Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juni 2022, 22:24   #121
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ene pot choco is de andere niet.

Een Lada is een auto en een BMW is ook een auto. Dat soort dingen.
Zou het moeten zijn hé ,zo'n 45 jaar geleden kreeg ik er ooit eens eentje mee toen mijn auto een oliewissel moest hebben ,en ik ondertussen op het bankkantoor moest zijn ....

500 meter en één bocht was meer dan genoeg om het lada concept te doorgronden én gelijk terug te draaien naar de garage om daar een andere vervangauto te gaan halen....

Zelfs een oude verroeste fiets zonder remmen én met platte banden was mij toen aangenamer geweest....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2022, 16:26   #122
Philemon
Provinciaal Gedeputeerde
 
Philemon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2021
Berichten: 830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Het streven van de Russen met "vernieuwde naam en gespeelde vriendelijkheid" terwijl onder de nieuwe laagje glamour de oude KGB ...
Mijn ouders zaliger die de Russische overrompeling en wandaden destijds hebben beleefd konden het niet beter aan mij meegeven:

- Zelfs nu nog is de Rus blijven hangen in zijn verleden.
- Vertrouw nooit een Rus.

Mooie post van je.

Laatst gewijzigd door Philemon : 20 juni 2022 om 16:27.
Philemon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2022, 19:39   #123
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ene pot choco is de andere niet.

Een Lada is een auto en een BMW is ook een auto. Dat soort dingen.
Het verschil tussen de ingredienten van die potten staat totaal niet in verhouding tot het prijsverschil hoor.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2022, 19:44   #124
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In het Westen zijn er geen regimes, dat steeds zeggen en herhalen maakt u niet zeer geloofwaardig. Enfin ge zijt de enige niet op dit forum dat trouwens kwalitatief aftakelt.
Citaat:
In de politiek is een regime de vorm van een regering of het geheel van regels, culturele of sociale normen, enz. Dat de werking van een regering of instelling en haar interacties met de samenleving reguleert
Ik citeer maar he.
Moet je de naam van het woordenboek?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2022, 19:52   #125
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philemon Bekijk bericht
Mijn ouders zaliger die de Russische overrompeling en wandaden destijds hebben beleefd konden het niet beter aan mij meegeven:

- Zelfs nu nog is de Rus blijven hangen in zijn verleden.
- Vertrouw nooit een Rus.

Mooie post van je.
Bedankt, graag gedaan .

Deed dit >>> Omdat men hier in het westen totaal geen idee heeft wat dictatoriale onderdrukking echt inhoud op het leven van de burger. Hoe de Russische, Chinese, Noord Korea, Venezuela enz. staats-druk het leven van bij de geboorte tot de dood bepaald.

Waar alles en iedereen constant gekneed word om alles en iedereen te controleren om alles en iedereen in het door de staat voorziene keurslijf te houden.

Pas je niet meer in dit plaatje dan zal die staat / hun dictators en hun gevolg je en zelfs gans Uw familie als voorbeeld isoleren, opsluiten, uitschakelen of zelfs doden!!!

bv: zelf meegemaakt dat een Hongaarse fabrikant onder de communistische "bezetting van de russen" ver buiten zijn fabriek >>> op wel 100m verwijderd van de fabriek in de velden. Uit angst met mij ging wandelen om Pas daar met mij te praten!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 juni 2022 om 19:59.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2022, 22:55   #126
Philemon
Provinciaal Gedeputeerde
 
Philemon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2021
Berichten: 830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
bv: zelf meegemaakt dat een Hongaarse fabrikant onder de communistische "bezetting van de russen" ver buiten zijn fabriek >>> op wel 100m verwijderd van de fabriek in de velden. Uit angst met mij ging wandelen om Pas daar met mij te praten!!!!
Inderdaad, bij een familie bezoek in de 70er jaren vochten de jonge gasten bijna op straat met elkaar om toch maar mijn leeg Coke blikje te kunnen bemachtigen.
Binnenshuis bij feestjes in familiekring was er weinig openheid over het USSR regime, alleen wanneer we in heel dichte kring samen waren.

Zelfs mijn eigen verblijf bij familie moest toen vooraf betaalt worden in dollars aan het regime naast het peperdure vooraf te storten visa bedrag, hoewel mijn familie geen zloty ervan als vergoeding kreeg om mij bij hen enkele weken te huisvesten.

En zelfs nu, zoveel decennia later toont de Rus opnieuw welke schurken het zijn. En toch zijn er hier nog elementen die ze durven verdedigen, gewoon walgelijk.
Philemon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2022, 04:26   #127
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

"Waar alles en iedereen constant gekneed word om alles en iedereen te controleren om alles en iedereen in het door de staat voorziene keurslijf te houden."

... zijn de Westerse regimes dezelfde schurken geworden als het USSR regime in de jaren zeventig.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 19:05   #128
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
"Waar alles en iedereen constant gekneed word om alles en iedereen te controleren om alles en iedereen in het door de staat voorziene keurslijf te houden."

... zijn de Westerse regimes dezelfde schurken geworden als het USSR regime in de jaren zeventig.
Misschien wel.... zeker door de repressie van buiten uit >>> van uit EU.

Uitgenomen de Zwitsers kunnen met en door referendum kiezen nog hun leven bepalen. Omdat ze de wetten, normen en waarden van uit hun kanton voor Zwitserland land via referendumkiezen mede op democratische wijze bepalen.

Terwijl wij moeten leven op en met wetgeving van dictator Napoleon decennia lang aangepast om de particratie partijen te begunstigen en de Franstaligen waar wij zelfs niet voor of tegen kunnen stemmen steeds in de federale te houden.

Waar ze naar believen hun idee van wetgeving kunnen verwerven en implanteren in een sjoemel wetboek. Nu krijgen ze daarenboven nog eens de steun van uit de EU die dictatoriaal stelt hoe wij in ons land moeten leven. Met als gevolg dat ook de rechtbank een grote soep word waar scheiding van machten een complete leugen is dat rechtgehouden word met repressie van door de politiek ingeplante rechters.

Waar geen rechtspraak is is er ook geen democratie mogelijk. In Zwitserland kiezen de mensen voor de wetten, de normen, de waarden en die keuze word wet. Daar houden de rechters zich aan zonder met de pet naar en wet te gooien bij uitspraak.

Daarom staken ze heeeeeel zelden in Zwitserland, omdat ze zelf stuk voor stuk persoonlijk democratisch kiezen hoe ze in hun land willen en zullen leven. Zelfs bv; de lonen van bank directeurs werd via referendum kiezen bepaald.... dus in Zwitserland word niet verwijtend gescholden op hen via een menigte opgehitst door vakbonden om het land lam te leggen omdat dat bedrijven of directeurs te veel zouden verdienen. Idem voor andere lonen ....de Zwitsers kiest zelf op democratische wijze wat betaald word voor wat en welk werk dat geleverd word!!!!! geen gereutel later mogelijk door opponenten die postjes en lintjes willen vergaren om zo de macht te bereiken.

De Zwitsers hebben zelf welbepaald en zo gaat dat werkelijk over alles wat relateert met het leven in Zwitserland.

Oooooh wat ben jaloers op de Zwitsers van in dit sjoemel merk België waar de politiekers samen met de pers en TV ons wijsmaken dat we in een democratie leven.

Dus op de vraag: hoe is het hier......

Neen het is nog niet zo erg als in Noord Korea, China, Rusland ze doden ons niet.... steeds meer burgers worden tot zelfmoord gedreven in het het sjoemel merk België en de politiek wast de handen in onschuld.

Economisch worden eerst de psychiaters er wel beter van...., beschermden die nog steeds niets kunnen medisch wetenschappelijk bewijzen maar die in de rechtbank wel als alweters binnen gehaald worden om rechtszaken te beïnvloeden ......

Dus inderdaad anders dan in landen met dictatuur... waar het zelfs niet nodig is om een individu, tot zen ganse familie in de zoveelste graat uit te schakelen. De burger schakelde zich zelf hier wel uit of verdwijnt in de kudde alleen nog geïnteresseerd in voetbal en "familie" op TV allen reagerent op oproeping bevelen van de vakbond...........!!!!!! ( de vakbonden de knokploeg van de particratie......oeps.....)



Dus wat zijn in dit land wetten, normen en waarden waard?

Als politieke ivoren torens al decennia lang ongemoeid hun verlangens kunnen op dictatoriale wijze invoeren en de uitvoer er van eisen waar wetten plots dan daar in boven een andere interpretatie kan krijgen door vertaling van Nederland naar Frans om ingevuld te worden in het staatsblad en nadien als wet geld.

Ongeacht de levens behoefte, levensverwachting van de burger of de economische zaken nodig om te overleven als bedrijven.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 juni 2022 om 19:29.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 19:47   #129
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.450
Standaard

Ik vond vorig jaar op 1 van de vele achterlaatplekjes in Gent een boekje "Men and Money" van ene Paul Ferris, ergens begin jaren '70. Het ging over de financiele wereld, de rollen van Luxemburg, UK, Zwitserland, "de Amerikanen", enz.
Die periode was volle koude oorlogstijd, toen het USSR regime propagandeerde met Spoetnik en Gagarin, en het US regime met ongelooflijk dure maanlandingenpropaganda.
Alles in dat boekje maakte duidelijk dat er toen een serieuze concurrentie tussen de regimes van de Europese landen was, en hoe vrijgelaten sommige markten waren.
Leg dat eens direct naast het huidige plaatje. Alles geregulariseerd naar een centraal planningsniveau genaamd "Europese Unie". Voor alles heb je een vergunning nodig, en alles moet gerapporteerd worden. Kijk naar de recenter besliste banktransacties doorgeving. De concurrerende rollen van Luxemburg, en Zwitserland, weggevaagd.
En zelfs nog verregaander: sinds hun laatste grote crisis, zijn ze op wereldschaal begonnen met dergelijk doorgedreven centrale planning. Hoe centrale banken elkaars markten stabiliseren, zeg maar prijzen/tarieven afspraken, en door gerichte kopen en verkopen, koersen houden binnen toegelaten relatieve verschillen.

Orson Welles 1986, hekelpamflet tegen communisme, gebeurt nu in de eigen achtertuin.
De graad van overheidsmoeienis overal, is zo extreem geworden. Kijk naar wegen, mobiliteit, voertuigen, huizen, bedrijven, overal waslijsten geeiste normen. Ik zag eens hun Vlarem II regulering staan als een dikke trilogie.
En dan dat laatste op hun palmares: die corona terreur. Hele bevolkingen klooien, brutaal moeien in hun dagelijkse leven tot en met eigen huis en tuin, dan nog met bijna 0 baat, dat is terreur he. Bangmakerij. Schrikbewindvoering.
En nu zitten ze miljarden andermans geld aan het besteden aan wapentuig. Alweer. Rusland Oekraine het zoveelste spenderingsverhaaltje in een lange rij.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:10   #130
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik vond vorig jaar op 1 van de vele achterlaatplekjes in Gent een boekje "Men and Money" van ene Paul Ferris, ergens begin jaren '70. Het ging over de financiele wereld, de rollen van Luxemburg, UK, Zwitserland, "de Amerikanen", enz.
Die periode was volle koude oorlogstijd, toen het USSR regime propagandeerde met Spoetnik en Gagarin, en het US regime met ongelooflijk dure maanlandingenpropaganda.
Alles in dat boekje maakte duidelijk dat er toen een serieuze concurrentie tussen de regimes van de Europese landen was, en hoe vrijgelaten sommige markten waren.
Leg dat eens direct naast het huidige plaatje. Alles geregulariseerd naar een centraal planningsniveau genaamd "Europese Unie". Voor alles heb je een vergunning nodig, en alles moet gerapporteerd worden. Kijk naar de recenter besliste banktransacties doorgeving. De concurrerende rollen van Luxemburg, en Zwitserland, weggevaagd.
En zelfs nog verregaander: sinds hun laatste grote crisis, zijn ze op wereldschaal begonnen met dergelijk doorgedreven centrale planning. Hoe centrale banken elkaars markten stabiliseren, zeg maar prijzen/tarieven afspraken, en door gerichte kopen en verkopen, koersen houden binnen toegelaten relatieve verschillen.

Orson Welles 1986, hekelpamflet tegen communisme, gebeurt nu in de eigen achtertuin.
De graad van overheidsmoeienis overal, is zo extreem geworden. Kijk naar wegen, mobiliteit, voertuigen, huizen, bedrijven, overal waslijsten geeiste normen. Ik zag eens hun Vlarem II regulering staan als een dikke trilogie.
En dan dat laatste op hun palmares: die corona terreur. Hele bevolkingen klooien, brutaal moeien in hun dagelijkse leven tot en met eigen huis en tuin, dan nog met bijna 0 baat, dat is terreur he. Bangmakerij. Schrikbewindvoering.
En nu zitten ze miljarden andermans geld aan het besteden aan wapentuig. Alweer. Rusland Oekraine het zoveelste spenderingsverhaaltje in een lange rij.
Het klopt dat de VS de aanslag op de twin towers gebruikt heeft om overal ter wereld het bankgeheim als steun aan terroristen enz. te bestempelen. Zodat landen met bankgeheim bestempeld werden als landen die terreur hielpen. .... gebruikt heeft, door gedrukt heeft: Om zo te weten te komen wat de VS burger op de Zwitserse rekening staan had!!!

Hoe verwerkt Zwitserland een aanval op hun banksysteem, iets wat toch cruciaal was voor de Zwitserse economie?

Zwitserland stelde aan de burgers de vraag wat te doen>>> via referendum heeft de meerderheid van de bevolking op democratische wijze via referendum dan beslist om het Zwitserse bankgeheim stop te zetten en voortaan openkaart te spelen Waardoor sindsdien heel duidelijk zichtbaar is voor gans de wereld wat op Zwitserse banken gestald werd, wat er staat op de rekeningen.

Er kan dus nu nog onmogelijk verwezen door kwaadwilligen of opstokers naar een Zwitserse bankgeheim om Zwitserland in een kwaad daglicht te plaatsen!!!!

Feit is gans de wereld word steeds meer op witte boord dictatuur gedirigeerd en de mensen mogen nar de pijpen dansen.

2/3 van de mensen willen behoud van abortus... VS rechtbank handelt als de taliban en zet de Dames in de VS onder censuur.
Groot aantal mensen wil oplossing voor het wapen probleem in de VS, New York stemt nu dat voortaan wapendracht kan!!! ...democratie, vergeet het.

Erdogan beslist hoe en wat met het Turkse geld gebeurd.... waarde verminderen is enorm, levens duurte enorm gestegen voor de burger.... maar de bevolking moet het maar pikken of ze worden via gemanipuleerde rechtbank het zwijgen op gelegd.

hier in de EU word met geld gesmeten en met trein wagons vol versleept naar het zuiden >>> Maffia bagger schulden opgekocht van banken die nooit de belofte hebben ingevuld na 2008 om hun schandalige geld stromen op te ruimen.

Banken die gewoon verder deden terwijl de mensen hun spaargelden niets meer opbracht....en dat allemaal om die maffia bad-schulden op te kopen die totaal niets als rest waarde hebben. Corrupt.....

En dan maar kritiek voeren op de cryptomunten en op El Salvator die met Bitcoin wil werken. Terwijl de nationale banken schulden in kwadraat produceren en steeds meer geld bijdrukken zonder borg.

De crypto markt moet "beveiligt" worden stellen ze dan in koor!!!! Met de bedoeling dat zoals het bankgeheim opengebroken werd de crypto markt ook door hen, lees de nationale banken moet kunnen bewerkt ... gemanipuleerd worden ten voordelen van henzelf en de bank/verzekeraars. Zoals ze het spaargeld op de spaarboekjes ook de nek om gewrongen hebben om die gelden via de BANKEN op HUN risico beurzen te plaatsen.

ENZ. ENZ.
En dan het sjoemel merk België waar Vivaldi een staatsgreep pleegde om de zitjes in de federale te vullen....Partijen in Vlaanderen die bijna geen stemmen ophaalden beslisten dictatoriaal en gingen in samen scholing met mensen en partijen waar wij in Vlaanderen niet voor of tegen kunnen stemmen den die daardoor vrijelijk zetels in de federale kunnen op eisen.

Terug, oooooooh wat ben ik jaloers op de Zwitsers met hun echt democratisch politiek systeem. Het kan dus wel, de Zwitsers bewijzen het.

Maar de machtswellustige overal ter wereld spannen samen en gunnen hun bevolking géén democratisch systeem dat is duidelijk.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 juni 2022 om 20:17.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2022, 16:33   #131
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Zwitserse bank strafrechtelijk veroordeeld in eigen land.

In sjoemel merk België zijn Banken en verzekeraars beschermde dieven, die de rechtbank steeds de hand boven het hooft houd met rek en trek toegevingen en uitstellen terwijl slachtoffers in de kou blijven staan dit door en met de hulp van politiek geplaatste rechters.

Zwitserland bewijst hiermee weeral hoe sterk het land democratisch is, hoe sterk hun wetten, regels, normen en waarden rechtsreeks via referendum kiezen door de bevolking gerealiseerd in het wetboek opgenomen >> verdedigt worden door het Zwitserse gerecht.

Rechters er niet met de pet naar gooien zoals hier >>maar naar de wet handelen, Sjoemelen niet kan, zelfs niet voor Grootbank zoals Credit Suisse

https://www.msn.com/nl-be/financien/...39U?li=BBqiJv1

Grootbank Credit Suisse is door een federale rechtbank in Zwitserland strafrechtelijk veroordeeld wegens het gebrekkig optreden tegen witwaspraktijken. De onderneming heeft een Bulgaarse drugssmokkelaar geholpen met het witwassen van miljoenen euro’s aan illegale inkomsten, zo oordeelde het grootste strafhof van het Alpenland.

................Het wordt gezien als een testzaak voor een mogelijke hardere aanpak door openbare aanklagers van de Zwitserse banken. Eerder kwam in 2018 een eind aan het fel geroemde Zwitserse bankgeheim.
Ook om het bankgeheim stop te zetten werd de bevolking geraadpleegd en koos de bevolking om dit inderdaad toe te passen en daar een wet op te maken!!!

Dat dames en heren is dus ware democratie, dat bedreven word in Zwitserland met de kantons, met referendum kiezen en met minimaal protocollair federale regering !!!!!!!

oooooh wat ben ik jaloers op de Zwitsers.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be