Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2015, 08:48   #101
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Jij ziet niet het verschil tussen een concentratiekamp, en wat Israël tegenwoordig uitspookt in Palestina?
Bs'd

Ik zie dat verschil heel goed, het is een heel groot verschil.

Citaat:
Weet jij eigenlijk in godsnaam wel wat een concentratiekamp is?
Ja.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 09:34   #102
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het heeft niet veel zin te discussiëren hoor. In de Hasidic leer is het geoorloofd om elke niet-Jood preventief te doden van zodra er zelfs maar de kans bestaat dat hij een gevaar voor een Jood zou betekenen. Dit geldt uiteraard eveneens voor pakweg baby's ( je weet maar nooit of die later niet tot terroristen zouden uitgroeien).

En hoe meer ik zijn posts lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat Eliyahu de Hasidic leer volgt. Misschien is hij zelfs een Hasidic Gentile ( een beetje hetzelfde als een fanatische bekeerde Moslim). Dat zou in ieder geval veel van zijn zienswijze verklaren ( ik ga ervan uit dat hij meent wat hij schrijft).
Het is tevens algemeen bekend dat de meest extreme kwieten de nieuwen zijn, zij die het licht (en de mogelijkheden tot vegeteren op kap van de rest) hebben gezien.

New-born relikwiet PSers, iemand?
I 'll drink to that.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 09:40   #103
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Ik zie dat verschil heel goed, het is een heel groot verschil.



Ja.
Ok, Wat is volgens u dan het verschil tussen de twee?
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:12   #104
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Jij ziet niet het verschil tussen een concentratiekamp, en wat Israël tegenwoordig uitspookt in Palestina?

Weet jij eigenlijk in godsnaam wel wat een concentratiekamp is?
Ik heb het gelukkig nooit moeten meemaken maar ik weet wel dat men uit een concentratiekamp niet levend uitkwam ( behalve op het einde van de oorlog ) en dat men in Palestina op gelijk welk ogenblik kan weggaan. Alleen willen de naburige landen die mensen niet aanvaarden.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:12   #105
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ok, Wat is volgens u dan het verschil tussen de twee?
Je bent onvoorstelbaar aan het zeveren en trollen. Ofwel heb jij nog nooit een ernstige studie omtrent het Nazisme en de er mee gepaard gaande Holocaust gelezen. Ofwel, en ik denk eerder in die richting, weet je er wel wat over maar zet jouw antisemitisme je er toe aan moedwillig onvergelijkbare situaties mordicus met elkaar te willen gelijk schakelen. Het groteske van jouw vraag maakt je volstrekt ongeloofwaardig.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:17   #106
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hogesaII Bekijk bericht
Wat doet dat er nu toe??? Vind jij het normaal dat men burgers viseert dan?
Dat burgers geraakt worden komt door de laffe houding van de diegenen die hun raketten afvuren vanuit dicht bevolkte gebieden in Palestina.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:22   #107
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je bent onvoorstelbaar aan het zeveren en trollen. Ofwel heb jij nog nooit een ernstige studie omtrent het Nazisme en de er mee gepaard gaande Holocaust gelezen. Ofwel, en ik denk eerder in die richting, weet je er wel wat over maar zet jouw antisemitisme je er toe aan moedwillig onvergelijkbare situaties mordicus met elkaar te willen gelijk schakelen. Het groteske van jouw vraag maakt je volstrekt ongeloofwaardig.
Bravo Q.
Zeer braaf.
Het leven is eenvoudig wanneer je niet moet denken he... slijmballen is zo'n hedendaags werkwoord in dit geval.
Naar de mond praten is simpel.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:23   #108
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuistregel Bekijk bericht
Het zal wel zijn dat Israël een toontje lager mag gaan zingen. Ze denken dat ze zich vanuit hun positie als 'eeuwig slachtoffer', alles mogen permiteren en dat militaire steun onvoorwaardelijk is. Er is slechts één ding onvoorwaardelijk in deze wereld; en dat is macht en geld. Als Israël geen fluit meer waard is, dan mogen ze hun steun vergeten.
Tot spijt van wie het benijdt is het niet zo dat "Israël geen fluit meer waard is". Het zal waarschijnlijk nog ettelijke decennia aanslepen, maar het zal er ooit wel van komen dat de islamitische wereld zich wel zal moeten rekenschap geven van het bestaan en van het erkennen van een democratische niet-islamitische staat in het Midden-Oosten.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:23   #109
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het heeft niet veel zin te discussiëren hoor. In de Hasidic leer is het geoorloofd om elke niet-Jood preventief te doden van zodra er zelfs maar de kans bestaat dat hij een gevaar voor een Jood zou betekenen. Dit geldt uiteraard eveneens voor pakweg baby's ( je weet maar nooit of die later niet tot terroristen zouden uitgroeien).

En hoe meer ik zijn posts lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat Eliyahu de Hasidic leer volgt. Misschien is hij zelfs een Hasidic Gentile ( een beetje hetzelfde als een fanatische bekeerde Moslim). Dat zou in ieder geval veel van zijn zienswijze verklaren ( ik ga ervan uit dat hij meent wat hij schrijft).
Je ziet dat ook wereldwijd in praktijk toegepast worden nietwaar?

SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:27   #110
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuistregel Bekijk bericht
Het zal wel zijn dat Israël een toontje lager mag gaan zingen. Ze denken dat ze zich vanuit hun positie als 'eeuwig slachtoffer', alles mogen permiteren en dat militaire steun onvoorwaardelijk is. Er is slechts één ding onvoorwaardelijk in deze wereld; en dat is macht en geld. Als Israël geen fluit meer waard is, dan mogen ze hun steun vergeten.
Zij hebben macht alleen maar omwille van hun ligging tussen al die Islamitische staten.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:27   #111
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ok, Wat is volgens u dan het verschil tussen de twee?
Nu is de moment om te beginnen over dat "zwembad" (wat immers geen zwembad was) in Auschwitz, om je gelijk te halen.

De vergelijking alleen al...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 10:28   #112
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Bravo Q.
Zeer braaf.
Het leven is eenvoudig wanneer je niet moet denken he... slijmballen is zo'n hedendaags werkwoord in dit geval.
Naar de mond praten is simpel.
Waarom zou Q. iemand moeten napraten?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2015, 11:09   #113
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je bent onvoorstelbaar aan het zeveren en trollen. Ofwel heb jij nog nooit een ernstige studie omtrent het Nazisme en de er mee gepaard gaande Holocaust gelezen. Ofwel, en ik denk eerder in die richting, weet je er wel wat over maar zet jouw antisemitisme je er toe aan moedwillig onvergelijkbare situaties mordicus met elkaar te willen gelijk schakelen. Het groteske van jouw vraag maakt je volstrekt ongeloofwaardig.
Fuck Nazi's. Ik was bezig over de echte concentratiekampen, uitgevonden door de Britten. Een manier om "vijanden van de staat" van hun vrijheden te beroven (in dit geval omwallen en blokkeren), gecontentreerd in een kamp. Niet wat idioten tijdens WO2 ervan maakten (Mea culpa op dat vlak, ik had het iets beter moeten verduidelijken.)

En ik ben alles behalve een antisemiet (welk stuk pretentie ben jij door te denken dat ik iets tegen joden heb?). Ik heb iets tegen de politieke handelingen van Israël (al is Palestina ook mede schuldig, ik zal dat niet ontkennen). Maar u bewijst net mijn punt: kritiek tegen Israël (als natie!) wordt automatisch door idioten als u op dezelfde lengte gebracht aan antisemiet.
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.

Laatst gewijzigd door Schelfie : 23 maart 2015 om 11:14.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 08:11   #114
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ok, Wat is volgens u dan het verschil tussen de twee?
Bs'd

Als je dat niet weet dan is verdere discussie zinloos.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 08:13   #115
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je bent onvoorstelbaar aan het zeveren en trollen. Ofwel heb jij nog nooit een ernstige studie omtrent het Nazisme en de er mee gepaard gaande Holocaust gelezen. Ofwel, en ik denk eerder in die richting, weet je er wel wat over maar zet jouw antisemitisme je er toe aan moedwillig onvergelijkbare situaties mordicus met elkaar te willen gelijk schakelen. Het groteske van jouw vraag maakt je volstrekt ongeloofwaardig.
Bs'd

Hij valt onder de volgende catagorie van de blasfemische omkeerders:

http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2316e.htm

Het antisemitisme keert terug

Het Europese anti-semitisme leek uitgebannen, maar heeft bij Arabische moslims gretig onthaal gevonden. Via de immigratie keert het oude spook weer terug. Prof. dr. Hans Jansen, expert in (kerkelijk) anti-semitisme, luidt de noodklok, onder meer met een nieuw boek dat deze week uitkomt.

Hans Jansen

Wie van ons had ooit kunnen denken dat het derde millennium zou beginnen met precies hetzelfde verhaal van jodenhaat als de afgelopenduizend jaar? Deze keer niet in een christelijke arena, maar in een islamitische, niet in Europa maar in het Midden-Oosten. Het is wezenlijk hetzelfde verhaal: hetzelfde vocabulaire in de media, overal in alle Arabische landen van het Midden-Oosten dezelfde demonisering van het joodse volk, dezelfde kwaadaardige fantasieën, dezelfde mythen en legenden, alsof de mensheid helemaal niets van het verleden heeft geleerd, niets van vijftig jaar interreligieuze dialoog en onderwijs in de shoah.

Het lijkt alsof een deel van de mensheid aan een infantiele regressie lijdt en is teruggekeerd naar de slechtste perioden in de Middeleeuwen. Alleen de namen zijn veranderd: het gaat nu niet in eerste instantie om de jodenhaat van christenen, maar om die van moslims; er is geen sprake van een kruistocht maar van een jihad van moslims. En ook de doelstelling is niet veranderd: joden beroven van hun recht om te bestaan, ontkennen dat joden het recht hebben op een thuis, op een plek waar zij zich veilig voelen, waar zij, zoals elk ander volk in de wereld, graag willen leven, waar zij kunnen trouwen, huizen bouwen, kinderen opvoeden en bomen planten.
Dit zijn minimale rechten die aan élk volk en élke natie op aarde worden gegeven. Waarom hebben christenen in de afgelopen eeuwen in Europa ontkend dat joden deze rechten hebben en waarom zijn het nu moslims in het Midden-Oosten die hun deze rechten willen afnemen?

Het antisemitisme is de meest succesvolle ideologie van de moderne tijd geworden Daar komt nog bij dat het christendom en de islam twee dochterreligies
zijn van het jodendom. Waarom ontkenn(d)en beide dochters het bestaansrecht van hun moeder? We maken de laatste jaren een revival mee van antisemitisme: na meer dan een halve eeuw onderwijs in de shoah en interreligieuze dialoog, verklaringen van Kerken wereldwijd, waarin jodenhaat wordt veroordeeld, honderden musea en tentoonstellingen over de shoah, duizenden gedenktekens, honderden films over de shoah, duizenden cursussen over het antisemitisme en tienduizenden boeken om de oorzaken van de genocide op 6 miljoen joden op het spoor te komen en tijdgenoten in te prenten: Never again!

Virulent

Ja, het is gebeurd, na de Stockholm-conferentie van 27 januari 2000, na de instelling van een National Shoah Memorial Day, en nadat tweeduizend religieuze leiders in augustus 2000 te New York bijeenkwamen en elkaar beloofden te strijden tegen haat en voor wederkerig respect. De opleving van een virulent antisemitisme vond hierna plaats. Wat hadden we meer kunnen doen? Het bestaat vandaag in veel delen van de wereld: in het Midden-Oosten, Afrika, Zuidoost-Azië, Amerika en het is in Europa sinds de jaren van de shoah niet meer zo virulent aanwezig geweest. Men spreekt terecht niet alleen van een islamisering van het Europese antisemitisme maar ook van een globalisering. Het antisemitisme is de meest succesvolle ideologie geworden van de moderne tijd. Het fascisme kwam op en verdween, het communisme van de Sovjet-Unie kwam en stortte in. Het antisemitisme kwam en bleef.

Symposium

Op 23 januari organiseert het platform Appèl Kerk en Israël in de Rode Hoed in Amsterdam een symposium bij de officiële presentatie van zijn nieuwste boek Van Jodenhaat naar zelfmoordterrorisme - Islamisering van Europees antisemitisme in het Midden Oosten. Zie www.rodehoed.nl.

Verlamd immuunsysteem

Vandaag zijn wij getuige van een nieuwe verandering: het antisemitisme verandert in een religieus antizionisme. (en alle joden worden verondersteld zionisten te zijn!) Het maakt gebruik van alle middeleeuwse mythen en legenden (de rituele moord, het vergiftigen van de bronnen, de mythe van de Godsmoord, van de jood als dé incarnatie van het kwaad en de Duivel op aarde enzovoorts). We zijn getuige van een nieuwe verandering, die zo vernuftig, ingenieus, kwaadaardig en demonisch is, dat zij het immuunsysteem dat Europa in de laatste halve eeuw tegen jodenhaat opbouwde, verlamt, buiten werking stelt en krachteloos maakt. Wat die tweede grote verandering precies inhoudt? Dat de afschuwelijkste misdaden die antisemieten in het verleden bedreven (hitler en de zijnen) - racisme, etnische zuiveringen, poging tot genocide en misdaden tegen de menselijkheid - nu aan joden en de staat Israël worden toegeschreven. Dat betekent dat wie strijdt tegen racisme en nazisme, zich absoluut tegen de joden teweer moet stellen! Wij zien deze volstrekt nieuwe vorm van antisemitisme als een van de meest blasfemische omkeringen in de geschiedenis van 's werelds oudste vorm van haat. Wij zijn diep geschokt omdat maar zeer weinig niet-joden in Europa deze blasfemische omkering hebben herkend en veroordeeld.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 17:40   #116
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Als je dat niet weet dan is verdere discussie zinloos.
Ja, intussen heb ik al door dat het merendeel van de bevolking niet autmatisch denken als ik naar de oorspronkelijke concentratiekampen tijdens de 19de eeuw (oa. de 2de boeroorlogen), maar dat die kampen tijdens wereldoorlog 2 (wat ik dan eigenlijk niet bedoelde).

Het was dan ook een slechte vergelijking van mijn kant. Mijn excuses...

Citaat:
Hij valt onder de volgende catagorie van de blasfemische omkeerders:

http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2316e.htm

Het antisemitisme keert terug
Ik kan veel verdragen van mensen, maar religieuze gekken die mij "antisemiet" noemen: dit gaat erover. Voor de 1000ste keer: kritiek op politieke acties van een land =/= het haten van belijders van een bepaalde kritiek.
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2015, 07:02   #117
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ze kunnen toch langs Egypte? Vroeger was Gaza toch bezet door Egypte? Laat ze dan via hun tunnels gaan hé?

Heb je er enig idee van hoeveel vrachtwagens met goederen er dagelijks door die "blokkade" rijden? Neen zeker hé.

http://www.jewishvirtuallibrary.org/..._Blockade.html
Kies eens een min of meer neutrale bron en geen bronnen zoals deze.
Het gehalte propaganda kan werkelijk niet groter zijn.
Informatie over een conflict /een oorlog moet je nooit halen bij 1 van de 2
strijdende partijen vanwege de onbetrouwbaarheid!!


Jullie denken werkelijk dat Israelische propaganda niet bestaat, zo lijkt wel.


Verder kan het nooit zo zijn dat er helemaal niets Gaza in mag .
Maar die raffa crossing is natuurlijk helemaal niet gewoon open.
Veel ligt in puin in Gaza maar er mag geen staal en beton naar toe
vanwege die konijnenhollen die hamas graaft, waar kennelijk miljoenen tonnen
aan staal, beton en cement voor nodig zijn.
Er zijn enorme tekorten aan heel veel verschillende goederen, dat is de realiteit.
Overigens word ook de export zwaar beperkt .
Zo mocht er in 2013 bijvoorbeeld maar 1 vrachtwagen met goederen per dag
Gaza uit.
Geen export = geen werk = geen economie = geen inkomen.

We zullen de vliegvelden hier eens platbombarderen en de havens
dichtgooien, dat heeft al enorme gevolgen.

Gaat u nu net doen alsof de blokkade van Gaza eigenlijk niet bestaat ?
;
;
;

;
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 26 maart 2015 om 07:25.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2015, 07:45   #118
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het heeft niet veel zin te discussiëren hoor. In de Hasidic leer is het geoorloofd om elke niet-Jood preventief te doden van zodra er zelfs maar de kans bestaat dat hij een gevaar voor een Jood zou betekenen. Dit geldt uiteraard eveneens voor pakweg baby's ( je weet maar nooit of die later niet tot terroristen zouden uitgroeien).
Het maakt mij niet uit van wie de onjuiste informatie komt, het dient weerlegd te
worden. Eliyahu komt ook met informatie die door een veel breder publiek is
aanvaard als waarheid terwijl ze gewoon kunnen weten dat het geen waarheid betreft.
Het is dan nuttig om aan te geven waarom het niet klopt.
Mensen als Eliyahu zullen natuurlijk niets doen met die info en koste wat kost bij hun standpunt blijven.

Citaat:
En hoe meer ik zijn posts lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat Eliyahu de Hasidic leer volgt. Misschien is hij zelfs een Hasidic Gentile ( een beetje hetzelfde als een fanatische bekeerde Moslim). Dat zou in ieder geval veel van zijn zienswijze verklaren ( ik ga ervan uit dat hij meent wat hij schrijft).
Mij was het ook al opgevallen dat er heel veel overeenkomsten zijn met de

standpunten van moslim extremisten.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2015, 08:47   #119
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mij was het ook al opgevallen dat er heel veel overeenkomsten zijn met de standpunten van moslim extremisten.
Bs'd

Behalve dan dat joden geen terorristische aanslagen plegen.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2015, 08:57   #120
IanVD
Parlementsvoorzitter
 
IanVD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2014
Berichten: 2.321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Behalve dan dat joden geen terorristische aanslagen plegen.
De Jewish Defense League al vergeten?
__________________
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people.
IanVD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be