Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Wetenschap & Technologie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2023, 08:09   #41
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Marxisten willen de vernietiging van onze maatschappij.

Eenmaal ge dat doorhebt valt alles op zijn plaats.
Ze geloven hardnekkig in “de maakbare mens”. Voor Stalin was dat dan “de Sovjetmens”. Van Hedebauw & Co belijden nog steeds dergelijk soort credo.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 12:08   #42
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze geloven hardnekkig in “de maakbare mens”. Voor Stalin was dat dan “de Sovjetmens”. Van Hedebauw & Co belijden nog steeds dergelijk soort credo.
Misschien had ge dat kunnen zeggen in 1917. Of misschien nog voor de gulag archipel werd gepubliceerd..

Maar de dag van vandaag is er geen enkele reden om de communisten het voordeel van de twijfel te geven.

Communisten willen ales kapot maken.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 12:17   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze geloven hardnekkig in “de maakbare mens”. Voor Stalin was dat dan “de Sovjetmens”. Van Hedebauw & Co belijden nog steeds dergelijk soort credo.
En ze tasten nu in de biologie van kinderen met experimentele wetenschappen die bewezen schadelijk zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2023, 23:43   #44
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Misschien is dit voor fact checkers, maar 1 plus 1 is altijd 2. De meest beïnvloedbaren zijn kinderen en zeker kinderen met ASS. Als de overheid en haar big pharma baas die beïnvloedbaarheid uitbuiten om toe sterilisatie te komen, hoe is dit dan geen genocide? Beeld je dit scenario eens in de jaren 90 in? Maar na 30 jaar massavormen staan we hier, nog 10 jaar meer en ge herkent uw kleinkinderen niet meer in een wereld waar politici en degene waarmee ze lobbyen reeds openlijk achter hun seksualiteit mogen azen en mutileren onder het mom van "gendercare".
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 04:29   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Sterilisatie?

Nog nooit was het zo gemakkelijk om vruchtbaarheidsbehandelingen te "krijgen". Al moeten ze een man 10 keer leegtappen, om toch een paar semi vruchtbare spermatozoïdes op te laten leveren, en selecteren ze uit een vrouw de enige mogelijk bruikbare eicel, die ze dan in hormonenbadjes en met andere kunstgrepen a la frankenstein levensvatbaar maken om die dan onder de microscoop in een petrischaaltje tot elkaar te dwingen.....
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 04:41   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Sterilisatie?

Nog nooit was het zo gemakkelijk om vruchtbaarheidsbehandelingen te "krijgen". Al moeten ze een man 10 keer leegtappen, om toch een paar semi vruchtbare spermatozoïdes op te laten leveren, en selecteren ze uit een vrouw de enige mogelijk bruikbare eicel, die ze dan in hormonenbadjes en met andere kunstgrepen a la frankenstein levensvatbaar maken om die dan onder de microscoop in een petrischaaltje tot elkaar te dwingen.....
Azoospermia.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 04:59   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Azoospermia.
Tof, u hebt er een naampje voor.

Maar het resultaat is wel hetzelfde.
Een vrouw die zwanger wil worden, die kan dat, al moet ze op haar hoofd gaan staan, en gieten onze "wetenschappers" ze op met een trechter en een sperma/drug cocktail, of planten ze een voorbevruchte eicel (van wie maakt niet uit) in de baarmoeder.

Vaders zijn zelfs niet nodig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 05:15   #48
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tof, u hebt er een naampje voor.

Maar het resultaat is wel hetzelfde.
Een vrouw die zwanger wil worden, die kan dat, al moet ze op haar hoofd gaan staan, en gieten onze "wetenschappers" ze op met een trechter en een sperma/drug cocktail, of planten ze een voorbevruchte eicel (van wie maakt niet uit) in de baarmoeder.

Vaders zijn zelfs niet nodig.
Dat jij dat zegt is geen probleem. Gendercare psuedowetenschappers dienen wel aansprakelijk gesteld te worden als ze die feiten minimaliseren.

With the help of assisted reproductive technology, and sometimes with the help of surgery, some men with azoospermia can have genetic offspring. This is not, however, always possible. In these situations, using a sperm donor, embryo donor, or pursuing adoption or a childfree life are alternatives.
https://www.verywellfamily.com/azoos...erview-4178823

Zou gij zoiets voor uzelf als kind kunnen kiezen? Wat eigenlijk de essentie is.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 05:25   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat jij dat zegt is geen probleem. Gendercare psuedowetenschappers dienen wel aansprakelijk gesteld te worden als ze die feiten minimaliseren.

With the help of assisted reproductive technology, and sometimes with the help of surgery, some men with azoospermia can have genetic offspring. This is not, however, always possible. In these situations, using a sperm donor, embryo donor, or pursuing adoption or a childfree life are alternatives.
https://www.verywellfamily.com/azoos...erview-4178823

Zou gij zoiets voor uzelf als kind kunnen kiezen? Wat eigenlijk de essentie is.
Ik heb gekozen voor geen kinderen. So?

Mijn persoonlijke mening, als een koppel geen kinderen kan krijgen samen, en ze toch wensen, dat ze dan buiten de pot pissen, of adopteren. En er nadien de nodige zorg voor dragen, samen... (dat lukt nu ook al niet met "vele natuurlijke kinderen".... korte wandelingen blijven een optie, zelfs vrijwillig)
Maar er tijd en middelen van de gemeenschap aan verspillen, da's gewoon te gek voor woorden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 september 2023 om 05:26.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 06:17   #50
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb gekozen voor geen kinderen. So?

Mijn persoonlijke mening, als een koppel geen kinderen kan krijgen samen, en ze toch wensen, dat ze dan buiten de pot pissen, of adopteren. En er nadien de nodige zorg voor dragen, samen... (dat lukt nu ook al niet met "vele natuurlijke kinderen".... korte wandelingen blijven een optie, zelfs vrijwillig)
Maar er tijd en middelen van de gemeenschap aan verspillen, da's gewoon te gek voor woorden.
Gaat dat over uw keuze of over kinderen die deze keuze ontnomen wordt onder het mom van "care"?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2023, 16:07   #51
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ben ik er voorstander van dat men met dat soort beslissingen wacht tot de jaren des onderscheids. Dat hoeft geen meerderjarigheid te zijn, maar 15-16 jaar lijkt me de ondergrens.

Maar ik ben geen expert terzake dus dat is een mening van een leek. Ik heb niet uw pretentie om te denken dat ik dat allemaal weet.
Ik heb daar onlangs eens een Pano reportage van gezien. Zoals steeds lopen de scandinaven voor als het dergelijke kwesties betreft. Daar zijn ze ondertussen teruggekomen op het beleid van zo vroeg mogelijk blockers te geven, net omwille van het feit dat de meeste jongeren er simpelweg weer uit groeien en dan zit je met de gebakken peren natuurlijk. Ondanks deze bevinden blijven ze in het UZ Gent koppig verder doen. Er wordt niet vertelt waarom zijn in Gent deze praktijken blijft verder zetten, maar je moet geen kernfysicus zijn om te begrijpen dat geld een grote factor is. Schandalig.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be