan hoor...Lijkt me een lastpost, onafgezien van zijn " roots ".
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:05   #75
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
maw, hij integreert zich door bij een voetbalclub te gaan spelen, en het is weer niet goed???
Hij geeft z'n job op omdat hij z'n hobby belangrijker vond. Dan moet hij bij mij niet komen janken over zijn moeilijke zoektocht naar een job.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:05   #76
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hij lijkt me wel iemand die dat kan.
Ik heb on the job zelf met machines leren werken. Het is niet dat je een diploma nodig hebt om een heftruck te bedienen he. Dat is pure vaardigheid, er zijn mensen zonder attest die het beter doen dan mensen met attest.
Magazijn en clarckist is meer ervaring dan scholing he.
Wat weet jij nu van die gast ? Enkel afgaande op zijn groot bakkes en zijn foto kan jij zeggen dat die goed zou zijn voor dit soort werk ? Straf van u zeg !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:10   #77
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dan smijt je die buiten. Maar om daarom iemand die toevallig dezelfde huidskleur heeft, niet aan te nemen???
" Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. "
Waarom zouden werkgevers dat wel moeten doen ? Denk je dat die dommer zijn als ezels ?
Want daar draait het allemaal om : herhaaldelijke negatieve ervaringen met deze doelgroep. Helaas....
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:12   #78
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Ik heb een Vlaamse naam en toch hebben interims en bedrijfen ook eens geen mails beantwoord van mij, wat een fuzz voor niets...
Ik heb dit ook vaak genoeg voorgehad toen ik nog op zoek was naar werk. In de meeste gevallen nemen ze niet eens de moeite om te antwoorden als ze niet geinteresseerd zijn in je kandidatuur.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:16   #79
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik vraag me af hoeveel schade aan de economie we hebben door het systematisch discrimineren van goede arbeidskrachten.
ik vraag me af hoeveel schade aan de economie we hebben door het ongestoord binnenlaten en naturaliseren van tienduizenden immigranten elk jaar...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 16:39   #80
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
ik vraag me af hoeveel schade aan de economie we hebben door het ongestoord binnenlaten en naturaliseren van tienduizenden immigranten elk jaar...
Ze steken er sociale woonwijken mee vol.
Ik heb dat altijd al een merkwaardige hobby gevonden.
Als jij straks pech hebt, is er wel geen woonst voor jou.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be