Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2018, 19:30   #901
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Aan homosexualiteit is geen zalf te strijken tenzij glijcrème. Heel onze maatschappij is homo gericht en dit zal nog vermeerderen door het massale gebruik van vrouwelijke hormonen. Dagelijks komen er meer en meer uit de kast. Binnen afzienbare tijd gaan er nog enkele mannen in een reservaat gehouden worden die dan samen met de bestaande spermabanken moeten zorgen voor de voortplanting (tenzij ze meer gaan klonen) en gaat homo zijn het nieuwe normaal worden. Ik beklaag ze wel want als het 3de Kalifaat een feit wordt gaan ze niet veel meer tegoed hebben. Laat ze dus nu het nog gaat nog wat met pluimen in hun achterste op praalwagens paraderen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2018, 19:31   #902
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat uw opperwezen 'foutjes' heeft gemaakt in zijn schepping.

Ik snap trouwens niet dat een opperwezen homosexualiteit creëert, om het daarna af te keuren.
Het is niet het Opperwezen dat de pil uitgevonden heeft .
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2018, 20:14   #903
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Aan homosexualiteit is geen zalf te strijken tenzij glijcrème. Heel onze maatschappij is homo gericht en dit zal nog vermeerderen door het massale gebruik van vrouwelijke hormonen. Dagelijks komen er meer en meer uit de kast. Binnen afzienbare tijd gaan er nog enkele mannen in een reservaat gehouden worden die dan samen met de bestaande spermabanken moeten zorgen voor de voortplanting (tenzij ze meer gaan klonen) en gaat homo zijn het nieuwe normaal worden. Ik beklaag ze wel want als het 3de Kalifaat een feit wordt gaan ze niet veel meer tegoed hebben. Laat ze dus nu het nog gaat nog wat met pluimen in hun achterste op praalwagens paraderen.
Dat is een minderheid die in dat soort optochten paradeert. Het staat op hun hoofd niet geschreven of ze homo zijn of lesbisch. Het kan één van uw vrienden zijn, een zoon of uw vader, een werkgenoot. Nogal weleens wordt homoseksualiteit heden ten dage nog steeds onderdrukt door de betrokkene en in het geniep beleeft. Sommigen outen zich op een provocante manier. Anderen zeggen "et alors?" en leven hun aard. Maar nog steeds velen verstoppen het, wat niet ideaal is om hun leven te leven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2018, 20:26   #904
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het is niet het Opperwezen dat de pil uitgevonden heeft .
Het Opperwezen had er wél voor kunnen zorgen dat Zijn schepselen nooit van Zijn Leven intelligent genoeg werden om De Pil uit te kunnen vinden, hé.


Wat een meelijwekkende amateur, zeg.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2018, 21:31   #905
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is een hele geruststelling!
Maar natuurlijk " projecteer" ik niet alle mogelijke homoseks naar hetero's" met de vaststelling dat ook hetero's wel aan anale seks doen.
Dat is een feit, en wie dit ontkent, lijkt me echt wat wereldvreemd. Doet daarom iedere hetero aan anale seks? Nee. En wie dit doet, dan altijd? Nee. Maar beweren dat het exclusief en enkel onder homo's gebeurt, nee dus.

Maar vrouwen die denken dat na een wilde nacht, je vagina lekt omdat ze zich moet herstellen, adviseer ik toch een consultatie bij de gynaecoloog!
Sommige hetero's zijn ook niet goed bij hun hoofd, en hebben het misschien wel eens geprobeerd. Maar er scheelt serieus iets aan hen die anale seks systematisch boven geslachtsgemeenschap verkiezen. Volgens mij zijn die er gewoon niet.

Mijn gynaecologe heeft een wachtlijst van enkele maanden. Moet ik er met niets naartoe gaan? Of denk jij meer te weten Alice?

Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 oktober 2018 om 21:33.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2018, 21:35   #906
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Aan homosexualiteit is geen zalf te strijken tenzij glijcrème. Heel onze maatschappij is homo gericht en dit zal nog vermeerderen door het massale gebruik van vrouwelijke hormonen. Dagelijks komen er meer en meer uit de kast. Binnen afzienbare tijd gaan er nog enkele mannen in een reservaat gehouden worden die dan samen met de bestaande spermabanken moeten zorgen voor de voortplanting (tenzij ze meer gaan klonen) en gaat homo zijn het nieuwe normaal worden. Ik beklaag ze wel want als het 3de Kalifaat een feit wordt gaan ze niet veel meer tegoed hebben. Laat ze dus nu het nog gaat nog wat met pluimen in hun achterste op praalwagens paraderen.
Ik merk nu niet meteen meer homo's in verhouding op in de samenleving. De populatie in het algemeen stijgt.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2018, 21:52   #907
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik merk nu niet meteen meer homo's in verhouding op in de samenleving. De populatie in het algemeen stijgt.

Misschien was u vader wel een homo of uw moeder lesbisch maar ge hebt het ook nooit gezien.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 10:18   #908
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het Opperwezen had er wél voor kunnen zorgen dat Zijn schepselen nooit van Zijn Leven intelligent genoeg werden om De Pil uit te kunnen vinden, hé.


Wat een meelijwekkende amateur, zeg.
Bent u als vader dan meelijwekkend wanneer uw zoon of dochter een keuze maakt in het leven waar u niet achter staat?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 10:44   #909
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bent u als vader dan meelijwekkend wanneer uw zoon of dochter een keuze maakt in het leven waar u niet achter staat?
Nee, gewoon een kwestie van te wachten tot hij dood is zodat ik hem kan laten martelen en folteren tot in de eeuwigheid.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 10:49   #910
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nee, gewoon een kwestie van te wachten tot hij dood is zodat ik hem kan laten martelen en folteren tot in de eeuwigheid.
De vader martelt niet. Het is de zoon die door zijn keuzes zichzelf ten gronde richt. Kijk maar wat er gebeurt met mensen die aan drugs verslaafd geraken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 11:04   #911
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De vader martelt niet. Het is de zoon die door zijn keuzes zichzelf ten gronde richt. Kijk maar wat er gebeurt met mensen die aan drugs verslaafd geraken.
Daar zijt ge als zoon vet mee als ge ligt te branden in de hel omdat ge seks hebt gehad met een andere vent.
En dat voor een vader die zich nooit heeft laten zien, hooguit een post-itje op de frigo van iemand die beweert wat uw vader heeft gezegd. En zo hangen er honderden.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 12:39   #912
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De vader martelt niet. Het is de zoon die door zijn keuzes zichzelf ten gronde richt. Kijk maar wat er gebeurt met mensen die aan drugs verslaafd geraken.
Jezus zelf was een alcoholdealer.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 12:55   #913
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Aan homosexualiteit is geen zalf te strijken tenzij glijcrème. Heel onze maatschappij is homo gericht en dit zal nog vermeerderen door het massale gebruik van vrouwelijke hormonen. Dagelijks komen er meer en meer uit de kast. Binnen afzienbare tijd gaan er nog enkele mannen in een reservaat gehouden worden die dan samen met de bestaande spermabanken moeten zorgen voor de voortplanting (tenzij ze meer gaan klonen) en gaat homo zijn het nieuwe normaal worden. Ik beklaag ze wel want als het 3de Kalifaat een feit wordt gaan ze niet veel meer tegoed hebben. Laat ze dus nu het nog gaat nog wat met pluimen in hun achterste op praalwagens paraderen.
Onze maatschappij homogericht? Of gewoon tolerant?
Denkt u nu in alle ernst "dat je homo wordt, door het massale gebruik van vrouwelijke hormonen??
Dus u ziet een homo als iets met pluimen in het gat, op een praalwagen? Wanneer je niets meer er over weet snap ik uw reactie....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 12:58   #914
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bent u als vader dan meelijwekkend wanneer uw zoon of dochter een keuze maakt in het leven waar u niet achter staat?
uw mening is ronduit achterlijk.
Uw zoon of dochter maakt geen keuze, maar zijn wie ze zijn . Uw goedkeuring is fijn, maar veranderd niets. Ik zie dit als een vorm van psychische mishandeling, ouders die weigeren je te accepteren, omwille van je seksuele identiteit! uw God is liefde? Nou, kwenie hoor....
Denk dat je dan beter ouders hebt met een open geest.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 12:59   #915
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik merk nu niet meteen meer homo's in verhouding op in de samenleving. De populatie in het algemeen stijgt.
Inderdaad, misschien zorgt de grotere openheid wel dat niemand dit verstopt, of zelfs onder moslim al iets minder?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 13:02   #916
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Sommige hetero's zijn ook niet goed bij hun hoofd, en hebben het misschien wel eens geprobeerd. Maar er scheelt serieus iets aan hen die anale seks systematisch boven geslachtsgemeenschap verkiezen. Volgens mij zijn die er gewoon niet.

Mijn gynaecologe heeft een wachtlijst van enkele maanden. Moet ik er met niets naartoe gaan? Of denk jij meer te weten Alice?
Wanneer je vagina lekt en jij denkt dat dit bij "herstel "hoort, dan kun je beter eens bij de gynaecoloog langs gaan

Sommige hetero's vinden anale seks lekker, dat mag, wat mensen met mekaar met wederzijdse toestemming doen, zijn enkel hun zaken, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 13:06   #917
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In geen enkel bericht in deze draad heb ik de morele dimensie of de christelijke visie op homoseksualiteit ter sprake gebracht.

Wat ik aanhaalde, is een feit dat onmiskenbaar is, ongeacht iemands levensbeschouwelijke overtuiging: nageslacht ontstaat slechts door de intimiteit van man en vrouw; niet door die van twee mannen of twee vrouwen.

U beweert dat het slechts een religieuze opvatting is, maar dan nodig ik u uit mij te verwijzen naar een concrete casus waarbij twee mannen erin zijn geslaagd om binnen hun relatie en door hun wederzijdse intimiteit nageslacht te verwekken en het kind op de wereld te zetten.

Ik ben heel benieuwd.
Dat doet u dus wel en nog erger, u blijft maar bezig...want who cares dat je niet zwanger wordt als homo? Denkt u nu echt dat mensen enkel seks hebben omdat ze een kind willen? Kunt u bedenken dat mensen seks hebben omdat ze iemand graag zien, er van genieten, het lekker vinden, hun band er door groeit, ze geil zijn, lust voelen?
Nee, beweren dat die lichamelijkheid van belang zou zijn, is het morele oordeel, gebaseerd op uw geloof, je moet wel erg dom zijn om dat niet te zien.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 15:27   #918
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
uw mening is ronduit achterlijk.
Uw zoon of dochter maakt geen keuze, maar zijn wie ze zijn . Uw goedkeuring is fijn, maar veranderd niets. Ik zie dit als een vorm van psychische mishandeling, ouders die weigeren je te accepteren, omwille van je seksuele identiteit! uw God is liefde? Nou, kwenie hoor....
Denk dat je dan beter ouders hebt met een open geest.
U verwart overduidelijk liefde met sentimentaliteit en "alles-is-goed-alles-is-leuk".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 15:29   #919
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat doet u dus wel en nog erger, u blijft maar bezig...want who cares dat je niet zwanger wordt als homo? Denkt u nu echt dat mensen enkel seks hebben omdat ze een kind willen? Kunt u bedenken dat mensen seks hebben omdat ze iemand graag zien, er van genieten, het lekker vinden, hun band er door groeit, ze geil zijn, lust voelen?
Nee, beweren dat die lichamelijkheid van belang zou zijn, is het morele oordeel, gebaseerd op uw geloof, je moet wel erg dom zijn om dat niet te zien.
U slaat de bal hier volkomen mis. Ik poneer immers geenszins de stelling dat mensen seks hebben enkele voor de procreatie. Wel dat onze lichamelijkheid die procreatie enkel mogelijk maakt tussen man en vrouw. Niet tussen twee mannen. En onze seksualiteit is nu eenmaal primair een drift tot voortplanting, tot overleven, tot het voortzetten van de generaties. En dan wordt duidelijk dat homoseksualiteit een afwijking vormt, een gedrag dat niet in het verlengde legt van de natuurlijke gegevenheid van onze menselijke seksualiteit.

Met religie heeft het niet te maken. Wel met de eenvoudige erkenning van de lichamelijkheid van man en vrouw.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 16:34   #920
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U slaat de bal hier volkomen mis. Ik poneer immers geenszins de stelling dat mensen seks hebben enkele voor de procreatie. Wel dat onze lichamelijkheid die procreatie enkel mogelijk maakt tussen man en vrouw. Niet tussen twee mannen. En onze seksualiteit is nu eenmaal primair een drift tot voortplanting, tot overleven, tot het voortzetten van de generaties. En dan wordt duidelijk dat homoseksualiteit een afwijking vormt, een gedrag dat niet in het verlengde legt van de natuurlijke gegevenheid van onze menselijke seksualiteit.

Met religie heeft het niet te maken. Wel met de eenvoudige erkenning van de lichamelijkheid van man en vrouw.
Kunt u eens op een normale manier een discussie voeren?

Dat gezwaai met " denkfouten" of " niet logisch kunnen denken" en nu weer over ballen begint mijn nikkel uit te hangen.

Wanneer mensen niet enkel seks hebben om kinderen te krijgen, wat is dan de kern van je betoog? Waarom zou dan de relatie tussen dezelfde geslachten een probleem zijn? Want wanneer homo's kinderen willen kan dit, via een draagmoeder, of adoptie. Er is dus eigenlijk geen enkele belemmering voor die relaties.
En dan draaft u weer door, over de "natuurlijke gegevenheid van onze menselijke seksualiteit". Dat is een religieus moralistisch standpunt, niets meer of minder.
" ze kunnen geen kinderen maken en dus is het fout". Dus vrouwen die niet meer vruchtbaar zijn, hoeven ook geen seks meer of kinderloze koppels ook niet...

Enne.. ik weet niet hoe het bij u zit, maar primair willen mensen gewoon genot, en secundair seks omdat ze een kind willen.
Volgens uw redenering mag masturbatie niet, blowjobs evenmin, want dat is seks zonder mogelijkheid een kind te verwekken!

Voorbehoedsmiddelen Jan? Ook tegen? Leidt tot seks maar een kind komt er niet van.

Het zal wel " toeval " zijn dat uitgerekend uw Katholieke kerk nog niet lang geleden die standpunten deelden?

Laatst gewijzigd door alice : 29 oktober 2018 om 16:38.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be