Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2023, 19:15   #1
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard Referendum over migratie

Polen gaat een referendum houden over migratie. Omdat referenda niet wettelijk blijken te zijn dient de bevolking te aanvaarden wat onze politici hier binnenlaten. Nochtans, als er één item is waar de bevolking rechtstreeks mee geconfronteerd wordt, is het wel immigratie. Zouden jullie een referendum nuttig vinden, zo ja, waarom; zo neen, waarom niet.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/08...-jullie-dat-d/
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2023, 20:06   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Polen gaat een referendum houden over migratie. Omdat referenda niet wettelijk blijken te zijn dient de bevolking te aanvaarden wat onze politici hier binnenlaten. Nochtans, als er één item is waar de bevolking rechtstreeks mee geconfronteerd wordt, is het wel immigratie. Zouden jullie een referendum nuttig vinden, zo ja, waarom; zo neen, waarom niet.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/08...-jullie-dat-d/
Zouden jullie een referendum nuttig vinden dat klinkt al een beetje wanhopig?

Nog eentje over het referendum

Het is de EU zelf die aan de omvolking bezig is.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2023, 20:31   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zouden jullie een referendum nuttig vinden dat klinkt al een beetje wanhopig?

Nog eentje over het referendum

Het is de EU zelf die aan de omvolking bezig is.
en het lijkt erop dat de lidstaat Polen daar tegenin wil gaan.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2023, 20:33   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en het lijkt erop dat de lidstaat Polen daar tegenin wil gaan.
Hopelijk lukt het hen maar...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2023, 09:36   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Een referendum over migratie is pas geldig als enkel autochtonen mogen deelnemen. De uitslag staat dan al vast.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2023, 09:50   #6
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een referendum over migratie is pas geldig als enkel autochtonen mogen deelnemen. De uitslag staat dan al vast.
En daarom wordt er dus geen referendum over migratie gehouden.
Er mogen wettelijk wel referenda gehouden worden - dat is immers democratie - maar de machtswellustige politiek wil de macht niet aan het volk geven.
Eigenlijk is elke politieke beslissing zonder inspraak van de bevolking door referenda dictatoriaal maar ze verschuilen zich achter verkozen te zijn als vertegenwoordigers van de bevolking zonder rekening te houden met de wil van de meerderheid van het volk.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2023, 12:50   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een referendum over migratie is pas geldig als enkel autochtonen mogen deelnemen. De uitslag staat dan al vast.

Miaauw miaauw namastiaauw Skobelev,

1) Ja jij hebt gelijk. Jij moet mij boek deel 5 maar gaan bestuderen en manuscript wart0141, en dit zal volgend jaar in sale moeten gaan POD en misschien zonder IsBN vd WOKE en BLM Dictatuur die het blanke RAS willen uitroeien. Blankenhaat is zo openlijk en extreem nu overal dat ook ik het ZAT ben, ben zelf bruine koelie aapje en nu maak ik mee dat zwarte hindoe aapjes mij discrimineren en in elkaar willen slaan omdat ik in een blanke taal schrijf, en als blanke Hollander denk en schrijf. Mijn eigen vader haat mij nu omdat ik te blank HOllands ben en met ruim 50 blanke Hollandse TOP HOMO/bi mannen in bed lag vroeger. Diverse Hindoestanen verwijten mij het nu dat ik met Hindoestaanse TOP Gay mannen in bed moest liggen ipv met blanke homo mannen.

2) Nee Referendum klinkt te simpel, Voor/ TEGEN aankruisen met te kleine rode potlood te simpel, beter is gelijk stemmen met een FVD Legertje van minstens 33.000 Rechts Marcheerders he die elke maand strak in gelid gaan marcheren met echte Rode Hollandse Tulpen in hun oren en reet, bewapend met de klassieke MARTERS, grote Vechthamers v 20 kg tot 40 kg, van de oude, beresterke Germanen, Vikingen, NOormannen. Mannentaal ok zal die gelukszoekers laten voelen in hun zwarte homoreetjes dat zij op Germaans grondgebied zijn en moeten bukken voor de TOP Gay Germaanse mannen. Gammafiele Oorlogs training en rectale fitness elke avond dus met strapons he om die gelukszoekers uit Afrika meer te laten genieten van hun lange vakantie in het Hollandse Paradijs.

Ja ik ben gek, zo meteen pillen halen bij Apotheek.

zielige Ja/ Nee aankruiisen is niet genoeg ok referendum is te simpel, kinderachtig

Gebruik liever lange, dikke, stijve paardemiddelen voor die vette reetjes van al die gelukszoekers en reeds genestelde trojaanse baargeitjes
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2023, 20:42   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En daarom wordt er dus geen referendum over migratie gehouden.
Er mogen wettelijk wel referenda gehouden worden - dat is immers democratie - maar de machtswellustige politiek wil de macht niet aan het volk geven.
Eigenlijk is elke politieke beslissing zonder inspraak van de bevolking door referenda dictatoriaal maar ze verschuilen zich achter verkozen te zijn als vertegenwoordigers van de bevolking zonder rekening te houden met de wil van de meerderheid van het volk.
Waar zijn we met het woord democratie, volksheerschappij?

De wil van de autochtone bevolking lijkt mij vrij duidelijk in de zin van dat de meeste mensen er totaal geen boodschap aan hebben dat de EU aan het overspoelen is met lieden die onze veiligheid zwaar in gevaar brengen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2023, 22:04   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Onze vrijheid in gevaar brengen om reden van dat die mensen een héél andere manier van 'samenleven met anderen' hebben, al dan niet opgedrongen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 13:10   #10
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waar zijn we met het woord democratie, volksheerschappij?

De wil van de autochtone bevolking lijkt mij vrij duidelijk in de zin van dat de meeste mensen er totaal geen boodschap aan hebben dat de EU aan het overspoelen is met lieden die onze veiligheid zwaar in gevaar brengen.
De wil van de meerderheid wordt genegeerd.
Zolang er verdeeldheid bestaat en een minderheid naïeve linkiewinkies de verkrachters, moordenaars en terroristen met open armen blijven verwelkomen als arme oorlogsvluchtelingen uit veilige landen, kan eu en de medeplichtige wef/politiek lustig verdergaan met migratie om onze maatschappij te ontwrichten en onze veiligheid in gevaar te brengen.
Nochthans werden al menige, hulpvaardige linkiewinkies in asielcentra al het slachtoffer van aanranding, verkrachting en zelfs moord als dankbaarheid van dat gespuis dat ze zelf verwelkomen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be