Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 16 april 2016, 22:08   #281
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Correctie: Er zijn nog wel Bretoenen die Bretoens spreken, maar hoeveel? Zij zijn geen meerderheid.
Stefanie is offline  
Oud 16 april 2016, 23:31   #282
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
De Galliërs in Rome waren slaven. Ook hebben de Romeinen de Galliërs beroofd. Wat keizer Nero deed met de Christenen is bekend. In Frankrijk spreken ze nu Frans, géén Bretoens of iets dat daar op lijkt... Nu ja, keizer Constantinus heeft wel veel voor de Christenen gedaan, maar niet veel later viel het Romeinse rijk en geleerden tijdens de Grieks-Romeinse tijd stonden verder dan geleerden uit de vroege middeleeuwen. Las onlangs nog dat 40 jaar worden tijdens de middeleeuwen al heel oud was, velen stierven toen toen ze pas 25 waren. 60 jaar worden was toen uitzonderlijk.
Ik heb ook gelezen dat ze in de middeleeuwen op straat kakten. De gelukkigen hadden een pot om in te kakken. Die dan weer op straat werd geledigd.
Ke Nan is offline  
Oud 17 april 2016, 12:05   #283
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Jouw motieven, metal prinsesje ?
Je wordt gedreven door 'n oikofobische manie, maar zonder dat je 't beseft - multi-culle idealisering vreet nu eenmaal de scherpte van het onderscheidingsvermogen aan - trek je de cultuurmarxistische kar mee vooruit richting maatschappelijke afgrond, waar ook jij en je gezin met hun koppen te pletter zullen slaan.
Dat zijn geen motieven, hé. Je kent er de definitie toch van?

Citaat:
Andere culturen waarderen is één ding, maar en masse een onderdrukkende en in sé gewelddadige mono-cultuur zien importeren én dit goedkeuren - onder het mom van 'westerse waarden' - is een ander verhaal, nl dat van de waanzin.
Wie zegt dat ik de Islamcultuur 'waardeer' en dat ik iets zou goedkeuren?
Weer zwart-wit aan het denken?

Citaat:
Verder heb ik noch van de Kalle noch van jouw enig antwoord gezien op m'n post, ivm je zionistisch vriendinnetje Barbara:

"Leg jij nu eens uit waarom bv Israel monocultureel moét blijven en Europa dat niet zou mogen:"

https://www.youtube.com/watch?v=UYKyp1e_jYc

Onze marxistisch-islamitische vriend heeft z'n kop hierop weer in 't zand gestoken en uiteraard zal jij daar ook weer geen zinnig antwoord op kunnen geven.
Wedden ?
Heb jij mij die vraag dan gesteld?
Maar ik zal met plezier antwoorden, hoor: Israël is hoegenaamd geen monocultureel land. Zelfs de sharia (of liever een deel ervan) is daar van toepassing. Dat wist je niet, hé?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 17 april 2016, 12:59   #284
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat zijn geen motieven, hé. Je kent er de definitie toch van?



Wie zegt dat ik de Islamcultuur 'waardeer' en dat ik iets zou goedkeuren?
Weer zwart-wit aan het denken?



Heb jij mij die vraag dan gesteld?
Maar ik zal met plezier antwoorden, hoor: Israël is hoegenaamd geen monocultureel land. Zelfs de sharia (of liever een deel ervan) is daar van toepassing. Dat wist je niet, hé?
Zou hij weten dat er moslims zetelen in de Knesset?
Another Jack is offline  
Oud 17 april 2016, 14:59   #285
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat zijn geen motieven, hé. Je kent er de definitie toch van?
Oikofobie is ’n sterk motief. Je kent daar toch ook de definitie wel van ?

Citaat:
Wie zegt dat ik de Islamcultuur 'waardeer' en dat ik iets zou goedkeuren?
Weer zwart-wit aan het denken?
Over zwart-wit denken gesproken…
Kritiek op de islam afdoen als ’n regressie naar de jaren ’30, is opkomen voor de islam en dus hetzelfde als de waardering ervoor.
Citaat:
Heb jij mij die vraag dan gesteld?
Ik heb je alvast die link gegeven, maar die deed je af met ‘n puberexcuus.
Citaat:
Maar ik zal met plezier antwoorden, hoor: Israël is hoegenaamd geen monocultureel land. Zelfs de sharia (of liever een deel ervan) is daar van toepassing. Dat wist je niet, hé?
Toch wel, alleen hebben moslims en niet-joden daar niet dezelfde rechten als joden hebben –alvast geen multi-cultuur -, iets anders dus dan de doorslaande ‘positieve discriminatie’ die moslims in het westen mogen genieten, ook al iets wat we nergens zien in moslimlanden.
Maar dat wist je allemaal ook wel, hé ?

Voor de rest noteer ik dat je niets te melden hebt, over de racistische en ronduit vijandige uitspraken over blanken van je zionistisch vriendinnetje Barbara.
Shalom.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 17 april 2016, 15:00   #286
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zou hij weten dat er moslims zetelen in de Knesset?
Zou meester Zjaak weten dat niet-joden in Israël gediscrimineerd worden ?

Israelische grond slechts voor joden - is dat geen racisme?

http://www.palestina-komitee.nl/soemoed/42/494


Zwart in Israël: raszuiverheid en de joodse staat

http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...se-staat.dhtml


Probeer nog eens.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 april 2016 om 15:01.
Diego Raga is offline  
Oud 17 april 2016, 16:45   #287
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Oikofobie is ’n sterk motief. Je kent daar toch ook de definitie wel van ?
Ik ken de definitie van de meeste rechtse poco-uitdrukkingen, ja. Maar je antwoord nog steeds niet op mijn vraag: wat zijn de motieven achter mijn oikofobie?

Citaat:
Over zwart-wit denken gesproken…
Kritiek op de islam afdoen als ’n regressie naar de jaren ’30, is opkomen voor de islam en dus hetzelfde als de waardering ervoor.
Je erkent dus dat je zwart-wit denkt? Goed, we gaan vooruit.
En ik heb nooit gezegd dat kritiek op de Islam een regressie naar de jaren '30 was, hé, waar haal jij het?

Citaat:
Ik heb je alvast die link gegeven, maar die deed je af met ‘n puberexcuus.
Jij hebt beweerd dat zij een vriendje van mij was, hé... Quod non, zij is inderdaad te oud voor mij, ik ben geen gerontofiel.
En zij is dus mijn vriendje niet, ik ken die madam niet.

Citaat:
Toch wel, alleen hebben moslims en niet-joden daar niet dezelfde rechten als joden hebben –alvast geen multi-cultuur -, iets anders dus dan de doorslaande ‘positieve discriminatie’ die moslims in het westen mogen genieten, ook al iets wat we nergens zien in moslimlanden.
Maar dat wist je allemaal ook wel, hé ?
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat over het feit dat Israel totaal geen 'monocultureel' land is zoals jij domweg beweerd.

Citaat:
Voor de rest noteer ik dat je niets te melden hebt, over de racistische en ronduit vijandige uitspraken over blanken van je zionistisch vriendinnetje Barbara.
Shalom.
Weer eens, zij is mijn vriendinnetje niet, waarom zou ik erop moeten reageren? Ah ja, omdat jij nooit verder geraakt dan zwart-wit denken...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 17 april 2016 om 16:46.
Bad Attila is offline  
Oud 17 april 2016, 17:59   #288
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik ken de definitie van de meeste rechtse poco-uitdrukkingen, ja. Maar je antwoord nog steeds niet op mijn vraag: wat zijn de motieven achter mijn oikofobie?
Ouderhaat vanwege hun Vlaams-nationalisme, mss ?
Dat is ook 'n motief voor oikofobie, hoor.
Citaat:
Je erkent dus dat je zwart-wit denkt? Goed, we gaan vooruit.
En ik heb nooit gezegd dat kritiek op de Islam een regressie naar de jaren '30 was, hé, waar haal jij het?
Even recapituleren wat je blijkbaar ontgaan is:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Maar in een zekere zin hebben jij en Knuppel gelijk, ik leef liever in het huidige Europa, ondanks al haar gebreken, dan in het Europa die jullie wensen en waarvan jullie dromen.
Ik ken mijn geschiedenis namelijk.
Naar welk Europa zou ik dan zoal refereren en welke periode van de geschiedenis zou dat dan zijn, metal prinsesje ?
Citaat:
Jij hebt beweerd dat zij een vriendje van mij was, hé... Quod non, zij is inderdaad te oud voor mij, ik ben geen gerontofiel.
En zij is dus mijn vriendje niet, ik ken die madam niet.
Rond de pot draaien, ja, maar over haar uitspraken laat je je liever niet uit ?:

https://www.youtube.com/watch?v=UYKyp1e_jYc
Citaat:
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat over het feit dat Israel totaal geen 'monocultureel' land is zoals jij domweg beweerd.
Dat heb ik ook nooit beweerd, wél dat veel joden tegen multi-cultuur zijn en daar ook tegen ageren, zie link hierboven.
Anyway, als ze dan al niet mono-cultureel zijn, dan discrimineren ze wettelijk de niet-joden in dat land.

Zjaak drukte hiervoor z’n kop in ’t zand, dus schuif ik dat even door naar jou voor je reactie hierop:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=286

Niet mono-cultureel, schreef je ? Hun wetten laten nochtans wat anders zien.
Citaat:
Weer eens, zij is mijn vriendinnetje niet, waarom zou ik erop moeten reageren? Ah ja, omdat jij nooit verder geraakt dan zwart-wit denken...
Vertel nu maar eens wat je van haar uitspraken vind, zie link.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 17 april 2016, 18:36   #289
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

plofmoslims denken ook zo zwart-wit.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 17 april 2016 om 18:37.
morte-vivante is offline  
Oud 17 april 2016, 18:41   #290
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
plofmoslims denken ook zo zwart-wit.
Denken in 50 tinten grijs haalt ook weinig uit.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 17 april 2016, 20:21   #291
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ouderhaat vanwege hun Vlaams-nationalisme, mss ?
Dat is ook 'n motief voor oikofobie, hoor.
En waarom zou ik het Vlaams-nationlisme haten? Omdat jij het verschil niet kent tussen 'het oneens zijn met' en 'haten'?

Citaat:
Even recapituleren wat je blijkbaar ontgaan is:

Naar welk Europa zou ik dan zoal refereren en welke periode van de geschiedenis zou dat dan zijn, metal prinsesje ?
Verschillende periodes, zoals het oude Rome, het Spanje van de 15de-16de eeuw, de jaren '30, Oost-Europa onder Stalien, enz enz. Allez, veel momenten dus.

Al geef je nergens aan waar ik een link zet tussen die periodes en kritiek op de Islam, hé, ik heb het namelijk daar niet over. Begrijpend lezen volstaat om dat vast te stellen.

Citaat:
Rond de pot draaien, ja, maar over haar uitspraken laat je je liever niet uit ?:

https://www.youtube.com/watch?v=UYKyp1e_jYc
En waarom zou ik mij daar over moeten uitspreken? Omdat jij van onderwerp probeert te veranderen?

Citaat:
Dat heb ik ook nooit beweerd, wél dat veel joden tegen multi-cultuur zijn en daar ook tegen ageren, zie link hierboven.
Anyway, als ze dan al niet mono-cultureel zijn, dan discrimineren ze wettelijk de niet-joden in dat land.
choeke, choeke, choeke toch, zei jij niet: "Verder heb ik noch van de Kalle noch van jouw enig antwoord gezien op m'n post, ivm je zionistisch vriendinnetje Barbara:

"Leg jij nu eens uit waarom bv Israel monocultureel moét blijven en Europa dat niet zou mogen:"?

Dan antwoord ik op uw vraag, en je zijt nog niet kontent... Mijn schuld niet dat je niet weet waarover je het hebt, hé.

Citaat:
Zjaak drukte hiervoor z’n kop in ’t zand, dus schuif ik dat even door naar jou voor je reactie hierop:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=286

Niet mono-cultureel, schreef je ? Hun wetten laten nochtans wat anders zien.
Daarvoor zou dat voorstel wet geworden moeten zijn, quod non. Wist jij dat niet?
En ontken jij dat de sharia deels toegepast wordt in Israel? Hoe rijm jij dat met 'niet mono-cultureel'?
btw, eerst schrijf je dat Israel monocultureel moet blijven, dan dat je nooit geschreven hebt dat Israel monocultureel was, en nu breng je 'bewijs' dat Israel monocultureel is. Weet jij nog wel wat jij wilt?

Citaat:
Vertel nu maar eens wat je van haar uitspraken vind, zie link.
Neen, dat hoeft niet. Zie hierboven.
Als ik commentaar op iets wil geven, dan zal ik wel zelf beslissen om dat te doen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 17 april 2016, 21:38   #292
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Wie niet aan uitbreiding doet is dood. Daarom het enorme geweld van de VS. Zonder dat gaan ze onder. Wij zouden van dat principe moeten afgeraken. Maar ik heb geen idee hoe.
Wetenschap, onderwijs, economische welvaart. Helaas, zijn deze 3 items, geen favoriet doel bij een bepaalde godsdienst (ik zeg niet welke godsdienst, om die arme sukkels van Molenbekenaars niet te kwetsen met woorden)
__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 17 april 2016, 22:06   #293
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En waarom zou ik het Vlaams-nationlisme haten? Omdat jij het verschil niet kent tussen 'het oneens zijn met' en 'haten' ?
Blijf...
Citaat:
Verschillende periodes, zoals het oude Rome, het Spanje van de 15de-16de eeuw, de jaren '30, Oost-Europa onder Stalien, enz enz. Allez, veel momenten dus.
...vooral...
Citaat:
Al geef je nergens aan waar ik een link zet tussen die periodes en kritiek op de Islam, hé, ik heb het namelijk daar niet over. Begrijpend lezen volstaat om dat vast te stellen.
... rond...
Citaat:
En waarom zou ik mij daar over moeten uitspreken? Omdat jij van onderwerp probeert te veranderen?
...de...
Citaat:
choeke, choeke, choeke toch, zei jij niet: "Verder heb ik noch van de Kalle noch van jouw enig antwoord gezien op m'n post, ivm je zionistisch vriendinnetje Barbara:
"Leg jij nu eens uit waarom bv Israel monocultureel moét blijven en Europa dat niet zou mogen:"?
Dan antwoord ik op uw vraag, en je zijt nog niet kontent... Mijn schuld niet dat je niet weet waarover je het hebt, hé.
...cultuurmarxistische...
Citaat:
Daarvoor zou dat voorstel wet geworden moeten zijn, quod non. Wist jij dat niet?
En ontken jij dat de sharia deels toegepast wordt in Israel? Hoe rijm jij dat met 'niet mono-cultureel'?
btw, eerst schrijf je dat Israel monocultureel moet blijven, dan dat je nooit geschreven hebt dat Israel monocultureel was, en nu breng je 'bewijs' dat Israel monocultureel is. Weet jij nog wel wat jij wilt?
...beerput...
Citaat:
Neen, dat hoeft niet. Zie hierboven.
Als ik commentaar op iets wil geven, dan zal ik wel zelf beslissen om dat te doen.
...draaien, om de culturele vernietiging van de Europese waarden en normen te negeren, alsook de barbaren die deze trend al enkele decennia instigeren.

'Europe has not yet learned how to be multicultural. And I think we are going to be part of the throes of that transformation, which must take place.'

http://en.metapedia.org/wiki/Barbara_Spectre

Bye, metal prinsesje.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 18 april 2016, 05:57   #294
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Blijf...

...vooral...

... rond...

...de...

...cultuurmarxistische...

...beerput...

...draaien, om de culturele vernietiging van de Europese waarden en normen te negeren, alsook de barbaren die deze trend al enkele decennia instigeren.

'Europe has not yet learned how to be multicultural. And I think we are going to be part of the throes of that transformation, which must take place.'

http://en.metapedia.org/wiki/Barbara_Spectre

Bye, metal prinsesje.
Dadaa, het was me een genoegen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 18 april 2016, 07:02   #295
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb ook gelezen dat ze in de middeleeuwen op straat kakten. De gelukkigen hadden een pot om in te kakken. Die dan weer op straat werd geledigd.
Sommige volkeren hebben daar zelfs de middeleeuwen niet voor nodig.
SDX is offline  
Oud 18 april 2016, 07:04   #296
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Israel zit in dezelfde - zoniet vele ergere (mohamedaanse) shit - dan Europa.
SDX is offline  
Oud 3 mei 2016, 10:52   #297
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Je ziet niet wat er ons nog te wachten staat en slaat dan maar het antisemitisch easy balletje...

http://info.kopp-verlag.de/hintergru...711D65C6B550DD




http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchte...it-Libie.dhtml




Maar dat komt nog, blijf ondertussen maar gewoon je kop in het zand steken en ontkennen dat Europa hier bewust gedestabiliseerd wordt.




Dat is een oude discussie, hé. Het is niet omdat ergens een patroon in zit, dat een groepje Macchiavellistische individuen dat allemaal netjes op voorhand en sinds eeuwen heeft zitten plannen. Er zijn nu eenmaal een aantal sociale, economische, politieke, demografische en culturele factoren die op elkaar inwerken, en die migratie voortbrengen. En als we die factoren aandachtig bestuderen, kunnen we moeilijk anders concluderen dan dat dit slechts een begin is en de migratie de komende decennia alleen maar zal toenemen.

Demografie: je hebt aan de ene kant een continent, Europa, dat vergrijst en waarvan de bevolking begint te delen, en een ander continent, Afrika, dat uiterst jong is en waarvan de bevolking explodeert. Afrika is demografisch in de situatie waarin Europa zat in de 19de eeuw. Massa's Europeanen zijn gemigreerd naar het Amerikaanse continent, naar Oceanië, Afrika en Azië. Daar zat ook geen complot achter.

Economie en sociale factoren: het is normaal dat arbeidskrachten zich verplaatsen met de hoogste lonen, de beste arbeidsvoorwaarden, de hoogste sociale bescherming, het hoogste onderwijsniveau, enzovoort.

Politieke factoren: het is normaal dat mensen landen in burgerloorlog willen verlaten om naar stabiele landen te trekken, zonder corruptie. Normaal dus dat de Scandinavische landen de ideale bestemming zijn (ondanks hun klimaat).

Culturele factoren: o.a. door nieuwe technologie en hogere interacties tussen alle werelddelen wordt de wereld cultureel steeds meer een dorp, waardoor barrières vervallen en mensen veel gemakkelijker ergens anders kunnen aarden. Vroeger was voor een Europeaan naar de VS trekken "de nieuwe wereld" of was voor Zweig Brazilië "ein Land der Zukunft". Nu is het in vele sectoren quasi banaal geworden om een deel van je carrière in pakweg de VS, Qatar of Singapore te doen en dan na een aantal jaar terug te komen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 3 mei 2016, 11:02   #298
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is een oude discussie, hé. Het is niet omdat ergens een patroon in zit, dat een groepje Macchiavellistische individuen dat allemaal netjes op voorhand en sinds eeuwen heeft zitten plannen. Er zijn nu eenmaal een aantal sociale, economische, politieke, demografische en culturele factoren die op elkaar inwerken, en die migratie voortbrengen. En als we die factoren aandachtig bestuderen, kunnen we moeilijk anders concluderen dan dat dit slechts een begin is en de migratie de komende decennia alleen maar zal toenemen.

Demografie: je hebt aan de ene kant een continent, Europa, dat vergrijst en waarvan de bevolking begint te delen, en een ander continent, Afrika, dat uiterst jong is en waarvan de bevolking explodeert. Afrika is demografisch in de situatie waarin Europa zat in de 19de eeuw. Massa's Europeanen zijn gemigreerd naar het Amerikaanse continent, naar Oceanië, Afrika en Azië. Daar zat ook geen complot achter.

Economie en sociale factoren: het is normaal dat arbeidskrachten zich verplaatsen met de hoogste lonen, de beste arbeidsvoorwaarden, de hoogste sociale bescherming, het hoogste onderwijsniveau, enzovoort.

Politieke factoren: het is normaal dat mensen landen in burgerloorlog willen verlaten om naar stabiele landen te trekken, zonder corruptie. Normaal dus dat de Scandinavische landen de ideale bestemming zijn (ondanks hun klimaat).

Culturele factoren: o.a. door nieuwe technologie en hogere interacties tussen alle werelddelen wordt de wereld cultureel steeds meer een dorp, waardoor barrières vervallen en mensen veel gemakkelijker ergens anders kunnen aarden. Vroeger was voor een Europeaan naar de VS trekken "de nieuwe wereld" of was voor Zweig Brazilië "ein Land der Zukunft". Nu is het in vele sectoren quasi banaal geworden om een deel van je carrière in pakweg de VS, Qatar of Singapore te doen en dan na een aantal jaar terug te komen.
Je doet precies alsof die kamelenkakkneders liberalen zijn.
Ze walgen van onze waarden en ze komen alleen maar naar hier omdat ze weten dat alles voor hen hier gratis is.
Allah is groot maar het OCMW is groter.
Pericles is offline  
Oud 3 mei 2016, 11:11   #299
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Goeike, mij anti-semitisme proberen in de schoenen te schuiven, terwijl ik hier al jaren het zionisme aanklaag.
Goed geprobeerd, Kalle, maar afgezaagd.
Voor een groot deel van extreem rechts is "Zionisme" gewoon een synoniem voor "Joden". Gezien de grondige aversie die je tentoonspreidt voor mensen uit Noord-Afrika of Midden-Oosten is het voor iedereen wel duidelijk dat je geen moer geeft om de Palestijnen.

Je geeft dus geen kritiek op Israël uit solidariteit met de Palestijnen, maar wel omdat je Joden even hard haat als Palestijnen en dus bij elke opflakkering van geweld reden tot juichen hebt, of de slachtoffers nu Israëli's of Palestijnen zijn.

Dat is inderdaad een typisch rechts, racistisch en etnicistisch standpunt. Wij van links verdedigen het recht en het leven van zowel Israëli's en Palestijnen en beseffen dat daarvoor een rechtvaardige oplossing moet komen voor het historische onrecht dat de Palestijnen is aangedaan. Vandaar de kritiek op de rechtse Netanyahu-regering die hier niet alleen niet over wil spreken, maar elke dag nog meer onrecht, nog meer brutaliteit, nog meer onteigeningen begaat, met de actieve medeplichtigheid van de Europese en Amerikaanse regeringen en de oorverdovende stilte van media en opiniemakers.

Antisemitisme proberen verkopen als "Israëlkritiek" is de beste manier om in de kaart van Netanyahu te spelen. Niet toevallig treffen we Philippe De Winter in battle dress aan met de meest extreme rechtse kolonisten op de West Bank.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 3 mei 2016, 12:45   #300
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat West-Europeanen (nog) niet uit hun zetel of vanachter hun scherm komen om de naties van hun vaderen te verdedigen tegen de georchestreerde invasie en hun links-regressieve vriendjes is een feit. Waarom dat zo is, laat ik hier in het midden.

Maar je krijgt een West-Europeaan meestal wel nog uit zijn huis om te gaan stemmen, hij gelooft namelijk nog in de wondere wereld vol fantasmen die de algemene democratie is. Wat mij dus echt verbaast is dat ook daar, via de wegen die de Staat toelaat, plat op de buik gegaan wordt voor de invasie. Vaak kan ik me nog wel inleven in het absurde wereldbeeld van links-regressieven en cuckservatieven maar de volgende feiten tarten mij echt de verbeelding.

(1) Een paar maanden geleden mocht Zwitserland, voor velen een baken van directe democratie, stemmen in een referendum om criminele allochtonen uit te wijzen. M.a.w. mensen met een vreemde nationaliteit, die te gast zijn in een land en er besluiten de wet te breken, terug te sturen. In complete absurditeit, stemden ze tegen.
https://www.rt.com/news/333870-switz...on-referendum/

(2) Vorige week is er een voorstel in Frankrijk afgewezen om terroristen de Franse nationaliteit af te nemen via een wijziging in de grondwet. Het voorstel, nochtans komende van een sociaal-democraat, stuitte op politieke tegenstand vanuit wat dus wel een zeer-extreem linkse hoek moet zijn. Lees dit duidelijk, er zitten mensen in de Franse politiek die zo anti-Frans zijn, dat ze in oppositie gaan tegen een voorstel om uitschot dat de Franse bevolking bedreigt, de nationaliteit af te nemen.
http://www.bbc.com/news/world-europe-35924701

Hoe kan dat?
Wat gaat er door die mensen hun hoofd?
Is het persoonlijk winstbejag of gaat de gutmenscherij zo diep dat niets in de weg gelegd mag worden van de totale zelfvernietiging?
Hoe zeer moet je je eigen volk , familie, natie, maatschappij en cultuur haten om consequent te weigeren vreemde vijanden die de totale vernietiging ervan voor ogen hebben op zijn minst te ontzetten uit de rechten die ze erbinnen genieten?
vergeet niet dat velen plat op de rug gaan voor deze geile mannetjes uit de moslimwereld
Mindset is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be