Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2004, 12:33   #21
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Tja, die smiley die ik postte is ontzaglijk veel intelligenter dan alles wat Wolf op dit forum al bij elkaar gepost heeft. Op een serieuze manier gedebatteerd? I don't think so...
Selectief de ogen sluiten en ontkenning, dat is uw manier van debatteren. Als je helemaal niets te zeggen hebt over het onderwerp gedraag er u dan naar...
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 12:41   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Selectief de ogen sluiten en ontkenning, dat is uw manier van debatteren. Als je helemaal niets te zeggen hebt over het onderwerp gedraag er u dan naar...
O, maar ik heb vanalles te zeggen over dit onderwerp hoor. Het belangrijkst is wel dat je van het gedrag van 1 allochtoon niet het gedrag van de hele allochtone gemeenschap kan aflezen. Maar toch vinden jullie rechtieslechties het nodig om steeds weer met allerlei fait divers te komen aandraven... En dan verwijt je anderen ervan niet serieus te debatteren? Kom zeg...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:02   #23
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
O, maar ik heb vanalles te zeggen over dit onderwerp hoor. Het belangrijkst is wel dat je van het gedrag van 1 allochtoon niet het gedrag van de hele allochtone gemeenschap kan aflezen. Maar toch vinden jullie rechtieslechties het nodig om steeds weer met allerlei fait divers te komen aandraven... En dan verwijt je anderen ervan niet serieus te debatteren? Kom zeg...
Als je dan toch zoveel over het onderwerp te vertellen hebt, waarom beperk je u dan tot het gebruik van een smiley?
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:04   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Als je dan toch zoveel over het onderwerp te vertellen hebt, waarom beperk je u dan tot het gebruik van een smiley?
Omdat die smiley op de best mogelijke manier aanduidt wat ik van je onnozele postings vindt: je gezaag maakt me slaperig. Dat gebeurt nu eenmaal als je steeds maar weer dezelfde uitgekauwde clichés blijft herhalen. Op den duur denkt men "daar heb je hem weer met zijn racistische flauwekul"... Snappie?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:12   #25
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het wil toch niet zeggen omdat ik de gelijkheid tussen man en vrouw onderschrijf dat ik mij gebonden moet voelen met "de rechten van de mens"?
Vlaming eer uw helden: herdenking Staf De Clercq op zondag 19 september te Gooik.
Een tegenvaller voor jou Wolf, een meevaller voor ons :
slechts 250 aanwezigen,waaronder kinderen en enkele kale hoofden..... dat is de grote herdenking van jouw Vlaamse held.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 19 september 2004 om 13:16.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:13   #26
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Achterlijkheid gedogen onder het mom van 'respect'

"Het is ieders recht bezorgd te zijn over het obscurantisme dat zo'n groot deel van de islamitische wereld in een toestand van achterlijkheid houdt, en schrik te hebben dat het in onze maatschappijen wordt geïmporteerd onder het mom van 'respect voor andere culturen'."

Mia Doornaert in De Standaard, 15.09.2004
Die Mia Doornaert, is die soms lid van het Vlaams Blok?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:15   #27
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Omdat die smiley op de best mogelijke manier aanduidt wat ik van je onnozele postings vindt: je gezaag maakt me slaperig. Dat gebeurt nu eenmaal als je steeds maar weer dezelfde uitgekauwde clichés blijft herhalen. Op den duur denkt men "daar heb je hem weer met zijn racistische flauwekul"... Snappie?
Misschien kun je maar beter je mond houden verder dan uw achterhaalde clichés als "het gedrag van 1 allochtoon is niet representatief voor de hele gemeenschap" kom je toch niet. Alles wat niet in uw multiculturele kraam past doe je meteen af als slaapverwekkend of racisme, een mooi voorbeeld van struisvogelpolitiek.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:18   #28
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Vlaming eer uw helden: herdenking Staf De Clercq op zondag 19 september te Gooik.

250 aanwezigen waaronder kinderen en enkele kale hoofden..... dat is de grote herdenking
Het is dan ook geen Vlaamse kermis maar een serene herdenkingsplechtigheid, ik ben in ieder geval fier dat ik één van die 250 aanwezigen was.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:35   #29
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het is dan ook geen Vlaamse kermis maar een serene herdenkingsplechtigheid, ik ben in ieder geval fier dat ik één van die 250 aanwezigen was.
ik heb u nochthans nooit één keer zien deelnemen aan de talloze discussies over SDC, bent u wel zeker dat het u interesseert, of loopt u eerder als een kieken zonder kop de meute achterna, zo'n beetje zoals de "(s)linkse politiek-correcte multikullers" zeg maar?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 19 september 2004 om 13:39.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:37   #30
Sunshine
Banneling
 
 
Sunshine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 1.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Mia Doornaert, een echte anti-nazi, zal zich wel vereerd gevoelen door je steun . Geen enkele linkie kon haar zo in discrediet brengen dan jij 8)
Zij is anti-Nazi, so ? Mijn heel omvangrijke vriendenkring op één uitzondering na zijn ook allemaal anti-Nazi ondanks het feit ze weten welke ideologie ik aanhang.
Nochtans zijn er geen wrijvingen tussen ons en kunnen we allen op elkaar rekenen en speelt dit feit geen rol in de vriendschap.
Uw punt is dus ... ?
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:42   #31
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Zij is anti-Nazi, so ? Mijn heel omvangrijke vriendenkring op één uitzondering na zijn ook allemaal anti-Nazi ondanks het feit ze weten welke ideologie ik aanhang.
Nochtans zijn er geen wrijvingen tussen ons en kunnen we allen op elkaar rekenen en speelt dit feit geen rol in de vriendschap.
Uw punt is dus ... ?
Dus kun je op hen rekenen om je racisme in de praktijk om te zetten
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:44   #32
Sunshine
Banneling
 
 
Sunshine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 1.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Misschien moest je maar 'ns opzoeken wat die opmerking van me eigenlijk betekent; het had kunnen voorkomen dat je voor de zoveelste keer op dit forum op je gezicht ging...
O, maar ik ga niet op m'n gezicht hoor, hoe graag je dat ook wel zou willen.
Voortdurende een slaapemoticon posten daarentegen als "inhoudelijke" opmerking daarentegen, dat noem ik letterlijk plat op je gezicht vallen.
En nog iets, ik ben niet bang op m'n gezicht te vallen, immers enkel diegene die niets doet kan nooit iets verkeerd doen. Ik ben in tegenstelling tot jij en je soortgenoten niet snel op m'n teentjes getrapt en mocht ik vallen, dan sta ik gewoon terug op.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:50   #33
Sunshine
Banneling
 
 
Sunshine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 1.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Dus kun je op hen rekenen om je racisme in de praktijk om te zetten
Omdat een politiek correcte me bestempeld als racist en xenofoob ben ik daarom nog niet een racist.
Je bestempeling op me heeft geen enkel effect. Door zo gretig ieder rechtsgezinde deze stempel te geven, maak je enkel van jezelf een racist.
De pot verwijst de ketel dat ze zwart ziet is ook op jouw van toepassing.
Het CGKR deelde ook gretig deze stempel uit en wat blijkt nu ... ze werden zelf wettelijk schuldig bevonden aan discriminatie en praktijken die als illegaal geclasseerd konden worden.
Zie eerst de balk in je eigen ogen voor je een ander gaat verwijten.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 13:55   #34
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Omdat een politiek correcte me bestempeld als racist en xenofoob ben ik daarom nog niet een racist.
Je bestempeling op me heeft geen enkel effect. Door zo gretig ieder rechtsgezinde deze stempel te geven, maak je enkel van jezelf een racist.
De pot verwijst de ketel dat ze zwart ziet is ook op jouw van toepassing.
Het CGKR deelde ook gretig deze stempel uit en wat blijkt nu ... ze werden zelf wettelijk schuldig bevonden aan discriminatie en praktijken die als illegaal geclasseerd konden worden.
Zie eerst de balk in je eigen ogen voor je een ander gaat verwijten.
je maakt al vooruitgang. Je erkend het woord racisme reeds. Wat "zwart" betreft is dat wel de kleur die je het best past en ik heb niets met dat CGKR te maken. Ik zie wel wanneer iemand een "ubermensch" racist is. Trouwens nog niet geantwoord waarom jij niet-vlaamse woorden gebruikt zoals "Juden" en wat dat te maken had met de rest dat ik je lijstje stond van je deportatieplannen.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 14:07   #35
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

merkelijke HYPOCRISIE hier !

een joods fundamentalist die een neo nazi enkel zijn antisemitisme kwalijk neemt , als deze neo nazi echter kapt op zaken zoals islam, moslims, marrokanen, turken etc is er voor de joodse fundamentalisten geen probleem. integendeel, joodse fundi's bezondigen er zichzelf maar al te graag aan.
kwestie van de aandacht te verleggen van terechte kritiek he.

en ja, vermits ik deze opmerking maak; ben ik vast ook zker een jodenhater, nazi etc , net zoals de stosstruppe van oxfam etc ...Bla bla..europa ligt er niet wakker van.

Niet dat ik het met sunshine eens ben, verre van, maar als joods fundamentalisme/zionisme zich mag uiten,en de misdaden ervan door sommige extremisten hier op het forum worden goedgesproken, wel dan mag hij dat ook.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 september 2004 om 14:52.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 14:59   #36
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Niet dat ik het met sunshine eens ben, verre van, maar als joods fundamentalisme/zionisme zich mag uiten,en de misdaden ervan door sommige extremisten hier op het forum worden goedgesproken, wel dan mag hij dat ook.
Als ze maar tegen de joden zijn dan krijgen de neo-nazis recht van spreken vanwege dat
*Knip*

Het begint me serieus de keel uit te hangen. Als die persoonlijke verwijten over en weer niet stoppen zal ik de banlist eens spijzen.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 19 september 2004 om 16:09.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 15:25   #37
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

thx for proving my point !

hoe beken je trouwens "troef" ?

kleur bekennen is een spreekwoord, ja.
en dat je niet kan lezen wat er staat,is merkwaardig, je citeert het zelfs nog eens.

misschien ook nederlandse taalles voor inwijkelingen die al wat langer in onze contreien zijn ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 15:48   #38
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik heb u nochthans nooit één keer zien deelnemen aan de talloze discussies over SDC, bent u wel zeker dat het u interesseert, of loopt u eerder als een kieken zonder kop de meute achterna, zo'n beetje zoals de "(s)linkse politiek-correcte multikullers" zeg maar?
Stel je voor dat ik aan u verantwoordiging zou moeten afleggen waar ik over wens te discussiëren. De Clercq, Borms, Verschaeve en vele anderen die zich hebben ingezet voor Vlaanderen konden al op mijn eer rekenen toen jij nog in de pampers zat snotaap.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 15:54   #39
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Niet dat ik het met sunshine eens ben, verre van, maar als joods fundamentalisme/zionisme zich mag uiten,en de misdaden ervan door sommige extremisten hier op het forum worden goedgesproken, wel dan mag hij dat ook.
Bruut geweld en neo-nazis = "même combat" (effen goed in het bruin zetten voor die zwarten)
en ventje is door de mand gevallen door het woord troef, hij heeft zijn laatste troeven verspeeld en duidelijk kleur bekend: dat van de jodenhater waarmee hij het met de neo-nazis eens is, misschien het enigste dat hem van de paterkes bijgebleven is, bovenop misschien een paar andere traumas; wie weet ?
[size=4]Alleen maar wat met de neonazis heulen.[/size]
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 16:09   #40
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

tja van joods fundamentalisme mag je natuurlijk dergelijke leugens verwachten he. best grappig !

doe maar gerust verder, niemand die je paranoia nog ernstig neemt, je slaat zelf als beste je eigen ruiten in met je "kortsluitingen"
en die taallessen moeten dus duidelijk worden uitgebreid, want lezen wat er staat, lijkt echt een probleem.
merkwaardig want de FRANSE taal lijkt minder een probleem voor joodse fundamentalisten...alhoewel frankrijk zelf ook al antisemitisch /nazistisch zou zijn. net zoals Oxfam, net zoals dit forum, de mods, en al heel wat forummers hier ...

en dan maar verschieten dat het antisemitisme toeneemt he...
misschien eens ZELF minder de NAZI uithangen jegens de palestijnen, wat minder leugens en en wat minder paranoide hilarische hitler/nazi-verwijten spuien, zou alvast kunnen helpen. maar met fundi's valt nu eenmaal niet te redeneren. anders zouden het ook geen fundamentalisten zijn8)
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 september 2004 om 16:10.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be