Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2022, 08:40   #1
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.146
Standaard Welke dag zou je graag opnieuw beleven?

Buiten het waarschijnlijk cliché antwoord van eerste lief en huwelijksdag en geboorte kinderen.
Nee, het afhalen van mijn motor Honda Goldwing ja.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2022, 10:44   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Buiten het waarschijnlijk cliché antwoord van eerste lief en huwelijksdag en geboorte kinderen.
Nee, het afhalen van mijn motor Honda Goldwing ja.
Niet specifiek het eerste lief, beste gast ....
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2022, 10:49   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik heb eigenlijk niet zoveel "dagen" die ik speciaal koester.
Wel "periodes".

Heel mijn studententijd bijvoorbeeld. Altijd stevig gewerkt aan de leerstof, vanaf dag 1, maar ook vanaf dag 1 de nodige studentikositeit ... Twee jaren als vrijgezel, twee jaren met wat later dan mijn heksie perfeksie werd.

De periode na de huwelijksdag, tot aan de geboorte van de oudste: zo vrij als een vogeltje waren wij. Ne keer dat de baby uit de buik was, ging dat even plezant maar toch anders.

Diverse periodes van het werk .... en dan het pensioen. Nondedju ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2022, 12:03   #4
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Elke dag van mijn studententijd (behalve de examenperiodes). Elke dag die ik gebruikt heb om op reis te gaan en de wereld te zien. Voor de rest niet echt specifieke dagen. De geboorte van een kind is memorabel maar echt opnieuw beleven moet voor mij eerlijk gezegd niet. Dat is veel te vermoeiend en je moet al dat bezoek ontvangen en zo... Nee bedankt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be