Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2011, 19:03   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
En daardoor werd ze in elkaar geslagen omdat ze de islam dus belchelijk maakte.
Ah ok, op die manier.
Dan is er inderdaad niks aan het handje.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:05   #42
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ah ok, op die manier.
Dan is er inderdaad niks aan het handje.


Niet sarcastisch gaan doen jongedame.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:16   #43
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Die jongeren die doen werkelijk niks aan hun geloof als ze dat wel deden dan zouden ze iig mensen in hun waarde laten ongeacht hun nationaliteit ras of sexe.
Waarom krijgen die jongeren niet gewoon een pak slaag omdat ze dan toch hun geloof niet in de praktijk brengen? Omdat alleen Allah daarover mag oordelen?
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:16   #44
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Niet, lijkt me.

Wat natuurlijk niet betekent dat de linkse rakkers akkoord moeten gaan met het hersenloze gezwets dat sommige rechtse rakkers naar aanleiding van dit bericht weer tentoon zullen spreiden.
Zo'n lange zin ! Dat moet moeite gekost hebben.
Met wat precies gaat u dan niet akkoord ?
Echt benieuwd.
Het lijkt me eerder dat u wat in het wild gaat slaan bij gebrek aan degelijke argumenten.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:22   #45
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Waarom krijgen die jongeren niet gewoon een pak slaag omdat ze dan toch hun geloof niet in de praktijk brengen? Omdat alleen Allah daarover mag oordelen?
Waarom win ik geen loterij?


Heeft niks met een pak slaag temaken, het heeft uiteindelijk allemaal temaken met de maatschappijj waar in ze/wij leven.
Je kan de schuld bij hun ouders leggen maar dat heeft ook geen zin.
Het opvoeden van kinderen tegenwoordig is een zware taak, en veelal weten de ouders vaak niet eens wat hun kinderen uitspoken buiten.
Je hebt nou eenmaal slechte gevallen tussen dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze allemaal zou zijn. Mensen moeten ook niet iedereen over een kan scheren.
Het is maar een klein groepje die het verpesten voor de goede mensen.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:27   #46
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Waarom win ik geen loterij?


Heeft niks met een pak slaag temaken, het heeft uiteindelijk allemaal temaken met de maatschappijj waar in ze/wij leven.
Je kan de schuld bij hun ouders leggen maar dat heeft ook geen zin.
Het opvoeden van kinderen tegenwoordig is een zware taak, en veelal weten de ouders vaak niet eens wat hun kinderen uitspoken buiten.
Je hebt nou eenmaal slechte gevallen tussen dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze allemaal zou zijn. Mensen moeten ook niet iedereen over een kan scheren.
Het is maar een klein groepje die het verpesten voor de goede mensen.
Dan woont dat 'kleine' groepje alleen maar in Hoboken ?
Ik nodig u uit om het groepje hier na een uur of 22.00 te komen observeren.
Of gewoon op het openbaar vervoer naar deze uithoek van de stad.
Ik vermoed dat u grote ogen gaat trekken.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:28   #47
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Je kunt toch lezen?
Waarom denk jij dat het 020-gaza genoemd wordt? Waar denk jij dat gaza voor staat?
Gemeente Amsterdam Zeer Aangenaam?
Goeie Allah-aanhangers Zijn Anti-hoeren?
Geen Agressie Zonder Achterlijkheid?
Of iets anders? Wat denk je?
Je geraakt echt niet verder dan wat insinuaties, hé.
Je schreef "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel."
Vertel, wat weet je dan wel?

Citaat:
Ja ik heb dat gelezen. Maar jouw opmerkingen hierover hebben verder niets met de kern van de zaak te maken.
Het gaat over een meisje dat Hajar heet dat in elkaar is geslagen vanwege een foto op twitter, en dat mensen met een bepaalde achtergrond dat nog normaal schijnen te vinden ook.
Als het enkel daarover mag gaan, dan zijn we uitgepraat. Dan valt er niets meer te zeggen.
Als we niet mogen schrijven dat anderen met een bepaalde achtergrond dat niet normaal schijnen te vinden.
Als we niet mogen schrijven dat AT5 de foto van de 13-jarige publiceert om lezers aan te trekken.

Mag ik vragen wie het zou appreciëren dat zijn/haar 13-jarige dochter zo'n foto van zichzelf zou publiceren op een sociale site op het internet?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:32   #48
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Dan woont dat 'kleine' groepje alleen maar in Hoboken ?
Ik nodig u uit om het groepje hier na een uur of 22.00 te komen observeren.
Of gewoon op het openbaar vervoer naar deze uithoek van de stad.
Ik vermoed dat u grote ogen gaat trekken.
Als ik ooit weer eens richting Belgie kom dan zal ik eens een kijkje nemen in de Hoboken(waar dat ook moge zijn).

Je hebt het over straat(hang)jongeren neem ik aan?
Dan moet de regering maar zorgen dat ze van de straat wegblijven.
Die jongeren willen ook ergens plaats hebben..thuis hebben ze ook niet veel te doen dus zoeken ze maar elkaar op straat.
Ik zie dat hier ook, maar hier heb je ook gelukkig veel van die theehuisjes of je het ook wilt noemen waar jongeren bij elkaar komen. Op die manier hou je heel veel jongeren weg van de straat.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:33   #49
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je geraakt echt niet verder dan wat insinuaties, hé.
Je schreef "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel."
Vertel, wat weet je dan wel?


Als het enkel daarover mag gaan, dan zijn we uitgepraat. Dan valt er niets meer te zeggen.
Als we niet mogen schrijven dat anderen met een bepaalde achtergrond dat niet normaal schijnen te vinden.
Als we niet mogen schrijven dat AT5 de foto van de 13-jarige publiceert om lezers aan te trekken.

Mag ik vragen wie het zou appreciëren dat zijn/haar 13-jarige dochter zo'n foto van zichzelf zou publiceren op een sociale site op het internet?
Wat een non-argument! Ik zou het niet appreciëren als één van mijn dochters iets dergelijks gedaan had, normaal dunkt me. Maar als iemand mijn dochter(s) om die reden een pak rammel zou geven dan zou die persoon er niet goed vanaf komen, wees daar maar zeker van!!! Of rechtvaardigt die foto het feit dat die idioten zo'n meisje dat wat lichtzinnig is zoals de meeste pubers aframmelen???
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:33   #50
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Amsterdam west wordt 020 gaza genoemd?

Hier heb ik dus nog nooit van gehoord.

Laatst gewijzigd door Nadina : 3 februari 2011 om 19:33.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:34   #51
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Als ik ooit weer eens richting Belgie kom dan zal ik eens een kijkje nemen in de Hoboken(waar dat ook moge zijn).

Je hebt het over straat(hang)jongeren neem ik aan?
Dan moet de regering maar zorgen dat ze van de straat wegblijven.
Die jongeren willen ook ergens plaats hebben..thuis hebben ze ook niet veel te doen dus zoeken ze maar elkaar op straat.
Ik zie dat hier ook, maar hier heb je ook gelukkig veel van die theehuisjes of je het ook wilt noemen waar jongeren bij elkaar komen. Op die manier hou je heel veel jongeren weg van de straat.
Theehuisjes voor jongens en meisjes? Of is het weer alleen voor de jongens?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:35   #52
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Theehuisjes voor jongens en meisjes? Of is het weer alleen voor de jongens?


Daar wil je zowiezo als vrouwzijnde niet tussen zitten.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:37   #53
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je geraakt echt niet verder dan wat insinuaties, hé.
Je schreef "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel."
Vertel, wat weet je dan wel?


Als het enkel daarover mag gaan, dan zijn we uitgepraat. Dan valt er niets meer te zeggen.
Als we niet mogen schrijven dat anderen met een bepaalde achtergrond dat niet normaal schijnen te vinden.
Als we niet mogen schrijven dat AT5 de foto van de 13-jarige publiceert om lezers aan te trekken.

Mag ik vragen wie het zou appreciëren dat zijn/haar 13-jarige dochter zo'n foto van zichzelf zou publiceren op een sociale site op het internet?
Een kennis van me heeft zelfs ZELF foto's van zijn 12-jarige dochter gepost op FB. In badpak, op het strand. Rollebollend in het zand. Zelfs eentje waar ze met haar poep in de lucht zit.
Daddy loves his little whore?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:39   #54
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Daar wil je zowiezo als vrouwzijnde niet tussen zitten.
Als dat gewoon altijd gemengde plaatsen waren geweest, dan zou iedereen er zonder problemen willen zitten. Als enkel mannelijk testosteron binnengelaten wordt, ja dan krijgt men van die toestanden waarin mannen/jongens zich heer en meester wanen. De islamitische vrouwen spelen dat in de kaart door steeds maar toe te geven aan het gescheiden houden van vrouwen en mannen.
Vrouwen en mannen zijn geen aparte groepen, ze zijn yin en yang, ze horen samen. Alleen zo krijgt men een volledige wereld.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:43   #55
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als dat gewoon altijd gemengde plaatsen waren geweest, dan zou iedereen er zonder problemen willen zitten. Als enkel mannelijk testosteron binnengelaten wordt, ja dan krijgt men van die toestanden waarin mannen/jongens zich heer en meester wanen. De islamitische vrouwen spelen dat in de kaart door steeds maar toe te geven aan het gescheiden houden van vrouwen en mannen.
Vrouwen en mannen zijn geen aparte groepen, ze zijn yin en yang, ze horen samen. Alleen zo krijgt men een volledige wereld.

Men moet altijd overal een probleem van willen maken.
In dit geval doe jij dit nu ook.
Wat maakt het uit wie er komen? Als jij als vrouwezijnde tussen kerels wilt zitten niemand die jou tegen houdt. Je moet vooral gaan.

Het ging hier enkel om de jongeren van straat te houden. en de jongeren in kwestie zijn toch altijd jongens en geen meiden.
Ze moeten dus een oplossing vinden om de jongens van de straat weg te houden en niet of er wel meiden mogen of niet.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:43   #56
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wat een non-argument! Ik zou het niet appreciëren als één van mijn dochters iets dergelijks gedaan had, normaal dunkt me.
Serieus? Welke bepaalde afkomst heb jij?

Citaat:
Maar als iemand mijn dochter(s) om die reden een pak rammel zou geven dan zou die persoon er niet goed vanaf komen, wees daar maar zeker van!!! Of rechtvaardigt die foto het feit dat die idioten zo'n meisje dat wat lichtzinnig is zoals de meeste pubers aframmelen???
Ik wist dat jij met zo'n zever ging afkomen.
Daarom schreef ik in mijn eerste post in deze draad eerst en vooral :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Eerst en vooral. Ik vind het niet kunnen; ik keur het ten stelligste af dat dit meisje in elkaar geklopt werd.

Ten tweede "dan weet je het wel"? Wat weet je dan wel?

Ten derde lees ik dat "ontstond daarna op de school "een broeierige sfeer", waarbij twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan"

Ten vierde vind ik het alles behalve dat AT5 die foto van het dertienjarige meisje publiceert. Maar ik begrijp dat men op die manier lezers lokt.
Wat vind je er van dat AT5 de bewuste foto publiceert?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:46   #57
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Een kennis van me heeft zelfs ZELF foto's van zijn 12-jarige dochter gepost op FB. In badpak, op het strand. Rollebollend in het zand. Zelfs eentje waar ze met haar poep in de lucht zit.
Daddy loves his little whore?
Ik denk niet dat een 12-jarige in badpak rollebollend op het strand er per definitie hoerig uitziet.
Ik veronderstel dat die kennis deze foto enkel deelt met face-book-vrienden en niet met de hele wereld.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:49   #58
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik denk niet dat een 12-jarige in badpak rollebollend op het strand er per definitie hoerig uitziet.
Ik veronderstel dat die kennis deze foto enkel deelt met face-book-vrienden en niet met de hele wereld.
Nochtans, over drie weken wordt ze er ook 13.

Vroeger, in de zomer, ging ik als tiener gewoon in badpak of bikinibroekje met een topje boven naar de winkel op den hoek. Was te zien voor héél de wereld. En nooit, maar dan ook nooit, heeft iemand dat hoerig gevonden.

Tegenwoordig word ik door sommige mensen al een hoer genoemd als ik m'n winteroutfit aan heb...
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:51   #59
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Nochtans, over drie weken wordt ze er ook 13.

Vroeger, in de zomer, ging ik als tiener gewoon in badpak of bikinibroekje met een topje boven naar de winkel op den hoek. Was te zien voor héél de wereld. En nooit, maar dan ook nooit, heeft iemand dat hoerig gevonden.

Tegenwoordig word ik door sommige mensen al een hoer genoemd als ik m'n winteroutfit aan heb...

Maken mensen je uit voor hoer als je op straat loopt?

Laatst gewijzigd door Nadina : 3 februari 2011 om 19:55.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 19:52   #60
Nidstang
Lokaal Raadslid
 
Nidstang's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2011
Berichten: 355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je geraakt echt niet verder dan wat insinuaties, hé.
Je schreef "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel."
Vertel, wat weet je dan wel?
Maar meneer/mevrouw toch. Ik heb dat al 2 x gezegd. Nou ja, driemaal is scheepsrecht:

020 is het kengetal van Amsterdam, het netnummer. En Gaza verwijst naar het westelijke stadsdeel. Net zoals Borgerokko naar een stadsdeel in Antwerpen verwijst, of Mollahbeek naar een stadsdeel in Brussel.
Ik denk niet dat dat is omdat er zoveel boedisten wonen, en ook niet omdat het er daar zo vreedzaam aan toe gaat. Dat is zo'n stadsdeel waar je als westerse vrouw in het beste geval "hoer" nageroepen wordt. Waar je als homo niet veilig over straat kunt als je hand in hand met je geliefde loopt. En waar je je als jood maar beter niet kunt laten zien. Waar straatstenen om het minste of geringste uitgegraven worden om mee te gooien, waar bushokjes gesloopt worden en waar auto's spontaan in brand vliegen wanneer de politie een crimineel arresteert. En waar de burgemeester vervolgens in 1 van de vele moskees met de imams en relschoppers thee gaat drinken om de boel bij elkaar te houden.


Ik hoop dat er nu een lichtje bij je gaat branden.


Citaat:
Als het enkel daarover mag gaan, dan zijn we uitgepraat. Dan valt er niets meer te zeggen.
Als we niet mogen schrijven dat anderen met een bepaalde achtergrond dat niet normaal schijnen te vinden.
Als we niet mogen schrijven dat AT5 de foto van de 13-jarige publiceert om lezers aan te trekken.
AT5 is de locale televisiezender van de stad Amsterdam. Die hoeven geen lezers aan te trekken. En wat dan nog? Wat heeft lezers of kijkers aantrekken met het onderwerp te maken?

Citaat:
Mag ik vragen wie het zou appreciëren dat zijn/haar 13-jarige dochter zo'n foto van zichzelf zou publiceren op een sociale site op het internet?
Dat mag jij gerust vragen. Geen enkele ouder zou dat appreciëren lijkt me. Maar nogmaals: wat heeft dit met het onderwerp te maken? Dat meisje is toch niet door haar ouders maar wel door medeleerlingen het ziekenhuis in geslagen? Of hebben haar ouders het goedgekeurd dat ze het ziekenhuis in werd geslagen, net als die jongen in dat filmpje?
__________________
This nidstang is erected against the enemies of civilized humanity.
Nidstang is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be