Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2023, 20:27   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hetgeen hier nu in Europa gebeurt is geen migratie maar invasie. Ze vluchten voor hun eigen islamitische dictaturen, om hier dan "alahu akbar" te komen krijsen, halal voeding te eisen en stedelijke buurten onveilig te maken. Den boom in met dat soort volkeren.
Het is inderdaad een invasie zoals ik het al meermaals vergeleek met "Het Paard van Troje" verhaal.

Veel mensen begrijpen het spijtig genoeg niet dat zij op pad gestuurd zijn om het in de EU overhoop te komen zetten en eigen willetje op te komn dringen.

p.s.

De migrantenboten... gevlucht van de honger???? Al eens 1 magere bij gezien in die bootjes????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2023, 20:36   #42
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het is inderdaad een invasie zoals ik het al meermaals vergeleek met "Het Paard van Troje" verhaal.

Veel mensen begrijpen het spijtig genoeg niet dat zij op pad gestuurd zijn om het in de EU overhoop te komen zetten en eigen willetje op te komn dringen.

p.s.

De migrantenboten... gevlucht van de honger???? Al eens 1 magere bij gezien in die bootjes????
We waren toch zo superieur als we ginder dictators rijmden he.
Dat dit niet zo is zal iedereen snel duidelijk worden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 01:08   #43
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bang hoeft men er niet voor te zijn, in bepaalde gevallen dan toch maar het is toch een slag in het gezicht voor de autochtone bevolking daar er veel van zijn die van mening zijn dat onze veiligheid en vrijheid zwaar in de problemen komt door de overrompeling meestal van diegenen die in 'ons' land zelfs totaal niet moeten zijn.
Eerlijk? met beste wil van de wereld lukt het me niet hier een realistisch beeld op te plakken.

Dat bepaalde sociaal/economische vakjes gevuld zijn met bepaalde bevolkingsgroepen kan ik nog inkomen....maar mezelf wijsmaken dat er (nog grotere) welvaart zal heersen mochten we Hitlers wens tot uitvoering kunnen brengen...nee sorry, hoe sommigen daar in slagen is me, zonder racisme in rekening te brengen, een raadsel.

Je hebt quasi dezelfde problemen in de VS. Niemand verwijt bv het christendom dat er "zwarte probleemwijken" zijn.
__________________
Na het bekijken van TikToks van Dries Van Langenhove heb ik mijn anti-Vlaams-nationalistische handtekening verwijderd. Eén persoon heeft mijn respect op zo'n manier verdiend dat het mijn volledige mening heeft doen herzien.

Dank aan deze joden https://www.linkedin.com/posts/ugcPo...ium=member_ios

Israel-Hamas War: Last Week Tonight with John Oliver (HBO): https://www.youtube.com/watch?v=pJ9PKQbkJv8

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 18 augustus 2023 om 01:15.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 01:14   #44
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
We waren toch zo superieur als we ginder dictators rijmden he.
Dat dit niet zo is zal iedereen snel duidelijk worden.
daarom dat er ook niet snel een oplossing zal volgen. Kijk naar oekraine. Het VB staat aan Oekrainse zijde, verwelkomt haar vluchtelingen, maar zat een uur tevoren te flikflooien met Rusland. De "problemen" tss die landen zijn ouder dan de tijd om je mening te herzien.

Wie herinnert zich het bezoek van De winter aan Assad nog?

Sorry...Europa is al geruime tijd niet meer van dermate grote tel dat het enig conflict zal tegenhouden. de rest van de wereld vindt het prima zolang de vluchtelingen maar niet hun richting uitgaan en het hun geld opbrengt.

en wij? wij worden bezig gehouden met racisme binnen onze kleine geest zodat we blind blijven voor wat er echt gebeurt.
__________________
Na het bekijken van TikToks van Dries Van Langenhove heb ik mijn anti-Vlaams-nationalistische handtekening verwijderd. Eén persoon heeft mijn respect op zo'n manier verdiend dat het mijn volledige mening heeft doen herzien.

Dank aan deze joden https://www.linkedin.com/posts/ugcPo...ium=member_ios

Israel-Hamas War: Last Week Tonight with John Oliver (HBO): https://www.youtube.com/watch?v=pJ9PKQbkJv8

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 18 augustus 2023 om 01:16.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 01:43   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
daarom dat er ook niet snel een oplossing zal volgen. Kijk naar oekraine. Het VB staat aan Oekrainse zijde, verwelkomt haar vluchtelingen, maar zat een uur tevoren te flikflooien met Rusland. De "problemen" tss die landen zijn ouder dan de tijd om je mening te herzien.

Wie herinnert zich het bezoek van De winter aan Assad nog?

Sorry...Europa is al geruime tijd niet meer van dermate grote tel dat het enig conflict zal tegenhouden. de rest van de wereld vindt het prima zolang de vluchtelingen maar niet hun richting uitgaan en het hun geld opbrengt.

en wij? wij worden bezig gehouden met racisme binnen onze kleine geest zodat we blind blijven voor wat er echt gebeurt.
Ik herinner me dat boek niet meer. Maar vond het wel sympathiek dat Dewinter tegen de stroom dierf ingaan. We hadden daar gewoonweg niets te zoeken. We hadden al helemaal geen propaganda moeten verspreiden om aldaar conflict te veroorzaken. Het dodentol is immens. Ik ben toen hevig geradicaliseerd omdat ik een ander beeld van Europa had. En al zeker van België.

Het is ook erg dat mensen een tv nodig hebben vandaag om hun mening te vormen. Zo zien we dat ook met Oekraïne. Weten mensen wel waarvoor ze die vlag hangen of willen ze gewoon openbaren dat ze bij de "goeie" horen, omdat den tv het zegt?
Hebben ze dan werkelijk niet door dat onze beleidmakers intussen meer doden op hun geweten hebben dan de "dictators" die ze aldaar rijmden?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 22:01   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Niet dat ik zelf nooit de kroon spande, (ik beken schuld), maar moesten mensen zo fanatiek tegen hun politiekers als de autochtoon opkomen, hadden we dan ooit in deze situatie gezeten?
Eendracht maakt macht, daarom verdelen ze ons kapot.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 18:04   #47
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Waar ben je precies bang voor?
Dat het hier binnen een aantal jaren ook een islamitisch land zal worden?
Elke vreemde familie kruipt hier binnen met 3_4_5... kinderen en madam heeft dikwijls al weer een dikke buik om straks een kleine"Belg te maken waardoor ze nog moeilijker het land uit te stampen zijn...
Gelukkig dat het in de islamitische landen allemaal zo goed en vreugdevol verloopt...
Het kan niet anders dan dat onze kinderen en kleinkinderen er nog veel plezier gaan aan beleven!

Laatst gewijzigd door andev : 10 september 2023 om 18:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 21:38   #48
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Het is ver gekomen dat dit feit toe te juichen is! De islam staat dichterbij de traditionele normen en waarden van onze voorvaderen dan deze nieuwe normaal.

We zijn Sodom en Gomorra, geen enkele samenleving overleefde deze taferelen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2023, 14:57   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be