Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2017, 15:10   #61
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

nu dacht ik toch wel dat je de hint zou gevat hebben al hoor tomm! :@

zal t zelf maar weer zoeken dan :

http://www.waza.co.ke/when-citizen-t...unk-see-video/
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 15:17   #62
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ja lap, eerst heel het forum hier lekker maken met het nachtleven in Nairobi, en dan komen vertellen dat de wilde tijden voorbij zijn! :bummer:

welke categorie discotheek was de foto dan?
gewoon ergens op het net gevonden, maar kan in "Black diamond" zijn, of "madhouse Florida". De wilde tijden zijn voor mij voorbij, maar de scene is natuurlijk niets veranderd, alleen een nieuwe generatie.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 18:41   #63
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee? Hoe verhouden de lokale zeden zich tot deze zogenaamde hoerendorpen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De Chinezen wonen met en tussen de lokale bevolking. (ik ook trouwens, en dat is zeer uitzonderlijk voor een "mzungu"). Zelfs al verstaan ze elkaar niet, dat schept een nauwere band dan met de westerlingen die meestal in afgegrendelde compounts wonen.
Je bedoelt met andere woorden dat de Chinezen tussen de lokale bevolking in de hoerendorpen wonen. Interessant. Hoe zijn deze hoerendorpen te omschrijven? Welke zijn de lokale zeden? Wij hier in het rooms-katholieke europa hebben wat zeden betreft een zeer terughoudende moraal. Mogelijk is dat anders in andere delen van de wereld.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:04   #64
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Toen recent in Gambia de uittredende president niet wilde vertrekken en delen van het leger meteen maar een soort staatsgreep probeerden zijn ECOWAS troepen (verschillende buurlanden) geintervenieerd op tamelijk bloedeloze wijze.

De uittredende president MOET uittreden,zoals de verkiezingsuitslag aangaf,en het Gambiaanse leger is voorlopig "dringend" verzocht in de barakken te blijven.

Dit is hoopgevend,groepen Afrikaanse naties die elkaars zaken in de gaten helpen houden en samen proberen te beletten dat oude ziektes (weigering de macht over te dragen,zelfs met verkiezingen) blijven bestaan....Dat gedrag van "oude mannetjes" is keer op keer oorzaak van onstabiliteit in ganse regios gebleken (waarvan we op de Zuid-Europese kusten de gevolgen zien aankomen) en wordt binnen de ECOWAS groep blijkbaar niet langer aanvaard.

.....en dit zonder enorme slachtpartijen.....
ECOWAS = Economic Community of West African States. In een aantal van die landen heb je ook een gemeenschappelijke munt, de CFA, wat staat voor Communauté Financière d'Afrique. De CFA staat onder garantie van de franse schatkist, maar Nigeria en Ghana gebruiken deze munt niet. Waarschijnlijk omdat deze landen onder de Britse koloniale gebieden lagen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  1024px-Ecowas_map.svg.png‎
Bekeken: 56
Grootte:  147,4 KB
ID: 105336  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 januari 2017 om 19:12.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:09   #65
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Je bedoelt met andere woorden dat de Chinezen tussen de lokale bevolking in de hoerendorpen wonen. Interessant. Hoe zijn deze hoerendorpen te omschrijven? Welke zijn de lokale zeden? Wij hier in het rooms-katholieke europa hebben wat zeden betreft een zeer terughoudende moraal. Mogelijk is dat anders in andere delen van de wereld.
Chinezen hebben overal winkels in het Caraibisch gebied en Afrika. Ze zijn vooral te vinden waar geld rolt. Suriname kent ook zijn hoerendorpen in de rimboe - ver weg van de bewoonde wereld - die vol zitten met minderjarige Braziliaanse hoertjes. Het recht van het geweer telt hier, er zijn geen scholen, ambtenaren whatsoever te bekennen. Van horen zeggen dat Chinezen ook hier de middenstand in handen hebben, behalve de bordelen dan.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:12   #66
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
ECOWAS = Economic Community of West African States. In een aantal van die landen heb je ook een gemeenschappelijke munt, de CFA, wat staat voor Communauté Financière d'Afrique. De CFA staat onder garantie van de franse schatkist.
Ik vraag mij af hoe lang Frankrijk nog zijn overzeese provincies en koloniën kan onderhouden. Dit gaat een keer (binnenkort) voor de bijl.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:18   #67
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik vraag mij af hoe lang Frankrijk nog zijn overzeese provincies en koloniën kan onderhouden. Dit gaat een keer (binnenkort) voor de bijl.
Eigenlijk hallucinant als je het leest. Hoe ze dat nog kunnen volhouden. Ik heb het hier even geverifiëerd:
http://themoneyconverter.com/FR/XAF/EUR.aspx
Die wisselkoers ligt gewoon vast. Je hebt zo twee CFA's. Eentje voor het rode gebied en een andere voor het groene gebied.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:25   #68
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het grootste probleem negers is 1. jaloezie, over dit onderwerp kan ik wel pagina's over volschrijven en doe ik dus niet, 2. het gehele plaatje niet kunnen zien, 3. broers en zussen hebben buitensporig veel macht. Dit -macht broers / zussen - is ook een van de voornaamste reden denk waarom het scheiden en weer ergens anders samenhokken met een andere partner zo vaak gebeurd bij zwarten. Je wordt er nml. knettergek van als dan weer een broer, dan weer een zus met een tros nichten bijelkaar de deur platlopen en van alles (menen) te bepalen. Om daar de hele hele dag van 's ochtends tot 's avonds blijven hangen. Er zijn meer punten, maar dit zijn zo wel de kernpunten.

Met deze 3 punten moet gebroken worden ! willen die negertjes (echt) vooruitkomen.
Even samenvatten: de problemen van Afrika.
  1. Jaloezie
  2. Gebrek aan overzicht
  3. Nepotisme
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:40   #69
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Natuurlijk de nationale parken en de kust. Daarnaast is de historische moslimstad Lamu ook interessant, en het noorden van Kenia als je van ruige woestijnen, nomadische volkeren en avontuur houdt, en niet erg op comfort gesteld. Het nachtleven van Nairobi is legendarisch.
Ben je al in Mombasa geweest?
Mombasa will become a Special Economic Zone (SEZ). BRON
SEZ: een term die waarschijnlijk afgekeken is van China.

Ikzelf had graag volgende locaties bezocht in Afrika:
  • Kinshasa
  • het eiland Mauritius
  • Zuid-Afrika
  • Mombasa in Kenia
  • een land in West-Afrika (waar het veilig is)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  mombasamap.jpg‎
Bekeken: 62
Grootte:  49,5 KB
ID: 105338  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 januari 2017 om 19:42.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 19:52   #70
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Africa–China economic relations
In 2011 werden door China een aantal SEZ's opgezet in Afrika.
De Chinese staatsbank Eximbank [= Export + Import] ondersteunt alle initiatieven.
De Chinese ambassades in Afrika zijn economische speerpunten, leveren actieve ondersteuning.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Chinese_Industrial_Zones_in_Africa_2011.png‎
Bekeken: 54
Grootte:  230,9 KB
ID: 105339  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 januari 2017 om 19:55.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 20:29   #71
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Even samenvatten: de problemen van Afrika.
  1. Jaloezie
  2. Gebrek aan overzicht
  3. Nepotisme
ook Nepotisme, maar ik bedoel iets anders. Nml. die absurde bemoeizuchtigheid van broers, zussen, ooms en tantes. Een echtgenoot of volwassen kinderen hebben weinig tegen hen in te brengen.

Een voorbeeld in mijn directe omgeving dat nu speelt; een lijk is bij een rivier -transport gaat per boot -in de bush gekaapt door broers en zussen. De kinderen en echtgenoot willen echter dat hun vader/echtgenoot een paar dorpen zuidwaarts wordt begraven en lag oorspronkelijk ook in de planning. De broers en zussen staan erop dat het lijk in hun dorp wordt begraven. Ze zijn nu in onderhandeling wat er met het lijk gaat gebeuren. Dit kan weken duren, gevolglijk een smerig stank in het dorp.

Een voorbeeld dat speelt bij een collega van mijn partner. Een man is krankzinnig geworden en moet voor hulp naar de stad. Hij heeft 3 hectare grond. Nu is de familie van de man (jawel de zussen) bang dat de vrouw de grond erft en inpikt. Ze wordt met de dood bedreigt en is uit haar huis gepest. Ze heeft elders een stukje grond gekocht en gaat daarop een krot optrekken.

Wekelijkse kost onder de negers.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2017 om 20:35.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 00:16   #72
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Je bedoelt met andere woorden dat de Chinezen tussen de lokale bevolking in de hoerendorpen wonen. Interessant. Hoe zijn deze hoerendorpen te omschrijven? Welke zijn de lokale zeden? Wij hier in het rooms-katholieke europa hebben wat zeden betreft een zeer terughoudende moraal. Mogelijk is dat anders in andere delen van de wereld.
Wie is er in België nog echt gelovig? Alleszins veel minder mensen dan in Kenia. Wat overblijft is inderdaad een laagje vernis of beter hypocrisie.
In China, Rusland of Afrika hoort prostitutie bij het dagelijkse leven. Bij businessdeals gaat men eens samen lekker naar de hoeren om het te beklinken.
Het is maar seks, geen liefde. Zoals ik al zei, de Keniaanse kust is erg in trek bij oudere Europese dames... op zoek naar jonge Keniaanse mannen...
Als je ziet hoe westerlingen zich hier als echte zwijnen gedragen zie je dat ons "moreel besef" zeer oppervlakkig is.
Hoeren in Kenia zijn als migrerende kuddes, die gaan waar er water is. Als er ergens een congres is, volgen een hele bende hoeren. En nu dus verplaatsen ze zich naar de dorpen waar de Chinezen werken. Die dorpen bestaan, maar plots verschijnen er uit het niets overal goedkope hotelletjes, waar de dames blijven en hun klanten ontvangen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 00:36   #73
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Ben je al in Mombasa geweest?
Mombasa will become a Special Economic Zone (SEZ). BRON
SEZ: een term die waarschijnlijk afgekeken is van China.

Ikzelf had graag volgende locaties bezocht in Afrika:
  • Kinshasa
  • het eiland Mauritius
  • Zuid-Afrika
  • Mombasa in Kenia
  • een land in West-Afrika (waar het veilig is)
Mombasa ben ik al 50 keer geweest of zo. De stad zelf is niets bijzonders, veel krotten, maar heeft wel een oude Arabische kern en Fort Jesus, een oud Portugees/Arabisch fort waar de slaven werden verhandeld. Nabij Mombasa heb je het "hoerendorp voor bejaarde Duitsers" zoals ik het noem Mtwapa, en ook enkele mooie hotels aan de kust. Malindi is een "hoerendorp voor bejaarde Italianen" met mooie stranden en een kleine historische kern. Lamu is echt mooi en authentiek, maar ligt wel vlakbij Somalië waardoor er niet veel toeristen zijn. De sfeer is te vergelijken met Zanzibar, maar zonder het massatoerisme. (in de jaren 70 wel een populaire bestemming voor hippies)

In West-Afrika zou ik Ghana aanraden, veilig, mooie stranden, mooie dorpen en steden en goedkoop, goede wegen. Ook nog lekker eten.

Mauritius heb ik me laten vertellen, is verpest door toerisme. Er zijn zoveel onontdekte eilanden in Afrika. Ik denk niet dat er veel is aan Kinshasa, vooral veel krotten en corrupte flikken. Het mooie aan Congo is de eindeloze jungle en de vulkaangebieden in het oosten. En natuurlijk de Belgisch koloniale architectuur. Zuid-Afrika moet heel bijzonder zijn, alleen al omdat er een soort Nederlands gesproken wordt en het land een macedoine van volkeren heeft.

Wat mij het meest aantrekt in Kenia is de "wildheid". Van de landschappen, van de vrouwen, de beesten, de stammen, etc.
Noord-Kenia heeft m'n hart gestolen, nomadenstammen die nog leven als duizenden jaren geleden, olifanten die ineens opduiken, reusachtige meren in woestijnen, en bijna geen toeristen.

Vermeldenswaardig is dat Mombasa onafhankelijk wilde worden. De lokale Swahili (een mengeling van Arabieren, Perzen en Afrikanen) tolereren de ingeweken "negers" niet langer. En er is een probleem met Al-Shabab en terrorisme. Maar de Keniaanse overheid begon een tegenoffensief, radicale imams worden neer gekogeld, en veel van de voorstanders van onafhankelijkheid zijn "verdwenen".
Eerlijk gezegd denk ik dat zo'n onafhankelijkheid niet zou werken, Mombasa is de haven van Kenia, de bevolking is er bijzonder lui (ook door het zeer warme klimaat) zonder de kikuyu's wordt het een ramp.

Laatst gewijzigd door tomm : 24 januari 2017 om 00:55.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 00:40   #74
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
ook Nepotisme, maar ik bedoel iets anders. Nml. die absurde bemoeizuchtigheid van broers, zussen, ooms en tantes. Een echtgenoot of volwassen kinderen hebben weinig tegen hen in te brengen.

Een voorbeeld in mijn directe omgeving dat nu speelt; een lijk is bij een rivier -transport gaat per boot -in de bush gekaapt door broers en zussen. De kinderen en echtgenoot willen echter dat hun vader/echtgenoot een paar dorpen zuidwaarts wordt begraven en lag oorspronkelijk ook in de planning. De broers en zussen staan erop dat het lijk in hun dorp wordt begraven. Ze zijn nu in onderhandeling wat er met het lijk gaat gebeuren. Dit kan weken duren, gevolglijk een smerig stank in het dorp.

Een voorbeeld dat speelt bij een collega van mijn partner. Een man is krankzinnig geworden en moet voor hulp naar de stad. Hij heeft 3 hectare grond. Nu is de familie van de man (jawel de zussen) bang dat de vrouw de grond erft en inpikt. Ze wordt met de dood bedreigt en is uit haar huis gepest. Ze heeft elders een stukje grond gekocht en gaat daarop een krot optrekken.

Wekelijkse kost onder de negers.
inderdaad, in Kenia is dat net zo.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 14:29   #75
schaakspeler
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Mombasa ben ik al 50 keer geweest of zo. De stad zelf is niets bijzonders, veel krotten, maar ...
Aanrader : neem een (glasbodem)boot naar het koraalrif en ga daar 'n uurtje snorkelen.
schaakspeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2017, 12:32   #76
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Al-Shabab claims to have killed dozens of Kenyan troops
Armed group says it killed 57 soldiers at an army base in Somalia, while Kenya says "scores" of fighters were killed.
http://www.aljazeera.com/news/2017/0...065454321.html
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2017, 23:05   #77
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
Aanrader : neem een (glasbodem)boot naar het koraalrif en ga daar 'n uurtje snorkelen.
Dit is zo'n boot met een glasbodem, een "glass boat". Let de L die mankeert, waardoor het plots een "ass boat" wordt. Haha.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  4283018155_3cb580d9e9_z.jpg‎
Bekeken: 49
Grootte:  154,2 KB
ID: 105382  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2017, 23:18   #78
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Al-Shabab claims to have killed dozens of Kenyan troops
Armed group says it killed 57 soldiers at an army base in Somalia, while Kenya says "scores" of fighters were killed.
http://www.aljazeera.com/news/2017/0...065454321.html
Somalië.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Somalia+MAP.jpg‎
Bekeken: 63
Grootte:  59,5 KB
ID: 105383  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2017, 23:28   #79
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
ook Nepotisme, maar ik bedoel iets anders. Nml. die absurde bemoeizuchtigheid van broers, zussen, ooms en tantes. Een echtgenoot of volwassen kinderen hebben weinig tegen hen in te brengen.

Een voorbeeld in mijn directe omgeving dat nu speelt; een lijk is bij een rivier -transport gaat per boot -in de bush gekaapt door broers en zussen. De kinderen en echtgenoot willen echter dat hun vader/echtgenoot een paar dorpen zuidwaarts wordt begraven en lag oorspronkelijk ook in de planning. De broers en zussen staan erop dat het lijk in hun dorp wordt begraven. Ze zijn nu in onderhandeling wat er met het lijk gaat gebeuren. Dit kan weken duren, gevolglijk een smerig stank in het dorp.

Een voorbeeld dat speelt bij een collega van mijn partner. Een man is krankzinnig geworden en moet voor hulp naar de stad. Hij heeft 3 hectare grond. Nu is de familie van de man (jawel de zussen) bang dat de vrouw de grond erft en inpikt. Ze wordt met de dood bedreigt en is uit haar huis gepest. Ze heeft elders een stukje grond gekocht en gaat daarop een krot optrekken.

Wekelijkse kost onder de negers.
Is het hier dan beter, kun je je soms afvragen.

Wat er in Afrika wat mij betreft opvalt is dat jongere mensen respect dienen te tonen voor ouderen. In Kinshasa bijvoorbeeld viel het me op dat de jongere nooit het initiatief kan nemen om de de oudere persoon de hand te schudden. Als er al handen geschud worden is het de oudere persoon die het initiatief neemt. De enige uitzondering daarop is de allerhoogste, de president. Die staat boven alle anderen.

In familieverband kan een jongere broer of zus slechts het woord nemen vanaf het ogenblik dat de oudere broer of zus gedaan heeft met spreken.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 januari 2017 om 23:28.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2017, 23:43   #80
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wie is er in België nog echt gelovig? Alleszins veel minder mensen dan in Kenia. Wat overblijft is inderdaad een laagje vernis of beter hypocrisie.
In China, Rusland of Afrika hoort prostitutie bij het dagelijkse leven. Bij businessdeals gaat men eens samen lekker naar de hoeren om het te beklinken.
Het is maar seks, geen liefde. Zoals ik al zei, de Keniaanse kust is erg in trek bij oudere Europese dames... op zoek naar jonge Keniaanse mannen...
Als je ziet hoe westerlingen zich hier als echte zwijnen gedragen zie je dat ons "moreel besef" zeer oppervlakkig is.
Misschien is er in onze maatschappij gewoon een tekort aan seks. Tegen hun goesting gaan die vrouwen geen seks hebben volgens mij. En die mannen ook niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hoeren in Kenia zijn als migrerende kuddes, die gaan waar er water is. Als er ergens een congres is, volgen een hele bende hoeren. En nu dus verplaatsen ze zich naar de dorpen waar de Chinezen werken. Die dorpen bestaan, maar plots verschijnen er uit het niets overal goedkope hotelletjes, waar de dames blijven en hun klanten ontvangen.
Ze zoeken het geld op. Ze hebben daar een neus voor, zoals zakenmensen daar meestal ook een neus voor hebben.

Ook de Chinezen zijn geen heiligen. Gevangenen in China krijgen kwijtschelding van straf als ze ermee akkoord gaan om uitgestuurd te worden naar Afrika, heb ik ergens gelezen een paar jaar geleden. Of dat correcte informatie is is moeilijk te achterhalen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be