Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2013, 20:26   #181
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Standaard

zo zit het feitelijk bij deze meiden:
met hoofddoek hoeft zij geen bakken geld uit te geven om haar kapsel er lekker en erotisch uit te laten zien, dus het scheelt dan zo een duizend euro per jaar aan bezoekjes aan de kapsalon. Wat ik wel vaak hoor is dat zo een doekje dan hiermee wel sexy lingerie koopt en klaarkom vlindertjes om stiekem toch lekker in haar hoofd het moslimsletje te spelen, en daarom zie ik ze zo vaak giechelen in de trein en trillen als ze klaarkomen.

Het mobieltje van doekjes is altijd op de trilstand en dat zetten zij dan in een geheime zijzak in hun rok of broek vlak bij hun clitje om het beter te voelen.

islamitische doekjes erotiek en seks zijn best op hoog niveau en de seksstandjes uit de koran zijn niet mis hoor, Koran schrijft zelfs islamitische SM voor en dit is best modern en progressief. Moslimmeiden met doekje zeggen gewoon van ik wil een harde, besneden potente man, die wat SM uit de koran kent en mij diepe harde liefde geeft die ik goed voel om flink te genieten. Daarom draag ik dit doekje he, om je uit te dagen en te jennen met mijn natte doekjespoes.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 22:31   #182
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Het tijdperk van Nasser is dan ook voorbij.... De wereld is veranderd.

Nu is de hoofddoek reeds een realiteit in Egypte, en voor nieuwe generatie is het zelfs zodanig een feit dat ze het nooit anders hebben geweten. Vrouwen die zich niet sluieren doen dat doorgaans voor redenen als prostitutie of achterlijkheid
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 09:35   #183
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Het tijdperk van Nasser is dan ook voorbij.... De wereld is veranderd.

Nu is de hoofddoek reeds een realiteit in Egypte, en voor nieuwe generatie is het zelfs zodanig een feit dat ze het nooit anders hebben geweten. Vrouwen die zich niet sluieren doen dat doorgaans voor redenen als prostitutie of achterlijkheid
Dus niet gesluierde vrouwen zijn prostituees of achterlijk ?
Man, man, lang geleden dat ik nog zo een onzin heb gehoord.
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 09:44   #184
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Dus niet gesluierde vrouwen zijn prostituees of achterlijk ?
Man, man, lang geleden dat ik nog zo een onzin heb gehoord.
dat is het idee dat tussen de oren van de vrome muzelmannetjes zit natuurlijk. Dat is ook de reden waarom ik als westerse vrouw een probleem heb met die vroomheidsdracht. Als ik het befaamde koranvers volg dat ongeveer zegt : zorg dat je Herkenbaar bent als moslima zodat je niet wordt lastiggevallen (door je eigen moslimbroeders - door wie anders?), dan zegt dat ook impliciet dat die muzelmannetjes vrouwen die niet herkenbaar zijn als moslima, dus wel mogen lastigvallen;
D�*t is de hoofdbrok waarom ze zich moeten inpakken.

En dan te weten dat de aangezichtssluier origineel speciaal werd gedragen door de tempeldienaressen (die dus sexuele diensten verschaften). Als die zich buiten op straat begaven sluierden ze zich zodat ze niet herkend werden door hun "tempelklanten".
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 09:49   #185
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is het idee dat tussen de oren van de vrome muzelmannetjes zit natuurlijk. Dat is ook de reden waarom ik als westerse vrouw een probleem heb met die vroomheidsdracht. Als ik het befaamde koranvers volg dat ongeveer zegt : zorg dat je Herkenbaar bent als moslima zodat je niet wordt lastiggevallen (door je eigen moslimbroeders - door wie anders?), dan zegt dat ook impliciet dat die muzelmannetjes vrouwen die niet herkenbaar zijn als moslima, dus wel mogen lastigvallen;
D�*t is de hoofdbrok waarom ze zich moeten inpakken.

En dan te weten dat de aangezichtssluier origineel speciaal werd gedragen door de tempeldienaressen (die dus sexuele diensten verschaften). Als die zich buiten op straat begaven sluierden ze zich zodat ze niet herkend werden door hun "tempelklanten".
Dat lijkt wat op de stelling dat dieven uitgelokt worden door mensen die wat meer hebben. Totale onzin dus.

Het zou bijgevolg veel eerlijker zijn moslimmannen die zich niet kunnen beheersen wanneer ze een vrouw zien, een soort kuisheidsgordel te laten dragen, om zo hun ongecontroleerde lusten in te tomen.
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 09:54   #186
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Dat lijkt wat op de stelling dat dieven uitgelokt worden door mensen die wat meer hebben. Totale onzin dus.

Het zou bijgevolg veel eerlijker zijn moslimmannen die zich niet kunnen beheersen wanneer ze een vrouw zien, een soort kuisheidsgordel te laten dragen, om zo hun ongecontroleerde lusten in te tomen.
probleem is uiteraard dat de koran niet heeft voorzien dat Mohammed en zijn nalopers aan zelfbeheersing moesten doen, daar zit hem het angeltje.

Als men de stelling volgt dat Mohammed leed aan acromyelie als gevolg van een tumor in zijn hersenen, dan weet men ook dat één van de symptomen van die ziekte zijn dat men oncontroleebare lustgevoelens heeft. Dan moet men dus bedenken dat ondertussen één miljard mensen de aanwijzingen volgen van een zieke persoon die om met zijn ziekte om te gaan aan iedereen bepaalde richtlijnen doorgaf!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 10:35   #187
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Dat lijkt wat op de stelling dat dieven uitgelokt worden door mensen die wat meer hebben. Totale onzin dus.

Het zou bijgevolg veel eerlijker zijn moslimmannen die zich niet kunnen beheersen wanneer ze een vrouw zien, een soort kuisheidsgordel te laten dragen, om zo hun ongecontroleerde lusten in te tomen.
Inteelt zorgt ook voor mannen met die hun dierlijke lusten niet onder controle hebben, denk dat dit 1 van de grootste problemen zijn bij de moslimgemeenschap omdat ze inteelt als een voorrecht beschouwen. Ze zijn zo dom dat ze niet zien dat trouwen met je nicht nog dommere kinderen oplevert, domheid in het kwadraat dus.
Als ze hun genen buiten de familie willen doorgeven moeten ze haast wel verkrachten want niemand wil ze, ook de westerse moslima's niet.

Laatst gewijzigd door BonBon : 9 januari 2013 om 10:38.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 12:21   #188
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dewever gaat dat oplossen.
Er is alvast meer kans dat hij het langzaam aan oplost dan dat de rest van de bende halfzachte hypocrieten, pardon: democratische partijen, dat doen!
Hij moet uiteraard oppassen wa
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 12:23   #189
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dewever gaat dat oplossen.
Er is alvast meer kans dat hij het langzaam aan oplost dan dat de rest van de bende halfzachte hypocrieten, pardon: democratische partijen, dat doen!
Hij moet uiteraard oppassen want die ganse klotemeute volgt iedere stap en ieder woord om hem aan de schandpaal te kunnen nagelen...
We moeten maar blijven hopen dat de bevolking haar verstand blijft gebruiken en hem de kans en de tijd geeft om er iets aan te doen. Wachten tot de autochtone bevolking zelf bepaalde dingen gaat "oplossen" is ook niet de beste weg...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 21:21   #190
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is het idee dat tussen de oren van de vrome muzelmannetjes zit natuurlijk. Dat is ook de reden waarom ik als westerse vrouw een probleem heb met die vroomheidsdracht. Als ik het befaamde koranvers volg dat ongeveer zegt : zorg dat je Herkenbaar bent als moslima zodat je niet wordt lastiggevallen (door je eigen moslimbroeders - door wie anders?), dan zegt dat ook impliciet dat die muzelmannetjes vrouwen die niet herkenbaar zijn als moslima, dus wel mogen lastigvallen;
D�*t is de hoofdbrok waarom ze zich moeten inpakken.

En dan te weten dat de aangezichtssluier origineel speciaal werd gedragen door de tempeldienaressen (die dus sexuele diensten verschaften). Als die zich buiten op straat begaven sluierden ze zich zodat ze niet herkend werden door hun "tempelklanten".
De heilige qur'an brengt duidelijkheid over wat de besluiering inhoudt, voor de reden moet men gaan naar de Hadith. Daaruit blijkt dat de sluier werd gebruikt om een onderscheid te maken tussen vrije vrouwen en slavenvrouwen. Vandaar dat het een privilege is en moslima's het ook als een eer beschouwen (bv. in Turkije of Belgie, waar wordt geprotesteerd voor de sluierdracht)... daarboven, de Hadith spreekt er ook over hoe slavenvrouwen, die zich besluierden om aan hun plichten te ontkomen, daar publiekelijk voor werden gestraft.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be