Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2018, 05:56   #1
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard DEFCON 1 in Spanje.

De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 06:18   #2
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Wat ik het interessants van al vind, is dat al die toeristen er maar op staan te gapen en TOTAAL niet beseffen aan welk gevaar ze kunnen blootstaan (blootstaan, haha ). Voor hetzelfde geld zit zo'n boot vol bewapende IS soldaten.

Daar is geen leger om de grenzen en zijn burgers te beschermen, hallucinant! Waar is de NAVO????
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 06:18   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Ik verschiet er van dat die mensen die op het strand zitten er allemaal zo rustig bij blijven.

'Ik denk dat ik de eerste steen die in de buurt lag al vast had.'

Waar ik eigenlijk nog meer van verschiet (alhoewel: kassa kassa voor bepaalde figuren) is dat men er van de EU uit totaal maar dan ook totaal niets aan doet er het gevaar voor anderen niet van inziet of niet wil inzien om de één of andere duistere reden?

p.s.

Nu mag men nog wedstrijden uitschrijven voor hulporganisaties, dokters van de wereld sorry maar die krijgen van mij géén bal meer.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2018 om 06:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 06:53   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Wat ik het interessants van al vind, is dat al die toeristen er maar op staan te gapen en TOTAAL niet beseffen aan welk gevaar ze kunnen blootstaan (blootstaan, haha ). Voor hetzelfde geld zit zo'n boot vol bewapende IS soldaten.

Daar is geen leger om de grenzen en zijn burgers te beschermen, hallucinant! Waar is de NAVO????
Dan verschieten onze dames dat ze verkracht worden door die negertjes. Ze staan ze verdorie met blote tetten op te wachten op het strand.

Maar ook Italië heeft zijn documentaires met daarin de hoogopgeleide instromers :

https://www.youtube.com/watch?v=LAf6UUPpX4k
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 07:03   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dan verschieten onze dames dat ze verkracht worden door die negertjes. Ze staan ze verdorie met blote tetten op te wachten op het strand.

Maar ook Italië heeft zijn documentaires met daarin de hoogopgeleide instromers :

https://www.youtube.com/watch?v=LAf6UUPpX4k
Als je die éne in het filmpje tekeer ziet gaan tegen de afspanning dan denk je, hoe zwaar zit die onder de drugs???

Men heeft in Europa altijd de stelling aangenomen dat het mensen in nood waren die Europa een helpende hand moest toesteken.

Ik heb de indruk als je dat allemaal ziet dat die nog niet teveel hulp nodig hebben, allemaal groot sterk ...

Dit kan je alleen maar plaatsen onder de noemer een van wie of wat dan ook (zij die er aan verdienen uiteraard) 'goed' georkestreerde invasie op de EU maar niemand wil het zien.

Het lijkt mij anders hoooooog tijd dat men er paal en perk aan gaat stellen en de deuren sluiten in de EU voor al wat uit het Afrikaanse continent en andere komt aangevaren.

Paar jaar geleden schreef ik al, Afrika moet men hermetisch afsluiten van de EU dat ze hun plan trekken, wij moeten dat uiteindelijk ook doen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2018 om 07:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 07:17   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

De EU staat erbij, kijkt er naar en laat de sprinkhanenplaag los op het continent.
Als je ziet wat ze, de negertjes, van hun continent hebben gemaakt staat ons hier nog wat te wachten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 07:34   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De EU staat erbij, kijkt er naar en laat de sprinkhanenplaag los op het continent.
Als je ziet wat ze, de negertjes, van hun continent hebben gemaakt staat ons hier nog wat te wachten.
Ik begrijp nog steeds niet dat er nog steeds mensen zijn die zo open staan om ze maar te blijven ontvangen want dat staat op de lange duur gelijk met 'zelfmoord'.

Of onze kinderen en kleinkinderen 'ons' daar dankbaar gaan voor zijn dat lijkt mij twijfelachtig als dat zo voort gaat met die sprinkhanenplaag.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 07:57   #8
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Och ze blijven niet in het zuiden hoor.
De witte bestelwagens staan al klaar om de over heel de EU te transporteren.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 08:33   #9
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Allemaal minderjarigen
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 08:33   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Och ze blijven niet in het zuiden hoor.
De witte bestelwagens staan al klaar om de over heel de EU te transporteren.
Die zie je inderdaad overal rondrijden die witte bestelwagens.

Even geleden waren er dat met P of GB nummerplaten die met zen tweeën op 1 meter achter elkaar tegen 160/170 km/u over de banen vlogen, de geblindeerde autoruiten niet te vergeten.

De witte zijn ook eens vervangen geweest door gele bestelwagens of zoals wij ze allemaal kennen de huifkartype bestelwagens.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2018 om 08:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 11:18   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Ik heb dat filmpje aan iemand laten bekijken en die moest bijna braken en hij maakte gelijk de opmerking: 'dat is gewoon walgelijk!'

Zo zie je maar, niet iedereen is er voorstander van.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 11:32   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb dat filmpje aan iemand laten bekijken en die moest bijna braken en hij maakte gelijk de opmerking: 'dat is gewoon walgelijk!'

Zo zie je maar, niet iedereen is er voorstander van.
Maar ik vrees dat de meesten het gewoon niet weten en bijgevolg er ook naar handelen alsof alles peis en vree is. Die gaan nog verschieten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 11:49   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Maar ik vrees dat de meesten het gewoon niet weten en bijgevolg er ook naar handelen alsof alles peis en vree is. Die gaan nog verschieten.
Die gaan inderdaad nog serieus verschieten.

Het leven uit de korf zonder zorgen finito, gedaan, uit ...

In een ver verleden had je nog die 3de rangs zombiefilms, tegenwoordig is dat dagelijkse kost op straat.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 14:10   #14
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

En zeggen dat die troep die hier komt aandobberen omzeggens volledig bestaat uit jong-volwassen, allesbehalve uitgemergelde, mannen op rijpe sexuele leeftijd. En dan de Europeanen maar verbaasd en verontwaardigd zijn wanneer na verloop van tijd het aantal verkrachtingen onrustbarend toeneemt. Of hoe gutmenschliche naïviteit uiteindelijk tot Europese zelfmoord zal leiden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 14:15   #15
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik heb zo'n vermoeden dat de mensheid hier vele jaren later hoofdschuddend op zal terugkijken en zich zal afvragen wat de beleidsmakers in de EU bezield heeft om dit zomaar te laten geschieden alsof dit niks is.

In geen enkel ander werelddeel is men zo stapelgek om dergelijke migratiegolven zomaar toe te laten.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 15:27   #16
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik heb zo'n vermoeden dat de mensheid hier vele jaren later hoofdschuddend op zal terugkijken en zich zal afvragen wat de beleidsmakers in de EU bezield heeft om dit zomaar te laten geschieden alsof dit niks is.

In geen enkel ander werelddeel is men zo stapelgek om dergelijke migratiegolven zomaar toe te laten.
Gewoon hun agenda uitvoeren, wat anders ?:

Europadag: We vieren vandaag het Coudenhove-Kalergi Plan

https://langleveeuropa.nl/2017/05/eu...-kalergi-plan/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 31 juli 2018 om 15:33.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 17:47   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Gewoon hun agenda uitvoeren, wat anders ?:

Europadag: We vieren vandaag het Coudenhove-Kalergi Plan

https://langleveeuropa.nl/2017/05/eu...-kalergi-plan/
De Europadag tekst + link, waarvoor dank, is het meer dan waard om er even op nagelezen te mogen worden.

p.s.

Is DefCon als hoofding wel terecht?

* DefCon: DEFCON is de mate van paraatheid van de krijgsmacht van de Verenigde Staten.

* DefCon Communications (de goede hackers?)

* En dan had je in een ver verleden nog een ChatClient: DefCon Industries (best leuk maar er zaten tal van zaken in die men niet graag had )


Italiaans schip brengt geredde migranten naar Libië, VN stellen onderzoek in

Citaat:
De Verenigde Naties noemt dat een mogelijke schending van het internationaal recht, maar volgens Italië is er niks aan de hand.
Hoog tijd dat de Verenigde Naties eens wakker gaan worden en het probleem eens echt durft te bekijken.


Zoals ik al eerder schreef: Coast Guard Schip schot voor de boeg, niet willen terugdraaien tja er los op.

Dat was de dramatische manier, volgende leek iets mense'lijker'

Opvangen, eerste hulp en eten, kleding maar terugvaren van waar ze ingescheept geweest zijn.

* Bekijk de foto aandachtig: allemaal stoere venten die hun eigen land(en) er best terug bovenop kunnen helpen maar ze verdwijnen liever op zoek naar Europese vrouwen die zich laten vangen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2018 om 18:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 11:56   #18
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De "redding" is nabij. De dokters en ingenieurs komen ons helpen.

https://www.youtube.com/watch?v=1-95DwaY7Jo

Welcome refugees !!

Binnenkort kunnen ze het toerisme in het zuiden van Spanje opdoeken zoals op enkele Griekse eilanden.
Dit zijn toch echt sensationele beelden voor in de media die veel kijkcijfers en abonnementen kan opbrengen? Waarom zijn er dan nergens artikels over te vinden? Vroeg ik sarcastisch.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 12:42   #19
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dit zijn toch echt sensationele beelden voor in de media die veel kijkcijfers en abonnementen kan opbrengen? Waarom zijn er dan nergens artikels over te vinden? Vroeg ik sarcastisch.
Als men dat 5 keer laat zien in prime time, en in alle media, staat Europa in brand en worden de verantwoordelijke politici door woedende autochtonen gelyncht. Het is de media dan ook opgedragen door hun respectievelijke regeringen om dergelijke beelden, deze berichtgeving, niet te tonen aan de bevolking.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 augustus 2018 om 12:47.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 14:10   #20
sepper
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dit zijn toch echt sensationele beelden voor in de media die veel kijkcijfers en abonnementen kan opbrengen? Waarom zijn er dan nergens artikels over te vinden? Vroeg ik sarcastisch.
makker, dat heeft in het groot op hln.be gestaan
en het is in het nieuws op vtm geweest

Laatst gewijzigd door sepper : 1 augustus 2018 om 14:11.
sepper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be