Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2023, 17:36   #41
elsina
Provinciaal Gedeputeerde
 
elsina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 942
Standaard

Nu heeft dit al vanaf 13u30 koers geweest op onze regime zender, en vanavond na 21 u ''Patrick Lefevere. Godfather van de koers''

Tijdens de weekdagen is het al niet veel beter in de middag,elke dag koers. Momenteel zelfs op 2 kanalen tegelijk.
Kijkers die geen sympahatie hebben met wielrennen {en zo zijn er toch veel denk ik} kunnen blijkbaar niet meer terecht bij de VRT !

Heeft iemand het email adres van de ombudsman van de VRT ?

En dan denk je als naïeve kijker ik schakel eens over naar commerciële zender, dan zie je daar die debiele familie ''De Vermeires''
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2023, 12:19   #42
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Nu heeft dit al vanaf 13u30 koers geweest op onze regime zender, en vanavond na 21 u ''Patrick Lefevere. Godfather van de koers''

Tijdens de weekdagen is het al niet veel beter in de middag,elke dag koers. Momenteel zelfs op 2 kanalen tegelijk.
Kijkers die geen sympahatie hebben met wielrennen {en zo zijn er toch veel denk ik} kunnen blijkbaar niet meer terecht bij de VRT !

Heeft iemand het email adres van de ombudsman van de VRT ?

En dan denk je als naïeve kijker ik schakel eens over naar commerciële zender, dan zie je daar die debiele familie ''De Vermeires''
De koers leeft nu eenmaal in Vlaanderen en zeker tijdens het voorjaar. Het zijn de best bekeken programmas op de vrt, dus leer er mee leven.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2023, 21:10   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Er is teveel collusie tussen de vrt en de politici. Ze profiteren beiden van het belastingsgeld dat naar die sportmanifestaties gaat, als "brood en spelen".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 00:49   #44
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De koers leeft nu eenmaal in Vlaanderen en zeker tijdens het voorjaar. Het zijn de best bekeken programmas op de vrt, dus leer er mee leven.
Als ik een keer vrij ben en tijd over heb, kijk ik er graag naar. Maar zoals de meesten werk ik gewoon doordeweeks, dus vind ik dit deels wat luxe geklaag.
De NOS zend dan voor de liefhebbers weer veel schaatsen uit, gelukkig zijn er zenders zat tegenwoordig

Verder snap ik de keuze wel, als de VRT liever overdag Ketnet Ketnet laat en dan doordeweeks overdag Één uitleent aan Sporza.
Misschien zoals in Nederland tijd voor een derde net?
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 10:08   #45
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Als ik een keer vrij ben en tijd over heb, kijk ik er graag naar. Maar zoals de meesten werk ik gewoon doordeweeks, dus vind ik dit deels wat luxe geklaag.
De NOS zend dan voor de liefhebbers weer veel schaatsen uit, gelukkig zijn er zenders zat tegenwoordig

Verder snap ik de keuze wel, als de VRT liever overdag Ketnet Ketnet laat en dan doordeweeks overdag Één uitleent aan Sporza.
Misschien zoals in Nederland tijd voor een derde net?
Zodat ze op 1 dan herhalingen van FC de kampioenen kunnen spelen? Er is nu al te weinig content om te spelen, waarom zou je dan een 3e net nodig hebben.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 08:12   #46
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Nu heeft dit al vanaf 13u30 koers geweest op onze regime zender, en vanavond na 21 u ''Patrick Lefevere. Godfather van de koers''

Tijdens de weekdagen is het al niet veel beter in de middag,elke dag koers. Momenteel zelfs op 2 kanalen tegelijk.
Kijkers die geen sympahatie hebben met wielrennen {en zo zijn er toch veel denk ik} kunnen blijkbaar niet meer terecht bij de VRT !

Heeft iemand het email adres van de ombudsman van de VRT ?

En dan denk je als naïeve kijker ik schakel eens over naar commerciële zender, dan zie je daar die debiele familie ''De Vermeires''
Veel te veel voetbal en koers op TV en in de kranten. Trekt nergens op.

Nu alweer met de Ronde van Vlaanderen een oeverloos gezever in de kranten. Het is bovendien geen 'ronde', maar een rittenkoers van een paar uur. Een mooie rittenkoers, daar niet van. Edoch, men overdrijft elk jaar weer door er zoveel aandacht aan te besteden. Men maakt de mensen zo zot als een deur.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 april 2023 om 08:22.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 08:23   #47
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Veel te veel voetbal en koers op TV en in de kranten. Trekt nergens op.

Nu alweer met de Ronde van Vlaanderen een oeverloos gezever in de kranten. Het is bovendien geen 'ronde', maar een rittenkoers van een paar uur. Een mooie rittenkoers, daar niet van. Edoch, men overdrijft elk jaar weer door er zoveel aandacht aan te besteden.
Persoonlijk spreekt een harde wedstrijd als Liège/Bastogne/Liège me meer aan wegens "harder".

Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 08:36   #48
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Veel te veel voetbal en koers op TV en in de kranten. Trekt nergens op.

Nu alweer met de Ronde van Vlaanderen een oeverloos gezever in de kranten. Het is bovendien geen 'ronde', maar een rittenkoers van een paar uur. Een mooie rittenkoers, daar niet van. Edoch, men overdrijft elk jaar weer door er zoveel aandacht aan te besteden. Men maakt de mensen zo zot als een deur.
Voor mij is het evenzeer er ver over. Alles moet wijken voor het rondeverhaal en/of de gladiatoren van het voetbalveld. Toegegeven, het zijn bewonderenswaardige fysieke prestaties. Maar de heisa die er rond gemaakt wordt, zowel door de journalisten als de supporters is bijwijlen ondraaglijk. Vooral voor het voetbal is dat het geval.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 08:59   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Er zijn genoeg andere zenders waar de niet-sportliefhebber kan naar kijken.

Maar dat er relatief veel aandacht naar de sport gaat vanwege de staatszender (dus met onze belastingscenten) vind ik niet zo positief.
Maar dat komt wellicht omdat ik tegen een staatszender ben.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 09:33   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn genoeg andere zenders waar de niet-sportliefhebber kan naar kijken.

Maar dat er relatief veel aandacht naar de sport gaat vanwege de staatszender (dus met onze belastingscenten) vind ik niet zo positief.
Maar dat komt wellicht omdat ik tegen een staatszender ben.
Staatszenders zijn niet per se slecht. Ik vind overigens dat de VRT het uitstekend doet en zeker Canvas. Minstens even goed als VTM.

Men kan trouwens uw gezegde ook omdraaien: er zijn genoeg zenders waar een sportliefhebber kan naar kijken. Zo valt men de doorsnee kijker niet de hele tijd lastig met voetbal en koers.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 10:00   #51
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.682
Standaard

Oem de poen ist te doen.
22 zotten die dik betaalt achter een bal lopen.
Een bende zotten die van a naar B rijden (met overdaad aan reclame)
Er zijn duizenden goede films, maar dat weten ze niet op de vrt. C'est triste.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 22:04   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Oem de poen ist te doen.
22 zotten die dik betaalt achter een bal lopen.
Een bende zotten die van a naar B rijden (met overdaad aan reclame)
Er zijn duizenden goede films, maar dat weten ze niet op de vrt. C'est triste.
Als ik zie wat die verdienen zou ik die niet echt zotten noemen.
De echte toppers zijn op hun 21 -24 ste al binnen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 1 april 2023 om 22:05.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 22:27   #53
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Staatszenders zijn niet per se slecht. Ik vind overigens dat de VRT het uitstekend doet en zeker Canvas. Minstens even goed als VTM.
Maar VTM wordt niet bekostigd met belastinggeld, op een eventuele subsidie na. Dus ik weet niet of minstens even goed goed genoeg is.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 23:38   #54
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Staatszenders zijn niet per se slecht. Ik vind overigens dat de VRT het uitstekend doet en zeker Canvas. Minstens even goed als VTM.

Men kan trouwens uw gezegde ook omdraaien: er zijn genoeg zenders waar een sportliefhebber kan naar kijken. Zo valt men de doorsnee kijker niet de hele tijd lastig met voetbal en koers.
Canvas, Ketnet en Sporza zijn een toevoeging voor ons Nederlandse taalgebied, morgen hebben wij op de achtergrond van het verjaardagsfeestje van ons pa, uiteraard de Ronde op staan.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 02:42   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als ik zie wat die verdienen zou ik die niet echt zotten noemen.
De echte toppers zijn op hun 21 -24 ste al binnen.
Wie een topper is in eender wat een bezigheid verdient altijd heel veel. Er zijn miljoenen mensen die muziek malken en spelen en daar hun boterham mee verdienen. Enkelingen zoals U2 of Lady Gaga enz worden er schatrijk van.

Enkele tientallen boksers verdienen fortuinen maar 99,9 % krijgt alleen maar wat kloppen.

99% van de voetballers en wielrenners spelen of rijden voor een hesp en een salami

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2023 om 02:44.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 07:23   #56
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn genoeg andere zenders waar de niet-sportliefhebber kan naar kijken.

Maar dat er relatief veel aandacht naar de sport gaat vanwege de staatszender (dus met onze belastingscenten) vind ik niet zo positief.
Maar dat komt wellicht omdat ik tegen een staatszender ben.
Zelfkennis is dus echt het begin van alle wijsheid.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 08:04   #57
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Staatszenders zijn niet per se slecht. Ik vind overigens dat de VRT het uitstekend doet en zeker Canvas. Minstens even goed als VTM.

Men kan trouwens uw gezegde ook omdraaien: er zijn genoeg zenders waar een sportliefhebber kan naar kijken. Zo valt men de doorsnee kijker niet de hele tijd lastig met voetbal en koers.
Ik kijk ook graag naar de "staatszender", mss omdat de reclame daar niet steeds onderbroken wordt door stomme films of de één of andere soap.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2023, 15:27   #58
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Staatszenders zijn niet per se slecht. Ik vind overigens dat de VRT het uitstekend doet en zeker Canvas. Minstens even goed als VTM.

Men kan trouwens uw gezegde ook omdraaien: er zijn genoeg zenders waar een sportliefhebber kan naar kijken. Zo valt men de doorsnee kijker niet de hele tijd lastig met voetbal en koers.
Koers zit in het Vlaamse DNA. Bijna nergens leeft de koers zo hard als in deze regio. Ik begrijp dan ook dat u deze Vlaamse cultuur liever niet gepromoot ziet. Vlaamse cultuur is immers foei, nietwaar.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2023, 12:34   #59
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

En subiet de Grote Scheldeprijs ! Geweldig!
Vanaf 14 u kijken.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2023, 08:51   #60
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Morgen de mooiste van heel de planeet.

Paris-Roubaix!

Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 april 2023 om 08:51.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be