Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2019, 08:14   #261
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Zo grappig, wat een coordinatie, niemand gelooft ze nog. Dit bewijst dat ze geen verslag doen van het nieuws maar wel dat ze de gebeurtenissen zelf willen sturen in een bepaalde richting. We weten dat al lang maar nu wordt het wel erg duidelijk.
The walls are closing in on CNN
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 08:42   #262
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Kun jij misschien aangeven waar Mueller zijn eigen rapport & conclusie niet kende? Want dat heb ik niet zien langskomen in de filmpjes en transcripties.
Het is weer typisch voor alt-right dat ze het verschil niet zien tussen feiten en interpretatie.

Mueller heeft een rapport opgesteld met alle feiten en hij heeft zorgvuldig vermeden om daaruit politieke conclusies te trekken hoezeer Reps en Dems hem dat ook probeerden te laten doen.

Goed artikel:

https://www.politico.com/magazine/st...awesome-227478

Citaat:
Mueller did that all day long. He refused to answer leading questions whenever answering the question might draw him too close to the political fight, force him to say things that could spur controversy, or cause him to veer outside the four corners of the report. Mueller wanted to go no further than his report and he rarely did so, despite both sides egging him on. He swatted away Republican attempts to elicit answers about the origins of his probe as readily as he ignored Democratic attempts to get him to make their case against Trump.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 09:19   #263
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nog nooit zoveel plezier gehad aan een president, en dan nog eentje die geen oorlogen wil opstarten, niks dan voordelen.
en goed nieuws voor zijn Muur tussen Mexico & de VS :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...terking-grens/

Het ziet er niet slecht uit voor Donald.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  The US Wall.png‎
Bekeken: 43
Grootte:  813,0 KB
ID: 111076  

__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 juli 2019 om 09:26.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 14:56   #264
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en goed nieuws voor zijn Muur tussen Mexico & de VS :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...terking-grens/

Het ziet er niet slecht uit voor Donald.
Yep, en de VS heeft dan nog maar half de problemen die wij hebben want het zijn niet eens moslims die het land willen binnenvallen. Dit gaat slechts over te goedkope werkkrachten en zware criminele bendes.

Voor de rest niets verkeerd met zuid amerikanen, het wordt alleen tijd dat ze de corruptie en echte criminele overheden daar eens buiten krijgen maardan niet door een regime change van buitenaf.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 17:47   #265
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik verwacht er trouwens niks van. Mueller gaat letterlijk zijn verslag voorlezen als het moet.

Maar Trumpie boy zien flippen is wel leuk.
Er zijn de voorbije jaren veel meer Dems aan het flippen dan Trump. En als de verkiezingen naderen gaat het nog een versnelling hoger gaan. Hoe meer ze flippen hoe beter voor Trump.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 20:04   #266
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Yep, en de VS heeft dan nog maar half de problemen die wij hebben want het zijn niet eens moslims die het land willen binnenvallen. Dit gaat slechts over te goedkope werkkrachten en zware criminele bendes.
Voor de rest niets verkeerd met zuid amerikanen, het wordt alleen tijd dat ze de corruptie en echte criminele overheden daar eens buiten krijgen maardan niet door een regime change van buitenaf.
Het zou idd véél erger kunnen. Donald kan maar beter zijn handjes kussen dat het geen islamieten betreft. Eigenlijk weet ik ook weinig over Zuid-Amerikanen, en mijn jongste dochter die verleden jaar met vakantie was in Mexico, was vrij positief over de "locals" ginds.
Maar Trump wil gewoon illegale migratie tegengaan en verhinderen dat laag- en/of niet-geschoolde Mexicanen, die in de VS toch nauwelijks werk zouden vinden, uiteindelijk in het criminele circuit terechtkomen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 22:16   #267
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het zou idd véél erger kunnen. Donald kan maar beter zijn handjes kussen dat het geen islamieten betreft. Eigenlijk weet ik ook weinig over Zuid-Amerikanen, en mijn jongste dochter die verleden jaar met vakantie was in Mexico, was vrij positief over de "locals" ginds.
Maar Trump wil gewoon illegale migratie tegengaan en verhinderen dat laag- en/of niet-geschoolde Mexicanen, die in de VS toch nauwelijks werk zouden vinden, uiteindelijk in het criminele circuit terechtkomen.
Ze vinden wel werk, namelijk massaal in zijn hotels, golfbanen & wineries....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 22:34   #268
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het zou idd véél erger kunnen. Donald kan maar beter zijn handjes kussen dat het geen islamieten betreft. Eigenlijk weet ik ook weinig over Zuid-Amerikanen, en mijn jongste dochter die verleden jaar met vakantie was in Mexico, was vrij positief over de "locals" ginds.
Maar Trump wil gewoon illegale migratie tegengaan en verhinderen dat laag- en/of niet-geschoolde Mexicanen, die in de VS toch nauwelijks werk zouden vinden, uiteindelijk in het criminele circuit terechtkomen.
...en MS13 gangsterbendeleden, drugs smokkelaars, child traffickers, criminele sudacas op de vlucht voor vervolging in eigen land etc...

Uit DNA tests blijkt dat de meerderheid volwassenen vergezeld van 'n kind, niet eens verwant is aan die kinderen.
Kleine meisjes in wiens lichaampjes sperma van 'n tiental verschillende mannen werd gevonden...

't Is niet dat de elite wegvlucht uit eigen land om zich illegaal te vestigen in andermans land, & ook geen èchte vluchtelingen of serieuze immigranten, want die gebruiken de legale weg, enerzijds om asiel aan te vragen in legal entry ports, anderzijds om op legale manier te immigreren.

Ook werden er tussen de stroom vluchtelingen al IS strijders onderschept.

Onder Obama werden 43.000 Somalische moslims ingevoerd & gesetteld in Minnesota, ondertussen zijn er dat zo'n 80.000 geworden, 't district waar radicaal racistische Ilhan Omar (Somalische moslim) verkozen werd, 't district dat 'Terrorist Recruitment Capital' of US genoemd wordt.

Of 't er zoveel beter is...?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 23:14   #269
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Uit DNA tests blijkt dat de meerderheid volwassenen vergezeld van 'n kind, niet eens verwant is aan die kinderen.
Kleine meisjes in wiens lichaampjes sperma van 'n tiental verschillende mannen werd gevonden...
Dat lijken me de makkelijkste misdaden om de daders van op te sporen, ze lijken wel even dom als moslims.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 23:31   #270
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat lijken me de makkelijkste misdaden om de daders van op te sporen, ze lijken wel even dom als moslims.
Tough competition. No shit.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 00:58   #271
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat lijken me de makkelijkste misdaden om de daders van op te sporen, ze lijken wel even dom als moslims.
Dat is dan ook de reden waarom die kinderen gescheiden worden van hun 'ouders', waar de Dems zo hard over lopen brullen.
Uiteraard kan er geen DNA onderzoek gedaan worden van elke volwassene vergezeld door 1 of meerdere kinderen, dat kost geld & de Dems weigeren telkens weer om 'n bill te ondertekenen om meer middelen ter beschikking te stellen.

Wel huilen om de zogenaamde inhumane behandeling van 'gezinnen scheiden', kinderen in kooien stoppen - iets wat trouwens onder Obama gebeurde - maar niet meewerken aan 'n oplossing.

Hier wordt lid AOC tweedledum van de commie squad trouwens flink op haar plaats gezet door voormalig ICE Director Homan.

https://youtu.be/ZEFoi_leYDw

En hier.

https://youtu.be/8SCltrq0wro

Hier, ongeveer vanaf 4.30.

https://youtu.be/6iNQtzH-6lk
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 03:56   #272
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Als ik naar de eerste video kijk ben ik enigszins verbijsterd hoe AOC als een klein kind door blijft drammen.. Mag ik aannemen dat zij gesteund wordt door een aanzienlijk deel van de bevolking? Of is het weer de gebruikelijke 15% die voor open borders is? Ik denk het laatste.

—Gelijkenissen qua handelen met de vluchtelingen stroom in Europa in 2015 zie ik niet echt. Integendeel! Waar Europa toch tot het verstand kwam om de instroom drastisch in te perken; types a AOC enigszins van het beeldscherm wist te houden en Merkel met haar zure bakkes tenslotte bakzeil zag halen. Daar zie je nu in Amerika het omgekeerde gebeuren. Tenminste die indruk krijg ik.

Er mist in Amerika duidelijk een collectieve onderstroom om het probleem aan te pakken.

De dems moeten een keer inde spiegel kijken en tot het morele besef komen dat die 10 DNA sperma sporen van verschillende mannen in piepjonge meisjes moet stoppen. Het idee al om deze slachtoffers niet te scheiden hun verkrachter omdat de verkrachter nu eenmaal geloofd moeten worden. Inbegrepen dat deze verkrachter (kunnen) beweren dat dat zij hun oom en vader zijn.

Maar blijkbaar stellen de Dems hun politieke correctheid boven deze wreedheid.

Gruwelijk!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 juli 2019 om 04:19.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 08:17   #273
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.930
Standaard

https://twitter.com/realDonaldTrump/...73965880172544

Deze tweet was er ook wel weer boenk op.

Met woorden als ratten en besmet er in.

Moest Dries Van Langenhove dit posten op twitter, de Unia brigade zou moord en brand schreeuwen.

Ja Trump zijn aanloop naar de verkiezingen mag er wel zijn met veel aandacht voor immigratie en een voorzichtig pro blanke koers.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 juli 2019 om 08:19.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 07:03   #274
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Fox verslag van de Mueller ondervraging is er boenk op, het was een ramp voor de Dems en heel dat Rusland gedoe.

https://youtu.be/-JpCqStOG0E
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 07:03   #275
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is dan ook de reden waarom die kinderen gescheiden worden van hun 'ouders', waar de Dems zo hard over lopen brullen.
Uiteraard kan er geen DNA onderzoek gedaan worden van elke volwassene vergezeld door 1 of meerdere kinderen, dat kost geld & de Dems weigeren telkens weer om 'n bill te ondertekenen om meer middelen ter beschikking te stellen.

Wel huilen om de zogenaamde inhumane behandeling van 'gezinnen scheiden', kinderen in kooien stoppen - iets wat trouwens onder Obama gebeurde - maar niet meewerken aan 'n oplossing.

Hier wordt lid AOC tweedledum van de commie squad trouwens flink op haar plaats gezet door voormalig ICE Director Homan.

https://youtu.be/ZEFoi_leYDw

En hier.

https://youtu.be/8SCltrq0wro

Hier, ongeveer vanaf 4.30.

https://youtu.be/6iNQtzH-6lk
Indrukwekkende hoorzitting, AOC haar plannetje is totaal mislukt. En dat kun je gewoon op haar gezicht aflezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 07:08   #276
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
https://twitter.com/realDonaldTrump/...73965880172544

Deze tweet was er ook wel weer boenk op.

Met woorden als ratten en besmet er in.

Moest Dries Van Langenhove dit posten op twitter, de Unia brigade zou moord en brand schreeuwen.

Ja Trump zijn aanloop naar de verkiezingen mag er wel zijn met veel aandacht voor immigratie en een voorzichtig pro blanke koers.
Denk dat Dries geen problemen zou hebben hiermee, het is alsof zeggen dat bepaalde Brusselse gemeentes met linkse burgemeesters de vuilste en gevaarlijkste zijn van het land. Dat is al verschillende keren naar boven gekomen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 08:28   #277
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Denk dat hij zijn base aan het "activeren" is voor de komende presidentsverkiezingen en eventuele impeachment procedures. De GOP senatoren moeten angst hebben van zijn base. En ik vermoed dat vooral dat laatste nu een rol speelt.

Het kan ook gigantisch backfiren: zijn base is onvoldoende om verkiezingen te winnen. Als de zwarten, latinos, asians, etc....allemaal massaal komen stemmen is het ook game over voor hem. Er zijn er nogal wat in staten zoals Georgia, North Carolina, enz....

Ik gok nog steeds dat Kamala Harris de beste kaarten heeft. Zij kan de Obama coalitie herbouwen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:37   #278
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Denk dat hij zijn base aan het "activeren" is voor de komende presidentsverkiezingen en eventuele impeachment procedures. De GOP senatoren moeten angst hebben van zijn base. En ik vermoed dat vooral dat laatste nu een rol speelt.

Het kan ook gigantisch backfiren: zijn base is onvoldoende om verkiezingen te winnen. Als de zwarten, latinos, asians, etc....allemaal massaal komen stemmen is het ook game over voor hem. Er zijn er nogal wat in staten zoals Georgia, North Carolina, enz....

Ik gok nog steeds dat Kamala Harris de beste kaarten heeft. Zij kan de Obama coalitie herbouwen.
Hij blijft z'n basis aanspreken en de komende presidentsverkiezingen blijven natuurlijk een reden. Voor impeachment is hij hoe dan ook niet bang, dat zal nooit gebeuren maar hij gebruikt het wel om z'n basis op been te krijgen. Het is weeral hetzelfde, de Dems helpen hem hiermee.

Kamala Harris is een zwart Indische uit de upper class zonder voeling met de gekleurde basis, ik denk niet dat die veel verschil zal maken want ze kan maar zoveel keer haar zwart-zijn gebruiken als argument. Ze maakt wel een goeie kans om de kandidaat te worden.

Het zal niet vlug game over zijn voor Trump, een zittend president wint haast altijd z'n 2e termijn en aanhang van de oppositie gaan minder naar het stemhokje. Ik voorspel een duidelijkere overwinning dan de vorige keer.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:41   #279
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Hij blijft z'n basis aanspreken en de komende presidentsverkiezingen blijven natuurlijk een reden. Voor impeachment is hij hoe dan ook niet bang, dat zal nooit gebeuren maar hij gebruikt het wel om z'n basis op been te krijgen. Het is weeral hetzelfde, de Dems helpen hem hiermee.

Kamala Harris is een zwart Indische uit de upper class zonder voeling met de gekleurde basis, ik denk niet dat die veel verschil zal maken want ze kan maar zoveel keer haar zwart-zijn gebruiken als argument. Ze maakt wel een goeie kans om de kandidaat te worden.

Het zal niet vlug game over zijn voor Trump, een zittend president wint haast altijd z'n 2e termijn en aanhang van de oppositie gaan minder naar het stemhokje. Ik voorspel een duidelijkere overwinning dan de vorige keer.
Obama was een half-blanke upper class Harvard boy.

Die heeft het ook klaargespeeld.

Fox news heeft ook gepeild over zijn laatste commentaren richting de squad: 2/3 van de kijkers vond dat er los over.

Als ge de fox kijker al niet meer mee hebt....

En Cummings aanvallen was dom, heel dom. Die man is een monument van de burgerrechtenbeweging en kan op zeer veel steun rekenen bij de bevolking. Ook bij niet-democraten.

Maar alweer: door zijn base te plezieren en onder controle te houden, houdt hij een stuk GOP senatoren onder controle, en zullen die braafjes tegen een veroordeling stemmen indien het zover komt na impeachment in het huis.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:43   #280
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Kwa overwinning: geen idee.

Als blank amerika maximaal naar buiten komt kan Trump nogmaals winnen ja.

Als blank amerika verdeeld stemt (vrouwen democratisch, mannen GOP, minorities DEM) zoals bij de vorige congresverkiezingen is hij het presidentschap kwijt.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be