Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 april 2020, 07:28   #24741
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
U blijft zich maar focussen op het figuur van Filip Dewinter, een man waarbij ik (zoals reeds gezegd) mijn twijfels heb, wat betreft meerwaarde voor het goed van de partij en visie op een gezond migratiebeleid.
PhDW is de partij.

Het volstaat even de cijfers v/d verkiezingen te overlopen : zelfs nu in de nadagen van zijn carrière waar het coiffeurke decibels staat te verkopen is hij degene die zorgt voor stemmen.
Uitslag vlaams parlement 2019 : PhDW haalde 93.751 voorkeurstemmen wat hem met lengtes voorsprong de topper maakt in zijn partij. Al de rest sprokkelt met moeite 10 of 20.000 stemmetjes bij elkaar. Dat is niveau dorpspolitiek dus.

Daarbij één uitzondering : die gelobotomiseerde olifant uit Denderleeuw. Die haalde dankzij zijn 'chocomousse' campagne ook veel stemmen : 56.807 om juist te zijn.
Waarbij hij eigenlijk op schitterende manier aantoonde waar deze one-issuepartij voor staat : racisme in zijn zuiverste vorm.


Citaat:
Wat Sam Van Rooy betreft. U omschrijft hem als een kernracist. Straf, dat een kernracist samen is (of gehuwd?) met een Iraanse.
Zijn fameuze tussenkomst in de gemeenteraad vergeten?
Weet je niet wat voor 'boek' dat heerschap geschreven heeft ?
Wat die arme vrouw ertoe gedreven heeft om het aan te leggen met zulk uitschot is mij onbekend...

Citaat:
Vraag: heeft u het programma van vandaag al eens gelezen? Waarom blijft u in het verleden hangen? Ik lees met betrekking op andere onderwerpen regelmatig iets over 'voortschrijdend inzicht'. Denk maar aan het orakel Van Ranst en de mondmaskers. Mag ik aannemen, dat niet iedereen de inzichten mag bijstellen?
Hun programma interesseert me niet. Reeds in 1996 hebben ze al op de meest hypocriete manier hun 70 puntenplan 'opgepoets' om niet meer in overtreding te zijn met het EHRM. Terwijl ze even bruin zijn doorgegaan in realiteit.

En belangrijkste van al : de man die het electorale handelsfonds van het Blok in zich draagt weigert afstand te nemen van zijn plan. En zijn partijbestuur durft hem daartoe niet te dwingen, omdat ze zelf electoraal geen sikkepit voorstellen.
Iets wat PhDW maar al te goed weet...
Citaat:
Het 70 puntenplan in haar geheel was niet wenselijk. Daar stonden zaken in, die je vandaag (en terecht) niet verkocht krijgt. We bevinden ons echter niet langer in 1992. Tijden veranderen; ook inzichten. En maar goed ook.
Die claim kan maar op één manier geloofwaardigheid krijgen : dat de auteur en zijn partij naar voren stappen en publiek zijn plan als moreel abject en een historische vergissing beschrijft en er dus afstand van neemt. Moest hij dat doen, dan zouden we kunnen spreken van een voortschrijdend inzicht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 07:41   #24742
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Kan je dat hard maken?

Mijn kleinkinderen, mijn kinderen, ik, mijn ouders, dit zijn al vier generaties, zitten we rond 1925.
Uw eigen afstamming wordt bepaald door de generaties voor u, niet door die achter u he.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 08:11   #24743
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
PhDW is de partij.
Het volstaat even de cijfers v/d verkiezingen te overlopen : zelfs nu in de nadagen van zijn carrière waar het coiffeurke decibels staat te verkopen is hij degene die zorgt voor stemmen.
Uitslag vlaams parlement 2019 : PhDW haalde 93.751 voorkeurstemmen wat hem met lengtes voorsprong de topper maakt in zijn partij. Al de rest sprokkelt met moeite 10 of 20.000 stemmetjes bij elkaar. Dat is niveau dorpspolitiek dus.

U doet het wel handig; wetende dat wat betreft de Kamer, Van Grieken + 100k stemmen haalde. Goed voor een vierde plaats; op een hanvol stemmen na Theo Francken. Echter (om één of andere reden) blijft u zich maar focussen op Dewinter.

Wat betreft 10.000 of 20.000 stemetjes die met 'moeite' bij elkaar gehart worden.

JANSSENS Chris ; goed voor 29725 'stemmetjes'
SINTOBIN Stefaan; goed voor 28 217 'stemmetjes'


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daarbij één uitzondering : die gelobotomiseerde olifant uit Denderleeuw. Die haalde dankzij zijn 'chocomousse' campagne ook veel stemmen : 56.807 om juist te zijn.
Waarbij hij eigenlijk op schitterende manier aantoonde waar deze one-issuepartij voor staat : racisme in zijn zuiverste vorm.
De man (met zijn niet-van-het-pakske humor) komt uit Ninove. Nu, als u die debiele grap al gaat beschouwen als een campagne, ... dan vraag ik me oprecht af, in hoeverre u bereidt bent de discussie ernstig te houden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zijn fameuze tussenkomst in de gemeenteraad vergeten?
Weet je niet wat voor 'boek' dat heerschap geschreven heeft ?
Wat die arme vrouw ertoe gedreven heeft om het aan te leggen met zulk uitschot is mij onbekend...
Ik weet dat de man een boek heeft geschreven. Ik heb het niet gelezen. Nu, gezien uw antwoord op mijn vraag met betrekking op het programma van de partij vandaag, neem ik aan u evenmin.

Wat ik aan de hand van de titel wel kan afleiden, is dat het heel wat minder met racisme te maken heeft, dan jij graag wil geloven. Religie zit tussen de oren. Religie is niet zwart, bruin, geel, rood of wit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hun programma interesseert me niet. Reeds in 1996 hebben ze al op de meest hypocriete manier hun 70 puntenplan 'opgepoets' om niet meer in overtreding te zijn met het EHRM. Terwijl ze even bruin zijn doorgegaan in realiteit.
Met andere woorden, u maakt een partij met de grond gelijk, op basis van een programma dat u niet gelezen heeft; en kennelijk ook niet van plan ben te lezen. Met een beetje fantasie te vergelijken met een kind die zegt 'ik lust dat niet', kijkend naar een groente; zonder ook maar één keer geproefd te hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En belangrijkste van al : de man die het electorale handelsfonds van het Blok in zich draagt weigert afstand te nemen van zijn plan. En zijn partijbestuur durft hem daartoe niet te dwingen, omdat ze zelf electoraal geen sikkepit voorstellen.
Iets wat PhDW maar al te goed weet...
Mijn mening over Dewinter heb ik al gegeven. Ik zou hem niet missen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die claim kan maar op één manier geloofwaardigheid krijgen : dat de auteur en zijn partij naar voren stappen en publiek zijn plan als moreel abject en een historische vergissing beschrijft en er dus afstand van neemt. Moest hij dat doen, dan zouden we kunnen spreken van een voortschrijdend inzicht.
Waarom zouden ze dat moeten doen, wetende dat reeds enkele van die punten effectief werden doorgevoerd en over nog andere vandaag zeker gepraat kan worden?

Ik sta zeker niet achter elk van die 70 punten; dat gaf ik al mee. Maar elk van die 70 punten zomaar wegzetten als moreel abject is wederom niet ernstig.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 08:18   #24744
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Kan je dat hard maken?

Mijn kleinkinderen, mijn kinderen, ik, mijn ouders, dit zijn al vier generaties, zitten we rond 1925.
Dus uw ouders zijn van 1925?

U moet me in het andere geval toch eens uitleggen, hoe u uw berekeningen maakt.
En vooraan in de jaren '20 geboren; ... zo net na de vreugde van het einde van een wereldoorlog, ... al die jonge niet-Vlaamse soldaten die zijn blijven plakken ...

Ik zou er mijn bonen zeker niet te week op leggen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 10:20   #24745
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
U doet het wel handig; wetende dat wat betreft de Kamer, Van Grieken + 100k stemmen haalde. Goed voor een vierde plaats; op een hanvol stemmen na Theo Francken. Echter (om één of andere reden) blijft u zich maar focussen op Dewinter.

Wat betreft 10.000 of 20.000 stemetjes die met 'moeite' bij elkaar gehart worden.

JANSSENS Chris ; goed voor 29725 'stemmetjes'
SINTOBIN Stefaan; goed voor 28 217 'stemmetjes'




De man (met zijn niet-van-het-pakske humor) komt uit Ninove. Nu, als u die debiele grap al gaat beschouwen als een campagne, ... dan vraag ik me oprecht af, in hoeverre u bereidt bent de discussie ernstig te houden.




Ik weet dat de man een boek heeft geschreven. Ik heb het niet gelezen. Nu, gezien uw antwoord op mijn vraag met betrekking op het programma van de partij vandaag, neem ik aan u evenmin.

Wat ik aan de hand van de titel wel kan afleiden, is dat het heel wat minder met racisme te maken heeft, dan jij graag wil geloven. Religie zit tussen de oren. Religie is niet zwart, bruin, geel, rood of wit.



Met andere woorden, u maakt een partij met de grond gelijk, op basis van een programma dat u niet gelezen heeft; en kennelijk ook niet van plan ben te lezen. Met een beetje fantasie te vergelijken met een kind die zegt 'ik lust dat niet', kijkend naar een groente; zonder ook maar één keer geproefd te hebben.



Mijn mening over Dewinter heb ik al gegeven. Ik zou hem niet missen.



Waarom zouden ze dat moeten doen, wetende dat reeds enkele van die punten effectief werden doorgevoerd en over nog andere vandaag zeker gepraat kan worden?

Ik sta zeker niet achter elk van die 70 punten; dat gaf ik al mee. Maar elk van die 70 punten zomaar wegzetten als moreel abject is wederom niet ernstig.
Ik gaf de cijfers van het Blok voor het VP. Twee stemmenkanonnen, 2 racisten. Die gelobotomiseerde olifant uit Ninove haalt een monsterscore net doordat hij openlijk over zijn racisme communiceert. Dat is dan ook de core business van de partij en zijn kiespubliek kickt daarop.

De keuze maken om het 70 ptn plan niet publiek te willen wegzetten als moreel abject en een historische vergissing is de absolute zekerheid dat het cordon overeind zal blijven. Zolang de oorzaak niet actief is weggenomen, blijft de maatregel uiteraard van toepassing.

Wat mij betreft : perfect zo.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 10:44   #24746
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik gaf de cijfers van het Blok voor het VP. Twee stemmenkanonnen, 2 racisten. Die gelobotomiseerde olifant uit Ninove haalt een monsterscore net doordat hij openlijk over zijn racisme communiceert. Dat is dan ook de core business van de partij en zijn kiespubliek kickt daarop.

De keuze maken om het 70 ptn plan niet publiek te willen wegzetten als moreel abject en een historische vergissing is de absolute zekerheid dat het cordon overeind zal blijven. Zolang de oorzaak niet actief is weggenomen, blijft de maatregel uiteraard van toepassing.

Wat mij betreft : perfect zo.
Eigenlijk niet, want je wilt ze liever allemaal vergassen (je eigen woorden, remember)
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 11:09   #24747
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Uw eigen afstamming wordt bepaald door de generaties voor u, niet door die achter u he.
Het ging over voorouders jong.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 11:13   #24748
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Dus uw ouders zijn van 1925?

U moet me in het andere geval toch eens uitleggen, hoe u uw berekeningen maakt.
En vooraan in de jaren '20 geboren; ... zo net na de vreugde van het einde van een wereldoorlog, ... al die jonge niet-Vlaamse soldaten die zijn blijven plakken ...

Ik zou er mijn bonen zeker niet te week op leggen.
Ik ben er vrij gerust in, ik zou nog eens moeten kijken voor het juiste jaartal maar vanaf ergens rond 1665 zijn al mijn voorouders in Vlaanderen geboren.
Dieper in de tijd ben ik nog niet geraakt.

Laatst gewijzigd door alberto : 18 april 2020 om 11:18.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 13:21   #24749
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
PhDW is de partij.

Het volstaat even de cijfers v/d verkiezingen te overlopen : zelfs nu in de nadagen van zijn carrière waar het coiffeurke decibels staat te verkopen is hij degene die zorgt voor stemmen.
Uitslag vlaams parlement 2019 : PhDW haalde 93.751 voorkeurstemmen wat hem met lengtes voorsprong de topper maakt in zijn partij. Al de rest sprokkelt met moeite 10 of 20.000 stemmetjes bij elkaar. Dat is niveau dorpspolitiek dus.

Daarbij één uitzondering : die gelobotomiseerde olifant uit Denderleeuw. Die haalde dankzij zijn 'chocomousse' campagne ook veel stemmen : 56.807 om juist te zijn.
Waarbij hij eigenlijk op schitterende manier aantoonde waar deze one-issuepartij voor staat : racisme in zijn zuiverste vorm.




Zijn fameuze tussenkomst in de gemeenteraad vergeten?
Weet je niet wat voor 'boek' dat heerschap geschreven heeft ?
Wat die arme vrouw ertoe gedreven heeft om het aan te leggen met zulk uitschot is mij onbekend...



Hun programma interesseert me niet. Reeds in 1996 hebben ze al op de meest hypocriete manier hun 70 puntenplan 'opgepoets' om niet meer in overtreding te zijn met het EHRM. Terwijl ze even bruin zijn doorgegaan in realiteit.

En belangrijkste van al : de man die het electorale handelsfonds van het Blok in zich draagt weigert afstand te nemen van zijn plan. En zijn partijbestuur durft hem daartoe niet te dwingen, omdat ze zelf electoraal geen sikkepit voorstellen.
Iets wat PhDW maar al te goed weet...


Die claim kan maar op één manier geloofwaardigheid krijgen : dat de auteur en zijn partij naar voren stappen en publiek zijn plan als moreel abject en een historische vergissing beschrijft en er dus afstand van neemt. Moest hij dat doen, dan zouden we kunnen spreken van een voortschrijdend inzicht.
Heb je dat boek eigenlijk gelezen? Ik wel. Het gaat over een virus dat ons bedreigt en dat nog zal nawoekeren lang nadat voor covid-19 een vaccin zal zijn gevonden. Het bevat o.a. een paginalange opsomming van - helaas onweerlegbare - voorbeelden van angstaanjagende inmenging van religie op de maatschappij.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 13:24   #24750
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
PhDW is de partij.

Het volstaat even de cijfers v/d verkiezingen te overlopen : zelfs nu in de nadagen van zijn carrière waar het coiffeurke decibels staat te verkopen is hij degene die zorgt voor stemmen.
Uitslag vlaams parlement 2019 : PhDW haalde 93.751 voorkeurstemmen wat hem met lengtes voorsprong de topper maakt in zijn partij. Al de rest sprokkelt met moeite 10 of 20.000 stemmetjes bij elkaar. Dat is niveau dorpspolitiek dus.

Daarbij één uitzondering : die gelobotomiseerde olifant uit Denderleeuw. Die haalde dankzij zijn 'chocomousse' campagne ook veel stemmen : 56.807 om juist te zijn.
Waarbij hij eigenlijk op schitterende manier aantoonde waar deze one-issuepartij voor staat : racisme in zijn zuiverste vorm.




Zijn fameuze tussenkomst in de gemeenteraad vergeten?
Weet je niet wat voor 'boek' dat heerschap geschreven heeft ?
Wat die arme vrouw ertoe gedreven heeft om het aan te leggen met zulk uitschot is mij onbekend...



Hun programma interesseert me niet. Reeds in 1996 hebben ze al op de meest hypocriete manier hun 70 puntenplan 'opgepoets' om niet meer in overtreding te zijn met het EHRM. Terwijl ze even bruin zijn doorgegaan in realiteit.

En belangrijkste van al : de man die het electorale handelsfonds van het Blok in zich draagt weigert afstand te nemen van zijn plan. En zijn partijbestuur durft hem daartoe niet te dwingen, omdat ze zelf electoraal geen sikkepit voorstellen.
Iets wat PhDW maar al te goed weet...


Die claim kan maar op één manier geloofwaardigheid krijgen : dat de auteur en zijn partij naar voren stappen en publiek zijn plan als moreel abject en een historische vergissing beschrijft en er dus afstand van neemt. Moest hij dat doen, dan zouden we kunnen spreken van een voortschrijdend inzicht.
Voortschrijdend inzicht wellicht. Ik wens het sommigen op dit forum ook toe.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 15:27   #24751
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

A zielig zoekerke in Duitsland:

Tunisian migrant in Germany stealing and licking products in a supermarket

"The man, identified as Ali Abdessalem, states the following, "The West has looted the wealth of the Arab countries, so we have the right to help ourselves because everything belongs to us. The West has exploited the resources of the Arabs so I want to take revenge."

https://www.liveleak.com/view?t=CMRcM_1587159920

Allemaal de schuld van het VB, ntl...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 14:46   #24752
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Moventoh

https://images2.imagebam.com/d9/07/8...1340866788.jpg
Citaat:
Het huis waar het coronafeestje werd gehouden heeft geen al te beste reputatie bij de andere bewoners van de Koningin Fabiolalaan. “Het huis wordt vaak bewoond door mensen uit Oost-Europa die in België of Nederland werken”, zegt een overbuurvrouw. “Het is niet de eerste keer dat de bewoners het niet zo nauw nemen met de geldende regels. Dat is vooral jammer voor de andere mensen uit onze straat, want dit is echt een heel leuke buurt met heel vriendelijke mensen.”

“Dat je wil barbecueën, tot daar aan toe, maar steek toch geen vuurwerk af. Dat is echt foert zeggen tegen de geldende coronamaatregelen. Het is misschien niet mooi van mij dat ik het zeg, maar ik hoop dat ze er niet goedkoop van afkomen. Dat zou echt een fout signaal zijn.”
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 08:30   #24753
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

https://www.hln.be/in-de-buurt/nieuw...even~a209dacd/
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 08:41   #24754
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hij 'riskeert' minstnes (de volle) tien jaar ...

Als ik dat soort zaken lees, binnen dit soort context ... dan denk ik steeds aan onderstaande.



Nu los hiervan, ... de feiten zijn gewoon verschrikkelijk. Die zogenaamde ex, zal nooit een meerwaarde betekenen voor de samenleving. Pure door religie ingegeven waanzin.

Dit soort feiten bestraf je niet met 'misschien' tien jaar. Dat heeft geen zin. Wie zo ver heen is, is niet meer te redden. Weg ermee. Of levenslang de cel in; of het land uitzetten met intrekking van de nationaliteit (indien situatie dit juridisch toelaat).
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 24 april 2020 om 08:41.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 09:01   #24755
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Misschien 10 jaar, voor zo'n feiten. Ik begrijp niet dat dit geen levenslang is, hoe erg moet een misdaad zijn?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 09:11   #24756
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard



Ja, op hem kan je rekenen
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 09:18   #24757
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht


Ja, op hem kan je rekenen
Laat ons dat eerst even rustig bespreken, en niet te snel veroordelen om de moslim gemeenschap niet te stigmatiseren.

__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 24 april 2020 om 09:19.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 13:59   #24758
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Heb je dat boek eigenlijk gelezen? Ik wel. Het gaat over een virus dat ons bedreigt en dat nog zal nawoekeren lang nadat voor covid-19 een vaccin zal zijn gevonden. Het bevat o.a. een paginalange opsomming van - helaas onweerlegbare - voorbeelden van angstaanjagende inmenging van religie op de maatschappij.
Verhofstadt vergeleek de islam met het communisme dat haaks staat op de waarden en normen van een democratische Westerse samenleving.

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 april 2020 om 14:16.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 14:01   #24759
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Laat ons dat eerst even rustig bespreken, en niet te snel veroordelen om de moslim gemeenschap niet te stigmatiseren.

Gekker kan het niet worden.
Een minister van justitie die nederig het hoofd buigt voor een imam die Joden wil verbranden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2020, 14:06   #24760
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Gekker kan het niet worden.
Een minister van justitie die nederig het hoofd buigt voor een imam die Joden wil verbranden.
Het geeft gewoon aan welke wet domineert.
Die van Allah of die van de minister van Justitie.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be