Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 maart 2016, 13:10   #681
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Amaai djimi. Ik herinner me jou als een doodgewone sos. Wat is er gebeurd dat je zo bent omgeslagen?

Niet dat ik het niet begrijp, hoor, maar het is toch eerder uitzonderlijk dat een ex.linkie winkie zo complexloos naar rechts begint te nijgen.

Ik ben niet jong, mooi en slank meer maar ik zou best nog eens een minirok en knielaarzen willen aantrekken, en een truitje met een V-hals tot aan mij navel, en zo door Molahbeek paraderen.
Ik zou dat eigenlijk het liefst eens doen met een oude vriend van mij. Met Patrick. De meest excentrieke advocaat van Belgique en wellicht van heel de wereld. Hij is buiten advocaat ook homo. Hij heeft een vleugel en speelt klassieke muziek, en hij rijdt met een zware moto. En hij is een meer dan goede kok ook nog. Kortom, een heel "kleurrijk" figuur. Dit is em:

http://www.spiritualia.be/blogs/Ange...-het-land.html

Wij wandelden destijds samen door Cordoba. Bezochten samen de Mesquita. Ik onopvallend gekleed. Hij met een hanenkam en een grote ring door zijn neus. Alles verliep rimpelloos. Zou dat ook lukken in Molahbeek?
Als Patrick bedankt voor de uitdaging, wil jij dan die rol op je nemen?
Hey "Knuppel",

laat ik maar beginnen met 'ja' te zeggen op je uitnodiging. Zoals je wel weet heb ik noch hanenkam noch grote ring door mijn neus, maar als jij graag wil komen helpen om een aantal Molenbeekse (en andere) azijnpissers te provoceren: be my guest

Ik zal je graag begeleiden en zo nodig beschermen, hoewel dat laatste eigenlijk het werk van de politie is (en misschien mag die haar taak voor het eerst sinds lang ook daadwerkelijk uitvoeren, dankzij de 'rechtse' regering Charles Michel De Wever 1).

Daar de Islam in het allerbeste geval een centrum-rechtse ideologie is, vind ik het bestrijden ervan niet in tegenspraak tot mijn ingesteldheid die ik eerder als radicaal-centrum dan als 'linkiewinkie' zou betitelen.

De belediging 'doodgewone sos' kan ik je moeilijk vergeven, maar ik beloof je dat ik m'n best zal doen.


Om mogelijke misverstanden te vermijden wil ik best wel publiekelijk bekend maken dat in mijn ogen op deze aardbol de Koerden van de YPJ/YPG, de Zapatistas van Chiapas, de Bolivianen van Evo Morales, de IJslanders van de Piratenpartij en de Zwitsers i.h.a. zo min of meer de laatste lichtpuntjes van hoogstaande politieke beschaving zijn,

en hier en daar ook een niet te temmen Vlaamse schone met een goed hart en een slecht karakter
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 26 maart 2016, 13:25   #682
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Of het mooi zou zijn geweest kunnen we helaas niet weten, want het feestje heeft nooit plaatsgevonden.

Maar het lijkt me - op enkele details na - wel de te volgen weg, ja.

Fuck 'em, hard.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 26 maart 2016, 13:31   #683
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je hebt overschot van gelijk!
Het probleem is dat er te weinig mensen zijn die "er" NIET mee willen leven, die WEL willen blijven leven zoals een halve eeuw geleden, maar die niet in opstand komen nu ze steeds minder kunnen leven zoals dat vijftig jaar geleden kon.

We gaan even terug naar post 584.
Waarom zou ik mij anders moeten kleden om geen rammel van moslims te krijgen? Een halve eeuw geleden kon dat toch wél?
Waarom zou ik dat moeten pikken?
Waarom konden de meisjes een halve eeuw geleden op zondag naar de mis gaan in minirok, maar nu niet meer in minirok door Moslimwijken lopen zonder voor hoer te worden uitgescholden, kletsen te krijgen, of zelfs aangerand te worden?

IK wil geen hoofddoek dragen maar wel een minirok!

Ik wil zonder angst of mij ongemakkelijk te voelen door Molenbeek kunnen lopen, zelfs al zou ik mij kleden zoals een hoer. Hoeren zijn OOK vrouwen. Vrouwen die zonder mannen geen reden van bestaan hadden. Nergens ter wereld wordt er meer en intensiever gebruik gemaakt van hoeren dan door de koninklijke, geestelijke én politieke "elite". Ook de Islamitische!!!

Ik wil mijn lichaam niet bedekken om geen last te krijgen met gefrustreerde en over het paard getilde moslimlummels. Ik wil mannen zonder angst of gène laten zien waarmee de natuur mij als vrouw begiftigde.

IK wil zélf de man kiezen waarvan ik meer wil dan alleen bekeken worden.

IK ben geschrapt uit het doopregister.

IK heb lak aan �*lle godsdiensten.

NIEMAND kan mij verplichten om respect te hebben voor religieuze nonsens. Van geen énkel soort.

IK heb de moslims niet gevraagd om massaal naar hier te komen.

IK vertik het dus zéker om in mijn eigen land respect op te brengen voor andermans godsdienstige bulshit en bijbehorende cultuur.

Ik word niet gedwongen om de katholieke zotternijen te respecteren en wil ook niet verplicht worden om anders te gaan leven uit zogenaamd "respect" voor een godsdienst die MIJN levenswijze in MIJN land niet aanvaardt, maar bekritiseert, wil veranderen, en zelfs met geweld afstraft.

IK wil niet in angst leven omdat het het hier vol moslims zit die zich niet aan MIJN levenswijze aanpassen, maar die eisen dat ik respect heb voor hun achterlijkheden. Als moslims willen leven zoals ik NIET wil leven moeten ze dat in HUN land doen. Niet in het mijne! In mijn land moeten ZIJ leren leven zoals IK. Niet andersom.

Ik ben zonder hoofddoek en met blote armen en benen in de Mesquita in Cordoba en de Haya Sofia en de blauwe moskee in Istanbul geweest, en ik wil dat 20 jaar later ook in de grote moskee in Brussel kunnen. Mijn schoenen wil ik nog uitdoen in een moskee in andermans land, maar niet in het mijne.

Ik wil niet als een staatsgevaarlijke rechtse behandeld worden omdat ik geen respect heb voor een religie die nog achterlijker, én véél gevaarlijker is dan eender welke andere godsdienst.

Ik heb mijn buik vol van de elite, de media, de politiek én van iedereen die zijn buik NIET vol heeft van de elite, de media en de politiek.

Respect!

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 26 maart 2016, 13:46   #684
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb het niet over vandaag, het is een evolutie van decennia.
Er ontstonden getto's, en net als in de VS krijg je dan een getto cultuur. In de eerste plaats natuurlijk de schuld van de overheid.
Wat "Spanish Harlem" produceerde staat spijtig genoeg wel in uiterst-schril contrast tot wat "Arabisch Molenbeek" voortbrengt.

Vergelijk gewoon voor de fun "Nu Yorican Salsa" met wat de Molenbeek-Jihadisten bijdroegen aan de 'human planet'.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 26 maart 2016, 14:31   #685
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Even een ludiek voorstel :
Eerst opmerken dan op een anoniem forum het allemaal wat gemakkelijker gaat. Men hoeft niet te vrezen dat een moslim je vooruit ingooit.
Het wordt precies ook stil gehouden hoe al die politiekers en andere hooggeplaatste magistraten beveiligd worden. Ik ga dan ook met volgende verkiezingen op een nu al bekend persoon stemmen. Hij/zei wordt nu toch al beveiligd, en hij/zei kan dan daardoor ook beter voor een oprechte mening uitkomen.
Een ludiek voorstel zou zijn om vluchtelingen die barbaarse dingen hebben meegemaakt te confronteren met hun geloof uit de koran en hun een (paar) gewelddadige verzen uit (laten) voorlezen. Daar gaan er ongetwijfeld een paar door de mand vallen en er voor de camera hun twijfels over hebben. Ik aas dus op menselijke reacties in contrast met de gewelddadige verzen uit de koran !
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 26 maart 2016 om 14:32.
Gelukkoos is offline  
Oud 26 maart 2016, 15:08   #686
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Nieuwe video ISIS

https://youtu.be/GzTn9wAaZuQ
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 26 maart 2016, 17:57   #687
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Is al verwijderd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 maart 2016, 18:03   #688
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Is al verwijderd.
Ach. Mss staat het op liveleak nog. Zal even kijken en de link plaatsen. Niets gemist in elk geval. Een vrij domme video met beelden uit een videospelletje en uiteraard wat bloed.

Volgende is vele belangrijker:
Belgische intel-chef Snoeck woedend na aanslagen
’Politici keken weg’
24 MRT 2016

BRUSSEL - De Fransen waren na de aanslagen in Parijs woest op de Belgische inlichtingendiensten, omdat álle daders rechtstreekse banden hadden met België. Hoe hadden ze al die rode alarmlichten niet opgemerkt? Het antwoord komt van de Brusselse oud-inlichtingenofficier Bernard Snoeck: jarenlange desinteresse in de gevaren van de radicale islam door de landelijke politiek. Die wilde uit electoraal belang politiek correct zijn en gaf de veiligheidsdiensten jarenlang onvoldoende middelen en menskracht. Snoeck verbreekt nu de stilte.

Lees verder.

http://forum.politics.be/showpost.ph...96&postcount=4

Daar word ik dus stil van. Soevereine staten & de schaarse democaratie zoals we dat kennen schade toebrengen is een no go.

IMHO is dit een enorm complex probleem. Alsof nu het deksel er wel echt afvliegt. Met dank aan deze mensen die durven te praten. Na de minuut stilte voor de slachtoffers, 10 min stilte voor onze rechtsstaat. Ik vraag me af hoe dit uiteindelijk opgelost zal worden.


edit: ik kan die video op dit moment niet meer terugvinden
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 maart 2016 om 18:22.
zonbron is offline  
Oud 26 maart 2016, 18:19   #689
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Even een ludiek voorstel :
Eerst opmerken dan op een anoniem forum het allemaal wat gemakkelijker gaat. Men hoeft niet te vrezen dat een moslim je vooruit ingooit.
Het wordt precies ook stil gehouden hoe al die politiekers en andere hooggeplaatste magistraten beveiligd worden. Ik ga dan ook met volgende verkiezingen op een nu al bekend persoon stemmen. Hij/zei wordt nu toch al beveiligd, en hij/zei kan dan daardoor ook beter voor een oprechte mening uitkomen.
Een ludiek voorstel zou zijn om vluchtelingen die barbaarse dingen hebben meegemaakt te confronteren met hun geloof uit de koran en hun een (paar) gewelddadige verzen uit (laten) voorlezen. Daar gaan er ongetwijfeld een paar door de mand vallen en er voor de camera hun twijfels over hebben. Ik aas dus op menselijke reacties in contrast met de gewelddadige verzen uit de koran !
Het is beter om hen het boek Mizanu'l Haqq te laten lezen. Het werd in het toenmalige Perzië door missionarissen met succes gebruikt.
Dat boek vergelijkt de Bijbel met de Koran en bewijst de leugenachtigheid van het schrijfsel waarin ze geloven.

Te verkrijgen door een email te sturen naar [email protected]
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 26 maart 2016, 18:27   #690
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.270
Standaard

Hoelang gaat dit artikel blijven staan?
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...r-Europa.dhtml
TREBRON is offline  
Oud 27 maart 2016, 01:06   #691
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wat "Spanish Harlem" produceerde staat spijtig genoeg wel in uiterst-schril contrast tot wat "Arabisch Molenbeek" voortbrengt.

Vergelijk gewoon voor de fun "Nu Yorican Salsa" met wat de Molenbeek-Jihadisten bijdroegen aan de 'human planet'.
Je moet Amerikaanse getto's nu ook niet gaan verheerlijken, die zijn nog steeds veel gevaarlijker en crimineler dan bvb. Molenbeek, met veel meer moorden.
tomm is nu online  
Oud 27 maart 2016, 01:22   #692
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je moet Amerikaanse getto's nu ook niet gaan verheerlijken, die zijn nog steeds veel gevaarlijker en crimineler dan bvb. Molenbeek, met veel meer moorden.
Ook binnen het uur in luchthavens en metro's mijn beste....
Svennies is offline  
Oud 27 maart 2016, 01:31   #693
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Hoelang gaat dit artikel blijven staan?
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...r-Europa.dhtml
No problem.
Hier is de tekst:

Citaat:
"Turkije exporteert met opzet terroristen naar Europa"
Door: redactie
25/03/16
Bron: Belga

AANSLAGEN BRUSSEL
Turkije "exporteert" met opzet jihadisten en terroristen naar Europa. Die beschuldiging heeft de Jordaanse koning Abdullah in januari op een topontmoeting met hoge VS-functionarissen geuit richting de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. Het online-nieuwsportaal MEE (Middle East Eye) bericht daar vandaag over, zeggend dat het over de notulen van die vergadering beschikt.

De vluchtelingencrisis waarmee Europa kampt, is geen toeval, aldus Abdullah. "Het is deel van het Turkse beleid en Turkije wordt daar wel eens voor op de vingers getikt, maar meer niet".

Volgens het Jordaanse staatshoofd zoekt Erdogan een "radicaal-islamitische oplossing voor de regio (het Midden-Oosten, nvdr)". Ook voor Syrië zocht hij een "religieuze oplossing". Ankara heeft, aldus Abdullah - net als Erdogan een bondgenoot van het Westen - niet alleen islamitische strijders naar Syrië gestuurd, maar ook naar Libië en Somalië. De radicalisering is "made in Turkey" volgens de Jordaanse koning.

In hetzelfde artikel wordt ook de Jordaanse minister van Buitenlandse Zaken, Nasser Judeh, aangehaald, volgens wie Turkije de vluchtelingen "op Europa heeft losgelaten" nadat de poging van Erdogan om een Turkse 'veilige zone' in te richten in het (Koerdische) noorden van Syrië door het Russische optreden in Syrië mislukte.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2016, 02:44   #694
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Even een ludiek voorstel :
Eerst opmerken dan op een anoniem forum het allemaal wat gemakkelijker gaat. Men hoeft niet te vrezen dat een moslim je vooruit ingooit.
Even een ludiek antwoord: - Te vermijden door de knuppel in achteruit te gooien.
P.S. @knuppel: no pun intended.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 27 maart 2016, 05:19   #695
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maar heel de wereld veroordeelt de Israëlische politiek tegen de Palestijnen.
Denk je? Ik vind de reacties van Israël op Hamas en Hezbollah nog heel gematigd. Ik vraag mij af hoe je zou reageren mocht Israël er ècht eens met de grove borstel zou doorheen gaan.
Citaat:
Dus de Israëli hebben het toch wel zelf gezocht.
Tiens. Waar heb ik dit al eerder gehoord?
Citaat:
Bovendien voert Hezbollah geen aanslagen uit op burgers, wel op militairen en politieke doelwitten.
Nou, nou, jij bent ook niet vlug beschaamd.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 27 maart 2016, 05:21   #696
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ze voeren bombardementen uit op Israel, net als Israel bombardementen uitvoert op Libanon en Gaza. Oog om oog, tand om tand, niet zoals die lafbekken van IS.
Aha. Hier trek je je staart al terug in. Dan toch nog enig schaamtegevoel...
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 27 maart 2016, 11:01   #697
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Alleen een blinde volgens mij die niet ziet dat de VS Rusland probeert te isoleren. Mijn excuses, maar het ligt er dik bovenop dat je al redelijk gesloten ogen moet hebben om het niet te zien.
Zowel de Russen als de Amerikanen zoeken uitvalsbasissen. Poetin heeft er nu Syrië bij, interessant voor de toekomst. Maar het wederzijds dreigen mag er niet te dik opzitten. Veel luchtmachtbasissen zoals Kleine Brogel rond Rusland zou wel eens erg gevaarlijk kunnen zijn. Alhoewel Kleine Brogel niet héél dicht bij de grens van Rusland ligt. Maar met lange afstands raketten maakt het niks uit. Poetin heeft onlangs nog gedreigd met het gebruik van kernwapens. Dus ik hoop dat Europa de VS bij tijd en stond op de vingers tikt als de VS te baldadig imponeert. Je kan wel stellen dat de relatie Europa / Rusland beter is dan de relatie VS / Rusland.
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 27 maart 2016, 11:05   #698
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Zowel de Russen als de Amerikanen zoeken uitvalsbasissen. Poetin heeft er nu Syrië bij, interessant voor de toekomst. Maar het wederzijds dreigen mag er niet te dik opzitten. Veel luchtmachtbasissen zoals Kleine Brogel rond Rusland zou wel eens erg gevaarlijk kunnen zijn. Alhoewel Kleine Brogel niet héél dicht bij de grens van Rusland ligt. Maar met lange afstands raketten maakt het niks uit. Poetin heeft onlangs nog gedreigd met het gebruik van kernwapens. Dus ik hoop dat Europa de VS bij tijd en stond op de vingers tikt als de VS te baldadig imponeert. Je kan wel stellen dat de relatie Europa / Rusland beter is dan de relatie VS / Rusland.
Rusland zit sinds lang in Latakia, trouwens de enigste plaats waar Belgen nog terecht kunnen. Belgisch consulaat in Latakia als ik het me goed herinner, de rest is verdwenen. VRDMME.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 maart 2016 om 11:06.
zonbron is offline  
Oud 27 maart 2016, 11:31   #699
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

De afstand waarmede de VS en Rusland hun wapens installeren is zeer belangrijk. Een lange afstandraket kan misschien nog onderschept. En korte afstandraket niet.. . . . . . Ik hoop stiekem dat de VS en Rusland mekaar op een positieve manier gaan vinden in Syrië, alhoewel het tegendeel nog waar is nu.
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 27 maart 2016 om 11:40.
Gelukkoos is offline  
Oud 27 maart 2016, 12:51   #700
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Met veel korte afstandraketten ineens kan men een natie uitschakelen zonder dat de andere terug kan schieten. Rusland kan dat vanaf zijn grens aan de Beringzee naar de VS.De bewoonde wereld in Rusland is West-Rusland dus vanuit Alaska kan de VS Rusland niet liquideren zonder dat de hele wereld om zeep is. Europa haalt het niet in zijn hoofd hoop ik om de boel hier vol korte afstandraketten te zetten !? Trouwens als wij van hier uit West-Rusland liquideren ; liquideert Rusland de VS vanuit de Beringzee. In het Midden Oosten, en de Stille Oceaan is het een mengelmoes van militair vertoon.
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 27 maart 2016 om 12:56.
Gelukkoos is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be