Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juli 2023, 11:01   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Migratie een serieus probleem...

Nog en 'leuke' qua migratie van mensen die totaal geen meerwaarde zijn voor de EU maar de EU een slag willen toebrengen.

Bij sommigen in de EU begint het te dagen dat de migratie zoals die er op huidig ogenlblik uitziet/aan de gang is totaal fout is.

Beter laat dat nooit denk je dan of is het kalf al verzopen?

BRON

Toch zijn er nog steeds mensen die het overspoelen van de EU niet als een zwaar gevaar voor de veiligheid van eigen mensen/bevolking zien.

Waarschijnlijk zijn dat diegenen die er aan verdienen?????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 20:26   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Iedereen akkooed mzer de migratie precies?

Toch zijn er die het zo rooskleurig niet zien.

Citaat:
Václav Klaus rechnet mit Multikulti ab: „Die Massenmigration ändert unsere Gesellschaft“
BRON

Uit de tekst:

Citaat:
Klaus, die zich al in 2016, op het hoogtepunt van de door ex-bondskanselier Merkel veroorzaakte migratiecrisis, in een boek met het thema had beziggehouden, herinnerde er in het bijzonder aan dat de huidige massa-immigratie “niet uit de lucht” gevallen zou zijn, maar door haar mensen die aan de touwtjes trekken doelbewust zou worden geïnstrumentaliseerd. Klaus letterlijk: “Al langere tijd zijn wij getuigen van de algemene reorganisatie van de Europese samenleving en de geleidelijke afschaffing van de Europese cultuur, tradities en waarden. Daarbij wordt de massamigratie als het belangrijkste instrument gebruikt.”
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2023 om 20:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2023, 06:27   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

't Is te laat. Onherstelbaar.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2023, 17:21   #4
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.676
Standaard

Vorig jaar zijn in Duitsland meer migranten toegekomen dan in tijdens de migratiecrisis in 2015 onder Merkel.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2023, 19:54   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.676
Standaard

Ziet toch al die vrouwen en kinderen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2023, 09:31   #6
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Invasie van een vijandelijke veroveringsmacht...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2023, 17:16   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Het is zelfs al zo erg geworden, de veroveringstocht dat zelfs de rechtse Italiaanse regering er het hoofd niet meer kan aan bieden en het geen stop/halt kan toeroepen.

Dat viel al op in de zin van dat Meloni niet veel meer ten tonele kwam.

De Europese Politici snappen het nog steeds niet dat dit niet meer te maken heeft met migratie maar het een ware veroveringstocht geworden is en als er niet snel iets aan gedaan zal worden de EU het onderspit zal delven. (Politici jobke kwijt!!)

Even wat kort bochtenwerk...

Ocharme onze eigen autochtone mensen hun kinderen en kleinkinderen.

O, nee dat was fout het bovenstaande want die pappen er al allemaal met aan met de gelukzoekers.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2023 om 17:20.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2023, 09:56   #8
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ja, die hebben gehoord dat Italië aan 't uitsterven is eh.. veel vers jong bloed om de vergrijzing te onderhouden..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2023, 10:31   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ja, die hebben gehoord dat Italië aan 't uitsterven is eh.. veel vers jong bloed om de vergrijzing te onderhouden..
En hoe zou het in Italië nog zijn met de stad in een stad?

Vaticaanstad dus, open om verder te ontvangen?

Ach ja, stond dat niet in hun 'grote" boek, "Ga! en vermenigvuldig u?"

p.s.

Naasr dat alles, moeten wij de 'steen' werpen naar al die paters en broeders & ontdekkingsreizigers, dat zij naar landen gegaan zijn en daar beter weggebleven waren?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juli 2023 om 10:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 08:10   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Had dat kind en die moeder nog geleefd als het westen geen regime changes had gepushed?
Waarvan het maar 1 vb is.

Toen Khadaffi nog leefde, dan hadden die vluchtelingen toch onderdak, water, eten, zorg en onderwijs? De migratie toevoer vanuit Libië was ondee Khadaffi 0. Wat hebben vluchtelingen daar nu en hoeveel stromen er per dag toe om van het kotteke naar de muur gestuurd te worden.

Alles moet anders. Eerst de basis, geen oorlog om verder uit te bouwen want ons van de basis stript en een imitatie in ruil geeft.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 08:24   #11
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
welcome refugees
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 09:55   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
welcome refugees
Was dat sarcasme of...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2023, 14:01   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Omdat men het nog steeds niet begrijpt dat het niets maar dan ook totaal niets met migratie te maken heeft.

Dat zijn gewoon legers die men op pad stuurde.

Waarom islamitische migranten bijna allemaal jonge mannen zijn

Maar nog steeds zijn er die het nog niet zien of niet willen zien als "Het Paard van Troje" verhaal.

De EU en zijn leiders & Politici werken aan hun eigen ondergang.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2023, 19:16   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Uit de tekst (site)

Citaat:
Dit gedrocht van een asielregeling zorgt er niet alleen voor dat mensensmokkelaars hun zakken kunnen blijven vullen, maar ook dat de verkeerde mensen gestimuleerd worden om ‘asiel’ aan te vragen: zij die deze criminelen royaal kunnen betalen en die fysiek sterk genoeg zijn om de lange en gevaarlijke reis naar Europa af te leggen.
In bepaalde gevallen denk je dan, waarom blijft men dit toelaten?

Naast bovenstaande kan ik daar niets anders bij verzinnen dan dat er zijn die er best veelmet verdienen, *kassa*kassa* dus.

Dus in de meeste gevallen zullen zij die er genoeg van hebben en de stormloop op de EU veroordelen snel de stempel 'racist of NAZI' op het hoofd geslagen krijgen.

Dat lijkt mij dan weer verre van terecht en is het maar om hun eigen 'winkeltje' open te kunnen houden zij die maar blijven ontvangen.

Toch zien zij het aankomende gevaar niet.

De oorlog in de Oekraïne/Rusland daar zijn de meesten met bezig en zien zij de 'derde' speler niet als gevaar.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2023, 20:38   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ja, die hebben gehoord dat Italië aan 't uitsterven is eh.. veel vers jong bloed om de vergrijzing te onderhouden..

wel in grondwet vastleggen dat blanke immigranten de voorkeur hebben bij permanente verbijfsvergunningen, rest vd kleurlingen krijgt tijdelijk verblijf met recht om te werken

blank houden lijkt mij toch noodzakeijk en wit spuiten van alle zwarte kutjes met vele liters blank sperma elk jaar lijkt mij ook ok en noodzakelijk om het wettelijk verplicht te maken, die zwarte beentjes dus wijd uit elkaar openscheuren en volspuiten op industriele wijze als liefdevolle en orgastische etnische zuivering
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2023, 00:01   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wel in grondwet vastleggen dat blanke immigranten de voorkeur hebben bij permanente verbijfsvergunningen, rest vd kleurlingen krijgt tijdelijk verblijf met recht om te werken

blank houden lijkt mij toch noodzakeijk en wit spuiten van alle zwarte kutjes met vele liters blank sperma elk jaar lijkt mij ook ok en noodzakelijk om het wettelijk verplicht te maken, die zwarte beentjes dus wijd uit elkaar openscheuren en volspuiten op industriele wijze als liefdevolle en orgastische etnische zuivering
Omvolking is realiteit

Volgens FDW

Citaat:
“Omvolking is een realiteit, een analyse waarbij we vaststellen dat ons volk via de weg van immigratie en demografie vervangen wordt door een ander volk. "Eigen Volk Eerst" heeft niks met racisme te maken maar alles met een gezond begrepen eigenbelang!”


Verschiet daar nog iemand van?

Ik ken verschillende mensen die Antwerpen om die reden verlaten hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2023, 21:36   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Uieindelijk begint men het te begrijpen dat zij de dader was voor héél het migratiegebeuren.

8 Jahre nach „Wir schaffen das“: Die Bilanz der Flüchtlingskrise ist ernüchternd

Uit de tekst:

Citaat:
Op de dag af acht jaar geleden veroorzaakte Angela Merkels zin "We kunnen het" een ongekende vluchtelingenstroom naar Europa. In Duitsland droomden sommigen van het grote banen- en economische wonder - maar dit bleef uit, zoals verschillende cijfers laten zien.
Een bodemloze put waar op huidig ogenblik nog steeds NIETS maar dan ook NIETS aan gedaan is geweest laat staan dat men (<- Politici, die mensen waar u voor gekozen hebt) er een oplossing voor hebb en gevonden zodat 'ons' leven in eigen land er terug beter uit gaat zien.

Hebben al die reizigers een meerwaarde voor de EU is de hamvraag of is het zoals ik al menig keer schreef een 'verhaal' zoals "Het Paard van Troje" er ook eentje was?

De Politci van de dag van vandaag die er het hoofd moeten over buigen om er een oplossing voor te vinden zijn hun stoeltje niet waard want het lukt ze niet.

Waarom lukt het niet, wel dat zal hetzelfde zijn als de oorlog Rusland/Oekraîne en die reden heet: geld geld geld geld.

Nu hoor ik ABBA toch weer Money Money Money zingen.

Extra...

Citaat:
Berlijn. In de hele wereld is het einde van de massa-immigratie niet in zicht. Eén aspect wordt vaak over het hoofd gezien: het gaat niet alleen om de permanente toestroom van illegale immigranten en eerste asielzoekers. Naast de 244.000 migranten die in 2022 asiel aanvroegen in Duitsland, verstrekten de ambassades en consulaten van de Bondsrepubliek Duitsland 117.000 visa voor gezinsleden van "vluchtelingen", zodat ook zij Duitsland konden binnenkomen.
Moet men er echt nog een tekening bij maken van afgeaden volzittende boten met sterke mannen.

Misschien is het zwartgallig maar als dat zo blijft verdergaan en men er geen oplossing voor wil vinden zie ik het niet goedkomen in de toekomst.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2023 om 21:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2023, 05:22   #18
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Neen erover blijven praten werkt niet, he?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2023, 05:26   #19
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen erover blijven praten werkt niet, he?
En ik mag mijn mixer niet gebruiken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2023, 05:43   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En ik mag mijn mixer niet gebruiken.
Als het systeem tegen de kinderen van het land der voorvaderen is gekeerd, wat zouden wij dan nog in dialoog gaan met zulk systeem?
Migratie is een probleem ja, maar die het veroorzaakten op post laten nog een veel groter probleem. En face it, ge stemt die nooit meer weg.
Maar mensen zijn te verdeeld om nog eendrachtig op straat te komen. 7 op 10 zijn reeds gebrainwashed de traditonele normen en waarden uit te spuwen en zullen daar dus nooit voor opkomen. Wees uw (voor)ouders gehoorzaam in den HEERE.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be