Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Meyrem Almaci (Groen!) - 23 tot 29 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Meyrem Almaci (Groen!) - 23 tot 29 april Groen! plaatst het klimaat en de armoedebestrijding centraal in de kiescampagne. Meyrem trekt de Groen! lijst voor de Kamer in Antwerpen.

 
 
Discussietools
Oud 23 april 2007, 22:32   #1
Meyrem Almaci
 
 
Meyrem Almaci's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2007
Berichten: 48
Standaard Nachtwerk

Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem
Meyrem Almaci is offline  
Oud 24 april 2007, 07:29   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.442
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik ben full time nachtwerker. 5 dagen op 7, en dat voor de volle 8 uur voor alle 5 dagen; ik werk dus de Europees aangemoedigde 40 uren week. Dat stopt me ook niet hoor. Mijn verbouwingen hebben ook een plekje in mijn hart, en het milieu(en dus mijn portefeuille)

Maar op zijn minst krijgt U mijn sympathie. Uw recht voor de raap, vriendelijke reactie is al een enorme tegenstelling tot uw collega politici. Het is geen antwoord op de vragen die we hadden, maar op zijn minst een echte reden waarom u daar nog niet op antwoordde.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online  
Oud 24 april 2007, 07:36   #3
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Beste meryem,
Geen probleem; alle pogingen tot interactie worden doorgaans op gejuich onthaald.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 24 april 2007, 07:43   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.442
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Zoals ik al melde. Een verfrissende wind door de politieke uitwasemingen hier.


Interactie is beter dan dogmatisch nabauwen van stellingen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 april 2007 om 07:44.
maddox is nu online  
Oud 24 april 2007, 10:02   #5
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Hallo Meryem,
Ik heb ook niet veel tijd overdag.
Doei
(een harde supporter)
eno2 is offline  
Oud 25 april 2007, 00:53   #6
Fredo
Burgemeester
 
Fredo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2005
Berichten: 537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meryem Almaçi Bekijk bericht
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem
Ook al zullen veel forumgangers het oneens zijn met uw standpunten, ik denk dat ik voor de meerderheid spreek als ik zeg dat het zeer geapprecieerd wordt dat u toch probeert te antwoorden op alle vragen die gesteld worden. Dit in tegenstelling tot iemand als Jo Vandeurzen die al een week lang zijn kat stuurt. Een kwestie van 'respect' zeker .

met vriendelijke groeten

Fredo
Fredo is offline  
Oud 25 april 2007, 08:40   #7
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Fredo schreef :

Citaat:
Ook al zullen veel forumgangers het oneens zijn met uw standpunten, ik denk dat ik voor de meerderheid spreek als ik zeg dat het zeer geapprecieerd wordt dat u toch probeert te antwoorden op alle vragen die gesteld worden. Dit in tegenstelling tot iemand als Jo Vandeurzen die al een week lang zijn kat stuurt. Een kwestie van 'respect' zeker .

met vriendelijke groeten
Ik kan me volledig vinden in de mening van Fredo.
We zullen het wel niet altijd eens zijn maar ... veel succes met je replieken ...

Beste Groeten.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 25 april 2007, 16:12   #8
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meyrem Almaci Bekijk bericht
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem
Wel, het feit dat u toch de moeite doet om hier op te duiken is een redelijke prestatie we kunnen dat namelijk niet van alle politici zeggen...
Pelgrim is offline  
Oud 25 april 2007, 16:19   #9
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Wel, het feit dat u toch de moeite doet om hier op te duiken is een redelijke prestatie we kunnen dat namelijk niet van alle politici zeggen...

Meyrem for president !
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 25 april 2007, 18:47   #10
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Meryem for president !

D�*�*r zou ik wel voor willen gaan,

maar ik zal dit keer helaas niet op haar kunnen stemmen.
djimi is offline  
Oud 25 april 2007, 19:26   #11
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meyrem Almaci Bekijk bericht
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem
Moge allah bij je zijn.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be