Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Hoe lossen we de overbevolking van de gevangenissen op?
Miljarden voor nieuwe gevangenissen en cipiers en werkingskosten. 2 28,57%
Gevangenisstraffen niet uitvoeren. 0 0%
Zeg het maar 5 71,43%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2024, 19:35   #81
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat de cipiers dit in elkaar steken.
Dat is wel straffe taal.

Nu, wat dit voorval betreft kan ik het toch niet goed begrijpen. Die gast was blijkbaar al uren/dagen aan het krijsen in zijn cel en niemand merkt irts?
Ik kan wel begrijpen dat cipier geen goedbetaalde en plezante job is, maar je moet er toch een minimum aan energie in steken.

Voor de rest vind ik uiteraard dat met 5 man in ern cel van 2 ontoelaatbaar is en in dat verband heb ik hier bijna enkel reacties gelezen van forummers die hun kop in het zand steken.
Antwoorden zoals ‘stuur ze naar Afrika’ of ‘hang ze op’ zijn onnozel.

In de praktiek zijn er 2 oplossingen:
- meer cellen
- minder gevangenen

Ik ben bereid mee te gaan in de eis van (extreem-)rechts voor effektieve gevangenisstraffen, maar dan moet dat in menswaardige omstandigheden zijn en dat gaat (veel) geld kosten.

Dus de bluts met de buil nemen.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 maart 2024 om 19:36.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 19:51   #82
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is wel straffe taal.

Nu, wat dit voorval betreft kan ik het toch niet goed begrijpen. Die gast was blijkbaar al uren/dagen aan het krijsen in zijn cel en niemand merkt iets?
Waarom zou iemand er iets van willen merken? Medegevangen weten al lang waarom, cipiers, ook. Kinderfoefelaars , wil men die "veiligstellen", steek je niet in een gevangenis.
Citaat:
Ik kan wel begrijpen dat cipier geen goedbetaalde en plezante job is, maar je moet er toch een minimum aan energie in steken.
De verloning valt wel mee. Plezant, langs geen meter. Dis als er eentje gilt, meh, er zijn er zoveel die beginnen te roepen omdat ze hun goesting niet krijgen. En de hoeveelheid slechte acteurs die hartaanvallen enzo krijgen is gewoon irritant.

Citaat:
Voor de rest vind ik uiteraard dat met 5 man in ern cel van 2 ontoelaatbaar is en in dat verband heb ik hier bijna enkel reacties gelezen van forummers die hun kop in het zand steken.
Gevangenisstraffen in België zijn levenslang voor gewone mensen die gestraft worden omdat ze 1 keer over het rooie gingen, en een ereteken en een opleiding voor criminelen.

Citaat:
Antwoorden zoals ‘stuur ze naar Afrika’ of ‘hang ze op’ zijn onnozel.
In de praktiek zijn er 2 oplossingen:
- meer cellen
- minder gevangenen

Ik ben bereid mee te gaan in de eis van (extreem-)rechts voor effektieve gevangenisstraffen, maar dan moet dat in menswaardige omstandigheden zijn en dat gaat (veel) geld kosten.

Dus de bluts met de buil nemen.
Waarom zou u en ik betalen voor een buitenlandse crimineel? Dus alles wat geen "ouwe Belg is", terug naar afzender.
Hoe dat op te lossen? Een deel is simpel : Geen belgische nationaliteit, terug naar huis.
En "dubbelpastpoortigen", bij veroordeling zijn ze hun Belgische nationaliteit gewoon kwijt.

Menswaardige omstandigheden.... Hoe menswaardig hebben moordenaars, verkrachters, roofovervallers of gewoon willekeurige potenrammers hun slachtoffers behandeld?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 20:08   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.613
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is wel straffe taal.

Nu, wat dit voorval betreft kan ik het toch niet goed begrijpen. Die gast was blijkbaar al uren/dagen aan het krijsen in zijn cel en niemand merkt irts?
Ik kan wel begrijpen dat cipier geen goedbetaalde en plezante job is, maar je moet er toch een minimum aan energie in steken.

Voor de rest vind ik uiteraard dat met 5 man in ern cel van 2 ontoelaatbaar is en in dat verband heb ik hier bijna enkel reacties gelezen van forummers die hun kop in het zand steken.
Antwoorden zoals ‘stuur ze naar Afrika’ of ‘hang ze op’ zijn onnozel.

In de praktiek zijn er 2 oplossingen:
- meer cellen
- minder gevangenen

Ik ben bereid mee te gaan in de eis van (extreem-)rechts voor effektieve gevangenisstraffen, maar dan moet dat in menswaardige omstandigheden zijn en dat gaat (veel) geld kosten.

Dus de bluts met de buil nemen.
Daarom zei ik dat de cipiers dit in elkaar steken. Er is daar praktisch altijd een cipier in de buurt, het kan niet anders of die hebben hem horen krijsen.

Verder, realistisch gesproken is er geen geld om 25.000 nieuwe cellen volgens de wettelijke normen te bouwen, laat staan dat er geld zou zijn om het leger aan nieuwe cipiers aan te nemen die daarvoor benodigd zijn.

Ook, cipiers zijn ambtenaren, goed betaald en na een tijdje zijn ze de stank in de gevangenis gewoon. Veel van die mensen echter zijn uitschot dat niet om kan met macht over hulpeloze mensen, vandaar ook dat er quasi dagelijks cipiers in elkaar geslagen worden door gevangenen. Dat haalt raar of zelden de media, net zoals de dagelijkse zelfmoordpogingen van gevangenen.
Als mensen als beesten behandeld worden reageren ze ook zo.

Persoonlijk hield ik het gewoon op dreigen met processen, dan mindert hun grote smoel nogal snel en proberen ze vriendjes te worden. Zo kom ik op zekere dag van de wandeling en ik zie de cipier die de medicijnen rondbrengt zich gereed maken om de gang te verlaten; ik spreek hem aan over mijn medicatie, zegt hij, je was niet op je cel, dan krijg je je medicatie misschien morgen.
Goed, zeg ik, dan zal ik u aanklagen omdat je mijn medicatievoorschrift wijzigt zonder dat je dokter bent. Ik klaag u aan, uw rechtstreekse overste, de afdelingschef, de directeurs, de dokter en de verpleging. Mij maakt het niet uit, al wat ik doe in de gevangenis is procederen en op mijn bed liggen, een proces meer of minder maakt niks uit.
Je had zijn domme smikkel moeten zien, ook zijn toon veranderde van groot bakkes naar slaafs. Allee allee, dat is toch niet nodig, hij kwam snel mijn medicatie brengen en nog wat aan mijn reet likken.

Je moet weten hoe je het uitschot moet behandelen. Ze leren dan snel wie ze beter gerust laten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 22:46   #84
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ben bereid mee te gaan in de eis van (extreem-)rechts voor effektieve gevangenisstraffen, maar dan moet dat in menswaardige omstandigheden zijn en dat gaat (veel) geld kosten.....
Eens.

Voor een eerlijkere (en betere) samenleving moet je een adequaat strafrecht systeem optuigen.

De kosten daarvan kunnen best meevallen als je de meeste drugs gewoon legaliseert. Dan kunnen politie en justitie zich met belangrijkere zaken bezig houden en kan de NVA jeugd veiliger op hun pilletje dansen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 04:04   #85
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eens.

Voor een eerlijkere (en betere) samenleving moet je een adequaat strafrecht systeem optuigen.

De kosten daarvan kunnen best meevallen als je de meeste drugs gewoon legaliseert. Dan kunnen politie en justitie zich met belangrijkere zaken bezig houden en kan de NVA jeugd veiliger op hun pilletje dansen.
Mee eens zeker als het gaat over softdrugs. Er zitten nu nog steeds mensen te brommen die wat planten kweekten. In de meeste landen wordt dit stilaan verleden tijd.
De andere drugs zou ik decriminaliseren naar het voorbeeld van oa Portugal

Dat allemaal zou inderdaad een slok op de borrel schelen omtrent de overbevolking in de gevangenissen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2024 om 04:05.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 07:06   #86
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eens.

Voor een eerlijkere (en betere) samenleving moet je een adequaat strafrecht systeem optuigen.
En eerlijker, en doeltreffender, want het Belgische gekrom is gewoon te politiek gebonden.

Citaat:
De kosten daarvan kunnen best meevallen als je de meeste drugs gewoon legaliseert. Dan kunnen politie en justitie zich met belangrijkere zaken bezig houden en kan de NVA jeugd veiliger op hun pilletje dansen.
En de (r)overheid kan nog een graantje meepikken van de "recreatieve substanties", net zoals ze dat nu al doet met tabak en alcohol.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 11:14   #87
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Maar de crux is dat het nu eenmaal electoraal interessanter is de huidige situatie in stand te houden waar "zwarte" drugshandelaren zeer land de bak indraaien terwijl "witte" criminaliteit (doodrijden, kindermisbruik, belastingfraude, financiële delicten, haatspraak) niet of nauwelijks wordt bestraft. Als het al wordt opgespoord en vervolgd.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 11:16   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.613
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En eerlijker, en doeltreffender, want het Belgische gekrom is gewoon te politiek gebonden.



En de (r)overheid kan nog een graantje meepikken van de "recreatieve substanties", net zoals ze dat nu al doet met tabak en alcohol.
Dat wil in de praktijk zeggen dat er zoveel accijnzen, taksen, BTW en belastingen op geheven worden dat de illegale kwekers en of importeurs goedkoper kunnen leveren.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 11:36   #89
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.326
Standaard

We moeten de burgers eens laten kennismaken met het gevangeniswezen.
Daarom stel ik voor om eens een opendeur-weekend te organiseren.
Wedden dat de overbevolking na dat weekend verleden tijd is?
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 11:45   #90
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat wil in de praktijk zeggen dat er zoveel accijnzen, taksen, BTW en belastingen op geheven worden dat de illegale kwekers en of importeurs goedkoper kunnen leveren.
De Laffercurve.
Leg dat maar eens uit aan ambetentaren en cabinetretards die de begroting in orde proberen te krijgen met geniale plannen, en die zo aan de politici verkopen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 13:09   #91
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.419
Standaard

Ik ken persoonlijk maar 1 cipier. Die is ook in mijn motorclub.
Een zachte en aangename mens.
Maar ik heb hem over deze zaak nog niet kunnen spreken.

Tegelijk hebben toch al een paar dingen in de pers gestaan over hoe het mogelijk is dat dit niet opgemerkt werd.

Gratuit die cipiers beschuldigen, vind ik er over.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 14:13   #92
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ken persoonlijk maar 1 cipier. Die is ook in mijn motorclub.
Een zachte en aangename mens.
Maar ik heb hem over deze zaak nog niet kunnen spreken.

Tegelijk hebben toch al een paar dingen in de pers gestaan over hoe het mogelijk is dat dit niet opgemerkt werd.

Gratuit die cipiers beschuldigen, vind ik er over.
Als ik het mag geloven is in de gevangenis alles te krijgen en dan vooral inzake soorten drugs

Ik vraag me altijd af hoe dit mogelijk is of is het dan zo dat al dat personeel daar binnen en buiten loopt zonder enige controle en vooral dat al dat personeel zich daar mee inhoudt ??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 15:41   #93
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

Ik vraag me altijd af hoe dit mogelijk is of is het dan zo dat al dat personeel daar binnen en buiten loopt zonder enige controle en vooral dat al dat personeel zich daar mee inhoudt ??
Niet al het personeel, maar wel een deel.

Buiten beloningen in de vorm van geld en sex is er ook soms sprake van dreiging richting familie van die cipiers. Maar er zij natuurlijk ook genoeg gevallen dat de cipier (en zijn familie) meeliften op de revenuen van de drugshandel. Soms hoeven ze daarvoor alleen maar informatie over te brengen.

Ik denk dat als je mensen 2k netto per maand betaald, je geen illusies moet maken.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 11:17   #94
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.718
Standaard

De enquête daar hadden nog wel enkele dinegn zoals NEE kunnen bijkomen.

De vraag die rijst is: moeten wij met zen allen instaan voor mensen die wat uitgespookt hebben tot anderen van het leven beroofd hebben?

Moeten wij al diegenen die uit andere landen komen en in 'ons' land wat uitgesoken hebben onderhouden? Nee toch...

Een terugstuurbeleid is er niet, of men wil die gewoon niet meer terug in hun eigen landen??

Toch was er deze gedachte even wat jaaaaaren geleden:

De Wever: "Bouw Belgische gevangenis in Marokko"

Misschien was het kort door de bocht van de schrijvers van het artikel om alleen Marokko aan te halen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2024 om 11:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 11:48   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.613
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De enquête daar hadden nog wel enkele dinegn zoals NEE kunnen bijkomen.

De vraag die rijst is: moeten wij met zen allen instaan voor mensen die wat uitgespookt hebben tot anderen van het leven beroofd hebben?

Moeten wij al diegenen die uit andere landen komen en in 'ons' land wat uitgesoken hebben onderhouden? Nee toch...

Een terugstuurbeleid is er niet, of men wil die gewoon niet meer terug in hun eigen landen??

Toch was er deze gedachte even wat jaaaaaren geleden:

De Wever: "Bouw Belgische gevangenis in Marokko"

Misschien was het kort door de bocht van de schrijvers van het artikel om alleen Marokko aan te halen.
Terug sturen, daar kunnen we kort over zijn, dat is wat het Vlaams Belang wil, dus dat mag niet gebeuren.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 11:50   #96
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De enquête daar hadden nog wel enkele dinegn zoals NEE kunnen bijkomen.

De vraag die rijst is: moeten wij met zen allen instaan voor mensen die wat uitgespookt hebben tot anderen van het leven beroofd hebben?

Moeten wij al diegenen die uit andere landen komen en in 'ons' land wat uitgesoken hebben onderhouden? Nee toch...

Een terugstuurbeleid is er niet, of men wil die gewoon niet meer terug in hun eigen landen??

Toch was er deze gedachte even wat jaaaaaren geleden:

De Wever: "Bouw Belgische gevangenis in Marokko"

Misschien was het kort door de bocht van de schrijvers van het artikel om alleen Marokko aan te halen.
Het is nog veel korter door de bocht van nva en schaamteloze bdw om met het belastinggeld van vlaams/belgische burgers in marokko en andere thuislanden belgische gevangenissen te willen gaan bouwen voor veroordeelde, marokkaanse (ea buitenlandse) criminelen.

Dat marokko zelf gevangenissen bouwt met hun eigen, marokkaans belastinggeld voor hun eigen, marokkaanse criminelen, niet door verspilling van een politieke nva-klootzak met het vlaams/belgische belastinggeld van de slachtoffers van dat marokkaanse crapuul.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 11:53   #97
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.244
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
"witte" criminaliteit (doodrijden, kindermisbruik, belastingfraude, financiële delicten, haatspraak)
Beweer jij hier dat niet-witten deze misdaden relatief gezien minder begaan dan witten?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 13:24   #98
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Beweer jij hier dat niet-witten deze misdaden relatief gezien minder begaan dan witten?
Op zijn minst beweert ie dat deze misdaden dikwijls niet gemeld, verticaal geklasseerd of met de mantel der wokisme bedekt worden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 13:33   #99
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het is nog veel korter door de bocht van nva en schaamteloze bdw om met het belastinggeld van vlaams/belgische burgers in marokko en andere thuislanden belgische gevangenissen te willen gaan bouwen voor veroordeelde, marokkaanse (ea buitenlandse) criminelen.

Dat marokko zelf gevangenissen bouwt met hun eigen, marokkaans belastinggeld voor hun eigen, marokkaanse criminelen, niet door verspilling van een politieke nva-klootzak met het vlaams/belgische belastinggeld van de slachtoffers van dat marokkaanse crapuul.
Ondertussen zijn zo langzamerhand Hollandse drugsboys de grootste groep in onze gevangenissen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Beweer jij hier dat niet-witten deze misdaden relatief gezien minder begaan dan witten?
Zijn Hollanders, suri's en mocro's bovenproportioneel betrokken bij drugshandel in België ?

Juist.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 maart 2024 om 13:35.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 13:37   #100
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ondertussen zijn zo langzamerhand Hollandse drugsboys de grootste groep in onze gevangenissen.
Nieuwe Nederlanders over het algemeen.
Citaat:
Zijn Hollanders, suri's en mocro's bovenproportioneel betrokken bij drugshandel in België ?

Juist.
Bij de betrapten wel heel regelmatig nietwaar
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be