Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april (Ninove, 12 maart 1969) is sinds 18 mei 2003 een volksvertegenwoordiger van het Vlaams Belang voor de kieskring Oost-Vlaanderen. Als voormalig sociaal adviseur is hij lid van de commissies Volksgezondheid en Sociale Zaken.

 
 
Discussietools
Oud 12 april 2007, 22:09   #41
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nee hoor, is gebeurd door de kabinetten Balkenende. (niet dat ik nou zo'n voorstander ben van het poldermodel )
Tijdens Balkenende werd het reeds zieltogend Poldermodel ten grave gedragen.

Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 22:15.
system is offline  
Oud 12 april 2007, 22:15   #42
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Een van mijn hobbys is Science Fiction lezen. SF wordt door de meeste beschouwd als raketten en andere ruitetuigen die verkennen en oorlog voeren. Dat is slechts één aspect van SF. Er bestaat namelijk een heleboel POLITIEKE SF. Kan ik je echt aanraden.
Bij politieke SF denk ik oa aan :
- 1984 (boek, George Orwell, 1949 ; film, Michael Radford, 1984)
- Aeon Flux (film, Karyn Kusama, 2005)
- Brave New World (boek, Aldous Huxley, 1932)
- Brazil (film, Terry Gilliam, 1985)
- Deus Ex (computerspel, 2000)
- Deus Ex 2: Invisible War (computerspel, 2003)
- Equilibrium (film, Kurt Wimmer, 2002)
- Fahrenheit 451 (boek, Ray Bradbury, 1953 ; film, François Truffaut, 1966)
- Hunter (boek, William Pierce, 1989)
- Le Camp des Saints (boek, Jean Raspail, 1973)
- Matrix (film, Wachowski broers, 1999)
- Metropolis (film, Fritz Lang, 1927)
- Robocop (film, Paul Verhoeven, 1987)
- Running Man (film, Paul Michael Glaser, 1987)
- They Live (film, John Carpenter, 1988)
- Turner Diaries (boek, William Pierce, 1978)
- ...

Nog suggesties?!?!
IlluSionS667 is offline  
Oud 12 april 2007, 22:24   #43
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zeer jong van geest en dat siert u. Alleen, de jeugd wordt ook gekenmerkt door naïeviteit. U kent het spreekwoord: Het idealisme is de volwassenheid van de achttienjarige. Maar het heeft zijn charme, ik geef het toe.
Als ik mijn naiviteit verlier, ben ik niet meer.

Grote dromen dromen kan je naief noemen, maar eraan werken om ze te bereiken, is steeds een stap in de goede richting.

ALLE MACHT AAN DE NAIEVELINGEN! Laten we de wereld bouwen waar we van dromen, en beginnen bij Vlaanderen!

Een vraagje. Tegen welke voorstellen van mij ben je TEGEN? En waarom?
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 12 april 2007, 22:32   #44
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Als ik mijn naiviteit verlier, ben ik niet meer.

Grote dromen dromen kan je naief noemen, maar eraan werken om ze te bereiken, is steeds een stap in de goede richting.

ALLE MACHT AAN DE NAIEVELINGEN! Laten we de wereld bouwen waar we van dromen, en beginnen bij Vlaanderen!

Een vraagje. Tegen welke voorstellen van mij ben je TEGEN? En waarom?
We willen in Vlaanderen eigenlijk niks meer te maken hebben met de politieke structuren zoals ze heden ten dage bestaan. We zullen een grondwet opmaken die DUIDELIJK en in MENSENTAAL geschreven is. Wetten moeten diezelfde eigenschap hebben EN de vermelding van de bedoeling van de wetgever. Géén ruimte voor valse interpretaties. Duidelijkheid voor de burger. NIET meer verplicht een advokaat in te huren om een beroep aan te tekenen. Elke burger moet het recht hebben ZICHZELF te verdedigen. Vlaanderen dient een burgerstaat te worden.
Is bijvoorbeeld zeer simplistisch. De maatschappij is veel te gecompliceerd geworden. Je kunt niet bijvoorbeeld alles in een wet vatten die niet vatbaar is voor interpretaties. Was dat maar mogelijk.

Vlaanderen moet een burgerstaat worden?? Dat is nu toch al.

Ik geef maar een paar voorbeelden.

Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 22:39.
system is offline  
Oud 12 april 2007, 22:34   #45
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Bij politieke SF denk ik oa aan :
- 1984 (boek, George Orwell, 1949 ; film, Michael Radford, 1984)
- Aeon Flux (film, Karyn Kusama, 2005)
- Brave New World (boek, Aldous Huxley, 1932)
- Brazil (film, Terry Gilliam, 1985)
- Deus Ex (computerspel, 2000)
- Deus Ex 2: Invisible War (computerspel, 2003)
- Equilibrium (film, Kurt Wimmer, 2002)
- Fahrenheit 451 (boek, Ray Bradbury, 1953 ; film, François Truffaut, 1966)
- Hunter (boek, William Pierce, 1989)
- Le Camp des Saints (boek, Jean Raspail, 1973)
- Matrix (film, Wachowski broers, 1999)
- Metropolis (film, Fritz Lang, 1927)
- Robocop (film, Paul Verhoeven, 1987)
- Running Man (film, Paul Michael Glaser, 1987)
- They Live (film, John Carpenter, 1988)
- Turner Diaries (boek, William Pierce, 1978)
- ...

Nog suggesties?!?!
Morgen. Ik ga slapen nu. Maar ik zie dat je de beste POLSF nog niet gebt gelezen... Trouwens, Kurt Vonnegut, vandaag overleden... Ik heb zijn "grote pianola" hier liggen.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 12 april 2007, 23:13   #46
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Stel, ik wil een nieuwe Vlaamse partij oprichten, want het VB blijft maar plakken achter het CS, en ik wil echt wel een onafhankelijk Vlaanderen.

Wat u niet inziet is dat het VB vooral omwille van haar onverzettelijkheid mbt vlaamse onafhankelijkheid achter een CS zit.

De enige winst die ik uit uw idee zit is dat er misschien een aantal kiezers op zullen stemmen die wel voor vlaamse onafhankelijkheid zijn maar tegen het VB.

Maar dan nog: ik denk niet dat er heel veel zijn die de combinatie van vlaams separatist en diehard tegen het VB verenigen. Maar ik garandeer u op een blaadje dat deze one-issuepartij mee achter het cordon gaat als ze onverhoopt de kiesdrempel zou halen...

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 april 2007 om 23:14.
Rr00ttt is offline  
Oud 12 april 2007, 23:22   #47
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Ach, laat Brussel Brussel wezen, ONZE eis is: je MAG aansluiten, maar de Vlaamse WET is de volgende: TIEN jaar uitstervende faciliteiten. Voor eventueel andere gegadigden die graag willen aansluiten: Idem dito. Vlaanderen dient ééntalig nederlands te zijn. ALLE admministratie verloopt in het Nederlands. Maar we willen voor hun gemak wel even kort vertalen.
Ik sta voor volstrekt het omgekeerde. Brussel is deel van Vlaanderen. Op taalvlak moeten we de Franstalige Vlamingen de garanties bieden dat zij hun taal verder zullen kunnen gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Wat ga je doen met Frans in bvb Zweden?
Dan stel ik voor dat je eens kijkt hoe het zit met de Zweedstaligen in Finland. Ondanks de vele taalgaranties die de Zweedstaligen hebben gekregen in Finland, loopt het aantal Zweedstaligen stelselmatig teru. Om de simpele reden: Finland is onafhankelijk geworden, en dus is het Fins de taal geworden van de nnieuwe heersende klasse.
Gent is ook vernederlandst zonder enige repressiemaatregel.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 13 april 2007, 08:54   #48
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard

toch ironisch. Vlaanderen is een piepklein muggetje in de Europese Unie en produceert minimaal. Wat is de kennisoutput van Vlaanderen? Wat is het BNP van Vlaanderen?

Beter is om een nieuwe Hollandse Unie te vormen binnen de Europese Unie, juist om de taal, cultuur en genetische zuiverheid te conserveren voor heel lang. Kijk, zo zie ik het, lees hieronder mijn HIndoe visie op blank Nederland.

Mijn ideaal is simpel:

Als ik over tienduizend jaar opnieuw reincarneer op deze planeet, dan wil ik minstens tienduizend raszuivere Germaanse Nederlanders terugzien ergens in een poldertje of in het oude veengebied, levend en met een bordje puur Hollandse stamppot of boerenkool met wat lekkere Gelderse rookworst. En natuurlijk met een Heineken pintje erbij he. Hup Holland.

Dit is simpele Hindoe fundamentalistische logica.:twiste d:

Snap je het?

Als het nu zo doorgaat dan bestaan Nederland en Vlaanderen over vijftig jaar niet meer. Kan zelfs zo zijn dat iedereen hier over 100 tot 150 jaar Turks, Arabisch, Chinees of Hindi praten. Lees eens mijn proza verhaal hierover op het Kritisch Podium Dewanand, is in hoofdstuk 4.13. gepubliceerd.

WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 79 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
SECTIE: 4. Heilige Nederlanders
4.13. (SF proza) 'De laatste Nederlanders'

Je kan deze tekst op internet vinden door direct naar de titel van hfst 4.13 te zoeken met google. Schrik niet wat je leest en blijf nuchter. Wat hierin staat geldt ook voor Vlaanderen.

groetjes,

Dewanand
Hindoe fundamentalist

ps
uitroeiing van alle blanken is een hoger ideaal van vele gekleurde en zwarte volkeren, vanwege de historische koloniale vete. Maar, ik als Hindoe vind dit een laag ideaal en promoot nu juist de survival van raszuivere blanken en blondjes, vanuit Hindoe fundamentalistisch oogpunt. Uitroeiing is altijd een verlies voor alle partijen. Liefdevolle genetische assimilatie (via seks) is echter een natuurlijk proces en kan niet gestopt worden, zonder geweld of een nationalistische volksmilitie (rotzakken die rausen op straat).
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 13 april 2007 om 08:57. Reden: lay out wijzigen
dewanand is offline  
Oud 13 april 2007, 11:34   #49
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Idioot.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 april 2007 om 11:34.
liberalist_NL is offline  
Oud 13 april 2007, 12:32   #50
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht



Waarom zou ik Adolf Hitler vereren? OK hij heeft als man van de Nieuwe Orde zeker een aantal positieve dingen gedaan. Maar zijn waanzinnige beleid is de rechtstreekse oorzaak geweest voor het einde van alle Nieuwe Orde stromingen, waartussen er zeer goede zaten. (gedachtengoed Joris Van Severen, Cyriel Verschaeve, enz...). Deze figuur is eigenlijk te verachten.

Leer ook eens het verschil tussen een identitaire groet en een hitlergroet. Je kan perfect ook heil brengen aan je eigen natie.

PS: Ik heet nu Max van Dietschland, klinkt Vlaamser als Max4westland en het begrip westland kan door sommige liberale onderkruipers doelbewust verkeerd geinterpreteerd worden .

Cyriel Verschaeve.

In december 1940 zegt Verschaeve in een toespraak:
"Duitschland, 't allerrijkste kultuurland, reikt ons de hand tot samenwerking. Waarom zouden wij het wantrouwen? Waarom zou Duitschland verkiezen met knechten dan met vrienden samen te werken?".

Tijdens de zomer van 1941 levert Verschaeve zijn volle steun aan het Vlaams Legioen en bewierookt hij de Oostfronters:
"Deze oorlog is heilig, omdat hij gestreden wordt voor iets heiligs: het leven en al wat het voor schoonheid inhoudt."



U bemerkt op de afbeelding de combinatie van de vlag met de Vlaamse Leeuw en de SS-helm.

Laatst gewijzigd door system : 13 april 2007 om 12:43.
system is offline  
Oud 13 april 2007, 13:59   #51
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Tijdens de zomer van 1941 levert Verschaeve zijn volle steun aan het Vlaams Legioen en bewierookt hij de Oostfronters:
"Deze oorlog is heilig, omdat hij gestreden wordt voor iets heiligs: het leven en al wat het voor schoonheid inhoudt."
De ironie van het lot is dat ondertussen heel wat schoons verloren is gegaan sinds zij de oorlog hebben verloren en dat de goedgelovige volksmassa hier nog blij mee is, ook. De cognitieve dissinantie die dit meebrengt wordt op een Orwelliaanse manier (doublethink) gewoon genegeerd.
IlluSionS667 is offline  
Oud 13 april 2007, 14:07   #52
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

- een nationaal solidaritische partij ontstaan uit Vlaams Belang (etisch conservatief, katholiek en Europees heidendom samen, economisch sociaal gezind, fervent anti zionistisch, tegen de globalisering, sterk volknationalistisch, enz...)
Volksnationalisme is geen antwoord op de globalisering. Het is beter "identitair", dan "volksnationalistisch" te zijn. Sterke staten moeten aan blokvorming doen tegen de supermachten die de motor achter de globalisering zijn. Identiteitsbehoud staat volledig los van separatisme, dat in de meeste gevallen al lang zelf de jacobijnse en liberale axioma's heeft verinnerlijkt.

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 13 april 2007 om 14:08.
Volksstormer is offline  
Oud 13 april 2007, 14:57   #53
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
De ironie van het lot is dat ondertussen heel wat schoons verloren is gegaan sinds zij de oorlog hebben verloren en dat de goedgelovige volksmassa hier nog blij mee is, ook. De cognitieve dissinantie die dit meebrengt wordt op een Orwelliaanse manier (doublethink) gewoon genegeerd.
Sehnsuchtige prietpraat van een al dan niet gewezen neo-Hitleriaanse geest.

Laatst gewijzigd door system : 13 april 2007 om 15:06.
system is offline  
Oud 13 april 2007, 15:55   #54
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Sehnsuchtige prietpraat van een al dan niet gewezen neo-Hitleriaanse geest.
Ik wou dat het inderdaad prietpraat was, maar dat is het niet.











"You take the blue pill and the story ends. You wake up in your bed and you believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes...... Remember, all I am offering is the truth. Nothing more...."
IlluSionS667 is offline  
Oud 13 april 2007, 17:41   #55
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik sta voor volstrekt het omgekeerde. Brussel is deel van Vlaanderen. Op taalvlak moeten we de Franstalige Vlamingen de garanties bieden dat zij hun taal verder zullen kunnen gebruiken.
???
Waarom?
Wat hebben die ooit voor ons gedaan dan trachten onze taal uit te roeien? Als Brussel erbij komt, evengoed een eentalig Vlaanderen, Brussel incluis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Dan stel ik voor dat je eens kijkt hoe het zit met de Zweedstaligen in Finland. Ondanks de vele taalgaranties die de Zweedstaligen hebben gekregen in Finland, loopt het aantal Zweedstaligen stelselmatig teru. Om de simpele reden: Finland is onafhankelijk geworden, en dus is het Fins de taal geworden van de nnieuwe heersende klasse.
Gent is ook vernederlandst zonder enige repressiemaatregel.
Juist. Wat waren de faciliteiten voor de Franstaligen in Gent? NADA.
En zweden kan je niet vergelijken met chauvinistische Franstaligen. Frans is toch DE wereldtaal, nietwaar...(inderdaad, NIET waar )
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 13 april 2007, 17:56   #56
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Wat u niet inziet is dat het VB vooral omwille van haar onverzettelijkheid mbt vlaamse onafhankelijkheid achter een CS zit.
Snap jij dan niet dat dit nu net de GROTE LEUGEN is van de andere partijen. Het VB zit achter het CS omdat DAT de enige manier is voor de andere partijen om aan de macht te blijven. Maak gewoon het rekensommetje. IEDEREEN die nu aan de macht is zal er alles aan doen om dat CS te behouden, welke ook de verandering van standpunt van het VB mag zijn, ze blijven achter het CS. Als ze niet het programma van een andere partij willen uitvoeren, zullen ze daar blijven tot ze de meerderheid hebben in Vlaanderen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
De enige winst die ik uit uw idee zit is dat er misschien een aantal kiezers op zullen stemmen die wel voor vlaamse onafhankelijkheid zijn maar tegen het VB.
Ondermeer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Maar dan nog: ik denk niet dat er heel veel zijn die de combinatie van vlaams separatist en diehard tegen het VB verenigen. Maar ik garandeer u op een blaadje dat deze one-issuepartij mee achter het cordon gaat als ze onverhoopt de kiesdrempel zou halen...
Ze hoeven niet "die-hard" te zijn. Er zijn genoeg Vlamingen die niet echt in politiek geïnteresseerd zijn, maar wel een Onafhankelijk Vlaanderen zien zitten, al was het maar om de lieve centen.
Mee achter het CS? Tja, tot we die meerderheid hebben he... Het zal gewoon nog MEER druk zetten op de "democratische maar niet democratisch handelende" partijen.
Natuurlijk zullen ze "onze" partij trachten weg te honen, en het volk weeral proberen diets te maken dat elke stem een verloren stem is... weeral een grote leugen.. Wees maar zeker dat ze bang zouden hebben van "ons"
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 13 april 2007 om 17:56.
Eddy B is offline  
Oud 13 april 2007, 18:01   #57
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Cyriel Verschaeve.

In december 1940 zegt Verschaeve in een toespraak:
"Duitschland, 't allerrijkste kultuurland, reikt ons de hand tot samenwerking. Waarom zouden wij het wantrouwen? Waarom zou Duitschland verkiezen met knechten dan met vrienden samen te werken?".

Tijdens de zomer van 1941 levert Verschaeve zijn volle steun aan het Vlaams Legioen en bewierookt hij de Oostfronters:
"Deze oorlog is heilig, omdat hij gestreden wordt voor iets heiligs: het leven en al wat het voor schoonheid inhoudt."



U bemerkt op de afbeelding de combinatie van de vlag met de Vlaamse Leeuw en de SS-helm.
In 1940 hebben de Vlaamse nationalisten terecht de keuze gemaakt om voor Duitsland te kiezen en samen te werken met Duitsland. In tegenstelling tot de Belgische staat was Duitsland een onbekende factor. Echter dit was niet de eerste keus. Een onafhankelijk Vlaanderen of een Groot of Heel-Nederlands Dietsland was voor velen de eerste keus. Echter de politieke en militaire realiteit liet dit niet toe.

Er zijn vele teksten uit die tijd waar Duitsland en Adolf Hitler bewierookt worden. Je moet dat zien in de tijdsgeest. Ook afbeeldingen van Hitler en hakenkruisen waren doodgewone zaken, zeker bij openbare manifestaties en al zeker bij politieke meetings. Dit betekent echter nog niet dat die mensen schuldig zijn aan de misdaden die nazi's hebben begaan in Duitsland.

Het oostfront was ook een juiste keuze, achteraf gezien een noodzakelijk kwaad. Door Hitler zijn grootheidswaanzin dreigde Europa onder de voet gelopen te worden door de legers van het communisme. Zij wilden niets anders dan het Europese Christendom vernietigen. Er moest gered worden wat er te redden viel. Ook al profiteerden zionisten achteraf van de bittere offers die de Vlaamse helden hebben moeten doen aan het oostfront.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 13 april 2007, 18:04   #58
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Volksnationalisme is geen antwoord op de globalisering. Het is beter "identitair", dan "volksnationalistisch" te zijn. Sterke staten moeten aan blokvorming doen tegen de supermachten die de motor achter de globalisering zijn. Identiteitsbehoud staat volledig los van separatisme, dat in de meeste gevallen al lang zelf de jacobijnse en liberale axioma's heeft verinnerlijkt.
Volksnationalisme is voor mij identiteisbehoud en niet louter separatisme. Daarom dat ik als volksnationalist ook ben voor een Diets Rijk der Nederlanden.

Binnen NVA en binnen de liberaal zionistische strekking zitten mensen die louter separtistisch zijn, maar dit zijn hoegenaamd geen volksnationalisten of zelfs nationalisten. Dat separatisme is gewoon voor economisch voordeel te halen of dat ze dan makkelijker schoothondje kunnen spelen voor de Yanks.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 13 april 2007, 18:08   #59
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Idioot.


Is dit je mening over het hoofdthema van deze discussie?

__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 13 april 2007, 18:55   #60
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht


Is dit je mening over het hoofdthema van deze discussie?

Het was een reactie op dewanand. Die kerel kan alleen maar onzin spuien.
liberalist_NL is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be