Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2020, 20:56   #481
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zeer interessante stelling ! We hebben hier verschillende mannelijke forumleden van Aalst, die kunnen dit ongetwijfeld becommentariëren
Had ze een man geweest, zou ze als preuts omschreven geweest zijn. Als vrouw gelden natuurlijk andere normen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 21:13   #482
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat had ik van Dozje niet verwacht.
Inderdaad, met den Dozjen ook.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 21:13   #483
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
De reden waarom het ambras was tussen die 2 zou trouwens geweest zijn omdat zij hem heeft afgewezen.

Allé wordt gezegd.
Vlak voor ze in hetzelfde bed de nacht doorbrachten?
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 21:31   #484
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Vlak voor ze in hetzelfde bed de nacht doorbrachten?
Wie heeft nog nooit ruzie gemaakt vooraleer slapen te gaan.
Die arme vrouw, die met een hamer de kop werd ingeslagen, wordt hier blijkbaar van alle kanten de schuld toegeschoven. Men begint haar zelfs politiek aan te vallen. Ik vind het feitelijk meer dan degoutant. Buiten haar publiek figuur is ze gewoon een mens en haar libertijnse levensvorm is haar leven. Niet dat van hypocrieten die met oordelen klaar staan en haar zelf de schuld toeschuiven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 21:45   #485
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie heeft nog nooit ruzie gemaakt vooraleer slapen te gaan.
Die arme vrouw, die met een hamer de kop werd ingeslagen, wordt hier blijkbaar van alle kanten de schuld toegeschoven. Men begint haar zelfs politiek aan te vallen. Ik vind het feitelijk meer dan degoutant. Buiten haar publiek figuur is ze gewoon een mens en haar libertijnse levensvorm is haar leven. Niet dat van hypocrieten die met oordelen klaar staan en haar zelf de schuld toeschuiven.
ik veroordeel haar toch niet?
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:22   #486
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Alleszins ook niet om 't kindermisbruik in die - walgelijke katholieke intolerantie - kerk (waar ze zelf politica voor speelde), die jij er met alle geweld wil bijsleuren, en in deze zaak totaal niet ter zake doet.

Kindermisbruik- in alle vormen of instellingen - is bij wet verboden & dient bestraft te worden.

Openbare zedenschennis is ook bij wet verboden, zelfs in Spanje. Om 't even hoe hard jij er tegen fulmineert, je kan proberen die wet dmv 'n democratische meerderheid te veranderen.

Vooralsnog is/was zij de grootste hypocriet, als lid/politica van die walgelijke katholieke intolerantie partij openbare zedenschennis plegen, waar die walgelijke katholieke intolerantie partij zo preuts over is.

Mijn gedacht, dit geval?

Marginaal loopt tegen de verkeerde marginaal aan.

Zelfs de advocate van de dader lijkt me 'n marginaal van't 7de knoopsgat.
Zéér lage aanval op een laffelijk vermoorde moeder van 2 kinderen.

Werkelijk beneden alle niveau.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:25   #487
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie heeft nog nooit ruzie gemaakt vooraleer slapen te gaan.
Die arme vrouw, die met een hamer de kop werd ingeslagen, wordt hier blijkbaar van alle kanten de schuld toegeschoven. Men begint haar zelfs politiek aan te vallen. Ik vind het feitelijk meer dan degoutant. Buiten haar publiek figuur is ze gewoon een mens en haar libertijnse levensvorm is haar leven. Niet dat van hypocrieten die met oordelen klaar staan en haar zelf de schuld toeschuiven.
Het is zielig wat je hier allemaal leest. Niemand hoeft haar heilig te verklaren, maar een minimum aan respect is wel het minste dat je zou verwachten.

Behalve in deze beerput, in betere tijden ook wel een forum genoemd.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:28   #488
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Zéér lage aanval op een laffelijk vermoorde moeder van 2 kinderen.

Werkelijk beneden alle niveau.
2
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:28   #489
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie heeft nog nooit ruzie gemaakt vooraleer slapen te gaan.
Die arme vrouw, die met een hamer de kop werd ingeslagen, wordt hier blijkbaar van alle kanten de schuld toegeschoven. Men begint haar zelfs politiek aan te vallen. Ik vind het feitelijk meer dan degoutant. Buiten haar publiek figuur is ze gewoon een mens en haar libertijnse levensvorm is haar leven. Niet dat van hypocrieten die met oordelen klaar staan en haar zelf de schuld toeschuiven.
2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:30   #490
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Vrouwen die vrouwen aanvallen en de schuld geven van hun eigen slachtofferschap....ook op dit forum.

Het blijft me toch verbazen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:30   #491
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie heeft nog nooit ruzie gemaakt vooraleer slapen te gaan.
Die arme vrouw, die met een hamer de kop werd ingeslagen, wordt hier blijkbaar van alle kanten de schuld toegeschoven. Men begint haar zelfs politiek aan te vallen. Ik vind het feitelijk meer dan degoutant. Buiten haar publiek figuur is ze gewoon een mens en haar libertijnse levensvorm is haar leven. Niet dat van hypocrieten die met oordelen klaar staan en haar zelf de schuld toeschuiven.
3
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2020, 22:38   #492
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tenzij ze daar volop voor uit kwam, he. Ik zie echt, echt niet wat daar 'beschamend' aan is. Behalve dan dat het wat intiem is, misschien, maar, zoals je zegt, als je dat in 't openbaar doet (en wie doet dat niet eens he ) dan doe je dat ook wel een beetje voor het spannende van misschien gezien te worden he Als dat dan het geval is, dan ben je daar toch wel ook een klein beetje fier op, nee ?

Het zou potsierlijk zijn om uzelf te filmen, of aan journalisten aan te geven dat ze eens naar de toren moeten kijken om 14:23 - dat zou opschepperig zijn. Maar als je het toeval een beetje helpt om het zichtbaar te maken, dan kan je daar nadien toch redelijk fier op zijn, nee ?

Waarschijnlijk was ze dat ook, en terecht, door ermee te lachen en zich als een toren te vermommen op carnaval. Dat is toch leuk, nee ?

Ik zie echt niet in wat er "negatief" is aan eens gezien te worden wanneer je in het openbaar neukt. Ik zeg nu niet dat je dat op het dorpsplein moet doen als er veel volk staat ook niet. Je mag dat andere mensen niet "opsolferen". Maar als je het "net niet discreet genoeg doet om niet gezien te worden" heeft dat toch wel iets, waar je ergens enige tevredenheid uit kan halen, nee ?
Een typisch mimetisch constellatie. De 'lust' vergroten via de blik van de ander.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 01:07   #493
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Zéér lage aanval op een laffelijk vermoorde moeder van 2 kinderen.

Werkelijk beneden alle niveau.
Cry me a river, ik ken dat mens niet eens.
Er worden dagelijks mensen vermoord, er worden dagelijks onschuldige kinderen vermoord.

Ik begrijp wel dat 't goed voelt om jezelf op 'n hoog moreel voetstuk te plaatsen, maar bespaar me je misplaatste medeleven voor iemand die 'relaties' aangaat met veroordeelde vrouwenmishandelaars & rondneukt waar ze maar kan, ondertussen hypocriet politica spelen van de CD&V.
Van de CD&V begot. Om je te bescheuren.

Dat ze 2 kinderen had en achterlaat maakt 't enkel maar des te pijnlijker.




Ik herinner me hier de aanvallen op M.R. Morel na haar dood, anders ook nog maar al te goed.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 05:38   #494
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
De reden waarom het ambras was tussen die 2 zou trouwens geweest zijn omdat zij hem heeft afgewezen.

Allé wordt gezegd.
Hij wilde haar dus aan het bed vastspijkeren.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 05:39   #495
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie heeft nog nooit ruzie gemaakt vooraleer slapen te gaan.
Die arme vrouw, die met een hamer de kop werd ingeslagen, wordt hier blijkbaar van alle kanten de schuld toegeschoven. Men begint haar zelfs politiek aan te vallen. Ik vind het feitelijk meer dan degoutant. Buiten haar publiek figuur is ze gewoon een mens en haar libertijnse levensvorm is haar leven. Niet dat van hypocrieten die met oordelen klaar staan en haar zelf de schuld toeschuiven.
Ik zie niemand die haar hier veroordeeld.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 06:19   #496
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Een typisch mimetisch constellatie. De 'lust' vergroten via de blik van de ander.
Via de ingebeelde blik van een andere Die moet niet echt bestaan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 07:28   #497
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Objectief bekeken, als je tig mannen in uw bed trekt zal daar wel eens een verkeerde tussen zitten. Jammer voor Ilse en vooral voor haar familie.
Maar...er worden alle dagen vrouwen (en mannen) vermoord waar weinig hanen, behalve de korte vrienden en familie, zullen naar kraaien. Publieke figuren komen nu eenmaal uitgebreid in de media.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 07:32   #498
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Objectief bekeken, als je tig mannen in uw bed trekt zal daar wel eens een verkeerde tussen zitten. Jammer voor Ilse en vooral voor haar familie.
Maar...er worden alle dagen vrouwen (en mannen) vermoord waar weinig hanen, behalve de korte vrienden en familie, zullen naar kraaien. Publieke figuren komen nu eenmaal uitgebreid in de media.
Ah, moest het een onbekende vrouw geweest zijn dan was dit ook in het nieuws geweest hoor. Het is toch een vrij atypische moord in de relatiesfeer. Daar zijn je weinig voorbedachtheid meestal.

Haar levensstijl die hier op de korrel genomen wordt, kan ik overigens best pruimen. Er zouden meer mensen zo moeten zijn, dan zouden ze misschien wat minder gestresseerd en gefrustreerd rondlopen...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 07:33   #499
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah, moest het een onbekende vrouw geweest zijn dan was dit ook in het nieuws geweest hoor. Het is toch een vrij atypische moord in de relatiesfeer. Daar zijn je weinig voorbedachtheid meestal.

Haar levensstijl die hier op de korrel genomen wordt, kan ik overigens best pruimen. Er zouden meer mensen zo moeten zijn, dan zouden ze misschien wat minder gestresseerd en gefrustreerd rondlopen...
Zeker, voor even, en twee uur later alweer vergeten. Wat ik nu zie bij mijn Aalsterse vrienden.....buitenproportioneel? De dag na de moord op Ilse is er eveneens in Aalst een vrouw ei zo na vermoord aan haar werk. Spreekt daar nog iemand over?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 augustus 2020 om 07:35.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2020, 07:53   #500
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah, moest het een onbekende vrouw geweest zijn dan was dit ook in het nieuws geweest hoor. Het is toch een vrij atypische moord in de relatiesfeer. Daar zijn je weinig voorbedachtheid meestal.

Haar levensstijl die hier op de korrel genomen wordt, kan ik overigens best pruimen. Er zouden meer mensen zo moeten zijn, dan zouden ze misschien wat minder gestresseerd en gefrustreerd rondlopen...
Ze had best een boeiende levensstijl, veel interessanter dan de saaie ringbaard levensstijl van de doorsnee Vlaming waarvan de achterlijke moraal steeds terug begint te etteren bij een case als deze.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be