Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Moet de antiracismewet worden afgeschaft?
Ja, maar enkel ter promotie van het heterozygote superras 2 66,67%
Ja, tout court, alle vormen van racisme moeten fundamenteel toegelaten zijn 1 33,33%
Nee, ook al moet de waarheid over de superioriteit van mengrassen worden verteld 0 0%
Nee, tout court, dat is gevaarlijk 0 0%
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 januari 2015, 13:25   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard Moet de anti-racisme wet worden afgeschaft?

Ik ben (gelukkig) getrouwd met een Congolese. Wij hebben samen twee halfbloed kindjes. Die kindjes zijn volgens de wetenschap genetisch superieur aan kindjes uit twee blanke ouders (die kindjes zijn "homozygoot", terwijl de halfbloedjes "heterozygoot" zijn).

De zeer hoge mate waarin mijn kindjes heterozygoot zijn, levert statistisch zeer opmerkelijke verschillen op wat betreft:

-schoonheid (symmetrie)
-intelligentie
-fysieke kracht
-stressbestendigheid

Mengrassen (voor zover ze voortkomen uit twee zeer genetisch verschillende ouders), vormen dus een soort superieur ras.

Het oude racisme is dat van de Europeaan die een hiërarchie van mensenrassen opstelde, met zichzelf bovenaan, en Afrikanen onderaan. Dat racisme werd verboden door een anti-racisme wet.

Maar nu wil ik de genetische superioriteit van heterozygote kinderen en dus van dat superras promoten. Maar ik ben geblokkeerd door diezelfde racisme-wet.

Moet die wet worden afgeschaft?
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 13:30   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

stay off the drugs man
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 13:30   #3
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik ben (gelukkig) getrouwd met een Congolese. Wij hebben samen twee halfbloed kindjes. Die kindjes zijn volgens de wetenschap genetisch superieur aan kindjes uit twee blanke ouders (die kindjes zijn "homozygoot", terwijl de halfbloedjes "heterozygoot" zijn).

De zeer hoge mate waarin mijn kindjes heterozygoot zijn, levert statistisch zeer opmerkelijke verschillen op wat betreft:

-schoonheid (symmetrie)
-intelligentie
-fysieke kracht
-stressbestendigheid

Mengrassen (voor zover ze voortkomen uit twee zeer genetisch verschillende ouders), vormen dus een soort superieur ras.

Het oude racisme is dat van de Europeaan die een hiërarchie van mensenrassen opstelde, met zichzelf bovenaan, en Afrikanen onderaan. Dat racisme werd verboden door een anti-racisme wet.

Maar nu wil ik de genetische superioriteit van heterozygote kinderen en dus van dat superras promoten. Maar ik ben geblokkeerd door diezelfde racisme-wet.

Moet die wet worden afgeschaft?
Tussen wetenschap en genetisch superieur moet de woorden "over het algemeen" staan.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 4 januari 2015 om 13:30.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 13:33   #4
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Tussen wetenschap en genetisch superieur moet de woorden "over het algemeen" staan.
Ik zet dit speciaal in K&K omdat de ware discussie uiteraard op andere fora wordt gevoerd.

Maar het gaat inderdaad over verschillen op het vlak van populaties.

Ik viel wel achterover van de grootte van die verschillen, toen ik de nu befaamde studies las die geciteerd worden in "Is it better to be mixed race?"

http://vimeo.com/32542998
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 13:45   #5
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik zet dit speciaal in K&K omdat de ware discussie uiteraard op andere fora wordt gevoerd.

Maar het gaat inderdaad over verschillen op het vlak van populaties.

Ik viel wel achterover van de grootte van die verschillen, toen ik de nu befaamde studies las die geciteerd worden in "Is it better to be mixed race?"

http://vimeo.com/32542998
Klopt, reuze interessante wetenschappelijke bevindingen zijn dat.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 14:22   #6
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Racisme is niet meer dan een vorm van discriminatie.

Ik vind het nog altijd vrij belachelijk die bepaalde vorm helemaal los van de andere vormen van discriminatie te zetten.

Men zou al bijna denken dat racisme erger is dan de ongelijkheid van man/vrouw. Maar dat is niet zo.
Het is beide een vorm van discriminatie , en beide dus even erg.
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 14:54   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik ben (gelukkig) getrouwd met een Congolese. Wij hebben samen twee halfbloed kindjes. Die kindjes zijn volgens de wetenschap genetisch superieur aan kindjes uit twee blanke ouders (die kindjes zijn "homozygoot", terwijl de halfbloedjes "heterozygoot" zijn).

De zeer hoge mate waarin mijn kindjes heterozygoot zijn, levert statistisch zeer opmerkelijke verschillen op wat betreft:

-schoonheid (symmetrie)
-intelligentie
-fysieke kracht
-stressbestendigheid

Mengrassen (voor zover ze voortkomen uit twee zeer genetisch verschillende ouders), vormen dus een soort superieur ras.

Het oude racisme is dat van de Europeaan die een hiërarchie van mensenrassen opstelde, met zichzelf bovenaan, en Afrikanen onderaan. Dat racisme werd verboden door een anti-racisme wet.

Maar nu wil ik de genetische superioriteit van heterozygote kinderen en dus van dat superras promoten. Maar ik ben geblokkeerd door diezelfde racisme-wet.

Moet die wet worden afgeschaft?
Ja, schaf maar af, dan kun je tenminste vrij - zonder angst voor gerechtelijke vervolging - praten over uw superieure kinderen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2015, 18:01   #8
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.278
Standaard

Dag C2C.

Waar zijn die wetenschappelijke bewijzen?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 januari 2015 om 18:02.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be