Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 augustus 2023, 12:12   #1
Prieel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 november 2021
Berichten: 83
Standaard Zijn we de centrumsteden kwijt?

Ik ben een geboren en getogen Aalstenaar van 39 maar ik woon al een dikke tien jaar niet meer in Aalst omdat ik het platteland verkies. Deze week moest ik nog eens in het centrum van Aalst zijn, en wat me te beurt viel was zware melancholie.

In bepaalde straten en buurten is er letterlijk NIETS meer dat mij nog herinnert aan hoe het was toen ik daar woonde (jaren 80 - 2000). Alle lokale middenstand is verdwenen en vervangen door Turkse bakkers, barbiers en kappers, nachtwinkels, Afrikaanse winkels, pittazaken, ... De overige panden stonden te verloederen of waren opgedeeld in appartementen waar op de brievenbussen enkel onuitspreekbare namen staan. Ik durf gerust zeggen dat 8 op de 10 mensen die ik zag lopen van allochtone origine waren.

Enkel wanneer er bepaalde grote evenementen te doen zijn in de stad zwermen de autochtonen naar het centrum komende vanuit de stadsranden en de rand- en deelgemeenten. Maar na afloop keert iedereen terug naar zijn veilige cocon en is de Aalsterse straat terug overgeleverd aan de allochtoon.

Eigenlijk durf ik pertinent stellen dat in Aalst centrum (dus niet de randgemeenten) de allochtonen stilaan in de meerderheid zullen zijn. Aalst heeft nu wel een NVA burgemeester en er wordt overwegend rechts gestemd, maar veel van die stemmen zijn afkomstig uit de iets landelijkere deelgemeenten waar de autochtone Aalstenaar wel nog goed vertegenwoordigd is. Als de stemmen enkel uit stad Aalst zouden komen dan zou de uitslag er volledig anders uit zien.

Er zijn scholen waar in de klassen geen enkel autochtoon kind meer zit. In Aalst zijn er nog twee hoger aangeschreven secundaire scholen, maar door het automatisch aanmeldsysteem bij de inschrijvingen is het een loterij om daar binnen te raken en zit je dus met wat pech als enige autochtoon in een klas vol anderstaligen. De onderwijskwaliteit is er ook naar.

Als gevolg zie je nu dat veel ouders hun kinderen naar secundaire scholen in de randgemeenten beginnen te sturen omdat het daar wel nog deftig is. Maar door dat fenomeen barsten die scholen ook uit hun voegen.

Ik neem nu Aalst als voorbeeld, maar ik vrees dat dit in vele centrumsteden het geval is.

Zullen we onze steden ooit nog kennen zoals wij ze vroeger gekend hebben? Als ik in bepaalde facebookgroepen foto's zie van Aalst uit de jaren 60, 70 en 80 dan bekruipen mij zowel verdriet als woede. Vindt men deze evolutie dan zoveel beter?

Laatst gewijzigd door Prieel : 9 augustus 2023 om 12:15.
Prieel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 12:30   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Neen Prieel.
We zullen onze steden, provincies, land en continent nooit meer in haar eerdere status kunnen herstellen.
Wel kunnen we leren dat niet de allochtoon onze vijand is, maar degene die dmv migratie edm een nwo willen uitbouwen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 12:37   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Welkom in de club. Ik ga enkel nog naar Aalst om bij mijn ouders te gaan, voor de rest blijf ik daar weg. Het Kinshasa aan de Dender.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 12:51   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.608
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Miaauw miaauw namastiaauw Prieel,

ja gisteren nog bij mandir dienst, allemaal zwartjes, Hindoes en ik verstond die vreemde taal totaal niet, Hindi. Twee stencils in Hindi, geen Nederlandse vertaling, ook niet in Engels, dus ik maakte ter plekke mijn verslag.

Heel Den Haag verkleurd nu, overal zie je een blanke minderheid zielig rond zwalken, ja de OMVOLKING is al een hard, triest feit.

Ik ben maar een eenling, sterveling, mjin macht beperkt zich tot mijn WC Kamer en ik heb nooit de Tweede WC Kamer aan het binnenhof echt goed gezien.

WOKE blanken VERSUS WLM Blanken nu.

de hele Blankenhaat is flink toegenomen, en ok ik bekijk het pragmatisch, praktisch, over 14,1888 jaar zal de hele Nederlandse economie zeker ingestort zijn en wat mij betreft mogen er hongersnoden komen en ze moeten dan vooral de dijken en dammen lekker verwaarlozen en laten verloederen dan zal de eerstvolgende superstorm zorgen voor een letterlijk BLANK Nederland voor de komende Duizend jaar, geheel ontvolkt door het ongenadige zoute stormwater.

HEle Massa immigratie is gewoon een domme Varkenscylcus.

Een psycho gek van nazistische kaliber kan de dijken en dammen saboteren of gewoon opblazen bij storm en dan volgt zeker een hele natuurlijke etnische zuivering denk ik of totale ontvolking van grote gebieden in heel Nederland. Kans dat dit zal gebeuren is NIET NUL komende 14,1888 jaar, genoeg Extreem Rechtse gekken in Nederland, anders kan poetin een pootje helpen.

Nederland is gewoon nu Ondermijnt door de Omvolking en massa immigratie, dus wanneer zal een mijn exploderen?
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 12:53   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Ik ben een geboren en getogen Aalstenaar van 39 maar ik woon al een dikke tien jaar niet meer in Aalst omdat ik het platteland verkies. Deze week moest ik nog eens in het centrum van Aalst zijn, en wat me te beurt viel was zware melancholie.

In bepaalde straten en buurten is er letterlijk NIETS meer dat mij nog herinnert aan hoe het was toen ik daar woonde (jaren 80 - 2000). Alle lokale middenstand is verdwenen en vervangen door Turkse bakkers, barbiers en kappers, nachtwinkels, Afrikaanse winkels, pittazaken, ... De overige panden stonden te verloederen of waren opgedeeld in appartementen waar op de brievenbussen enkel onuitspreekbare namen staan. Ik durf gerust zeggen dat 8 op de 10 mensen die ik zag lopen van allochtone origine waren.

Enkel wanneer er bepaalde grote evenementen te doen zijn in de stad zwermen de autochtonen naar het centrum komende vanuit de stadsranden en de rand- en deelgemeenten. Maar na afloop keert iedereen terug naar zijn veilige cocon en is de Aalsterse straat terug overgeleverd aan de allochtoon.

Eigenlijk durf ik pertinent stellen dat in Aalst centrum (dus niet de randgemeenten) de allochtonen stilaan in de meerderheid zullen zijn. Aalst heeft nu wel een NVA burgemeester en er wordt overwegend rechts gestemd, maar veel van die stemmen zijn afkomstig uit de iets landelijkere deelgemeenten waar de autochtone Aalstenaar wel nog goed vertegenwoordigd is. Als de stemmen enkel uit stad Aalst zouden komen dan zou de uitslag er volledig anders uit zien.

Er zijn scholen waar in de klassen geen enkel autochtoon kind meer zit. In Aalst zijn er nog twee hoger aangeschreven secundaire scholen, maar door het automatisch aanmeldsysteem bij de inschrijvingen is het een loterij om daar binnen te raken en zit je dus met wat pech als enige autochtoon in een klas vol anderstaligen. De onderwijskwaliteit is er ook naar.

Als gevolg zie je nu dat veel ouders hun kinderen naar secundaire scholen in de randgemeenten beginnen te sturen omdat het daar wel nog deftig is. Maar door dat fenomeen barsten die scholen ook uit hun voegen.

Ik neem nu Aalst als voorbeeld, maar ik vrees dat dit in vele centrumsteden het geval is.

Zullen we onze steden ooit nog kennen zoals wij ze vroeger gekend hebben? Als ik in bepaalde facebookgroepen foto's zie van Aalst uit de jaren 60, 70 en 80 dan bekruipen mij zowel verdriet als woede. Vindt men deze evolutie dan zoveel beter?
Ja jong, t'is begonnen met de grote steden (Brussel, Antwerpen, Gent.......), nu komen de kleinere provinciesteden aan de beurt.
De Westerse cultuur en beschaving moeten immers kapot.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 15:05   #6
Prieel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 november 2021
Berichten: 83
Standaard

Evolueren we dan naar 'reservaten' of gated communities op termijn?
Prieel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 15:37   #7
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Evolueren we dan naar 'reservaten' of gated communities op termijn?
Wel ja, misschien, héél misschien zal apartheid terug in eer hersteld worden. We zouden daaromtrent eens de mening kunnen vragen van Tom Lanoye die, naar ik gelezen heb, als super-“progressieve” linkiewinkie zowat de helft van het jaar doorbrengt in een selectieve woongelegenheid in Suid-Afrika…
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 15:53   #8
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Evolueren we dan naar 'reservaten' of gated communities op termijn?
Ik weet niet of u al het doorheeft, maar alles wordt afgebroken om een technocratie daarna te vestigen met transhumans. Uw ras en genotype zal dat systeem worst wezen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 16:39   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.459
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik weet niet of u al het doorheeft, maar alles wordt afgebroken om een technocratie daarna te vestigen met transhumans. Uw ras en genotype zal dat systeem worst wezen.
Gedaan met diversiteit, en bijhorend gezeik. Iedereen inhumaan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 17:00   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Evolueren we dan naar 'reservaten' of gated communities op termijn?
Ik denk niet dat ze zo vriendelijk zullen zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 17:21   #11
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.850
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Ik ben een geboren en getogen Aalstenaar van 39 maar ik woon al een dikke tien jaar niet meer in Aalst omdat ik het platteland verkies. Deze week moest ik nog eens in het centrum van Aalst zijn, en wat me te beurt viel was zware melancholie.

In bepaalde straten en buurten is er letterlijk NIETS meer dat mij nog herinnert aan hoe het was toen ik daar woonde (jaren 80 - 2000). Alle lokale middenstand is verdwenen en vervangen door Turkse bakkers, barbiers en kappers, nachtwinkels, Afrikaanse winkels, pittazaken, ... De overige panden stonden te verloederen of waren opgedeeld in appartementen waar op de brievenbussen enkel onuitspreekbare namen staan. Ik durf gerust zeggen dat 8 op de 10 mensen die ik zag lopen van allochtone origine waren.

Enkel wanneer er bepaalde grote evenementen te doen zijn in de stad zwermen de autochtonen naar het centrum komende vanuit de stadsranden en de rand- en deelgemeenten. Maar na afloop keert iedereen terug naar zijn veilige cocon en is de Aalsterse straat terug overgeleverd aan de allochtoon.

Eigenlijk durf ik pertinent stellen dat in Aalst centrum (dus niet de randgemeenten) de allochtonen stilaan in de meerderheid zullen zijn. Aalst heeft nu wel een NVA burgemeester en er wordt overwegend rechts gestemd, maar veel van die stemmen zijn afkomstig uit de iets landelijkere deelgemeenten waar de autochtone Aalstenaar wel nog goed vertegenwoordigd is. Als de stemmen enkel uit stad Aalst zouden komen dan zou de uitslag er volledig anders uit zien.

Er zijn scholen waar in de klassen geen enkel autochtoon kind meer zit. In Aalst zijn er nog twee hoger aangeschreven secundaire scholen, maar door het automatisch aanmeldsysteem bij de inschrijvingen is het een loterij om daar binnen te raken en zit je dus met wat pech als enige autochtoon in een klas vol anderstaligen. De onderwijskwaliteit is er ook naar.

Als gevolg zie je nu dat veel ouders hun kinderen naar secundaire scholen in de randgemeenten beginnen te sturen omdat het daar wel nog deftig is. Maar door dat fenomeen barsten die scholen ook uit hun voegen.

Ik neem nu Aalst als voorbeeld, maar ik vrees dat dit in vele centrumsteden het geval is.

Zullen we onze steden ooit nog kennen zoals wij ze vroeger gekend hebben? Als ik in bepaalde facebookgroepen foto's zie van Aalst uit de jaren 60, 70 en 80 dan bekruipen mij zowel verdriet als woede. Vindt men deze evolutie dan zoveel beter?
Ik besef wat een weelde het is om te hebben mogen leven in de jaren 60/70/80.

En zeggen dat dat allemaal zo is veranderd op een tijdspanne van amper 30/40 jaar

Vanaf 1985 is het in ferm tempo beginnen verloederen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 augustus 2023 om 17:27.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 18:57   #12
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik besef wat een weelde het is om te hebben mogen leven in de jaren 60/70/80.

En zeggen dat dat allemaal zo is veranderd op een tijdspanne van amper 30/40 jaar

Vanaf 1985 is het in ferm tempo beginnen verloederen
Goudzoekers.

We zitten in tijden van bureaucratische giganten als de EU, de NAVO enz. ...Covid, absurde zever, enz...

Bedoel je dat de gouden tijd van het Westen definitief achter ons ligt?

Eb en vloed.

De Reformatie, de Renaissance, de Verlichting, de Industrialisatie, het einde
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 19:56   #13
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prieel Bekijk bericht
Ik ben een geboren en getogen Aalstenaar van 39 maar ik woon al een dikke tien jaar niet meer in Aalst omdat ik het platteland verkies. Deze week moest ik nog eens in het centrum van Aalst zijn, en wat me te beurt viel was zware melancholie.

In bepaalde straten en buurten is er letterlijk NIETS meer dat mij nog herinnert aan hoe het was toen ik daar woonde (jaren 80 - 2000). Alle lokale middenstand is verdwenen en vervangen door Turkse bakkers, barbiers en kappers, nachtwinkels, Afrikaanse winkels, pittazaken, ... De overige panden stonden te verloederen of waren opgedeeld in appartementen waar op de brievenbussen enkel onuitspreekbare namen staan. Ik durf gerust zeggen dat 8 op de 10 mensen die ik zag lopen van allochtone origine waren.

Enkel wanneer er bepaalde grote evenementen te doen zijn in de stad zwermen de autochtonen naar het centrum komende vanuit de stadsranden en de rand- en deelgemeenten. Maar na afloop keert iedereen terug naar zijn veilige cocon en is de Aalsterse straat terug overgeleverd aan de allochtoon.

Eigenlijk durf ik pertinent stellen dat in Aalst centrum (dus niet de randgemeenten) de allochtonen stilaan in de meerderheid zullen zijn. Aalst heeft nu wel een NVA burgemeester en er wordt overwegend rechts gestemd, maar veel van die stemmen zijn afkomstig uit de iets landelijkere deelgemeenten waar de autochtone Aalstenaar wel nog goed vertegenwoordigd is. Als de stemmen enkel uit stad Aalst zouden komen dan zou de uitslag er volledig anders uit zien.

Er zijn scholen waar in de klassen geen enkel autochtoon kind meer zit. In Aalst zijn er nog twee hoger aangeschreven secundaire scholen, maar door het automatisch aanmeldsysteem bij de inschrijvingen is het een loterij om daar binnen te raken en zit je dus met wat pech als enige autochtoon in een klas vol anderstaligen. De onderwijskwaliteit is er ook naar.

Als gevolg zie je nu dat veel ouders hun kinderen naar secundaire scholen in de randgemeenten beginnen te sturen omdat het daar wel nog deftig is. Maar door dat fenomeen barsten die scholen ook uit hun voegen.

Ik neem nu Aalst als voorbeeld, maar ik vrees dat dit in vele centrumsteden het geval is.

Zullen we onze steden ooit nog kennen zoals wij ze vroeger gekend hebben? Als ik in bepaalde facebookgroepen foto's zie van Aalst uit de jaren 60, 70 en 80 dan bekruipen mij zowel verdriet als woede. Vindt men deze evolutie dan zoveel beter?
Einde de jaren 70 ging ik elk weekend naar de jeugdclub krea in de drie sleutelsstraat.
Aalst was toen een prachtige stad waar ik veel plezier heb gemaakt.
Geen last van immigranten, prachtige carnavalstoet.
Het is nu zo een 20 jaar geleden dat ik nog in Aalst ben geweest. Weet niet of die jeugdclub nog bestaat.
De tijden veranderen.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 20:20   #14
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.850
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Einde de jaren 70 ging ik elk weekend naar de jeugdclub krea in de drie sleutelsstraat.
Aalst was toen een prachtige stad waar ik veel plezier heb gemaakt.
Geen last van immigranten, prachtige carnavalstoet.
Het is nu zo een 20 jaar geleden dat ik nog in Aalst ben geweest. Weet niet of die jeugdclub nog bestaat.
De tijden veranderen.
Zelfs Brussel was ooit een prachtige gezellige en mooie stad.

Er waren ook verschillende dancings in en rond Aalst. Eigenlijk had iedere gemeente in die jaren een dancing of niet zelden meer dan 1.

Die moesten stuk voor stuk sluiten.

De reden is bekend.

Jeugdclubs waren er ook bij de vleet. Heb daar prachtige herinneringen aan. We reden met onze 50 cc van de ene club naar de andere. Overal zat er wel een vriend of vriendin. Niet zelden hadden we ook de laatste nieuwe vinyl mee die dan steevast moest worden opgelegd. Ook die clubs gingen een na een op de schop.

De reden is bekend.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 augustus 2023 om 20:27.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 20:50   #15
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zelfs Brussel was ooit een prachtige gezellige en mooie stad.

Er waren ook verschillende dancings in en rond Aalst. Eigenlijk had iedere gemeente in die jaren een dancing of niet zelden meer dan 1.

Die moesten stuk voor stuk sluiten.

De reden is bekend.

Jeugdclubs waren er ook bij de vleet. Heb daar prachtige herinneringen aan. We reden met onze 50 cc van de ene club naar de andere. Overal zat er wel een vriend of vriendin. Niet zelden hadden we ook de laatste nieuwe vinyl mee die dan steevast moest worden opgelegd. Ook die clubs gingen een na een op de schop.

De reden is bekend.
Zwembaden; dicht.
Dancings; dicht.
Kermissen, dicht.
Circus, zonder dieren.
Markt, zonder levende dieren.

Bakkers en middenstand, buitenlands.
Nachtwinkels en kappers, malafide.
Sociale dumping, geen vast adres.
Start-ups, administratief dood gewurgd.

Verban gewoon al het plezier, hé.

Welkom in de woestijn...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 21:01   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel ja, misschien, héél misschien zal apartheid terug in eer hersteld worden. We zouden daaromtrent eens de mening kunnen vragen van Tom Lanoye die, naar ik gelezen heb, als super-“progressieve” linkiewinkie zowat de helft van het jaar doorbrengt in een selectieve woongelegenheid in Suid-Afrika…
Slechts drie maanden. In zijn "eigen huis" daar.
Een salonsocialist in het kwadraat.
Een klimaatacitivist met een schizofrene persoonlijkheid.
Een nek van een dikbilstier.
https://www.hln.be/celebrities/welko...rika~a984af85/
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 21:02   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik weet niet of u al het doorheeft, maar alles wordt afgebroken om een technocratie daarna te vestigen met transhumans. Uw ras en genotype zal dat systeem worst wezen.
Daar is toch ne serieuze hoek af, aan jouw persoonlijkheid.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 21:06   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zwembaden; dicht.
Dancings; dicht.
Kermissen, dicht.
Circus, zonder dieren.
Markt, zonder levende dieren.

Bakkers en middenstand, buitenlands.
Nachtwinkels en kappers, malafide.
Sociale dumping, geen vast adres.
Start-ups, administratief dood gewurgd.

Verban gewoon al het plezier, hé.

Welkom in de woestijn...
Ja dat is wat hé, oud worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 21:11   #19
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Over Aalst gesproken.
Vandaag moest ik noodgedwongen in de Molenstraat zijn.
Van ongeveer het olv daar naartoe, te voet.
Onderweg heb ik het midden oosten, genre Iran, en gans Afrika doorkruist.
De autochtonen zijn ver te zoeken, waarschijnlijk nog gaan werken om via belastingen deze bende te onderhouden
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 9 augustus 2023 om 21:12.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 21:13   #20
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

De "Belg" wil alleen maar thuiskomen en werken.

En de ruwe randjes worden wat opgevuld met "cultuur en dagelijkse politiek."

Er is geen buitenleven meer.

En er is geen alomvattend monotheïsme om gedragingen te sturen.



En de buitenlanders zien dat gewoon. Er zit allemaal geen rode lijn in. Wij pakken onze kansen en dan weg hier...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be