Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2012, 17:13   #1
NOBSPC1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 december 2012
Berichten: 183
Standaard Generation Identitaire

http://www.cbn.com/cbnnews/world/201...-Islamization/
NOBSPC1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 11:54   #2
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

http://www.facebook.com/GenerationIdentitaire :

"Goed doel
Génération Identitaire est une communauté de combat qui rassemble des garçons et des filles �* travers toute l’Europe francophone. Elle a été fondée en septembre 2012."

http://www.youtube.com/watch?v=spTr0L2G9yM

We are Génération Identitaire.

We are the generation who get killed for glancing at the wrong person, for refusing someone a cigarette, or having an “attitude” that annoys someone.

We are the generation of ethnic fracture, total failure of coexistence,| and forced mixing of the races.

We are the generation doubly punished: Condemned to pay into a social system so generous with strangers it becomes unsustainable for our own people.

Our generation are the victims of the May ‘68’ers who wanted to liberate themselves from tradition, from knowledge and authority in education. But they only accomplished to| liberate themselves from their responsibilities.

We reject your history books to re-gather our memories.

We no longer believe that “Khader” could ever be our brother, we have stopped believing in a Global Village and the Family of Man.

We discovered that we have roots, ancestry and therefore a future.

Our heritage is our land, our blood, our identity. We are the heirs to our own future.

We turned off the TV to march the streets.

We painted our slogans on the walls, cried through loudspeakers for “youth in power”, and flew our Lambda flags high.

The Lambda, painted on proud Spartans’ shields, is our symbol.

Don’t you understand what this means? We will not back down, we will not give in.

We are sick and tired of your cowardice.

You are from the years of post-war prosperity, retirement benefits, S.O.S Racism and “diversity”, sexual liberation, and a bag of rice from Bernard Kouchner.

We are 25 percent unemployment, social debt, multicultural collapse and an explosion of anti-white racism. We are broken families, and young French soldiers dying in Afghanistan.

You won’t buy us with a condescending look, a state-paid job of misery, and a pat on the shoulder.

We don’t need your youth-policies. Youth IS our policy.

Don’t think this is simply a manifesto. It is a declaration of war.

You are of yesterday, we are of tomorrow.

We are Génération Identitaire.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 14:43   #3
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Mooi!
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 16:01   #4
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Het is stomweg te laat om nog de oprukkende Islamitische Hitlerianen tegen te houden.

Ze hebben een machtige motor die ze tegen all verdrukking in zal bevoorkeuren en pamperen: te weten de politiek, met name die van Links-liberaal.

En Links-liberaal is in elk Europees land alom tegenwoordig, in dier voege dat in de van huis uit puur linkse landen zoals de Scandinavische de Islamisten geen enkel obstakel ondervinden bij het binnenmarcheren in het westerse luilekkerland.

Met 10 man op en in een appartement en 10 x een geldelijke ondersteuning, kunnen ze rijk leven, getuige de BMW's en Mercedessen.
Een beetje handel in narcotica doet de rest. Met de dag brutaler en agressiever, op de rechtbankrollen is het merendeel van Noord-Afrikaanse herkomst.

Dat in crisistijden de overheid hardnekkig dit beleid blijft ondersteunen wordt veroorzaakt door de willoosheid van de gemiddelde burger en de gemakzucht waarmee men tegenwoordig door het leven stapt.

Met de open grenzen van nu is het dweilen met de brandspuit open.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 16:54   #5
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Hahaha, wat een losers. Ze hebben het nog altijd niet kunnen verkroppen dat ze Algerije kwijt zijn.

Europa moet eindelijk beseffen dat de dagen van het racisme en de koloniale arrogantie over zijn. Europa heeft zijn islamitische burgers meer dan ooit nodig. Als Europa echter verder wil gaan op dergelijke identitaire terugplooi zonder enige inhoud, dan is het ten dode opgeschreven.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 16:56   #6
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Je zou me kunnen voorlichten door te vertellen waarom de Islamieten onmisbaar zijn.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 17:01   #7
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Artois, ik zie dat je iets probeert te zeggen, maar ik kan het niet lezen, want ik heb je al lang op de negeerlijst gezet; de reden hiervoor is dat je zo verzwelgt in haat dat elke rationele discussie met jou onmogelijk is. Het vermogen om nieuwe informatie op te nemen werd spijtig genoeg weggebrand door de haat.

Als jouw type zich verder verspreidt als in een zombiefilm, dan ziet het voor de toekomst van Europa slecht uit. Ik geloof echter in de vitaliteit van de Europese samenleving en ben ervan overtuigd dat jouw soort nihilisme op lange termijn geen enkele kans maakt in Europa.

De grote uitdaging voor Europa is: de overstap maken van een continent dat de wereldzeeën controleerde naar een continent dat geïntegreerd is in de wereld. De Europese burgers van islamitische overtuiging kunnen Europa hierbij helpen, maar vooral: als het op Europese bodem al niet lukt van samen te leven, dan zal Europa er nooit in slagen om zich te integreren in de wereld en in haar nabuurschap, dat grotendeels uit landen met een islamitische meerderheid bestaat.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 januari 2013 om 17:05.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2013, 15:42   #8
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Niemand is onmisbaar, ook "islamitische burgers" niet.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2013, 16:13   #9
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Our heritage is our land, our blood, our identity. We are the heirs to our own future.
Waarom dan als francofonen in het Engels bezig zijn?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2013, 16:58   #10
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Een beetje ongenuanceerd opmerking. Het heeft niets met haat te maken, dat is je eigen projectie op wat je meent te vermogen veronderstellen.
Voor mij is het meer een soort "contempt" (weet er even geen goed NL woord voor) voor een massa die zich niet kan beheersen en niet in staat is zonder geweld een geschil te beslechten.
Daarnaast spelen een veelheid van sociale factoren een rol, factoren die dagelijks uitgemeten in de krant staan en evenzeer in die van de rechtbankrollen die wij dagelijks mogen inzien.

Het feit dat een vrouw alleen in het M-O nauwelijks naar buiten kan zonder te worden lastig gevallen.

Maar er zit in je betoog wel een stukje waarheid. Mensen moeten leren samen te leven, aan de andere kant - als ze dat nu nog niet hebben geleerd, waar blijf je dan?
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2013, 22:26   #11
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Artois, ik zie dat je iets probeert te zeggen, maar ik kan het niet lezen, want ik heb je al lang op de negeerlijst gezet; de reden hiervoor is dat je zo verzwelgt in haat dat elke rationele discussie met jou onmogelijk is. Het vermogen om nieuwe informatie op te nemen werd spijtig genoeg weggebrand door de haat.

Als jouw type zich verder verspreidt als in een zombiefilm, dan ziet het voor de toekomst van Europa slecht uit. Ik geloof echter in de vitaliteit van de Europese samenleving en ben ervan overtuigd dat jouw soort nihilisme op lange termijn geen enkele kans maakt in Europa.

De grote uitdaging voor Europa is: de overstap maken van een continent dat de wereldzeeën controleerde naar een continent dat geïntegreerd is in de wereld. De Europese burgers van islamitische overtuiging kunnen Europa hierbij helpen, maar vooral: als het op Europese bodem al niet lukt van samen te leven, dan zal Europa er nooit in slagen om zich te integreren in de wereld en in haar nabuurschap, dat grotendeels uit landen met een islamitische meerderheid bestaat.
Wel laf om hem op de negeerlijst te zetten, maar dan nog wel even iets over hem zeggen. Terwijl je hem op de negeerlijst zet.

Als je iemand op die lijst zet, negeer hem of haar dan ook volkomen. Niet dat laffe gedoe.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 01:11   #12
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Niemand is onmisbaar, ook "islamitische burgers" niet.
Wie de mensheid ontkent, ontkent ook Europa.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be