Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 14 april 2010, 15:28   #1
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard Holocaust

Wat is er gebeurd en wat niet? Deel uw bevindingen.
Zyklon B is offline  
Oud 15 april 2010, 22:41   #2
Vyvyan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 augustus 2009
Locatie: In mijn Ford Anglia
Berichten: 69
Standaard

Is dat geen model van die gitarenfabriek? De Fender Holocauster of zoiets.
Vyvyan is offline  
Oud 15 april 2010, 22:43   #3
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

hupla, de helft zal hier voor de rechtbank mogen komen.
Inno is offline  
Oud 16 april 2010, 00:49   #4
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
hupla, de helft zal hier voor de rechtbank mogen komen.
Om over een historisch event te praten, onderzoeken? Een regelrechte misdaad! Dat terwijl velen andere genocides ongestraft ontkennen of minimaliseren.
Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 05:57   #5
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

In 1933 verklaarden de joden een oorlog op Duitsland

Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 09:19   #6
Alvas
Schepen
 
Alvas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Locatie: AARS-SCHOT
Berichten: 435
Standaard

Paar industriëlen kwamen samen en vonden het een goed idee om joden als zondebok te gebruiken, bouwden daarna grote fabrieken en lieten mensen onder het mom van zoveel oppakken en naar deze kampen brengen. Waarna de Nazi's hun gevangenen per 'opbod' verkochten aan de industriëlen of de gekke dokters:/ . Dan hebben we nog niet gesproken over hun zionisten vriendjes.

Laatst gewijzigd door Alvas : 16 april 2010 om 09:21.
Alvas is offline  
Oud 16 april 2010, 09:58   #7
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Wat is er gebeurd en wat niet? Deel uw bevindingen.
Moet dat nu echt?
Allé. De nazi's hebben Joden gedood, dát is er gebeurd. Wat is er niet gebeurd? Véél!
Over hoeveel Joden het nu exact gaat, kan me geen retefuck schelen. Die geschiedenis zal niet worden herschreven, en als dat toch zo zou zijn, zou het enkel dienen om een hedendaags beleid te verantwoorden.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Oud 16 april 2010, 10:00   #8
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
In 1933 verklaarden de joden een oorlog op Duitsland

Kan jij dit zelf in de juiste historische context plaatsen? Of weet je gewoon niet beter?
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Oud 16 april 2010, 10:00   #9
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

De jood David Cole op onderzoek in Auzwitch. Een speciale rondleiding die het gewone publiek niet altijd ziet.

We zien een kamer waar zyklon b gebruikt is, om luizen en tyfus te bestrijden. Muren zien blauw van binnen en van buiten. In geen gaskamer vind men blauwe muren.

Verklaring?

Dat en meer onthullingen, inclusief van de manager hier zo:

http://www.youtube.com/watch?v=iXKHw0EZrqM
Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 10:07   #10
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Moet dat nu echt?
Allé. De nazi's hebben Joden gedood, dát is er gebeurd. Wat is er niet gebeurd? Véél!
Over hoeveel Joden het nu exact gaat, kan me geen retefuck schelen. Die geschiedenis zal niet worden herschreven, en als dat toch zo zou zijn, zou het enkel dienen om een hedendaags beleid te verantwoorden.
Tuurlijk moet dat. Uit de geschiednis moeten we leren. En ik wist niet dat het een enkel joodse aangelegenheid was. Pure schande en negationisme tov alle anderen.
Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 10:13   #11
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
De jood David Cole op onderzoek in Auzwitch. Een speciale rondleiding die het gewone publiek niet altijd ziet.

We zien een kamer waar zyklon b gebruikt is, om luizen en tyfus te bestrijden. Muren zien blauw van binnen en van buiten. In geen gaskamer vind men blauwe muren.

Verklaring?

Dat en meer onthullingen, inclusief van de manager hier zo:

http://www.youtube.com/watch?v=iXKHw0EZrqM
Laten we de goede man even zelf aan het woord:

Citaat:
I would like to state for the record that there is no question in my mind that during the Holocaust of Europe's Jews during World War II, the Nazis employed gas chambers in an attempt to commit genocide against the Jews. At camps in both Eastern and Western Europe, Jews were murdered in gas chambers which employed such poison gases as Zyklon B and carbon monoxide (in the Auschwitz camp, for example, the gas chambers used Zyklon B). The evidence for this is overwhelming and unmistakable...

I now understand that I owe it to the people I wronged to make a forceful repudication [sic] of my earlier views. I also owe a very large apology, not only to the many people I enraged, and to the family and friends I hurt, but especially to the survivors of the Holocaust, who deserve only our respect and compassion, not re-victimization.

Therefore, to all of the above people, let me offer my most humble and very, very sincere apology. I am sorry for what (I) did, and I am sorry for the hurt I caused... (...)

Volledige tekst op http://www.geniebusters.org/915/04h_Cole.html
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Oud 16 april 2010, 10:15   #12
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Tuurlijk moet dat. Uit de geschiednis moeten we leren. En ik wist niet dat het een enkel joodse aangelegenheid was. Pure schande en negationisme tov alle anderen.
Bon, ja zeg. Enkele Roma Zigeneurs, homo's, Russen en contrairen niet meegerekend, was het een nogal redelijk Joodse aangelegenheid, hé.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Oud 16 april 2010, 10:16   #13
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Tuurlijk moet dat. Uit de geschiednis moeten we leren. En ik wist niet dat het een enkel joodse aangelegenheid was. Pure schande en negationisme tov alle anderen.
Wat denk jij dat we uit die geschiedenis kunnen leren dat we ondertussen al niet geleerd hebben?
Wees vooral niet te gierig met je uitleg, ik ben benieuwd.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Oud 16 april 2010, 10:19   #14
Alvas
Schepen
 
Alvas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Locatie: AARS-SCHOT
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Wat denk jij dat we uit die geschiedenis kunnen leren dat we ondertussen al niet geleerd hebben?
Wees vooral niet te gierig met je uitleg, ik ben benieuwd.
Dat men moet stoppen met superieure geschiedenis te schrijven. Eerder een universele. Er van uit gaan dat Copernicus zen info gepikt heeft van de Maya's!
Alvas is offline  
Oud 16 april 2010, 10:26   #15
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Laten we de goede man even zelf aan het woord:
Ge moogt de rest er ook bijzetten van uw bron, dat hij waarschijnlijk gepusht werd en zelfs met zen leven bedreigd werd om dat te zeggen.

Ik wacht nog op een verklaring van de kraaknette muren.
Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 10:28   #16
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Wat denk jij dat we uit die geschiedenis kunnen leren dat we ondertussen al niet geleerd hebben?
Wees vooral niet te gierig met je uitleg, ik ben benieuwd.
Dat de originele geschiedenis nooit klopt. 9/11 was een whitewash. De laatste Irak oorlog zal ook als whitewash de geschiedenis ingaan. Daarom onderzoek ik dit ook. Goed zo?
Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 10:31   #17
Antman
Partijlid
 
Antman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Berichten: 239
Standaard

Ik ben voor volledig vrij onderzoek, maar vrij onderzoek over de Holocaust is ver te zoeken. Een eerste stap is om al die anti-discriminatie wetten af te schaffen.
Maar zelfs dan betwijfel ik het 'vrije onderzoek'. Zoals Finkelstein in zijn boek de 'Holocaust Industrie" heeft aangetoond, is er rond de holocaust sinds de oorlog van 1967 in Israel, een ware industrie ontstaan.
__________________
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself”

Laatst gewijzigd door Antman : 16 april 2010 om 10:31.
Antman is offline  
Oud 16 april 2010, 10:39   #18
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Dat de originele geschiedenis nooit klopt. 9/11 was een whitewash. De laatste Irak oorlog zal ook als whitewash de geschiedenis ingaan. Daarom onderzoek ik dit ook. Goed zo?
Och jongen, moest ik mijn mening over de Holocaust openbaar publiceren, ik riskeerde een gerechterlijke veroordeling. Maar ik ga hier echt niet een discussie over het al dan niet bestaan van gaskamers etc. Niet uit argumentenarmoede, hoor. Uit vermoeidheid. Dat geldt evenzeer voor 9/11. Op een zeker ogenblik moet een mens gewoon het hoofd buigen voor zo veel volgehouden onzin en verder gaan met z'n leven.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Oud 16 april 2010, 10:43   #19
Zyklon B
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Och jongen, moest ik mijn mening over de Holocaust openbaar publiceren, ik riskeerde een gerechterlijke veroordeling. Maar ik ga hier echt niet een discussie over het al dan niet bestaan van gaskamers etc. Niet uit argumentenarmoede, hoor. Uit vermoeidheid. Dat geldt evenzeer voor 9/11. Op een zeker ogenblik moet een mens gewoon het hoofd buigen voor zo veel volgehouden onzin en verder gaan met z'n leven.
Wat komt ge hier dan precies doen als het u niet boeit? Ja,dag,he!
Zyklon B is offline  
Oud 16 april 2010, 10:48   #20
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Wat komt ge hier dan precies doen als het u niet boeit? Ja,dag,he!
Dat is het juist! Het boeit me wel. Maar niet die gekken die beweren dat er geen sporen van gas te vinden zijn in de gaskamers. Of wat dan ook. Net zoals alle andere conspirary-theorieën is het te gek om waar te zijn en blijkt plots de hele mainstream media in het complot te zitten.
Plus, het verziekt de echte discussie.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be