Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 11 april 2016, 17:24   #141
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Elke beschaving kent een opgang, een bloeiperiode en een neergang. Het is inherent aan het leven. Darwin.
Hola, zo werkt het niet! Eerst hier een (foute) stelling poneren, en dan aan anderen eisen dat ze argumenten gaan zoeken, gij zijt ook liever lui dan moe, hé. Voorbeelden van extreem geweld zijn er in monoculturen te over.
Bedoelt ge mentaal gehandicapten of fysisch gehandicapten.

Ongeveer elke zin die gij schrijft is degoutant. Ik ben benieuwd of ge dit niveau kunt handhaven.
Kleuterklasniveau.
Conscience is offline  
Oud 11 april 2016, 17:31   #142
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Niet bepalen, wel vergelijken.
Ah, probeer je er inspiratie te vinden?

Citaat:
Helaas kan/kon jij (of andere slechtzienden) geen enkel argument daarover van me weerleggen, en nu kom je weer terug met dezelfde typische bllsht.
Zo kennen we ons Attilakke weer, sé, steeds in de bres voor degenen die onze samenleving uitspuwen of willen vernietigen.

Ga anders nestkakkers als Anciaux nog wat knuffelen, die zal je oikofobe gezelschap wel op prijs stellen.
Je zou eerst met argumenten moeten afkomen, hé, geen oneliners en slogans die je als 'argument' verkoopt...
En probeer je dan op de man te spelen, zonder veel succes trouwens, zelfs dat kan je niet.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 11 april 2016, 17:33   #143
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De vraag was wat moslims met de niet-moslims in hun sharia-landen.
Hetzelfde wat moslims doen met niet moslims in (nog) niet-sharialanden.

Waarom ontweek je die vraag?
Welke vraag? Een onnozele opmerking ja.
Wil jij de sharia hier invoeren?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 11 april 2016, 17:38   #144
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bad Atilla is een Brusselaar. Een "Vlaamse" Brusselaar. Toch?
Zoals Vlaamse Brusselaars zich onderwierpen aan de francofonie, zo zullen zij zich onderwerpen aan hun volgende overheersers: de moslims.
Ze wéten het, en praten al op voorhand de ondergang van het Romeinse...oeps....Brusselse rijk goed wegens zogezegd onontkoombaar.
"Vlaamse" Brusselaars (Brusselse Vlamingen voor wie dat liever hoort) willen evenmin verandering als hun francofone meesters. Vooral niet nu het de N-VA is die op verandering aanstuurt. Ze laten hun geliefde Bruxelles liever ten onder gaan aan de onkunde en Vlaamshatendheid van francofone politici dan "Vlaamse" politici en hun Vlaamse volksgenoten de reddende hand te reiken die ze zélf het hardst nodig hebben.
Het enige dat ze van Vlaanderen willen is het Vlaamse geld.
Wauw, ik ben bijna onder de indruk! Bijna, hé, ik mag ook niet overdrijven.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 11 april 2016, 17:58   #145
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ah, probeer je er inspiratie te vinden?
Je zou eerst met argumenten moeten afkomen, hé, geen oneliners en slogans die je als 'argument' verkoopt...
En probeer je dan op de man te spelen, zonder veel succes trouwens, zelfs dat kan je niet.
Nogmaals, als nestkakker bak je er niet veel van, evenmin als je argumenten hebt waarom mohammedanen hier op hun plaats zouden zijn.
Gelukkig zijn er nog mensen wiens verstand nog niet tot een multibrij verworden is:

Terroristische aanslagen hebben alles te maken met de islam

"Ik heb het al vaker gezegd, maar ik herhaal het voor de goede orde nog maar een keer. Mainstream Islam tolereert geweld, de Radicale Islam propageert het. Er is een reden dat we het over de ‘Radicale Islam’ hebben en niet over de ‘Radicale economisch achtergestelden': dit soort terroristen baseren zich op hun versie van de islam, die – heel eng! – wel degelijk een relatie heeft met de mainstream versie."

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-met-de-islam/

Maar jij kent ongetwijfeld moslims die het hiermee eens zijn...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 11 april 2016, 18:07   #146
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nogmaals, als nestkakker bak je er niet veel van, evenmin als je argumenten hebt waarom mohammedanen hier op hun plaats zouden zijn.
Gelukkig zijn er nog mensen wiens verstand nog niet tot een multibrij verworden is:

Terroristische aanslagen hebben alles te maken met de islam

"Ik heb het al vaker gezegd, maar ik herhaal het voor de goede orde nog maar een keer. Mainstream Islam tolereert geweld, de Radicale Islam propageert het. Er is een reden dat we het over de ‘Radicale Islam’ hebben en niet over de ‘Radicale economisch achtergestelden': dit soort terroristen baseren zich op hun versie van de islam, die – heel eng! – wel degelijk een relatie heeft met de mainstream versie."

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-met-de-islam/

Maar jij kent ongetwijfeld moslims die het hiermee eens zijn...
Uiteraard is er een link tussen Islam en islamitisch terrorisme, anders zou het geen islamitisch terrorisme zijn, hé...
Net als Joodse terroristen zich baseren op een versie van het Jodendom die een relatie heeft met de mainstream versie van het Jodendom. Anders zou het geen Joodse versie zijn.
Of, om het buiten de godsdienst te brengen, natuurlijke is er een link tussen nationalisme en nationalistische terrorisme. De nationalistische terroristen baseren zich op een versie van het nationalisme die en relatie heeft met de mainstream versie van het nationalisme.

Logica is jouw sterkste kant niet, hé...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 11 april 2016, 18:25   #147
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Uiteraard is er een link tussen Islam en islamitisch terrorisme, anders zou het geen islamitisch terrorisme zijn, hé...
Net als Joodse terroristen zich baseren op een versie van het Jodendom die een relatie heeft met de mainstream versie van het Jodendom. Anders zou het geen Joodse versie zijn.
Of, om het buiten de godsdienst te brengen, natuurlijke is er een link tussen nationalisme en nationalistische terrorisme. De nationalistische terroristen baseren zich op een versie van het nationalisme die en relatie heeft met de mainstream versie van het nationalisme.
Tiens, waren het dan joden en/of nationalisten die hier de laatste 10 jaar terreur zaaien ?

Citaat:
Logica is jouw sterkste kant niet, hé...
Logica verkrachten om de aandacht van de essentie af te leiden, is dan weer wél 'n sterk kantje van jou...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 11 april 2016, 18:25   #148
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

dubbel
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 april 2016 om 18:26.
Diego Raga is offline  
Oud 11 april 2016, 18:28   #149
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Tiens, waren het dan joden en/of nationalisten die hier de laatste 10 jaar terreur zaaien ?
Heeft niks met de redenering an sich te maken, hoor.

Citaat:
Logica verkrachten om de aandacht van de essentie af te leiden, is dan weer wél 'n sterk kantje van jou...
ik verkracht de logica in jouw ogen enkel en alleen omdat jet het begrijpt, of niet wilt begrijpen. Je reactie op het eerste deel van deze post is daar een sprekend bewijs van.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 11 april 2016, 18:39   #150
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Heeft niks met de redenering an sich te maken, hoor.

ik verkracht de logica in jouw ogen enkel en alleen omdat jet het begrijpt, of niet wilt begrijpen. Je reactie op het eerste deel van deze post is daar een sprekend bewijs van.
Maw, je steunt volop de massale aanwezigheid (& counting) van aanhangers, wiens fascistische islamideologie in wezen een veroveringsideologie is, waarvan zelfs de meest vreedzame aanhanger het terrorisme welgevallig is.

Leg dat maar eens deftig uit aan de slachtoffers van 2 weken geleden en aan hun hun familie en aan die van alle vorige aanslagen op Europese bodem.
Succes zou ik zeggen.

Met jouw soort 'logica' heeft Europa grotere vijanden in huis, dan wanneer ze het hele M-O zou binnenlaten.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 11 april 2016, 18:57   #151
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Welke vraag? Een onnozele opmerking ja.
Je bedoelt dat een vraag die JIJ als een onnozele opmerking bestempelt geen antwoord verdient?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 april 2016 om 18:57.
Knuppel is offline  
Oud 11 april 2016, 19:01   #152
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Met jouw soort 'logica' heeft Europa grotere vijanden in huis, dan wanneer ze het hele M-O zou binnenlaten.
Te waar om mooi te zijn.

Zonder collaborateurs hoefde West-Europa geen onderwerping te vrezen....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 11 april 2016, 21:33   #153
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Tijdens WO2 was de kans om als Belgische burger te sterven a.g.v. de oorlog ook nihil te noemen (1%).
Wat is je punt?
1 % is niet nihil! dat is zelfs enorm dreigend, een veel grotere kans dan nu het geval is met terrorisme.
Het aantal doden door thuisklussen is ongeveer net zo hoog als het aantal slachtoffers door terrorisme. Mijn punt is dat de dreiging overdreven word.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 11 april 2016, 21:51   #154
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Onnozelheid van de meeste mensen dat zou het kunnen zijn , dwaas ,simpel , onwetend , niet begrijpen , daar draad alles rond..
Komt gij dan op straat? Beweegt gij dan iets?
Hetzelfde voor U AnarchoChristophe.

Als men moest weten waar we voor staan, ge zou anders piepen.
Vanachter de TV kan iedereen voetballen. Ik was daar ook goed in.
Maar 't is beter uw vibratie op iets anders toe te leggen dan haat.
Wijs ze de middenvinger en carry on with your own life.
Peche is offline  
Oud 11 april 2016, 22:19   #155
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Te waar om mooi te zijn.

Zonder collaborateurs hoefde West-Europa geen onderwerping te vrezen....
True. Karel Martel zou alvast weten wat 'm met collabo's als Atilla, Anciaux en alle andere oikofobe islampijpers moest aanvangen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 12 april 2016, 00:24   #156
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Kleuterklasniveau.
Wow! Raak argument!

Ja, nu hebt ge gelijk. proficiat.
geertvdb is offline  
Oud 12 april 2016, 00:29   #157
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat een vraag die JIJ als een onnozele opmerking bestempelt geen antwoord verdient?
Wat was uw intelligente vraag? Ik zal erop antwoorden.
En ik zal het doen op het hoogstaand niveau van uw posts alhier.
geertvdb is offline  
Oud 12 april 2016, 07:12   #158
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maw, je steunt volop de massale aanwezigheid (& counting) van aanhangers, wiens fascistische islamideologie in wezen een veroveringsideologie is, waarvan zelfs de meest vreedzame aanhanger het terrorisme welgevallig is.
Ik steun dat niet, van waar haal jij dat?
Het enige dat ik steun zijn onze huidige, moderne normen en waarden. Jij steunt die niet.
Wie heeft een probleem, volgens jou?

Citaat:
Leg dat maar eens deftig uit aan de slachtoffers van 2 weken geleden en aan hun hun familie en aan die van alle vorige aanslagen op Europese bodem.
Succes zou ik zeggen.
O ja, de good old trick van slachtoffers erbij te betrekken.
Waarom zou ik hen iets moeten uitleggen, heb jij dan contact met hen opgenomen?

Citaat:
Met jouw soort 'logica' heeft Europa grotere vijanden in huis, dan wanneer ze het hele M-O zou binnenlaten.
ik begrijp het, het respecteren van de huidige, moderne Europese normen en waarden is een gevaar voor Europa.
Maar in een zekere zin hebben jij en Knuppel gelijk, ik leef liever in het huidige Europa, ondanks al haar gebreken, dan in het Europa die jullie wensen en waarvan jullie dromen.
Ik ken mijn geschiedenis namelijk.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 12 april 2016, 07:14   #159
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat een vraag die JIJ als een onnozele opmerking bestempelt geen antwoord verdient?
Uiteraard. Niks belet jou om erop te antwoorden, hé, als jij de vraag terecht vind. Het is hier een open discussieforum.
Dat zal jou de kans geven om rond MIJN vraag te draaien.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 12 april 2016, 07:18   #160
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
True. Karel Martel zou alvast weten wat 'm met collabo's als Atilla, Anciaux en alle andere oikofobe islampijpers moest aanvangen.
Karel is een goede vriend van mij. Nog een paar pinten met hem gaan drinken een aantal dagen geleden. Wat zou hij dan met mij doen, choeke?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be