Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2005, 02:48   #1
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard Belgie wordt bevolkt door een meerderheid aan achterlijken.

Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 05:47   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.384
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik ben het met je eens /\lcazar. Alleen dat uitwijzen lijkt me een beetje lastig.Dan houden we nog maar een paar 100 000 "Belgen" over.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 08:08   #3
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !
Waarom verhuist U dan niet?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 08:20   #4
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !
Je moet jezelf niet extra-poleren naar de meerderheid.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 02-06-2005 at 09:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !
Je moet jezelf niet extra-poleren naar de meerderheid.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !
Je moet jezelf niet extra-poleren naar de meerderheid.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Geertje : 2 juni 2005 om 08:21.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 09:46   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Waarom verhuist U dan niet?

Omdat die mensen medelijden hebben met u en al die achterlijken niet aan hun lot willen overlaten,....

ik heb geen medelijkden, ik ben het dan ook afgetrapt...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:55   #6
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Omdat die mensen medelijden hebben met u en al die achterlijken niet aan hun lot willen overlaten,....

ik heb geen medelijkden, ik ben het dan ook afgetrapt...
______

Om elders de overgrote meerderheid te gaan vervoegen?

Merk vooral op het genadiglijke vraagteken!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 11:20   #7
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

België? Een land dat me met de tijd minder en minder interesseert. Als Franstalig kijk ik liever richting Frankrijk en heb ik meer en meer de neiging Belgë te negeren. Bijna alles draait slecht in België. Ja, er zijn uitzonderingen : de Gouden Palm van de broers Dardenne in Cannes, het success van Henin en Clijsters in tennis...............alhoewel we ons kunnen afvragen hoe het komt dat Justine Henin nu in Monaco leeft. En kom ons niet zeggen dat het alleen voor financiële redenen is. Ik geloof er niets van, er zijn andere redenen. Maar ja, dat blijven uitzonderingen. Pas op, ik kijk liever richting Frankrijk maar ik beweer natuurlijk niet dat Frankrijk het paradijs is en dat alles rooskleurig in Frankrijk is. Elk land heeft zijn positieve en negatieve kanten. Maar ik voel me meer verbonden met Frankrijk dan met België. Misschien voelen sommige Vlamingen hier zich meer verbonden met Nederland dat met België/Vlaanderen, wie weet.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 11:51   #8
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
België? Een land dat me met de tijd minder en minder interesseert. Als Franstalig kijk ik liever richting Frankrijk en heb ik meer en meer de neiging Belgë te negeren. Bijna alles draait slecht in België. Ja, er zijn uitzonderingen : de Gouden Palm van de broers Dardenne in Cannes, het success van Henin en Clijsters in tennis...............alhoewel we ons kunnen afvragen hoe het komt dat Justine Henin nu in Monaco leeft. En kom ons niet zeggen dat het alleen voor financiële redenen is. Ik geloof er niets van, er zijn andere redenen. Maar ja, dat blijven uitzonderingen. Pas op, ik kijk liever richting Frankrijk maar ik beweer natuurlijk niet dat Frankrijk het paradijs is en dat alles rooskleurig in Frankrijk is. Elk land heeft zijn positieve en negatieve kanten. Maar ik voel me meer verbonden met Frankrijk dan met België. Misschien voelen sommige Vlamingen hier zich meer verbonden met Nederland dat met België/Vlaanderen, wie weet.
Volgens mij zouden de meeste Walen van de Vlaamse regering een fatsoenlijke premie moeten krijgen om richting Frankrijk te verhuizen, mits ze plechtig beloven nooit meer terug te komen
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 12:15   #9
Askapena
Vreemdeling
 
Askapena's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2004
Locatie: Baskenland
Berichten: 60
Standaard

Bedoelt u bevolkt of bestuurd?
__________________
Dialoog is de weg - Elkarrizketa da bidea
Askapena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:02   #10
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:19   #11
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

U bent toch al gecastreerd hoop ik, en ondertussen aan het werk?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:32   #12
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik scoor 144.
Dat van u ligt zeker en vast veel lager. Anders zoude ni rechts zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:48   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
______

Om elders de overgrote meerderheid te gaan vervoegen?

Merk vooral op het genadiglijke vraagteken!

héhéhéhéhé, ... awel zie da vind ik u een goei opmerking !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:48   #14
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.
Eerder wereldvreemd en vakidiotig.

Mensen met een iq hoger dan mid 120 zijn meestal maatschappelijk irrelevant en belanden in de goot wegens nuja ... irrelevant. Voor het merendeel losers omdat ze zich niet kunnen schikken in de realiteit.

Geef mij maar een evenredig gemiddelde, zoals de gemiddelde mens.

Het probleem is niet intelligentie ... maar wel wat je ermee doet !
En daar wordt in dit land weinig mee gedaan, bar weinig.


Noot: zelf ergens in de 120. Ik vind dat eerlijk gezegd geen deugd, laat staan dat het plezant is.

Noot: mensen die denken in termen van links en rechts scoren rond de 100 ( gemiddeld dus, zoals bertje anciaux, margriet verlebbermans etc ... )

U heeft u verraden, bhairav ! [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by /\|cazar on 02-06-2005 at 14:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.
Eerder wereldvreemd en vakidiotig.

Mensen met een iq hoger dan mid 120 zijn meestal maatschappelijk irrelevant en belanden in de goot wegens nuja ... irrelevant. Voor het merendeel losers omdat ze zich niet kunnen schikken in de realiteit.

Geef mij maar een evenredig gemiddelde, zoals de gemiddelde mens.

Het probleem is niet intelligentie ... maar wel wat je ermee doet !
En daar wordt in dit land weinig mee gedaan, bar weinig.


Noot: zelf ergens in de 120. Ik vind dat eerlijk gezegd geen deugd, laat staan dat het plezant is.

Noot: mensen die denken in termen van links en rechts scoren rond de 100 ( gemiddeld dus, zoals bertje anciaux, margriet verlebbermans etc ... )

U heeft u verraden, bhairav ! [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.
Eerder wereldvreemd en vakidiotig.

Mensen met een iq hoger dan mid 120 zijn meestal maatschappelijk irrelevant en belanden in de goot wegens nuja ... irrelevant. Voor het merendeel losers omdat ze zich niet kunnen schikken in de realiteit.

Geef mij maar een evenredig gemiddelde, zoals de gemiddelde mens.

Het probleem is niet intelligentie ... maar wel wat je ermee doet !
En daar wordt in dit land weinig mee gedaan, bar weinig.


Noot: zelf ergens in de 120. Ik vind dat eerlijk gezegd geen deugd, laat staan dat het plezant is.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 2 juni 2005 om 13:50.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:53   #15
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

Hebt u zich al eens de wreed inteligente vraag gesteld , waarvan u als intelectueel zijnde van zou moeten leven ...

Wie zal uw vuil onderbroeken wassen, vuilnis ophalen, eten koken, groentjes planten, beesten grootbrengen, auto wassen, auto maken, huis zetten, huis onderhouden, ...

Of gaat ge in uwen bloten onder nen notelaar zitten filosoferen hoe slim ge wel niet zijt en hopen dat het rap herfst is dat ge eindelijk iets te eten hebt.

Maar ja dan moete die noot nog kunnen kraken, en just ja daar hebde nen arbeider voor nodig hé, om die notenkraker te kunnen maken, die bij u te brengen en dan verwachten we nog dat ge ze zelf in uw mondje gaat kunnen steken...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:55   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik scoor 144.
Dat van u ligt zeker en vast veel lager. Anders zoude ni rechts zijn.
144 op de schaal van idioot pierke, (uitgevonden door mijzelf. )

Da cijferke van da IQ dat wil juist niemendal zeggen zelf al haalden ge 666 da wilt nog niks zeggen.

En alleen al het feit dat ge da cijferke ophaalt om te bewijzen hoe slim ge wel nie zijt zegt mij eerlijk gezegd al meer dan genoeg.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:58   #17
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Of gaat ge in uwen bloten onder nen notelaar zitten filosoferen hoe slim ge wel niet zijt en hopen dat het rap herfst is dat ge eindelijk iets te eten hebt.
Ha ha ha ha !

Voorwaar bijna flickeriaanse poëzie !

Maar is wel zo, om nog maar te zwijgen hoe hij dat allemaal gaat betalen... arbeiders ( toch in de goede sectoren ) verdienen meestal nog pakken meer dan intello bedienden.
Hmm ..
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 14:01   #18
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
144 op de schaal van idioot pierke, (uitgevonden door mijzelf. )

Da cijferke van da IQ dat wil juist niemendal zeggen zelf al haalden ge 666 da wilt nog niks zeggen.

En alleen al het feit dat ge da cijferke ophaalt om te bewijzen hoe slim ge wel nie zijt zegt mij eerlijk gezegd al meer dan genoeg.
dat is niet waar. het wil wel degelijk iets zeggen. maar tegelijk is er een grote discrepantie tussen theorie en praktijk.

In IQ zitten verschillende intelligenties verwerkt: ruimtelijk inzicht, taalvaardigheid, logisch denken, rekenkundig denken etc ...

Het is een indicatie ( iemand met 90 is bijlange niet zo capabel om nieuwe kennis te verwerven dan iemand met een cijferke 120 ), maar alleen dit element volledig vooraan stellen is een brug te ver, het is slechts een cijfertje, voor hetzelfde geld is iemand met een iq van honderdveertig een complete vakidioot met wie niet samen te leven valt, laat staan mee valt samen te werken.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 14:08   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ha ha ha ha !

Voorwaar bijna flickeriaanse poëzie !

Maar is wel zo, om nog maar te zwijgen hoe hij dat allemaal gaat betalen... arbeiders ( toch in de goede sectoren ) verdienen meestal nog pakken meer dan intello bedienden.
Hmm ..

Weet ge soms moete nekeer durven sjokeren hé, Maar het is zo, nen goeien arbeider kan zeker zo goe zijn brood verdienen of is zeker zo nuttig als nen intelectueel, de moment dat ge dat vergeet zouden ze u beter eens een week in uwen blooten onder nen boom zetten om u eens te laten voelen wat het is om heel intelectueel te zijn zonder mensen die u ondersteunen.

(ik zou ook zo' n straf moeten bedenken voor arbeiders die denken zonder hersens te kunnen, ... )

Laat ons stellen dat ge die eigenlijk ook terug zou moeten brengen tot het niveau van een holbewoner.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 14:10   #20
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Het is irrelevant omdat het niet past in een wereld bestuurd en onderhouden door domme mensen.
Die kloof word groter omdat jonge generaties steeds intelligenter worden.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be