Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 17:54   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Was hij kunstenaar geworden ipv dictator, ik was fan geweest, zoveel is zeker.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 20 oktober 2011, 17:56   #42
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Zelfs een diktator heeft recht op een proces. Nu hebben de rebellen laten zien dat ze niet beter zijn dan het oude regime.
Rebellen zijn in deze zaak een bende ongedisciplineerde semi-moslims ("we zijn enkel moslim als het ons uit komt") die denken (als ze dat al kunnen) dat ze vanaf morgen 4 vrouwen, een Ferrari en een villa met zwembad gaan hebben, zoals dat in die videoclips op MTV wordt getoond. Want da's hun beeld van de democratisch wereld.
In Borgerhout en Molenbeek loopt het ook vol met die nobody's.


Democratie is in dat soort landen onhoudbaar. Democratie kan enkel werken in de beschaafde Europese wereld. In andere werelden werken andere systemen veel beter. Libië is sinds 1969 uitgegroeid van een achterlijke monarchistisch land tot het meest welvarende land in Afrika dat zelfs welvarender is dan Rusland.(bron: UN)
bgf324 is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:09   #43
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Was hij kunstenaar geworden ipv dictator, ik was fan geweest, zoveel is zeker.
Libië was straatarm en analfabeet 42 jaar geleden.

Je bent dus fan van achterlijkheid.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:19   #44
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

wel....in Parijs en Londen zullen ze oprecht blij zijn dat de Leider "definitief" verwijderd werd.Stel U maar eens voor dat er een proces in Den Haag zou komen,en hij,in een heldere bui,eens een boekje zou opendoen over "internationale politiek"...


Bon,hoe gaan ze nu honderduizenden Kalashnikovs uit handen van evenzovele nutteloze jonge mannetjes halen.Gezien de zwart-Afrikaanse werkers weggejaagd zijn uit Libie(onderandere in onze richting) zullen de Libiers nu eens ZELF mogen beginnen WERKEN...

En dan is er nog dat detailtje dat nog moet geregeld worden:democratie.Democratie aan een verzameling clans,stammen en stadsarabieren die "democratie" enkel kennen als "olieklant" en "jachtbommenwerpers"...


nee....het moet nog beginnen

Laatst gewijzigd door kelt : 20 oktober 2011 om 18:20.
kelt is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:38   #45
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Ik bid tot God dat we ooit een dag kunnen meemaken dat hetzelfde gebeurd met de Amerikaanse president of de premier van Israël.

Deze brute moord is schandalig en Leterme en Vanackere hebben mee bloed aan de handen. Wie dag van vandaag geen kernwapens heeft wordt door de zionistische agressoren koelbloedig vermoord.

Daarom roep ik president Achmadinejad op om vaart te zetten achter het Iraanse kernprogramma. Kernwapens levert vrijheid op voor een volk en een staat. Kijk maar naar Noord-Korea, iedereen laat dat land met rust.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:44   #46
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
wel....in Parijs en Londen zullen ze oprecht blij zijn dat de Leider "definitief" verwijderd werd.Stel U maar eens voor dat er een proces in Den Haag zou komen,en hij,in een heldere bui,eens een boekje zou opendoen over "internationale politiek"...


Bon,hoe gaan ze nu honderduizenden Kalashnikovs uit handen van evenzovele nutteloze jonge mannetjes halen.Gezien de zwart-Afrikaanse werkers weggejaagd zijn uit Libie(onderandere in onze richting) zullen de Libiers nu eens ZELF mogen beginnen WERKEN...

En dan is er nog dat detailtje dat nog moet geregeld worden:democratie.Democratie aan een verzameling clans,stammen en stadsarabieren die "democratie" enkel kennen als "olieklant" en "jachtbommenwerpers"...


nee....het moet nog beginnen
Zeer juist!
corse is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:45   #47
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik bid tot God dat we ooit een dag kunnen meemaken dat hetzelfde gebeurd met de Amerikaanse president of de premier van Israël.

Deze brute moord is schandalig en Leterme en Vanackere hebben mee bloed aan de handen. Wie dag van vandaag geen kernwapens heeft wordt door de zionistische agressoren koelbloedig vermoord.

Daarom roep ik president Achmadinejad op om vaart te zetten achter het Iraanse kernprogramma. Kernwapens levert vrijheid op voor een volk en een staat. Kijk maar naar Noord-Korea, iedereen laat dat land met rust.
Zo is het, jammer genoeg waar!
corse is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:46   #48
Oblique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 april 2011
Berichten: 1.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik bid tot God dat we ooit een dag kunnen meemaken dat hetzelfde gebeurd met de Amerikaanse president of de premier van Israël.

Deze brute moord is schandalig en Leterme en Vanackere hebben mee bloed aan de handen. Wie dag van vandaag geen kernwapens heeft wordt door de zionistische agressoren koelbloedig vermoord.

Daarom roep ik president Achmadinejad op om vaart te zetten achter het Iraanse kernprogramma. Kernwapens levert vrijheid op voor een volk en een staat. Kijk maar naar Noord-Korea, iedereen laat dat land met rust.
Deze post is mijn eerste "2" waard. Met 1 nuance, dat de zionisten er voor een keer niet tussenzitten. Al had ik het graag gehad, zodat ik ze nog meer naar de verdoemenis kon wensen. Maar fair is fair.

En dat ik ook niet tot God bid, maarre ge moogt dat gerust eens voor een keer ook in mijn plaats erbijdoen. Ge weet nooit. Die dag zal ik geloven.

Laatst gewijzigd door Oblique : 20 oktober 2011 om 18:50.
Oblique is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:56   #49
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Goed nieuws, moge hij rusten in vrede en moge God hem met zijn Rechtvaardigheid behandelen in het hiernamaals.

De volgende is Assad met Gods wil.



Nu of dit terecht is, is afhankelijk van zijn toestand op het ogenblik van confrontatie. Was hij een krijgsgevangene? Wij weten het nog niet.
porpo is offline  
Oud 20 oktober 2011, 18:58   #50
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Met 1 nuance, dat de zionisten er voor een keer niet tussenzitten.
Ik ben daar zo zeker nog niet van...

.
straddle is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:00   #51
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik bid tot God dat we ooit een dag kunnen meemaken dat hetzelfde gebeurd met de Amerikaanse president of de premier van Israël.

Deze brute moord is schandalig en Leterme en Vanackere hebben mee bloed aan de handen. Wie dag van vandaag geen kernwapens heeft wordt door de zionistische agressoren koelbloedig vermoord.

Daarom roep ik president Achmadinejad op om vaart te zetten achter het Iraanse kernprogramma. Kernwapens levert vrijheid op voor een volk en een staat. Kijk maar naar Noord-Korea, iedereen laat dat land met rust.
Het EU/Bilderberg “Centraal Planbureau” is de coördinator van Europa, economisch & financieel.

http://www.youtube.com/watch?v=q-r4D...eature=related
corse is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:06   #52
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Libië was straatarm en analfabeet 42 jaar geleden.

Je bent dus fan van achterlijkheid.
éh?
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:11   #53
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Goed nieuws, moge hij rusten in vrede en moge God hem met zijn Rechtvaardigheid behandelen in het hiernamaals.

De volgende is Assad met Gods wil.



Nu of dit terecht is, is afhankelijk van zijn toestand op het ogenblik van confrontatie. Was hij een krijgsgevangene? Wij weten het nog niet.
Tito was ook een dictator in Joegoslavië, enkel de NATO mag bombarderen en moorden, ze zijn daar nu weer bezig!

Van een NATO bom kom je lekker klaar, die doden niet!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Josip_Broz_Tito
corse is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:17   #54
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
dat de zionisten er voor een keer niet tussenzitten.
The zionist plan for Libya : hij ziet er een beetje een clown uit, maar is zeer verstandig en weet (als ex jood) verdomd goed waar de zionisten mee bezig zijn...


Iets meer wetenschappelijk:
Israel Shahak: The zionist plan for the middle east....



.
straddle is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:20   #55
stalov
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 68
Standaard

Zou het echt zijn of niet?
__________________
What doesn't kill you, makes you stronger!!!!
stalov is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:23   #56
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Tito was ook een dictator in Joegoslavië
er waren er wel meer in oost europa, dit heeft wat met de topic te maken?
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:23   #57
Oblique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 april 2011
Berichten: 1.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ik ben daar zo zeker nog niet van...

.
Bwa ik wel. Centrale bank zal je zeggen. Verwaarloosbaar, daar gaat geen bloeiende economie komen de eerste halve eeuw.

En de gouden Dinar zou gewoon een bedreiging voor de dollar betekend hebben. Meteen ook de reden dat de Yankees er zaten. En Sarkozy en Cameron kregen de olie, zodat het weer niet leek of enkel Uncle Sam op zijn eentje een moslim land ging binnenvallen en plunderen.

En dat die de bevrijder der Palestijnen gingen worden, was ook niet echt geloofwaardig.
Oblique is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:27   #58
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Bwa ik wel. Centrale bank zal je zeggen. Verwaarloosbaar, daar gaat geen bloeiende economie komen de eerste halve eeuw.

En de gouden Dinar zou gewoon een bedreiging voor de dollar betekend hebben. Meteen ook de reden dat de Yankees er zaten. En Sarkozy en Cameron kregen de olie, zodat het weer niet leek of enkel Uncle Sam op zijn eentje een moslim land ging binnenvallen en plunderen.

En dat die de bevrijder der Palestijnen gingen worden, was ook niet echt geloofwaardig.
Marionetten regering:

De nieuwe leiders van Libië zijn niet democratisch gekozen, maar plots heeft dat geen belang meer voor het westen, enkel de westerse interesses zijn nog van belang, (de bodemschatten petroleum en gas) democratie is nu overbodig!
Later wordt een marionetten regering van privaateigenaars aan de macht gebracht die uit handen van het westen eten en naar de pijpen van het westen dansen.
Dit kan enkel door een nieuwe grondwet in te voeren die op private leest geschoeid is.
Dit is een taak voor de westerse inlichtingendiensten en de CIA.
Er zijn geen alternatieven voor deze nieuwe pro-westerse wetgeving toegestaan, enkel deze wetgeving zal het uitbuiten van mens door mens mogelijk maken, samen met het zich privaat kunnen verrijken zonder enige grenzen.
Het neoliberaal fundamentalisme duld geen enkele vorm van ideologische concurrentie.
De nieuwe marionetten oliesjeiks op basis van vrije markt zijn nu geboren.
De waanzinnige rebellen kunnen geen land besturen uiteraard, ze zijn enkel het verlengstuk van de wapens, deze rebellen hebben een ouderdom tussen de 16 en 25 jaar en geen ervaring, ze maken enkel deel uit van de NATO oorlogsmachine en lopen nu in de weg!
De NATO heeft een “Bilderberg centraal Planbureau vergunning” voor mensen af te maken, dit moorden noemt “oorlogsslachtoffers”
corse is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:28   #59
Oblique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 april 2011
Berichten: 1.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stalov Bekijk bericht
Zou het echt zijn of niet?
Er zijn beelden geproduceerd. Dat doe je nu eenmaal met trofees. Je bewijst dat vol trots aan gans de wereld. Bij evenementen dat nooit hebben plaatsgegrepen, gaat het er meestal serener aan toe.
Oblique is offline  
Oud 20 oktober 2011, 19:29   #60
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Bwa ik wel. Centrale bank zal je zeggen. Verwaarloosbaar, daar gaat geen bloeiende economie komen de eerste halve eeuw.

En de gouden Dinar zou gewoon een bedreiging voor de dollar betekend hebben. Meteen ook de reden dat de Yankees er zaten. En Sarkozy en Cameron kregen de olie, zodat het weer niet leek of enkel Uncle Sam op zijn eentje een moslim land ging binnenvallen en plunderen.

En dat die de bevrijder der Palestijnen gingen worden, was ook niet echt geloofwaardig.
Zeer juist!
corse is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be