Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2015, 22:41   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Red face Nederlander sleurt zatte Belg uit wagen

Bron

Citaat:
De Nederlandse krant De Telegraaf heeft een dashcamfilmpje van een bijzonder voorval op de Brusselse ring ter hoogte van Drogenbos online geplaatst.
Dat had erger kunnen aflopen als die was blijven rijden ...

Filmpje op youtube
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2015, 22:48   #2
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Zelf geeft hij anders ook een zeer slecht voorbeeld hoor. Niet dat ik de acties van de dronken man goedkeur, en hij zou gestopt moeten worden zo snel mogelijk!
Maar de chauffeur van de wagen filmt met de GSM in de hand en jut tegelijkertijd z'n zoon op. Niet echt meteen zaken om trots op te zijn.

Trouwens, heb me zelf ook een dashcam aangeschaft voor de enigste reden dat ik niet mijn gsm moet bovenhalen wanneer ik 'bewijs' moet filmen.

Laatst gewijzigd door SanderK : 20 oktober 2015 om 22:52.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 12:53   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Het is en blijft een raar 'plaatje'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 15:55   #4
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Een Nederlander gaat in het buitenland, België in dit geval, een bestuurder van dat land even de les spellen. Waarom stoppen er geen andere Belgen om die belachelijke Nederlander eens een pak rammel te geven. Wat een geweldig klotevolk is dat, Nederlanders. Alleen al bij het zien van een Nederlandse nummerplaat denk ik terug aan vele jaren geleden en de vraag waarom waren het Joden en geen Nederlanders?
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 16:24   #5
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Ik heb er ook al aan gedacht, die zoveelste koekendoos met gele nummerplaat die op de Autobahn zonder limiet links blijft rijden tegen 110 km/u.
Ik heb nu dus back-up van de politie dat ik mijn burgerzin mag doen en deze gekken uit het verkeer mag halen
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 16:50   #6
Black Seven
Burger
 
Geregistreerd: 14 oktober 2012
Berichten: 166
Standaard

Hollanders denken altijd en overal politie agentje te moeten spelen of het regelneefje uit te hangen, en ze denken alles beter te weten. Brolvolk.
Black Seven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 23:09   #7
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Een Nederlander gaat in het buitenland, België in dit geval, een bestuurder van dat land even de les spellen. Waarom stoppen er geen andere Belgen om die belachelijke Nederlander eens een pak rammel te geven. Wat een geweldig klotevolk is dat, Nederlanders. Alleen al bij het zien van een Nederlandse nummerplaat denk ik terug aan vele jaren geleden en de vraag waarom waren het Joden en geen Nederlanders?
Je opmerking slaat nergens op.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 23:19   #8
pdm
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Locatie: Nederland
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Een Nederlander gaat in het buitenland, België in dit geval, een bestuurder van dat land even de les spellen. Waarom stoppen er geen andere Belgen om die belachelijke Nederlander eens een pak rammel te geven. Wat een geweldig klotevolk is dat, Nederlanders. Alleen al bij het zien van een Nederlandse nummerplaat denk ik terug aan vele jaren geleden en de vraag waarom waren het Joden en geen Nederlanders?
Ooit gezien hoe de belgen in holland rijden? Goed om een program als Wegmisbruikers vol mee te krijgen. Kan genoeg voorbeelden uit eigen ervaring geven. Zelfs getuige geweest van zo een voorbeeldige belg die vol door rood ging met volle snelheid en BOEM. Dus belgisch rijgedrag is klote.
pdm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 23:19   #9
pdm
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Locatie: Nederland
Berichten: 39
Standaard

verwijderd dubbel

Laatst gewijzigd door pdm : 21 oktober 2015 om 23:25.
pdm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 23:26   #10
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdm Bekijk bericht
Ooit gezien hoe de belgen in holland rijden? Goed om een program als Wegmisbruikers vol mee te krijgen. Kan genoeg voorbeelden uit eigen ervaring geven. Zelfs getuige geweest van zo een voorbeeldige belg die vol door rood ging met volle snelheid en BOEM. Dus belgisch rijgedrag is klote.
Er is een verschil tussen een paar cases
EN
Een zomer lang gele nummerplaten op het linkerbaanvak tegen 110 km/u, of met een "cereven" elkaar proberen voorbij te steken.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be