Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2012, 16:05   #1
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard Voetballiefhebbers worden zwaar vervolgd & gediscrimineerd !

http://www.vandaag.be/binnenland/957...nderlecht.html
In mei 2008 werden Anderlecht-supporters in Anderlecht door een wilde horde allochtoonse jongeren aangevallen en geslagen. Zij verdedigden zich en kijk hier het resultaat : zware werk en celstraffen, boete's en wat weet ik nog allemaal. Over allochtoonse jongeren hoor ik hier niet ? Die hebben zeker niets gedaan ? Zij zijn slachtoffers van " racisten " ?
Arm belgikske...Wadist nog waard ? Nikske !

Citaat:
De rellen kwamen er een week nadat Anderlecht de bekerfinale in het voetbal gewonnen had. Op de avond van die finale waren er in de buurt van het Astridpark al schermutselingen geweest tussen Anderlecht-hooligans en allochtone jongeren. In de loop van de week nadien mobiliseerden hooligans en allochtone jongeren massaal. De politie kon beide groepen uit elkaar houden, maar werd zelf het doelwit
Ik begrijp hier uit dat de politie het doelwit werd van beide groepen. Waar zijn de gestrafte allochtonen ? Enkel Anderlecht-supporters zijn blijkbaar gestraft, sommigen dan ook nog wegens " racisme " ! Een allochtoon een dreun geven als hij u aanvalt, is dat racisme ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 16:43   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
http://www.vandaag.be/binnenland/957...nderlecht.html
In mei 2008 werden Anderlecht-supporters in Anderlecht door een wilde horde allochtoonse jongeren aangevallen en geslagen. Zij verdedigden zich en kijk hier het resultaat : zware werk en celstraffen, boete's en wat weet ik nog allemaal. Over allochtoonse jongeren hoor ik hier niet ? Die hebben zeker niets gedaan ? Zij zijn slachtoffers van " racisten " ?
Arm belgikske...Wadist nog waard ? Nikske !



Ik begrijp hier uit dat de politie het doelwit werd van beide groepen. Waar zijn de gestrafte allochtonen ? Enkel Anderlecht-supporters zijn blijkbaar gestraft, sommigen dan ook nog wegens " racisme " ! Een allochtoon een dreun geven als hij u aanvalt, is dat racisme ?
Ik lees in dat artikel nochtans nergens dat er geen allochtone jongeren gestraft werden... Jij wel, Carl?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be