Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 mei 2020, 21:01   #1141
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Selena Aldi maakte er aan het gerechtshof een echte show van
Een echte aandachtshoer.
Beter een hete aandachtshoer dan een koude killer

Citaat:
Op 5 juni uitspraak.
The show must go on.
Hoe langer het katje in leven blijft, hoe meer kans er is. Blijven doorgaan en niet opgeven zou ik zeggen !
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 21:02   #1142
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morphy Bekijk bericht
Waarom moet die Selena eigenlijk niet dood. Zij kan toch ook besmet zijn ondertussen en loopt hier zomaar rond?
Heel goed punt, dat was ook een aandachtspunt van Selena. Geen enkele aandacht voor haar gezondheid, noch voor haar andere dieren, nog voor medereizigers.

Een duidelijk bewijs dat het een principeskwestie van een bende ambetenaren die geen alternatief willen zoeken en niets meer.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 21:07   #1143
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Selena Aldi maakte er aan het gerechtshof een echte show van
Een echte aandachtshoer.
Op 5 juni uitspraak.
The show must go on.

Van Ranst is ook een aandachtshoer maar ik lig toch liever met Selena in bed. Ik wil niet dat iets ergs gebeurd met haar poesje. Van haar gesproken zou ze zich integraal scheren?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 00:45   #1144
Storm
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Heel goed punt, dat was ook een aandachtspunt van Selena. Geen enkele aandacht voor haar gezondheid, noch voor haar andere dieren, nog voor medereizigers.
Nee dat is gewoon een debiel punt
Selena kan dat niet verspreiden tenzij ze anderen gaat bijten. Haar gezondheid is in deze haar eigen verantwoordelijkheid. Haar andere dieren moeten er misschien ook nog aan. Hopelijk.
Storm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 01:05   #1145
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Storm Bekijk bericht
Nee dat is gewoon een debiel punt
Selena kan dat niet verspreiden tenzij ze anderen gaat bijten. Haar gezondheid is in deze haar eigen verantwoordelijkheid. Haar andere dieren moeten er misschien ook nog aan. Hopelijk.
Onzin, rabiës kan zich verspreiden via elk lichaamsvocht.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 08:42   #1146
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Van Ranst is ook een aandachtshoer maar ik lig toch liever met Selena in bed. Ik wil niet dat iets ergs gebeurd met haar poesje. Van haar gesproken zou ze zich integraal scheren?
De Gught ook een aandachtshoer ?
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 08:43   #1147
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Storm Bekijk bericht
Nee dat is gewoon een debiel punt
Selena kan dat niet verspreiden tenzij ze anderen gaat bijten. Haar gezondheid is in deze haar eigen verantwoordelijkheid. Haar andere dieren moeten er misschien ook nog aan. Hopelijk.
Haar andere dieren ???
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:09   #1148
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Quarantaine in Peru.
Die niet heeft plaatsgevonden, omdat CatBitch dat niet wou omdat ze zo nodig de boel wou belazeren door dat beest mee te smokkelen.
Selena maakt weer een keihard punt en zet de leugenaars op hun plaats die beweren dat de kat "gesmokkeld" werd. Ze toont de tas waarmee het katje zogezegd over de grens "gesmokkeld" werd:

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/lot-van-katje-lee-ligt-nu-in-handen-van-antwerpse-rechter-een-kerngezond-dier-platspuiten-vanwaar-die-verbetenheid~ad9cbab3/


Je kon er niet naast kijken: de knalroze kattenmand, waarmee Selena Ali (23) vrijdagochtend aan de Antwerpse rechtbank arriveerde. Anthony Godfroid, de advocaat van de Stabroekse psychologiestudente, zou het - voor alle duidelijkheid: lege - mandje een poosje later, tijdens zijn pleidooi, vanachter zijn pleitbank tevoorschijn toveren en ostentatief aan de rechter tonen. “Als mijn cliënte een gewetenloze dierensmokkelaar is geweest, zoals het FAVV beweert, had ze wel een minder opvallend exemplaar gekozen.”

Laatst gewijzigd door Tommeke : 30 mei 2020 om 09:10.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:19   #1149
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Selena maakt weer een keihard punt en zet de leugenaars op hun plaats die beweren dat de kat "gesmokkeld" werd. Ze toont de tas waarmee het katje zogezegd over de grens "gesmokkeld" werd:

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/lot-van-katje-lee-ligt-nu-in-handen-van-antwerpse-rechter-een-kerngezond-dier-platspuiten-vanwaar-die-verbetenheid~ad9cbab3/


Je kon er niet naast kijken: de knalroze kattenmand, waarmee Selena Ali (23) vrijdagochtend aan de Antwerpse rechtbank arriveerde. Anthony Godfroid, de advocaat van de Stabroekse psychologiestudente, zou het - voor alle duidelijkheid: lege - mandje een poosje later, tijdens zijn pleidooi, vanachter zijn pleitbank tevoorschijn toveren en ostentatief aan de rechter tonen. “Als mijn cliënte een gewetenloze dierensmokkelaar is geweest, zoals het FAVV beweert, had ze wel een minder opvallend exemplaar gekozen.”
Kan ze BEWIJZEN dat ze DIE tas gebruikt heeft in Peru ?
De rechtbank wil BEWIJZEN.
Dat weet jij toch ook.
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:25   #1150
Morphy
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2013
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Storm Bekijk bericht
Nee dat is gewoon een debiel punt
.
Besmetting van mens op mens komt inderdaad haast niet voor.
Net zoals besmetting van kat op mens haast nooit voorkomt ... .

99% van de gevallen bij de mensen worden veroorzaakt door honden.
Morphy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:29   #1151
Morphy
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2013
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Kan ze BEWIJZEN dat ze DIE tas gebruikt heeft in Peru ?
De rechtbank wil BEWIJZEN.
Dat weet jij toch ook.
Wordt het dan betwist?
Morphy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:36   #1152
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morphy Bekijk bericht
Wordt het dan betwist?
Het is volkomen irrelevant. Dat ding is op een niet reglementaire manier binnen geraakt. Dat probleem moet snel en definitief opgelost worden.

Geneuzel of de douane haar werk al dan niet gedaan heeft is van ondergeschikt belang.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:36   #1153
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Beter een hete aandachtshoer dan een koude killer
Hoe ga jij eigenlijk om met bv muggen?
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:50   #1154
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is volkomen irrelevant. Dat ding is op een niet reglementaire manier binnen geraakt. Dat probleem moet snel en definitief opgelost worden.

Geneuzel of de douane haar werk al dan niet gedaan heeft is van ondergeschikt belang.
Voila, ik moet van de Ponti motiveren waarom ik vind dat ik tussen een bende idioten leef, onbegrijpelijk je hoeft dit topic maar te lezen om te beseffen dat het de verkeerde kant opgaat met de blanke bevolking van deze aardkloot.
Een kat die de helft van de Europese bevolking kan uitroeien als het een beetje misloopt, een trut die haar kat beschermd, ministers die meegaan in haar verhaal ongelooflijke bende idioten, ik zie alle dagen plat gereden katten op de weg liggen, 100 000 dieren worden door de "dierenbescherming" jaarlijks doodgespoten, maar een stomme illegale kat daar gaat het hier om, de Anuna van de kattenwereld is geboren.
Ik leef tussen een bende idioten dat is weer eens heel duidelijk geworden bij deze.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:56   #1155
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Selena maakt weer een keihard punt en zet de leugenaars op hun plaats die beweren dat de kat "gesmokkeld" werd. Ze toont de tas waarmee het katje zogezegd over de grens "gesmokkeld" werd:

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/lot-van-katje-lee-ligt-nu-in-handen-van-antwerpse-rechter-een-kerngezond-dier-platspuiten-vanwaar-die-verbetenheid~ad9cbab3/


Je kon er niet naast kijken: de knalroze kattenmand, waarmee Selena Ali (23) vrijdagochtend aan de Antwerpse rechtbank arriveerde. Anthony Godfroid, de advocaat van de Stabroekse psychologiestudente, zou het - voor alle duidelijkheid: lege - mandje een poosje later, tijdens zijn pleidooi, vanachter zijn pleitbank tevoorschijn toveren en ostentatief aan de rechter tonen. “Als mijn cliënte een gewetenloze dierensmokkelaar is geweest, zoals het FAVV beweert, had ze wel een minder opvallend exemplaar gekozen.”
smokkelen is illegaal binnenbrengen. Of dat nu al of niet in een roze tas is doet niet ter zake.
ze heeft misbruik gemaakt van een door de overheid georganiseerde repatriëringsvlucht met weinig of misschien wel geen controles, om tegen het herhaald advies van diezelfde overheid die kat binnen te smokkelen, en die overheid zo in problemen te brengen.

Hoe noemen "normale" mensen dat, egoïsme? stank voor dank? zeker
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 09:59   #1156
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Voila, ik moet van de Ponti motiveren waarom ik vind dat ik tussen een bende idioten leef, onbegrijpelijk je hoeft dit topic maar te lezen om te beseffen dat het de verkeerde kant opgaat met de blanke bevolking van deze aardkloot.
Een kat die de helft van de Europese bevolking kan uitroeien als het een beetje misloopt, een trut die haar kat beschermd, ministers die meegaan in haar verhaal ongelooflijke bende idioten, ik zie alle dagen plat gereden katten op de weg liggen, 100 000 dieren worden door de "dierenbescherming" jaarlijks doodgespoten, maar een stomme illegale kat daar gaat het hier om, de Anuna van de kattenwereld is geboren.
Ik leef tussen een bende idioten dat is weer eens heel duidelijk geworden bij deze.
Ge hebt meer dan gelijk
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 10:15   #1157
Morphy
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2013
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Een kat die de helft van de Europese bevolking kan uitroeien als het een beetje misloopt,.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ek leef tussen een bende idioten dat is weer eens heel duidelijk geworden bij deze.
Je leeft er niet enkel tussen, je hoort er bij. Afdeling hysterische broekschijters.
Morphy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 10:23   #1158
Morphy
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2013
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
smokkelen is illegaal binnenbrengen.Of dat nu al of niet in een roze tas is doet niet ter zake.
Als ze zoals beweerd toestemming had van de ambassade en als de douane in Peru en België er blijkbaar geen graten in zagen, hoe illegaal is het dan nog?

De roze tas met katten op duidt er alleszins niet op dat ze veel probeerde te verbergen of bewust was dat ze iets verkeerd deed.
Morphy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 10:27   #1159
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morphy Bekijk bericht
Je leeft er niet enkel tussen, je hoort er bij. Afdeling hysterische broekschijters.
Wat heeft dit met hysterische broekschijterij te maken? De wet is de wet en dat jij een pussy bent is niet onze schuld, ik zou eerder de hysterie aan uw kant zoeken, duizend dieren worden per dag doodgespoten hoor, een dier dat gevaar vormt voor de volksgezondheid moet verwijderd worden.
Dat beest had nooit het land in gemogen zelfs niet op de vlieger gemogen wat een hysterische commotie jullie maken rond een stomme kat.
Neem een spiegel en bekijk jezelf.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2020, 10:36   #1160
Morphy
Burger
 
Geregistreerd: 23 augustus 2013
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat heeft dit met hysterische broekschijterij te maken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Een kat die de helft van de Europese bevolking kan uitroeien als het een beetje misloopt,
Denken dat die kat de helft van de Europese bevolking kan uitroeien lijkt me nochtans vrij duidelijk hysterische broekschijterij.

Nu als je dat echt rationeel denkt dan kunnen we het ook definiëren als gewone idiotie i.p.v. hysterische idiotie.
Morphy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be