Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 januari 2015, 19:29   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Eet (alternatief) smakelijk in 2015

mauw, mauw, namastiaauw hooggeleerde toilet en cyber geleerden,

in deze topic willen Wieroe en ik eens onderzoeken hoe je lekker en alternatief kan eten in 2015. Zie onder, ene Harry geeft een voorbeeld hoe het kan, en het is stukken goedkoper zo te zien. De arme negers in zimbabwe zouden hier schatrijk mee kunnen worden, met mals ratten vlees als export produkt, idem dito als die misselijke chinese haaien vinnen soep, of die vogelnestjes in dure chinese restaurants, ja met een beetje IQ kan je mensapen leren om heerlijke frisgroene, eiwitrijke, surinaamse tomaatrupsen te fonduen en al levend, spartelend op te eten met laagje hollandse kaas.

ziehier zo een mooie, frisgroene tomaatrups uit suriname:
http://www.dewanand.com/picsuri10.jpg

ziehier foto's uit suriname die ik zelf maakte in nov 2000.
http://www.dewanand.com/suriname61.htm

zet in deze topic alternatieve voeding om smakelijker te eten in 2015.

eet smakelijk in 2015, tip: vang eens een mol of muskus rat en braad het in de oven met pittige kruiden,

dewanand en wieroe


------------- van ejbron, tekst over asiel waanzin, die zwarte asielzoekers krijgen nu 140 euro per maand om elke dag duurder cultureel voedsel te kunnen eten, zie onder wat ze lusten, van harry.




Asielwaanzin: Duits eten smaakt niet!
Geplaatst op 1 januari 2015 door E.J. Bron

Screenshot_15

(Vertaling: E.J. Bron)

Vanaf januari krijgen in Neder-Beieren de asielzoekers cash geld in plaats van spullen. Tot nu toe kon iedere “vluchtelingen” op een lijst de levensmiddelen aankruisen die hij wilde. Er werd gratis aan huis geleverd. Het probleem echter, het waren producten van het gastland. Duitse producten kunnen toch helemaal niet, aldus de teneur bij de organisaties die asielzoekers ondersteunen en bij de meeste “vluchtelingen” zelf. Belangrijkste argument: de voedselpakketten zouden niet zijn afgestemd op de desbetreffende culturele voeding.

----------------------
Harry zegt:
1 januari 2015 om 18:26

Geef ze gewoon geld ! Kunnen ze tenminste snuff en quat kopen . En bushmeat , want dat is ook heel gezond en lekker .
Dat zie je in Afrika volop ! Geroosterde ratten , honderden , hangend aan het plafond van een marktstalletje , walgelijk , smerig bruin en zwart van het geronnen bloed en als iemand dat wil kopen moet je eerst duizenden van die zwarte bromvliegen er af jagen om te kunnen zien wat er onder zit !
Heerlijk ! En geen conserveringsmiddelen toegevoegd ! Niks e-nummers in Afrika .
Gepofte vleermuizen , ook zo lekker .

Wat zijn we toch vér afgezakt !


https://ejbron.wordpress.com/2015/01...n-smaakt-niet/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 20:06   #2
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Ik vraag mij echt af wat voor spul gij smoort/snuift/spuit/slikt, vriend. Echt waar, van alle actieve posters vind ik u met voorsprong de raarste.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 20:18   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Ik vraag mij echt af wat voor spul gij smoort/snuift/spuit/slikt, vriend. Echt waar, van alle actieve posters vind ik u met voorsprong de raarste.
Ach, dat is slechts bij vorm hoor
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 21:54   #4
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Ik vraag mij echt af wat voor spul gij smoort/snuift/spuit/slikt, vriend. Echt waar, van alle actieve posters vind ik u met voorsprong de raarste.
Ik durf niet opzoeken op hoeveel forums hij actief is.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 22:13   #5
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik durf niet opzoeken op hoeveel forums hij actief is.
Ik heb hem eens gegoogeld. Vreemde sjarel.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2015, 17:45   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard

nou wieroe heeft een rare smaak, lekkere gerookte muizenboutjes uit congo maken hem geil en wild.

of gegrilde voorhuid van moslim piemeltjes, ook delicatesse van Nazi katten uit islamitische landen. als moslims die hete meiden besnijden, hele oversized schaamlip en clitje eraf fileren dan is het altijd ook groot feest voor de nazi katten in die woestijn regio's.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2015, 01:00   #7
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ja gedorie, dat daar nog niet eerder aan gedacht is.

Geef hen gewoon geld, veel geld, anders moeten die arme sukkeltjes nog gaan inbreken om aan hun basisbehoeften te voldoen, en daar zijn natuurlijk risico's aan verbonden, ze zouden zich kunnen bezeren, de horror!

Gewoon geld dus!

Bertje, begin al maar te blèten!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be