Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2006, 17:09   #21
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jij niet Rudy, en ik evenmin, maar ik vrees dat er vele mensen zijn die het nog steeds niet doorhebben.

Niet vergeten dat men sinds de oprichting van Eurabie, nu bijna dertig jaar geleden, systematisch aan brainwashing heeft gedaan zodat de mensen een totaal vertekend beeld kregen van islam.
Tja, het Chamberlain-syndroom is nu eenmaal eigen aan halfwassen en naieve politici, zoals de onze hé.
Nu, binnenkort slaat de vlam echt in de pan en dan zijn het diezelfde politici die gaan vluchten en hun mensen in de miserie laten en nadien, als de oorlog voorbij is terugkeren met een groot bakkes van hier tot ginder.
Maar dat zal dus ditmaal niet zo vlot gaan als in de Tweede Wereldoorlog, dat beloof ik U!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:12   #22
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jij niet Rudy, en ik evenmin, maar ik vrees dat er vele mensen zijn die het nog steeds niet doorhebben.

Niet vergeten dat men sinds de oprichting van Eurabie, nu bijna dertig jaar geleden, systematisch aan brainwashing heeft gedaan zodat de mensen een totaal vertekend beeld kregen van islam.
Eurabie?!

*hallo hallo, aarde aan circe, aarde aan circe*!

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 augustus 2006 om 17:13.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:15   #23
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Eurabie?! *hallo hallo, aarde aan circe, aarde aan circe*
Om het voor U begrijpbaar te maken: "De opgedrongen multiculturele samenleving met van overheidswege gedwongen hyperverdraagzaamheid naar criminele islamieten toe". Met andere woorden: Eurabia...

Duidelijker nu?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:28   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Eurabie?!

*hallo hallo, aarde aan circe, aarde aan circe*!
Nog nooit van gehoord?
Ik kan het je niet kwalijk nemen, want deze trend werd voor alle Europeanen geheim gehouden.Nochtans werden er vanaf 1974 hopen verdragen afgesloten daaromtrent.

Lees misschien hier even verder (dan kan je nadien je icoontje vervangen):

http://www.vrijspreker.nl/blog/?itemid=3131
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2006 om 17:28.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:29   #25
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
Om het voor U begrijpbaar te maken: "De opgedrongen multiculturele samenleving met van overheidswege gedwongen hyperverdraagzaamheid naar criminele islamieten toe". Met andere woorden: Eurabia...

Duidelijker nu?
Heel da gedoe over Eurabië is een schoon stukske haatpropaganda. De Nazi's moesten vroeger toch ook uitkijken want de Joden gingen zogezegd de boel overnemen. Maar het is natuurlijk helemaal niet zo gelopen.. dus daarom een beetje meer aandacht voor de realiteit a.u.b., als het niet te veel gevraagd is

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 augustus 2006 om 17:31.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:34   #26
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Uh-huh: de REALITEIT is dat deze verdragen BESTAAN en opgevolgd worden.

Lees anders het boek Eurabie van Bat Ye'or eens. Daarin wordt naar al die verdragen verwezen. Dit is dus geen fictie.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:49   #27
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Heel da gedoe over Eurabië is een schoon stukske haatpropaganda. De Nazi's moesten vroeger toch ook uitkijken want de Joden gingen zogezegd de boel overnemen. Maar het is natuurlijk helemaal niet zo gelopen.. dus daarom een beetje meer aandacht voor de realiteit a.u.b., als het niet te veel gevraagd is
Tja, als pot de ketel al gaat verwijten?
Bekijk het filmke ne keer en dan praten we verder. Maar ik kan me zo al uw reactie erop voorstellen: "propaganda van de grote Satan en hun Zionistische vriendjes".

Nu, bekijk het eens en kom dan praten over aandacht voor de realiteit, afgesproken?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:51   #28
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Uh-huh: de REALITEIT is dat deze verdragen BESTAAN en opgevolgd worden.

Lees anders het boek Eurabie van Bat Ye'or eens. Daarin wordt naar al die verdragen verwezen. Dit is dus geen fictie.
Dus je hebt problemen met het feit dat er verdragen worden gesloten tussen de Europese Unie en de Arabische Unie (alsof zoiets bestaat)?

Weinig mensen nemen de complottheorie van Bat Ye'or serieus. Als het over het heden gaat, heeft het werk van Bat Ye’or soms paranoïde trekken. Ook zijn haar historische beschrijvingen erg emotioneel van toon.
Haar werk wordt zelfs op Wikipedia geclasseerd onder "conspiracy theories"

Ze heeft wel een punt over de religieuze minderheden in sommige islamitische landen, maar dat is het dan ook.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 augustus 2006 om 17:54.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:11   #29
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Als je praktisch geen moslims kent ook niet.
Ik ken meer moslims dan jij.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:18   #30
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ah, weer zo'n prachtige argumentatie van een wáre islamkenner.

Het is idd belachelijk om de hele tijd de geschriften aan te vallen als je slechts een vaag idee hebt van de manier waarop deze door de moslim op de straat worden geinterpreteerd. Logisch, toch?
Het is niet omdat diegenen die zichzelf moslim noemen in hun eigen leugens geloven en zichzelf voor de gek houden dat daarom de islam goed is en niks met 'integratie'problemen tot en met het terrorisme wereldwijd te maken heeft. Het gaat eens tijd worden dat men massaal via radio, tv, kranten, internet enz. de waarheid over de islam gaat vertellen. Of is men bang dat sommige lieverdjes van de 'tolerante' 'religion of peace' (weer eens) kwaad gaan worden en de straten gaan afbreken.

Het gaat ook eens tijd worden dat men ophoud om de schuld van de 'integratie'problemen in de schoenen van de autochtonen en in die van onze maatschappij te schuiven.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 3 augustus 2006 om 18:21.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:24   #31
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dus je hebt problemen met het feit dat er verdragen worden gesloten tussen de Europese Unie en de Arabische Unie (alsof zoiets bestaat)?

Weinig mensen nemen de complottheorie van Bat Ye'or serieus. Als het over het heden gaat, heeft het werk van Bat Ye’or soms paranoïde trekken. Ook zijn haar historische beschrijvingen erg emotioneel van toon.
Haar werk wordt zelfs op Wikipedia geclasseerd onder "conspiracy theories"

Ze heeft wel een punt over de religieuze minderheden in sommige islamitische landen, maar dat is het dan ook.
Als er iemand paranoide trekken heeft dan is dat wel de moslimwereld met betrekking tot de joden
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 10:02   #32
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Prachtige film! Geeft het dreigende terroristische fundamentalistische moslimgevaar perfect weer. Alleen spijtig dat er zoveel naïevelingen, collaborateurs, meelopers en dhimmi's zijn die de waarheid niet onder ogen wensen te zien...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 21:15   #33
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jij niet Rudy, en ik evenmin, maar ik vrees dat er vele mensen zijn die het nog steeds niet doorhebben.

Niet vergeten dat men sinds de oprichting van Eurabie, nu bijna dertig jaar geleden, systematisch aan brainwashing heeft gedaan zodat de mensen een totaal vertekend beeld kregen van islam.
Ja idd, ik ook tot mijn collega met een geintegreerde moslim trouwde. Wat was ik een multisul toen om die trouwerij te fotograferen nog.
Een jaartje later kon ik de spreuk beamen: wie niet horen wil, moet zien.
Tja en toen zag ik het. En das nu 8 jaar geleden
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 19:02   #34
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dus je hebt problemen met het feit dat er verdragen worden gesloten tussen de Europese Unie en de Arabische Unie (alsof zoiets bestaat)?
Wel als die verdragen informeel gesloten worden zonder goedkeuring en medeweten van de Europese bevolking en in feite neerkomen op verraad van Europa.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Weinig mensen nemen de complottheorie van Bat Ye'or serieus. Als het over het heden gaat, heeft het werk van Bat Ye’or soms paranoïde trekken. Ook zijn haar historische beschrijvingen erg emotioneel van toon.
Haar werk wordt zelfs op Wikipedia geclasseerd onder "conspiracy theories"
Wikipedia heeft een uitgebreid artikel over conspiracy theories
Noch Bat Ye'or, noch Eurabia heb ik erin teruggevonden. Je bezondigt je hier aan 'poisoning the well'.

Overigens is het aantal lezers van Bat Ye'or sterk groeiend en haar werk wordt elke dag meer ernstig genomen.

Wikipedia citeert onder hoofding Bat Ye'or ook :
Citaat:
Historian Victor Davis Hanson asserts:
She is not a conspiracist at all, but an empiricist, whose work is based on observation, facts, and logic: look at the demography of Europe; look at the history of Christians living under Muslims (going to Church in Saudi Arabia is not the same as worshipping in a mosque in Madrid); and read not what Western elites say about Muslim clerics, but what Muslim clerics themselves say. So, yes, she is a scholar and should not be dismissed because her views bother us because they are largely insightful. Europe has a gut-check time coming very soon as it ponders Islamic populations in its own borders, the admission of Turkey into the EU (in some ways very good for the US, a disaster for Europe), and nuclear missile capability of Iran. We shall see whether it reawakens or not.[23]


mvg

Harald.


Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 19:12   #35
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Eurabia en zoek in het vervolg wat beter voordat je begint te beweren dat ik lieg.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 20:28   #36
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Eurabia en zoek in het vervolg wat beter voordat je begint te beweren dat ik lieg.
Bedankt voor de link. Ik vermoed dat ik selectief blind ben want ook hier zie ik niets over conspiracy theories.

Net zomin als ik in mijn post schrijf dat je liegt. Een oude en gemene truuk om niet uitgesproken woorden in andermans mond te leggen.
Of begrijp je 'poisoning the well' niet? Kijk dan hier.
Citaat:
Poisoning the well - Presenting negative information about a person before he/she speaks so as to discredit the person's argument.
  1. Example: Frank is pompous, arrogant, and thinks he knows everything. So, let's hear what Frank has to say about the subject.
  2. Example: Don't listen to him because he is a loser.
Jij leert zeer vlug bij. Hier laat je uitschijnen dat je nog nooit van Eurabia hebt gehoord.
Even later weet je er alles van en heb je het zelfs ontmaskerd!

Ook het correct plaatsen van een link heb je vlug geleerd. Het zal wel pijn gedaan hebben om de beste korte beschrijving van Eurabia te moeten vrijgeven op dit forum.
Citaat:
This strategy, the goal of which was the creation of a pan-Mediterranean Euro-Arab entity, permitting the free circulation both of men and of goods, also determined the immigration policy with regard to Arabs in the European Community (EC). And, for the past 30 years, it also established the relevant cultural policies in the schools and universities of the EC... The Arabs set the conditions for this association:
  1. a European policy that would be independent from, and opposed to that of the United States
  2. the recognition by Europe of a “Palestinian people,” and the creation of a “Palestinian” state
  3. European support for the PLO
  4. the designation of Yasser Arafat as the sole and exclusive representative of that “Palestinian people”
  5. the delegitimizing of the State of Israel, both historically and politically, its shrinking into non-viable borders, and the Arabization of Jerusalem.
From this sprang the hidden European war against Israel, through economic boycotts, and in some cases academic boycotts as well, through deliberate vilification, and the spreading of both anti-Zionism and New anti-Semitism."[1]
mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 20:28   #37
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Filmke niet meer te bezien, spijtig, ergens anders nog te vinden?

Ondertussen al gevonden.

[SIZE=2]http://video.google.com/videoplay?docid=-2967276362246845611&q=OBSESSION
[/SIZE]
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.

Laatst gewijzigd door Duupje : 10 augustus 2006 om 20:43.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 21:03   #38
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Na 17 minuten te hebben gezien heb ik nog maar 1 gedacht erover...
Are they for real ?
Zijn die kerels helemaal gestoord en op hunne kop gevallen en vooral blijven botsen?
En dan noemen ze een VB hier haatzaaiend. Die kerels indoctrineren gewoon hun kinderen van kleins af aan. (dat kleine meisje in die film)
Nee, dan mag je niet zeggen dat je dit als een gevaar voor de wereld beziet.
Nee, dan mag je niet zeggen dat mensen bang krijgen voor zo'n geweldadige extreme idioten.
Nee, dan mag je niet zeggen dat je het zover niet wilt laten komen (wegens racistisch zijn).
Etc.
Ziek in hunne kop. Meer is dat niet.
(Niet alle moslims zijn zo, tnx god maar die mogen dan mee afgemaakt worden wegens niet-gelovig-genoeg).
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 21:47   #39
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Vooral voortkijken Duupje!

Hoe meer mensen wakker worden, hoe moeilijker ze het zullen krijgen. (zolang we nog wakker MOGEN worden).
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 21:49   #40
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Ik probeer zelfs Edina te doen kijken in een andere thread, maar dat past niet in haar kraampje geloof ik !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be