Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2005, 10:03   #201
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conrad.G
Het is niet bewezen, het wordt evenmin ontkracht.
U kunt echter niet ontkennen dat de "cijfers" een vertekend beeld beginnen te krijgen. Genaturaliseerden hebben immers de Belgische nationaliteit, op Belgisch grondgebied geboren "allochtonen" zijn eveneens Belgen, wat hen niet noodzakelijk crimineel maakt.
In zekere zin voedt u zelf het argument: meer naturalisaties = minder allochtonen, men zou dus kunnen stellen dat als de cijfers van de ene groep dalen ten voordele van de andere groep, diens cijfers automatisch zullen stijgen, welke cijfers dat ook mogen zijn. Zo zal het aantal islamitische Belgen wellicht ook gestegen zijn, zonder dat er extra veel bekeringen voor nodig waren. Ik baseer mij hiervoor niet op de cijfers, maar wel op het aantal moskeeën. Men bouwt die namelijk niet omdat er toevallig plaats voor is.
De correlatie tussen kerken en gelovigheid is nul: er gaan bijna geen katholieken meer naar de kerk alhoewel het hier vol staat.
Over moskeeën heb ik geen enkel cijfermateriaal: hoeveel noch hoe vol is me bekend. Een moskee heeft ook een andere, ruimere functie in de migrantengemeenschap. Vergelijk het maar met een cultureel en sociaal centrum, iets zoals een gildenhuis of een jeugdhuis.

Je hebt geen cijfers, dus kun je er zelf niet mee goochelen. Je probeert alleen een sfeertje te creeëren, of erger nog: je hebt een fobie en probeert die te verantwoorden. Er is maar 4 procent van de migranten afkomstig uit islamitische landen van de meest diverse pluimage. Dit is niet bedrijgend, dit is gewoon verwaarloosbaar. Je hoort ze niet, je ziet ze niet.
Als je een allergie hebt voor "kappekes" dan hoop ik dat je jong genoeg bent om de tijd van de "zusters vliegmachinen" niet te hebben moeten meemaken. Dat was wat anders hoor.
De migranten passen zich aan. Binnen enkele jaren merk je ze niet meer op omdat ze zo Vervlaamst zijn als de Italianen, Spanjaarden en Yougoslaven die hier al decennia wonen.
Je zoekt een zwart schaap. Dat is ergerlijk.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:19   #202
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Hou uw kop nu eens vijf minuten.
Waarom moet ik mijn kop houden? Terloops ik gebruik mijn kop niet enkel mijn vingers om hier en daar een toets in te drukken. Recht op vrije meningsuiting betekend dat letterlijk : Hou uw kop nu eens vijf minuten. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by armoede on 25-08-2005 at 11:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Hou uw kop nu eens vijf minuten.
Waarom moet ik mijn kop houden? Terloops ik gebruik mijn kop niet enkel mijn vingers om hier en daar een toets in te drukken. Recht op vrije meningsuiting betekend dat letterlijk : Hou uw kop nu eens vijf minuten. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Hou uw kop nu eens vijf minuten.
Warom moet ik mijn kop houden? Terloops ik gebruik mijn kop niet enkel mijn vingers om hier en daar een toets in te drukken. Recht op vrije meningsuiting betekend dat letterlijk : Hou uw kop nu eens vijf minuten. [/size]
[/edit]
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door armoede : 25 augustus 2005 om 10:20.
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 17:20   #203
Conrad.G
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 augustus 2005
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
De correlatie tussen kerken en gelovigheid is nul: er gaan bijna geen katholieken meer naar de kerk alhoewel het hier vol staat.
Over moskeeën heb ik geen enkel cijfermateriaal: hoeveel noch hoe vol is me bekend. Een moskee heeft ook een andere, ruimere functie in de migrantengemeenschap. Vergelijk het maar met een cultureel en sociaal centrum, iets zoals een gildenhuis of een jeugdhuis.

Je hebt geen cijfers, dus kun je er zelf niet mee goochelen. Je probeert alleen een sfeertje te creeëren, of erger nog: je hebt een fobie en probeert die te verantwoorden. Er is maar 4 procent van de migranten afkomstig uit islamitische landen van de meest diverse pluimage. Dit is niet bedrijgend, dit is gewoon verwaarloosbaar. Je hoort ze niet, je ziet ze niet.
Als je een allergie hebt voor "kappekes" dan hoop ik dat je jong genoeg bent om de tijd van de "zusters vliegmachinen" niet te hebben moeten meemaken. Dat was wat anders hoor.
De migranten passen zich aan. Binnen enkele jaren merk je ze niet meer op omdat ze zo Vervlaamst zijn als de Italianen, Spanjaarden en Yougoslaven die hier al decennia wonen.
Je zoekt een zwart schaap. Dat is ergerlijk.
1. 50 jaar geleden had je in België nauwelijks moskeeën, nu zijn het er meer dan nauwelijks. In iedere grootstad zijn er wel enkele. Dat was ter illustratie dat er meer islamieten zijn dan vroeger, Belgische islamieten door naturalisatie of bekeerde Belgen, met of zonder hoofddoek. Vergelijkt u het maar met rustoorden. Er zijn er ook meer dan vroeger omdat er meer nodig zijn.
2. Nergens zeg ik dat de verhoging van de gezinsproblemen een islamfenomeen is. Het gebruik van het woord islamiet dient om de rest van de zin begrijpelijk te maken. U zoekt een verband dat er niet staat.
3. Mijn oorspronkelijke post bevat trouwens het werkwoord lijken: hetgeen moest suggereren dat het een stelling gaat en geen feit.
4. Naar mijn mening zijn de cijfers die bestaan, niet meer representatief door de doorgedreven naturalisatie. Ze kunnen een vertekend beeld geven, naargelang het doel van hun gebruik.
5. Mijn mening over hoofddoeken is u onbekend, en hoeft dus niet ter discussie gebracht te worden voor ik die zelf kenbaar maak.
6. Na twee posts heb u mij blijkbaar in een kamp geplaatst. Dat maakt u minstens gelijkdenkend aan de mensen waarop u - terecht of niet- al uw kritiek spuit.
Conrad.G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 18:32   #204
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
Waarom moet ik mijn kop houden? Terloops ik gebruik mijn kop niet enkel mijn vingers om hier en daar een toets in te drukken. Recht op vrije meningsuiting betekend dat letterlijk : Hou uw kop nu eens vijf minuten.
Ik gebruik mijn 'kop' iets meer dan u. U bent klaarblijkelijk nog niet eens in staat om zonder fouten te schrijven.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 12:20   #205
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Nee, maar uithuis werkende vrouwen, zijn wel veel zelfstandiger. Huisvrouwen daarentegen worden/zijn totaal afhankelijk van hun man, en die "prulpremie" die "jullie" voorstellen zal daar maar weinig aan veranderen.

.........maar wel "lekker aangemoedigd" door "thuisblijfpremie"

Eigenlijk ben je alleen maar tegen dat voorstel omdat het een voorstel van het VB is eh?

Ik vind het een prima voorstel. OVerigens maakt het voorstel van het VB geen onderscheid tussen geslacht, iets wat jij wel lijkt te doen, want ik zie hier enkel 'vrouwen' staan.

We leven momenteel in een maatschappij waarbij het zowat de norm geworden is dat beide ouders uit werken gaan. Het is fantastisch dat vrouwen nu volop de kans krijgen een eigen carriere uit te bouwen als ze dat willen, maar de balans is mijns inziens teveel overgeslaan naar de 'vrouwen moeten werken'-kant. Terwijl ik toch een pak vrouwen ken die daar echt helemaal geen zin in hebben, die eigenlijk veel liever hun tijd zouden doorbrengen met hun kinderen als die nog niet naar school gaan, ipv ze steeds weer naar die creche of onthaalmoeder te moeten brengen.

Helemaal raar is als je als man wil kiezen om bij de kinderen te blijven. 'Huisman' is bijna een scheldwoord.

Een voorstel dat die vrije keuze bevordert, kan ik enkel aanmoedigen.

Maar Pietje heeft het duidelijk niet zo op die vrije keuze.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 12:56   #206
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

nynorsk heeft gelijk.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 13:00   #207
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Eigenlijk ben je alleen maar tegen dat voorstel omdat het een voorstel van het VB is eh?

Ik vind het een prima voorstel. OVerigens maakt het voorstel van het VB geen onderscheid tussen geslacht, iets wat jij wel lijkt te doen, want ik zie hier enkel 'vrouwen' staan.

We leven momenteel in een maatschappij waarbij het zowat de norm geworden is dat beide ouders uit werken gaan. Het is fantastisch dat vrouwen nu volop de kans krijgen een eigen carriere uit te bouwen als ze dat willen, maar de balans is mijns inziens teveel overgeslaan naar de 'vrouwen moeten werken'-kant. Terwijl ik toch een pak vrouwen ken die daar echt helemaal geen zin in hebben, die eigenlijk veel liever hun tijd zouden doorbrengen met hun kinderen als die nog niet naar school gaan, ipv ze steeds weer naar die creche of onthaalmoeder te moeten brengen.

Helemaal raar is als je als man wil kiezen om bij de kinderen te blijven. 'Huisman' is bijna een scheldwoord.

Een voorstel dat die vrije keuze bevordert, kan ik enkel aanmoedigen.

Maar Pietje heeft het duidelijk niet zo op die vrije keuze.
Ik volg je redenering wel. En op zich is zo'n voorstel niet slecht. MAAR ik ken het VB al lang genoeg om te weten dat "zij" eigenlijk wensen dat alle vrouwen best "aan de haard" blijven. (Die "goeie ouwe tijd", weet je wel)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 26-08-2005 at 14:01
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Eigenlijk ben je alleen maar tegen dat voorstel omdat het een voorstel van het VB is eh?

Ik vind het een prima voorstel. OVerigens maakt het voorstel van het VB geen onderscheid tussen geslacht, iets wat jij wel lijkt te doen, want ik zie hier enkel 'vrouwen' staan.

We leven momenteel in een maatschappij waarbij het zowat de norm geworden is dat beide ouders uit werken gaan. Het is fantastisch dat vrouwen nu volop de kans krijgen een eigen carriere uit te bouwen als ze dat willen, maar de balans is mijns inziens teveel overgeslaan naar de 'vrouwen moeten werken'-kant. Terwijl ik toch een pak vrouwen ken die daar echt helemaal geen zin in hebben, die eigenlijk veel liever hun tijd zouden doorbrengen met hun kinderen als die nog niet naar school gaan, ipv ze steeds weer naar die creche of onthaalmoeder te moeten brengen.

Helemaal raar is als je als man wil kiezen om bij de kinderen te blijven. 'Huisman' is bijna een scheldwoord.

Een voorstel dat die vrije keuze bevordert, kan ik enkel aanmoedigen.

Maar Pietje heeft het duidelijk niet zo op die vrije keuze.
Ik volg je redenering wel. En op zich is zo'n voorstel niet slecht. MAAR ik ken het VB al lang genoeg om te weten dat "zij" eigenlijk wensen dat alle vrouwen best "aan de haard" blijven. (Die "goeie ouwe tijd", weet je wel)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Eigenlijk ben je alleen maar tegen dat voorstel omdat het een voorstel van het VB is eh?

Ik vind het een prima voorstel. OVerigens maakt het voorstel van het VB geen onderscheid tussen geslacht, iets wat jij wel lijkt te doen, want ik zie hier enkel 'vrouwen' staan.

We leven momenteel in een maatschappij waarbij het zowat de norm geworden is dat beide ouders uit werken gaan. Het is fantastisch dat vrouwen nu volop de kans krijgen een eigen carriere uit te bouwen als ze dat willen, maar de balans is mijns inziens teveel overgeslaan naar de 'vrouwen moeten werken'-kant. Terwijl ik toch een pak vrouwen ken die daar echt helemaal geen zin in hebben, die eigenlijk veel liever hun tijd zouden doorbrengen met hun kinderen als die nog niet naar school gaan, ipv ze steeds weer naar die creche of onthaalmoeder te moeten brengen.

Helemaal raar is als je als man wil kiezen om bij de kinderen te blijven. 'Huisman' is bijna een scheldwoord.

Een voorstel dat die vrije keuze bevordert, kan ik enkel aanmoedigen.

Maar Pietje heeft het duidelijk niet zo op die vrije keuze.
Ik volg je redenering wel. En op zich is zo'n voorstel niet slecht. MAAR ik ken het VB al lang genoeg om te weten dat "zij" eigenlijk wensen dat alle vrouwen best "aan de haard" blijven. (Die "goeie ouwe tijd, weet je wel)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pietje : 26 augustus 2005 om 13:01.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 13:27   #208
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik volg je redenering wel. En op zich is zo'n voorstel niet slecht. MAAR ik ken het VB al lang genoeg om te weten dat "zij" eigenlijk wensen dat alle vrouwen best "aan de haard" blijven. (Die "goeie ouwe tijd", weet je wel)
Kostelijk deze reaktie!!!!!!!! Wat heb jij dan allemaal gedaan om het VB zo goed te kennen, dat je hun 'eigenlijke wensen' kent? Waar leid jij al die onzin uit af? Bronnen? Argumentatie?
Geef toe dat heel je reaktie op die premie in het water is gevallen, want ten eerste (je zegt het NB zelf) is die premie niet hoog genoeg om vrouwen die willen buitenshuis werken daarvan te weerhouden en ten tweede gaat het inderdaad over 'thuiswerkende ouder', dat kan dus ook de man zijn.
Awel, waar staat ge nu, pieteken?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 13:38   #209
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik volg je redenering wel. En op zich is zo'n voorstel niet slecht. MAAR ik ken het VB al lang genoeg om te weten dat "zij" eigenlijk wensen dat alle vrouwen best "aan de haard" blijven. (Die "goeie ouwe tijd", weet je wel)
Allez, ge zat dus in feite als een kip zonder kop op de boodschap te schieten terwijl je de boodschapper wou raken

Zo'n voorstel lijkt me trouwens niet partijgebonden te zijn. Iedere partij kan zo'n voorstel lanceren, alleen zijn de andere partijen te trots om eens te durven bekennen dat het VB een punt maakt.

Bende politiek correcte kwallen.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 13:39   #210
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
nynorsk heeft gelijk.
je bent de 'altijd' vergeten.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 13:46   #211
krizis
Gouverneur
 
krizis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Berichten: 1.072
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
veel vlaamse mannen die werken staan onder ontzettende stress en te hoge werkdruk, ze haten daarom hun job en hun werkgever en reageren dat af op hun vrouw.
typisch voor zwakke lafaards.
Inderdaad, die stressy kerels moeten allemaal van tijd eens een j'ke roken ... weg stress ... kijk naar mij ... ben nu 2 weken bezig als IT-consultant en heb ook m'n handen vol met office automation (industrieel ingenieur van opleiding) als ik die wat oudere mannen bij ons zie op't werk zie'k hier en daar wel ne stresser tussen ... kweetnie of da ze dat afreageren op hun vrouw en of ze hun job haten ... maar ik wil maar zeggen, rol de vrijdag avond na een drukke werkweek een j'ke en weg stress, het helpt alles te relativeren en op een rijtje te zetten ... en je kan ineens verder kijken dan je werk alleen, je ziet alles in een breder perspectief en je bent daarom minder snel geneigd van frustraties op te kroppen, stressy te worden en tenslotte je vrouw te gn slaan ... zoiets zou'k nooit doen bij m'n vriendin, lol ik heb nooit gevochten (buiten de kleuterklas), laat staan da'k mijn vriendin zou slaan, da's toch wel het laatste waar ik aan denk ...
__________________
Legalise & advertise !
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 14:11   #212
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Ik gebruik mijn 'kop' iets meer dan u. U bent klaarblijkelijk nog niet eens in staat om zonder fouten te schrijven.
Ik ben geen groot schrijftalent en krijg met moeite enkele zinnen op papier, maar ik doe tenminste de moeite om iets neer te zetten.
En bedankt voor de correctie. Ge kunt me msschn uitleggen op welke culturele hoogstaande nederlandse grammatica regel dit gebaseert is, kan dan voorkomen om dezelfde fout te maken. Maar begrijpelijker wijze denk ik toch dat ge het inhoudelijke van de tekst gelezen hebt, met of zonder fout.
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 14:15   #213
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Inderdaad, die stressy kerels moeten allemaal van tijd eens een j'ke roken ... weg stress ... kijk naar mij ... ben nu 2 weken bezig als IT-consultant en heb ook m'n handen vol met office automation (industrieel ingenieur van opleiding) als ik die wat oudere mannen bij ons zie op't werk zie'k hier en daar wel ne stresser tussen ... kweetnie of da ze dat afreageren op hun vrouw en of ze hun job haten ... maar ik wil maar zeggen, rol de vrijdag avond na een drukke werkweek een j'ke en weg stress, het helpt alles te relativeren en op een rijtje te zetten ... en je kan ineens verder kijken dan je werk alleen, je ziet alles in een breder perspectief en je bent daarom minder snel geneigd van frustraties op te kroppen, stressy te worden en tenslotte je vrouw te gn slaan ... zoiets zou'k nooit doen bij m'n vriendin, lol ik heb nooit gevochten (buiten de kleuterklas), laat staan da'k mijn vriendin zou slaan, da's toch wel het laatste waar ik aan denk ...
een j'ke roken kan wel eens helpen om de stress te verlichten en het leven leefbaarder te houden, kan u geen ongelijk geven. Doch zou liever hebben dat het leven leefbaar was zonder enig middel, dat het leven niet zo prestatiegericht was maar meer humaan.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by armoede on 26-08-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Inderdaad, die stressy kerels moeten allemaal van tijd eens een j'ke roken ... weg stress ... kijk naar mij ... ben nu 2 weken bezig als IT-consultant en heb ook m'n handen vol met office automation (industrieel ingenieur van opleiding) als ik die wat oudere mannen bij ons zie op't werk zie'k hier en daar wel ne stresser tussen ... kweetnie of da ze dat afreageren op hun vrouw en of ze hun job haten ... maar ik wil maar zeggen, rol de vrijdag avond na een drukke werkweek een j'ke en weg stress, het helpt alles te relativeren en op een rijtje te zetten ... en je kan ineens verder kijken dan je werk alleen, je ziet alles in een breder perspectief en je bent daarom minder snel geneigd van frustraties op te kroppen, stressy te worden en tenslotte je vrouw te gn slaan ... zoiets zou'k nooit doen bij m'n vriendin, lol ik heb nooit gevochten (buiten de kleuterklas), laat staan da'k mijn vriendin zou slaan, da's toch wel het laatste waar ik aan denk ...
een j'ke roken kan wel eens helpen om de stress te verlichten en het leven leefbaarder te houden, kan u geen ongelijk geven. Doch zou liever hebben dat het leven leefbaar was zonder enig middel, dat het leven niet zo prestatiegericht was maar meer humaan.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Inderdaad, die stressy kerels moeten allemaal van tijd eens een j'ke roken ... weg stress ... kijk naar mij ... ben nu 2 weken bezig als IT-consultant en heb ook m'n handen vol met office automation (industrieel ingenieur van opleiding) als ik die wat oudere mannen bij ons zie op't werk zie'k hier en daar wel ne stresser tussen ... kweetnie of da ze dat afreageren op hun vrouw en of ze hun job haten ... maar ik wil maar zeggen, rol de vrijdag avond na een drukke werkweek een j'ke en weg stress, het helpt alles te relativeren en op een rijtje te zetten ... en je kan ineens verder kijken dan je werk alleen, je ziet alles in een breder perspectief en je bent daarom minder snel geneigd van frustraties op te kroppen, stressy te worden en tenslotte je vrouw te gn slaan ... zoiets zou'k nooit doen bij m'n vriendin, lol ik heb nooit gevochten (buiten de kleuterklas), laat staan da'k mijn vriendin zou slaan, da's toch wel het laatste waar ik aan denk ...
een j'ke roken kan wel eens helpen om de stress te verlichten en het leven leefbaarder te houden, kan u geen ongelijk geven. Doch zou liver hebben dat het leven leefbaar was zonder enig middel, dat het leven niet zo prestatiegericht was maar meer humaan.[/size]
[/edit]
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door armoede : 26 augustus 2005 om 14:24.
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 14:17   #214
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Doch zou liver hebben dat het leven leefbaar was zonder enig middel
Bestond de mensheid maar niet...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 14:27   #215
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Kostelijk deze reaktie!!!!!!!! Wat heb jij dan allemaal gedaan om het VB zo goed te kennen, dat je hun 'eigenlijke wensen' kent? Waar leid jij al die onzin uit af? Bronnen? Argumentatie?
Geef toe dat heel je reaktie op die premie in het water is gevallen, want ten eerste (je zegt het NB zelf) is die premie niet hoog genoeg om vrouwen die willen buitenshuis werken daarvan te weerhouden en ten tweede gaat het inderdaad over 'thuiswerkende ouder', dat kan dus ook de man zijn.
Awel, waar staat ge nu, pieteken?
Pieteke is gaan lopen
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:00   #216
krizis
Gouverneur
 
krizis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Berichten: 1.072
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
een j'ke roken kan wel eens helpen om de stress te verlichten en het leven leefbaarder te houden, kan u geen ongelijk geven. Doch zou liever hebben dat het leven leefbaar was zonder enig middel, dat het leven niet zo prestatiegericht was maar meer humaan.
Mjah, we leven nu eenmaal zo haastig en ik denk niet dat dat snel gaat veranderen ... dus ben ik blij dat die plant bestaat ...
__________________
Legalise & advertise !
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:03   #217
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Inderdaad, die stressy kerels moeten allemaal van tijd eens een j'ke roken ... weg stress ... kijk naar mij ... ben nu 2 weken bezig als IT-consultant en heb ook m'n handen vol met office automation (industrieel ingenieur van opleiding) als ik die wat oudere mannen bij ons zie op't werk zie'k hier en daar wel ne stresser tussen ... kweetnie of da ze dat afreageren op hun vrouw en of ze hun job haten ... maar ik wil maar zeggen, rol de vrijdag avond na een drukke werkweek een j'ke en weg stress, het helpt alles te relativeren en op een rijtje te zetten ... en je kan ineens verder kijken dan je werk alleen, je ziet alles in een breder perspectief en je bent daarom minder snel geneigd van frustraties op te kroppen, stressy te worden en tenslotte je vrouw te gn slaan ... zoiets zou'k nooit doen bij m'n vriendin, lol ik heb nooit gevochten (buiten de kleuterklas), laat staan da'k mijn vriendin zou slaan, da's toch wel het laatste waar ik aan denk ...
't Is straf dat U nog bezig bent...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:32   #218
krizis
Gouverneur
 
krizis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Berichten: 1.072
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
't Is straf dat U nog bezig bent...
Haha, wat had je anders gedacht ... tis nu voor 1 maand op proef en heb een grote kans dat ik derna voor onbepaalde duur mag blijven, want er vertrekken 3 man ... ik ben dan ook de enige daar meet een cisco-certificaat en zo vinden ze niet rap ene ... als ze zelf iemand daarvoer iemand moeten gaan opleiden zijn ze een klein half miljoen kwijt ... die rekening is snel gemaakt, zolang de markt stabiel blijft zie ik mij daar nog niet snel vertrekken ... en ik denk niet dat mijn directe baas er problemen mee heeft da'k in mijn vrije tijd cannabis gebruik ... zolang mijn werk goed is boeit het niet wat je in je vrije tijd doet hé ...
__________________
Legalise & advertise !
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be