Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei) Het Comité voor een Andere Politiek ontstond in de nasleep van het generatiepact onder impuls van o.a. Jef Sleeckx, voormalig sp.a-parlementslid. Bij de vorige verkiezingen verenigde het CAP nog een aantal linkse initiatieven, waaronder het LSP. Nu komen ze apart op. Raf Verbeke, arbeider voor het openbaar vervoer, is de lijstrrekker voor Europa en lijstduwer voor de opvolgers in Oost-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2009, 20:44   #21
Corinna
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Gent
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Corinna
Smile antal leden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vavli Bekijk bericht
Om een idee te krijgen van het draagvlak van Cap dat zich voorstelt als een beweging van onderuit: hoeveel leden heeft CAP ?
Wat zegt ledenaantal over bekwaamheid en vooral betrokkenheid van mensen? Liever klein maar fijn en om iemand te citeren (lijstduwer cap) als we elkaars geboorte datum niet kennen, waar zijn me dan mee bezig? Dus vandaag: lang zullen we leven voor...
Ik bedank voor elke organisatie die zich niet ruimer denkend kan opstellen en waar niet ieder zich kan thuisvoelen. In cap vind je mensen die weten hoe de wereld draait en elk tracht er een antwoord, invulling te geven. Tegen verzuring, eenzaamheid, armoede. Een tegenbeweging tov een toch wel verspillende maatschappij , een bijna ondoordacht besteden, keuzes zonder verantwoording. Tja, toch wel nodig lijkt me.

Laatst gewijzigd door Corinna : 6 juni 2009 om 20:52.
Corinna is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be