Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2011, 12:46   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Inderdaad.
Kan ik kort over zijn.
De daders moeten gestraft worden om duidelijk te maken dat zo iets niet kan.
Welke straf stelt ge voor ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 12:50   #22
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Welke straf stelt ge voor ?
steniging? schijnt ondertussen politiek correct en vooruitstrevend te zijn. Islamofielen vinden dat leuk.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 13:08   #23
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Leve de multiculturele onzin

Waarschijnlijk een kansloze, door en door gefrustreerde sukkelaar die niet weet welke nationaliteit hij nu eigenlijk heeft en bla bla bla en bla bla bla.
Benieuwd hoe de linkse rakkers op dit forum dit weer gaan goedpraten.
Niet, lijkt me.

Wat natuurlijk niet betekent dat de linkse rakkers akkoord moeten gaan met het hersenloze gezwets dat sommige rechtse rakkers naar aanleiding van dit bericht weer tentoon zullen spreiden.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 15:46   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het is cultuur. In de Noord-Afrikaanse landen zijn vrouwen ondergeschikt aan de man en liefst onzichtbaar. Een meisje dat zich aan deze regel niet stoort vormt een bedreiging voor de machocultuur. Ze wordt door een pak slaag op haar nummer gezet en andere meisjes zullen het wel uit hun hoofd laten om haar gedrag na te volgen. Deze cultuur wordt naar de Europese multiculti samenleving geëxporteerd en met geweld verdedigd.
Eigenlijk zou de politie dan over een toegelaten knokploeg moeten beschikken die deze lieden op de door hen gekende en normaal bevonden manier mores leert. Indien we moeten wachten tot ze voldoende geëvolueerd zijn, binnen 20,50,100... jaar, kunnen er ondertussen nog ongelukken gebeuren!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 15:50   #25
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Niet, lijkt me.

Wat natuurlijk niet betekent dat de linkse rakkers akkoord moeten gaan met het hersenloze gezwets dat sommige rechtse rakkers naar aanleiding van dit bericht weer tentoon zullen spreiden.
Achterlijke idioten beschimpen met hersenloos gezwets...
Man, man...man! Wat een miserie! Wat een verrijking!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 17:53   #26
Nidstang
Lokaal Raadslid
 
Nidstang's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2011
Berichten: 355
Standaard

Aansluitend op het onderwerp van dit topic:

Het zestienjarig meisje dat dinsdag op school werd mishandeld, is geslagen omdat zij geen hoofddoek droeg. Dat zegt de directrice van het Scala College in het AD.

De Alphense werd door een groep meiden aangevallen. Zij droegen wel hoofddoek. Een door het slachtoffer verspreidt bericht via social media was aanleiding voor de mishandeling.


http://www.alphenstadfm.nl/nieuws/78..._hoofddoek.htm
__________________
This nidstang is erected against the enemies of civilized humanity.
Nidstang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 17:56   #27
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Welke straf stelt ge voor ?
Art. 398. Hij die opzettelijk verwondingen of slagen toebrengt, wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot zes maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot honderd [euro] of met een van die straffen alleen.
Ingeval de schuldige heeft gehandeld met voorbedachte rade, wordt hij veroordeeld tot gevangenisstraf van een maand tot een jaar en tot geldboete van vijftig [euro] tot tweehonderd [euro].

Art. 399. Indien de slagen of verwondingen een ziekte of ongeschiktheid tot het verrichten van persoonlijke arbeid ten gevolge hebben, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van twee maanden tot twee jaar en met geldboete van vijftig [euro] tot tweehonderd [euro].
De schuldige wordt gestraft met gevangenisstraf van zes maanden tot drie jaar en met geldboete van honderd [euro] tot vijfhonderd [euro], indien hij met voorbedachten rade heeft gehandeld.

Bron: juridat.be
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 17:57   #28
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Niet, lijkt me.

Wat natuurlijk niet betekent dat de linkse rakkers akkoord moeten gaan met het hersenloze gezwets dat sommige rechtse rakkers naar aanleiding van dit bericht weer tentoon zullen spreiden.
Exact.
Ze hebben het duidelijk nog steeds niet door.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:13   #29
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Wat voor nationaliteit heeft dat meisje overigens?
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:19   #30
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Aansluitend op het onderwerp van dit topic:

Het zestienjarig meisje dat dinsdag op school werd mishandeld, is geslagen omdat zij geen hoofddoek droeg. Dat zegt de directrice van het Scala College in het AD.

De Alphense werd door een groep meiden aangevallen. Zij droegen wel hoofddoek. Een door het slachtoffer verspreidt bericht via social media was aanleiding voor de mishandeling.


http://www.alphenstadfm.nl/nieuws/78..._hoofddoek.htm


Dit had ik over het hoofd gezien.

Ik dacht namelijk eerder dat het om een nls meisje ging.
Het gaat dus over een Marokkaans meisje die mishandeld werd omdat ze geen hoofddoek droeg en de andere meiden wel? Raar verhaal.

Laatst gewijzigd door Nadina : 3 februari 2011 om 18:24.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:20   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Art. 398. Hij die opzettelijk verwondingen of slagen toebrengt, wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot zes maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot honderd [euro] of met een van die straffen alleen.
Ingeval de schuldige heeft gehandeld met voorbedachte rade, wordt hij veroordeeld tot gevangenisstraf van een maand tot een jaar en tot geldboete van vijftig [euro] tot tweehonderd [euro].

Art. 399. Indien de slagen of verwondingen een ziekte of ongeschiktheid tot het verrichten van persoonlijke arbeid ten gevolge hebben, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van twee maanden tot twee jaar en met geldboete van vijftig [euro] tot tweehonderd [euro].
De schuldige wordt gestraft met gevangenisstraf van zes maanden tot drie jaar en met geldboete van honderd [euro] tot vijfhonderd [euro], indien hij met voorbedachten rade heeft gehandeld.

Bron: juridat.be
Dan zullen ze het zeker nooit meer doen.
Zou het elk zijn of mogen ze samenleggen ?

Laatst gewijzigd door Bobke : 3 februari 2011 om 18:24.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:33   #32
Nidstang
Lokaal Raadslid
 
Nidstang's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2011
Berichten: 355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Dit had ik over het hoofd gezien.

Ik dacht namelijk eerder dat het om een nls meisje ging.
Het gaat dus over een Marokkaans meisje die mishandeld werd omdat ze geen hoofddoek droeg en de andere meiden wel? Raar verhaal.
Het zijn 2 verschillende gevallen. Het meisje uit het openingsbericht komt uit Amsterdam en heet Hajar: http://twitter.com/search?q=hajar%20huygens

Het meisje uit andere bericht komt uit Alphen a/d Rijn. Naam niet bekend. Volgens dit krantenbericht zou ze van Marokkaanse komaf zijn: http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...___.html?p=2,1
__________________
This nidstang is erected against the enemies of civilized humanity.
Nidstang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:35   #33
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Dat lijkt me logisch.
Ja, maar als ik dat er niet expliciet bij zet krijg ik onder mijn voeten van sommige forumgebruiksters

Citaat:
020 is het kengetal van Amsterdam, het netnummer. En Gaza verwijst naar het westelijke stadsdeel. Net zoals Borgerokko naar een stadsdeel in Antwerpen verwijst, of Mollahbeek naar een stadsdeel in Brussel.
Ik denk niet dat dat is omdat er zoveel boedisten wonen, en ook niet omdat het er daar zo vreedzaam aan toe gaat. Dat is zo'n stadsdeel waar je als westerse vrouw in het beste geval "hoer" nageroepen wordt. Waar je als homo niet veilig over straat kunt als je hand in hand met je geliefde loopt. En waar je je als jood maar beter niet kunt laten zien. Waar straatstenen om het minste of geringste uitgegraven worden om mee te gooien, waar bushokjes gesloopt worden en waar auto's spontaan in brand vliegen wanneer de politie een crimineel arresteert. En waar de burgemeester vervolgens in 1 van de vele moskees met de imams en relschoppers thee gaat drinken om de boel bij elkaar te houden.
Je weet dus ook niet wat het wil zeggen.
Citaat:
Dat staat nergens in het artikel dat ik aanhaalde.

Staat ook niet in het artikel dat ik aanhaalde.
Je moet klikken op de link die in het artikel staat.
http://www.at5.nl/artikelen/56761/me...m-twitter-foto
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:37   #34
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Dit had ik over het hoofd gezien.

Ik dacht namelijk eerder dat het om een nls meisje ging.
Het gaat dus over een Marokkaans meisje die mishandeld werd omdat ze geen hoofddoek droeg en de andere meiden wel? Raar verhaal.
Niet zo raar als u zich realiseert dat vele van die meisjes echt geloven dat het de plicht is van een vrouw om zich zedig te gedragen en haar haren en meer te verbergen want anders zijn zijzelf er de aanleiding van dat mannen zich niet kunnen beheersen en hen lastig vallen.
Zij begrijpen niet dat als die mannen zich inderdaad niet kunnen beheersen er serieus wat mis is met de mannen, niet met de vrouwen! Het is ver gekomen als een meisje of vrouw zich niet mag kleden zoals ze wil zonder door jongens en mannen te worden aanzien als loslopend wild. Deze mentaliteit ligt aan de grondslag van die hele idiote hoofddoekendiscussie. Een vrouw mag zich kleden zoals zij wil, in minirok, navelbloesje of hoofddoek. In principe maakt dat niets uit. Als echter één van die kledingstukken gedragen wordt als een statement waardoor men wil verklaren dat de draagster goed is en degenen die zo'n kledingstuk niet dragen slecht, dat het kwade dat de andere overkomt door deze zelf wordt uitgelokt, dan moet hier tegen opgetreden worden!
Nogmaals : het is niet aan de heren der schepping om een bepaalde klederdracht te bevelen omdat zij zich anders niet zouden kunnen beheersen, volgens mij is dat trouwens niet meer dan een excuus om hun wil op te leggen. En als het toch om reden van zelfbeheersing is, dan hebben die moslimmannen dringend therapie nodig!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:40   #35
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, maar als ik dat er niet expliciet bij zet krijg ik onder mijn voeten van sommige forumgebruiksters


Je weet dus ook niet wat het wil zeggen.


Je moet klikken op de link die in het artikel staat.
http://www.at5.nl/artikelen/56761/me...m-twitter-foto
Bedoelt u nu echt dat u niet weet waar Gaza voor staat?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:40   #36
Nidstang
Lokaal Raadslid
 
Nidstang's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2011
Berichten: 355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je weet dus ook niet wat het wil zeggen.
Jawel:

020 is het kengetal van Amsterdam, het netnummer. En Gaza verwijst naar het westelijke stadsdeel. Net zoals Borgerokko naar een stadsdeel in Antwerpen verwijst, of Mollahbeek naar een stadsdeel in Brussel.
Ik denk niet dat dat is omdat er zoveel boedisten wonen, en ook niet omdat het er daar zo vreedzaam aan toe gaat. Dat is zo'n stadsdeel waar je als westerse vrouw in het beste geval "hoer" nageroepen wordt. Waar je als homo niet veilig over straat kunt als je hand in hand met je geliefde loopt. En waar je je als jood maar beter niet kunt laten zien. Waar straatstenen om het minste of geringste uitgegraven worden om mee te gooien, waar bushokjes gesloopt worden en waar auto's spontaan in brand vliegen wanneer de politie een crimineel arresteert. En waar de burgemeester vervolgens in 1 van de vele moskees met de imams en relschoppers thee gaat drinken om de boel bij elkaar te houden.
__________________
This nidstang is erected against the enemies of civilized humanity.
Nidstang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:44   #37
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Jawel:

020 is het kengetal van Amsterdam, het netnummer. En Gaza verwijst naar het westelijke stadsdeel. Net zoals Borgerokko naar een stadsdeel in Antwerpen verwijst, of Mollahbeek naar een stadsdeel in Brussel.
Ik denk niet dat dat is omdat er zoveel boedisten wonen, en ook niet omdat het er daar zo vreedzaam aan toe gaat. Dat is zo'n stadsdeel waar je als westerse vrouw in het beste geval "hoer" nageroepen wordt. Waar je als homo niet veilig over straat kunt als je hand in hand met je geliefde loopt. En waar je je als jood maar beter niet kunt laten zien. Waar straatstenen om het minste of geringste uitgegraven worden om mee te gooien, waar bushokjes gesloopt worden en waar auto's spontaan in brand vliegen wanneer de politie een crimineel arresteert. En waar de burgemeester vervolgens in 1 van de vele moskees met de imams en relschoppers thee gaat drinken om de boel bij elkaar te houden.
Ja, en dan? Wat "dan weet je het wel"?

Heb je nu al mijn ten derde en ten vierde weergevonden in het artikel?

Ten derde lees ik dat "ontstond daarna op de school "een broeierige sfeer", waarbij twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan"

Ten vierde vind ik het alles behalve dat AT5 die foto van het dertienjarige meisje publiceert. Maar ik begrijp dat men op die manier lezers lokt.

http://www.at5.nl/artikelen/56761/me...m-twitter-foto
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:46   #38
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan zullen ze het zeker nooit meer doen.
Zou het elk zijn of mogen ze samenleggen ?
Niet vergeten vermenigvuldigen met de opdecimen.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 18:59   #39
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Het zijn 2 verschillende gevallen. Het meisje uit het openingsbericht komt uit Amsterdam en heet Hajar: http://twitter.com/search?q=hajar%20huygens

Het meisje uit andere bericht komt uit Alphen a/d Rijn. Naam niet bekend. Volgens dit krantenbericht zou ze van Marokkaanse komaf zijn: http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...___.html?p=2,1
Dan heb ik me vergist want ik dacht namelijk dat het om hetzelfde meisje ging.
Het is waarlijk even triest en onbegrijpelijk dat scholieren dit elkaar aandoen.
Met zn allen een meisje in elkaar slaan hoe laf kan je werkelijk zin.
Ik hoop iig dat ze wel een goede straf krijgen. Maar ach..Nederland kennende zal niet veel uithalen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Niet zo raar als u zich realiseert dat vele van die meisjes echt geloven dat het de plicht is van een vrouw om zich zedig te gedragen en haar haren en meer te verbergen want anders zijn zijzelf er de aanleiding van dat mannen zich niet kunnen beheersen en hen lastig vallen.
Zij begrijpen niet dat als die mannen zich inderdaad niet kunnen beheersen er serieus wat mis is met de mannen, niet met de vrouwen! Het is ver gekomen als een meisje of vrouw zich niet mag kleden zoals ze wil zonder door jongens en mannen te worden aanzien als loslopend wild. Deze mentaliteit ligt aan de grondslag van die hele idiote hoofddoekendiscussie. Een vrouw mag zich kleden zoals zij wil, in minirok, navelbloesje of hoofddoek. In principe maakt dat niets uit. Als echter één van die kledingstukken gedragen wordt als een statement waardoor men wil verklaren dat de draagster goed is en degenen die zo'n kledingstuk niet dragen slecht, dat het kwade dat de andere overkomt door deze zelf wordt uitgelokt, dan moet hier tegen opgetreden worden!
Nogmaals : het is niet aan de heren der schepping om een bepaalde klederdracht te bevelen omdat zij zich anders niet zouden kunnen beheersen, volgens mij is dat trouwens niet meer dan een excuus om hun wil op te leggen. En als het toch om reden van zelfbeheersing is, dan hebben die moslimmannen dringend therapie nodig!
Ik ben het helemaal met jou eens hoor, maar je moet uiteraard niet gaan denken dat die straatjongeren de islam presenteren.
Die jongeren die doen werkelijk niks aan hun geloof als ze dat wel deden dan zouden ze iig mensen in hun waarde laten ongeacht hun nationaliteit ras of sexe.
Je gaat als een weldenkend persoon niet een meisje slaan omdat ze toevallig zich ''sletterig'' kleed. Dat gaat verder niemand wat aan hoe zij erbij wil lopen.

Ik las trouwens net op een ander forum dat het meisje in kwestie een hooddoek droeg en een foto met haar vriendin maakte die met een string te zien zou zijn of iets in die richting of het waar is dat weet ik niet, heb er geen bron van kunnen lezen.
En daardoor werd ze in elkaar geslagen omdat ze de islam dus belchelijk maakte. Door een hoofddoek te dragen en een foto temaken met een vriendin die halfbloot te zien was.
Iedereen moet een keer leren om elkaar in hun waarde te laten. Uiteindelijk gaat iedereen alleen in hun graf.
En de enige die uiteindelijk mag oordelen is Allah(swt).

Laatst gewijzigd door Nadina : 3 februari 2011 om 18:59.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:02   #40
Nidstang
Lokaal Raadslid
 
Nidstang's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2011
Berichten: 355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, en dan? Wat "dan weet je het wel"?
Je kunt toch lezen?
Waarom denk jij dat het 020-gaza genoemd wordt? Waar denk jij dat gaza voor staat?
Gemeente Amsterdam Zeer Aangenaam?
Goeie Allah-aanhangers Zijn Anti-hoeren?
Geen Agressie Zonder Achterlijkheid?
Of iets anders? Wat denk je?

Citaat:
Heb je nu al mijn ten derde en ten vierde weergevonden in het artikel?

Ten derde lees ik dat "ontstond daarna op de school "een broeierige sfeer", waarbij twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan"

Ten vierde vind ik het alles behalve dat AT5 die foto van het dertienjarige meisje publiceert. Maar ik begrijp dat men op die manier lezers lokt.

http://www.at5.nl/artikelen/56761/me...m-twitter-foto
Ja ik heb dat gelezen. Maar jouw opmerkingen hierover hebben verder niets met de kern van de zaak te maken.
Het gaat over een meisje dat Hajar heet dat in elkaar is geslagen vanwege een foto op twitter, en dat mensen met een bepaalde achtergrond dat nog normaal schijnen te vinden ook.
__________________
This nidstang is erected against the enemies of civilized humanity.
Nidstang is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be