Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2021, 13:16   #1
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.411
Standaard Vacccinatie Belgie fiasco: Vlaming wacht niet en prikt in Las Vegas

Vacccinatie Belgie blijft een ongezien fiasco: 1 Vlaming wachtte niet en prikte in Las Vegas zijn vaccin

Hier is zijn vlog:
https://www.youtube.com/watch?v=f2gQtrgI1a8

Afgelopen dinsdag heeft de Vlaming Cain Ransbottyn (42) zich vanuit België aangemeld voor een prikje in een willekeurig vaccinatiecentrum in Las Vegas. Amper 24 uur later kreeg de Antwerpenaar er het vaccin van Moderna toegediend, meldt Het Nieuwsblad. „Ik ben op het vliegtuig gestapt en nog geen dag later heb ik mijn vrijheid terug, het is fantastisch.”

Voorlopig is het nog niet toegestaan om vanuit België een niet-essentiële reis te maken, maar dankzij zijn Amerikaans visum mag Cain Ransbottyn uit Brasschaat het wel doen. Het bracht hem op het idee zich op Amerikaanse bodem te laten vaccineren. „Ik had het helemaal gehad met het coronabeleid dat België voert. Ik vind de vaccinatiestrategie absurd.”

Daarop besloot Ransbottyn het anders aan te pakken. Op dinsdag registreerde hij zich online in een vaccinatiecentrum in Las Vegas en boekte hij een vliegtuigticket. „Een paar uur later steeg ik op vanuit Zaventem. Ik ben geland, ben naar het vaccinatiecentrum gegaan en heb mijn prik gekregen”, vertelt hij. „In nog geen 24 uur heb ik mijn gezondheid veiliggesteld. In België duurt het 24 weken, maar in de Verenigde Staten weten ze wél van aanpakken.”

De vaccinatie zelf verliep vlekkeloos. Ransbottyn waande zich naar eigen zeggen in een pretpark. „Je wordt hier aangemoedigd wanneer je een prik komt halen”, zegt hij. „En wanneer het voorbij is, roepen ze ’happy vaccination day’ en sporen ze je aan om familie en vrienden te sturen. Het is allemaal erg Amerikaans, maar de sfeer is fantastisch. Nadien ben ik een donut gaan halen.” De komende dagen volgen nog vele restaurantbezoekjes en zelfs een pool party. „Bijna iedereen is hier gevaccineerd, het is echt veilig.” Wanneer hij binnen een aantal dagen landt in België, volgt wel de ontnuchtering: een coronatest en een week quarantaine. „En dat terwijl ik gevaccineerd ben, het is de omgekeerde wereld.”



https://www.telegraaf.nl/nieuws/1878...vrijheid-terug
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 13:38   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.926
Standaard

Welke vrijheid?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 13:43   #3
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Welke vrijheid?
De vrijheid van Las Vegas...

Zelf vaccin kiezen. Zelf tijdstip kiezen. Restaurants open. Bijna nergens mondvodplicht, etc
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 13:44   #4
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.964
Standaard

Tja, misschien staan er morgen 10 Japanners in Zaventem voor een vaccin en maken die een vlog in Tokio over hoe rap het wel niet gaat in België.

Wat een aandachtshoer.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 13:45   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.250
Standaard

Wat een tendentieus gedoe weer.

Belgie pakt het logisch aan: eerst de meest kwetsbaren. Die man is simpelweg een egiost van het laagste allooi.

En het gaat in Belgie momenteel heel snel. Men is nu aan de groep 65-75 en tegen het eind van de maand zouden alle 65+ gevaccineerd zijn.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 april 2021 om 13:46.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:04   #6
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Belgie pakt het logisch aan: eerst de meest kwetsbaren. ....
Logisch was geweest. Voldoende juiste en veilge vaccins aan kopen en in een maand alles vaccineren.

Dat is op alle fronten misgegaan (zoals verwacht)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En het gaat in Belgie momenteel heel snel. Men is nu aan de groep 65-75 en tegen het eind van de maand zouden alle 65+ gevaccineerd zijn.
Dat geloof je toch zelf niet?

In het Brusselse weigert 60% het Astrazeneca vaccin momenteel. In Vlaanderen zal dat niet veel minder zijn.

Hoe wil jij iedereen vaccineren als meer dan de helft weigert?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:12   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Logisch was geweest. Voldoende juiste en veilge vaccins aan kopen en in een maand alles vaccineren.

Dat is op alle fronten misgegaan (zoals verwacht)



Dat geloof je toch zelf niet?

In het Brusselse weigert 60% het Astrazeneca vaccin momenteel. In Vlaanderen zal dat niet veel minder zijn.

Hoe wil jij iedereen vaccineren als meer dan de helft weigert?
Ik bedoel uiteraard de eerste prik.

https://forum.politics.be/showpost.p...6&postcount=14
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:24   #8
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Welke vrijheid?
Hij hoopt nu, als gevaccineerde, misschien om hier een normaal leven en voorkeuren te krijgen?
Es kijken of hij op zn vlog ook nevenwerkingen zal posten..alhoewel, na 2 tot 5 jaar kan ie dat verband waarschijnlijk ook niet meer leggen met zn trip na ’happy vaccination day’ als hij het al zal overleven bij de volgende seizoensgriep.
Veel beloven en weinig geven, doet gekken in vreugde leven.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:39   #9
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Vacccinatie Belgie blijft een ongezien fiasco: 1 Vlaming wachtte niet en prikte in Las Vegas zijn vaccin

Hier is zijn vlog:
https://www.youtube.com/watch?v=f2gQtrgI1a8

Afgelopen dinsdag heeft de Vlaming Cain Ransbottyn (42) zich vanuit België aangemeld voor een prikje in een willekeurig vaccinatiecentrum in Las Vegas. Amper 24 uur later kreeg de Antwerpenaar er het vaccin van Moderna toegediend, meldt Het Nieuwsblad. „Ik ben op het vliegtuig gestapt en nog geen dag later heb ik mijn vrijheid terug, het is fantastisch.”

Voorlopig is het nog niet toegestaan om vanuit België een niet-essentiële reis te maken, maar dankzij zijn Amerikaans visum mag Cain Ransbottyn uit Brasschaat het wel doen. Het bracht hem op het idee zich op Amerikaanse bodem te laten vaccineren. „Ik had het helemaal gehad met het coronabeleid dat België voert. Ik vind de vaccinatiestrategie absurd.”

Daarop besloot Ransbottyn het anders aan te pakken. Op dinsdag registreerde hij zich online in een vaccinatiecentrum in Las Vegas en boekte hij een vliegtuigticket. „Een paar uur later steeg ik op vanuit Zaventem. Ik ben geland, ben naar het vaccinatiecentrum gegaan en heb mijn prik gekregen”, vertelt hij. „In nog geen 24 uur heb ik mijn gezondheid veiliggesteld. In België duurt het 24 weken, maar in de Verenigde Staten weten ze wél van aanpakken.”

De vaccinatie zelf verliep vlekkeloos. Ransbottyn waande zich naar eigen zeggen in een pretpark. „Je wordt hier aangemoedigd wanneer je een prik komt halen”, zegt hij. „En wanneer het voorbij is, roepen ze ’happy vaccination day’ en sporen ze je aan om familie en vrienden te sturen. Het is allemaal erg Amerikaans, maar de sfeer is fantastisch. Nadien ben ik een donut gaan halen.” De komende dagen volgen nog vele restaurantbezoekjes en zelfs een pool party. „Bijna iedereen is hier gevaccineerd, het is echt veilig.” Wanneer hij binnen een aantal dagen landt in België, volgt wel de ontnuchtering: een coronatest en een week quarantaine. „En dat terwijl ik gevaccineerd ben, het is de omgekeerde wereld.”



https://www.telegraaf.nl/nieuws/1878...vrijheid-terug
Dáár ligt de hond gebonden.
Hier terug in A'pen is de sensatie er af.Terug naar het order v.d. dag.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:40   #10
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Logisch was geweest. Voldoende juiste en veilge vaccins aan kopen en in een maand alles vaccineren.

Dat is op alle fronten misgegaan (zoals verwacht)



Dat geloof je toch zelf niet?

In het Brusselse weigert 60% het Astrazeneca vaccin momenteel. In Vlaanderen zal dat niet veel minder zijn.

Hoe wil jij iedereen vaccineren als meer dan de helft weigert?
De helft ?
Voor AZ ja maar niet voor de andere merken.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:44   #11
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat een tendentieus gedoe weer.

Belgie pakt het logisch aan: eerst de meest kwetsbaren. Die man is simpelweg een egiost van het laagste allooi.

En het gaat in Belgie momenteel heel snel. Men is nu aan de groep 65-75 en tegen het eind van de maand zouden alle 65+ gevaccineerd zijn.
Niets mis met die strategie.

Alleen hadden die al lang moeten ingeënt geweest zijn.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:44   #12
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De helft ?
Voor AZ ja maar niet voor de andere merken.
Ken zo al 6 a 7 mensen die afgelopen 10 dagen geen AZ wilden en zijn wegggestuurd.

Er was zelfs een boze vaccinatiemedewerker die toebitste dat je "dan maar tot volgend jaar moest wachten" (als je per se Pfizer wilde hebben)
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:47   #13
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ken zo al 6 a 7 mensen die afgelopen 10 dagen geen AZ wilden en zijn wegggestuurd.

Er was zelfs een boze vaccinatiemedewerker die toebitste dat je "dan maar tot volgend jaar moest wachten" (als je per se Pfizer wilde hebben)
Ik vroeg aan onze huisarts of mijn vrouw mocht kiezen.
Ja, maar dan zal ze pas op het eind v.h. jaar de kans krijgen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:47   #14
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Logisch was geweest. Voldoende juiste en veilge vaccins aan kopen en in een maand alles vaccineren.

Dat is op alle fronten misgegaan (zoals verwacht)



Dat geloof je toch zelf niet?

In het Brusselse weigert 60% het Astrazeneca vaccin momenteel. In Vlaanderen zal dat niet veel minder zijn.
Daar zit je dik naast jongen. In Vlaanderen is er bij a niemand die een Astra-Zeneca vaccin weigert. Om de eenvoudige reden dat het vooral wordt gegeven aan 55+. De uiterst zeldzame bloedklonterverschijnselen doen zich in hoofdzaak voor bij jongere personen (vooral bij vrouwen.). Hetzelfde werd overigens vastgesteld bij het vaccin van J&J (in de USA zes relatief jonge vrouwen op zeven miljoen inentingen met J&J)
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 15 april 2021 om 14:48.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:49   #15
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ken zo al 6 a 7 mensen die afgelopen 10 dagen geen AZ wilden en zijn wegggestuurd.

Er was zelfs een boze vaccinatiemedewerker die toebitste dat je "dan maar tot volgend jaar moest wachten" (als je per se Pfizer wilde hebben)
Die zag zn fooi voor deze gevaccineerde aan zn snuit voorbij gaan.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:51   #16
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Daar zit je dik naast jongen. In Vlaanderen is er bij a niemand die een Astra-Zeneca vaccin weigert. Om de eenvoudige reden dat het vooral wordt gegeven aan 55+. De uiterst zeldzame bloedklonterverschijnselen doen zich in hoofdzaak voor bij jongere personen (vooral bij vrouwen.). Hetzelfde werd overigens vastgesteld bij het vaccin van J&J (in de USA zes relatief jonge vrouwen op zeven miljoen inentingen met J&J)
Juist maar de media zien er een middel in om sensatie te maken: dat verkoopt.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 14:51   #17
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.964
Standaard

De waanzin bovenop de waanzin: je kan je tegen een virus waarvan de sterftekans minimaal is laten vaccineren. Er is dan een vaccin waarvan er een nog veel en veel miniemere kans bestaat op complicaties.

En dat dan weigeren.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 15:01   #18
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De waanzin bovenop de waanzin: je kan je tegen een virus waarvan de sterftekans minimaal is laten vaccineren. Er is dan een vaccin waarvan er een nog veel en veel miniemere kans bestaat op complicaties.

En dat dan weigeren.
Als er een ander vaccin is die die extra minimale sterftekans niet heeft, zou ik ook wel willen kiezen.

Vandaar dat meer dan de helft nu aan het weigeren is...

Nederland 10 dagen terug

Vier op de tien 60-plussers willen geen AstraZeneca’
AstraZeneca is niet in trek bij 60-plussers. Meer dan vier op de tien mensen in deze leeftijdsgroep (42 procent) die nog gevaccineerd moeten worden, willen niet met dit vaccin worden ingeënt. 55 procent is nog wel bereid om het AstraZeneca-vaccin te nemen.

Dat blijkt uit onderzoek van I&O Research in opdracht van de NOS. De andere beschikbare vaccins zijn wel populair. Zo’n 92 procent van de 60-plussers is bereid om een prik met Pfizer te krijgen. Het kabinet besloot vorige week het AstraZeneca-vaccin niet meer toe te dienen aan mensen onder de 60 jaar, na de ontdekking van een bijwerking.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 15:02   #19
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Vacccinatie Belgie blijft een ongezien fiasco: 1 Vlaming wachtte niet en prikte in Las Vegas zijn vaccin

Hier is zijn vlog:
https://www.youtube.com/watch?v=f2gQtrgI1a8

Afgelopen dinsdag heeft de Vlaming Cain Ransbottyn (42) zich vanuit België aangemeld voor een prikje in een willekeurig vaccinatiecentrum in Las Vegas. Amper 24 uur later kreeg de Antwerpenaar er het vaccin van Moderna toegediend, meldt Het Nieuwsblad. „Ik ben op het vliegtuig gestapt en nog geen dag later heb ik mijn vrijheid terug, het is fantastisch.”

Voorlopig is het nog niet toegestaan om vanuit België een niet-essentiële reis te maken, maar dankzij zijn Amerikaans visum mag Cain Ransbottyn uit Brasschaat het wel doen. Het bracht hem op het idee zich op Amerikaanse bodem te laten vaccineren. „Ik had het helemaal gehad met het coronabeleid dat België voert. Ik vind de vaccinatiestrategie absurd.”

Daarop besloot Ransbottyn het anders aan te pakken. Op dinsdag registreerde hij zich online in een vaccinatiecentrum in Las Vegas en boekte hij een vliegtuigticket. „Een paar uur later steeg ik op vanuit Zaventem. Ik ben geland, ben naar het vaccinatiecentrum gegaan en heb mijn prik gekregen”, vertelt hij. „In nog geen 24 uur heb ik mijn gezondheid veiliggesteld. In België duurt het 24 weken, maar in de Verenigde Staten weten ze wél van aanpakken.”

De vaccinatie zelf verliep vlekkeloos. Ransbottyn waande zich naar eigen zeggen in een pretpark. „Je wordt hier aangemoedigd wanneer je een prik komt halen”, zegt hij. „En wanneer het voorbij is, roepen ze ’happy vaccination day’ en sporen ze je aan om familie en vrienden te sturen. Het is allemaal erg Amerikaans, maar de sfeer is fantastisch. Nadien ben ik een donut gaan halen.” De komende dagen volgen nog vele restaurantbezoekjes en zelfs een pool party. „Bijna iedereen is hier gevaccineerd, het is echt veilig.” Wanneer hij binnen een aantal dagen landt in België, volgt wel de ontnuchtering: een coronatest en een week quarantaine. „En dat terwijl ik gevaccineerd ben, het is de omgekeerde wereld.”



https://www.telegraaf.nl/nieuws/1878...vrijheid-terug
Ga je nu vaccin-toerist worden ?

Misschien kunnen we de reissector op deze manier redden ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 april 2021 om 15:03.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 15:05   #20
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als er een ander vaccin is die die extra minimale sterftekans niet heeft, zou ik ook wel willen kiezen.

Vandaar dat meer dan de helft nu aan het weigeren is...

Nederland 10 dagen terug

Vier op de tien 60-plussers willen geen AstraZeneca’
AstraZeneca is niet in trek bij 60-plussers. Meer dan vier op de tien mensen in deze leeftijdsgroep (42 procent) die nog gevaccineerd moeten worden, willen niet met dit vaccin worden ingeënt. 55 procent is nog wel bereid om het AstraZeneca-vaccin te nemen.

Dat blijkt uit onderzoek van I&O Research in opdracht van de NOS. De andere beschikbare vaccins zijn wel populair. Zo’n 92 procent van de 60-plussers is bereid om een prik met Pfizer te krijgen. Het kabinet besloot vorige week het AstraZeneca-vaccin niet meer toe te dienen aan mensen onder de 60 jaar, na de ontdekking van een bijwerking.
Dat is net de waanzin natuurlijk. De vaststelling dat zoveel op 100 AZ weigeren maakt het er niet minder waanzinnig op.

Ik hoorde vandaag nog een flard van een gesprek tussen 2 bejaarden hier oo straat: "Wa vinde gij van diejen Johnson and Johnson"?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 15 april 2021 om 15:06.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be