Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 april 2005, 23:45   #141
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Nogal moeilijk, deze foto staat op duizenden sites.
Een uitdaging: vind foto nummer 2 op the World Wide Web!!!
Pentagon foto nr. 1 is er al, wij wachten nu nog op foto 1 van de WTC torens van jullie é...

Hoe lang gaan we hier nog op moeten wachten? Of ga je iedereen in je negeer lijstje zetten?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 23:47   #142
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Ik vind het nog steeds echt hilarisch hoe ze vanalles beweren, en dat ze zo zeker zijn van hun stuk terwijl ze ook maar geen enkel bewijs hebben, hoe klein dan ook om hun beweringen te staven.
Echt hilarisch!!! Ze zouden hun eigen show moeten beginnen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 23:48   #143
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

De paus is trouwens helemaal niet dood, wist je dat?
Ik heb wel geen bewijzen maar ik beweer dat het zo is daarom is het waarheid. lol!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 23:53   #144
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik vind het nog steeds echt hilarisch hoe ze vanalles beweren, en dat ze zo zeker zijn van hun stuk terwijl ze ook maar geen enkel bewijs hebben, hoe klein dan ook om hun beweringen te staven.
Echt hilarisch!!! Ze zouden hun eigen show moeten beginnen.
Ik heb me ook goed geamuseerd deze avond.

Democratsteve had weer een spectaculair feit ontdekt dat helaas verzonnen was!

Lees maar!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 00:38   #145
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
De paus is trouwens helemaal niet dood, wist je dat?
Ik heb wel geen bewijzen maar ik beweer dat het zo is daarom is het waarheid. lol!
Jup, terug naar het negeerbakje, wat had je verwacht?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 11:36   #146
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Jup, terug naar het negeerbakje, wat had je verwacht?
Dat je nu eens niet voor de zoveelste keer zit te liegen en het ook echt doet.
Ik verwacht van jou niets anders, zit al een jaar op 1 bewijs te wachten, de verwachtingen naar jou toe zijn dus....
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 12:07   #147
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Wel, toon me één foto waarop wrakstukken van de boeing zijn te zien in het Pentagon. Eentje maar.
Zelfs in rubble van de WTC gebouwen zijn motorblokken teruggevonden van de boeings, maar in het Pentagon zijn ze onvindbaar.
Er zijn twee items in het Pentogon gevonden die van een vlietuig(je) zouden kunnen zijn. Een stuk van het landingsgestel. (Veel te klein voor van een boeing te zijn) .En één motorblok (5 keer kleiner dat de Rolls Roys motoren van een boeing)
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt, en of je wel alle topics zo grondig volgt, want ik heb hier vroeger al ettelijke foto's gezet. Maar kom, speciaal voor jou:



In response to the question of "where is the wreckage of the plane", the answer is that much of the wreckage slid into the ground floor of the Pentagon. It slid INTO the building, into the first floor space, starting a fire in the first floor, whereupon the upper floors later collapsed down onto the remains of the aircraft. Most of the aircraft wreckage is therefore under the collapsed roof section in the photo.

Uitvergroting:



The Pentagon is a building mostly made from concrete and wood . Yet here is a pile of crumpled aluminum debris, and clearly seen mixed in with it are pieces of luggage. Since the Pentagon itself does not travel, we can conclude that the luggage (and the aluminum shards mixed with them) are part of the remains of the passenger jet which hit the Pentagon.
In similar crashes, the resulting debris was in small pieces, 6 feet long at most. You don't SEE huge pieces of airplane sitting at crash sites in head on collisions such as slamming into the wall of the Pentagon. Despite their impressive size, aircraft and relatively fragile objects due to weight considerations.




main landing gear wheel rim wreckage

aircraft wreckage

fuselage (green anticorrosion coating) wreckage

landing gear strut wreckage

photo of 767 landing gear for comparison
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 12:11   #148
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Nogal moeilijk, deze foto staat op duizenden sites.
En dan? U moet bewijzen dat dit niet afkomstig is van een Boeing. Ga uw gang.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 12:51   #149
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
En dan? U moet bewijzen dat dit niet afkomstig is van een Boeing. Ga uw gang.
dat kan jij toch neit, als je beide foto's naast elkaar is er geen vergissing mogelijk: dat stuk is onontkenbaar een stuk letter van die 757, de grootte,de kleuren, de vijzen, alles matched perfect....
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:01   #150
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
dat kan jij toch neit, als je beide foto's naast elkaar is er geen vergissing mogelijk: dat stuk is onontkenbaar een stuk letter van die 757, de grootte,de kleuren, de vijzen, alles matched perfect....
WAAROM GEVEN ZE DAN GEEN BEELDEN VRIJ VAN DE BOEIING??? Ze hebben talloze camera op het pentagon, waaronder camera's die ze in beslag genomen hebben van een hotel en tankstation in de buurt. Waarom geven ze dit dan niet vrij?? Er zijn nooit beelden vrijgegeven, dit is toch te gek! Zet dit je neit aan het denken??
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:10   #151
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
WAAROM GEVEN ZE DAN GEEN BEELDEN VRIJ VAN DE BOEIING??? Ze hebben talloze camera op het pentagon, waaronder camera's die ze in beslag genomen hebben van een hotel en tankstation in de buurt. Waarom geven ze dit dan niet vrij?? Er zijn nooit beelden vrijgegeven, dit is toch te gek! Zet dit je neit aan het denken??
ja uiteraard, nu valt mij frank ook, ik heb het licht gezien: er is een Global Hawk in het Pentagon binnengevlogen!!!!!!!

Waarmee u dus weeral mijn vermoeden bevestigt het enigste wat u kan is vragen oproepen, terwijl u het voorhande bewijsmateriaal gewoon straal negeert. U antwoord helemaal niet op het bewijsmateriaal, maar komt dan maar wat vragen stellen waar ik het antwoord helemaal niet op kan weten....

Daarom, om alle onduidelijkheid weg te scheppen: het brokstuk dat we op de foto zien liggen is NIET afkosmtig van een Boeing van American Airlines, juist?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:26   #152
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ja uiteraard, nu valt mij frank ook, ik heb het licht gezien: er is een Global Hawk in het Pentagon binnengevlogen!!!!!!!

Waarmee u dus weeral mijn vermoeden bevestigt het enigste wat u kan is vragen oproepen, terwijl u het voorhande bewijsmateriaal gewoon straal negeert. U antwoord helemaal niet op het bewijsmateriaal, maar komt dan maar wat vragen stellen waar ik het antwoord helemaal niet op kan weten....

Daarom, om alle onduidelijkheid weg te scheppen: het brokstuk dat we op de foto zien liggen is NIET afkosmtig van een Boeing van American Airlines, juist?
I fully agree with exodus (ook camera tankstation is geconfiskeerd geweest geworden)

Maar ... wanneer het FBI zo slim en snugger is als jullie plegen het te verkondigen ...

Dan ...

U koopt een 2-pktje
U stopt een velg van een 30-tonner in de koffer
U legt een halve voorbumper van een 30-tonner naast U op de passagierszetel
U duwt de chauffeursstoel van een 30-tonner op de achterzetels
U vult de benzinetank en zorgt voor een pitard zodat het spelleke zeker in brand vliegt indien nodig
...
U rijdt met uw 2-pktje in een gevel van een huis
U beweert er met een 30 tonner truck te zijn binnen gereden
Elke gezonde burger weet dat het niet kan, maar er zullen steeds dommerds zijn die het wel geloven gewoon omwille van een halve bumper, een velg en de restanten van een chauffeurszetel
...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:34   #153
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
I fully agree with exodus (ook camera tankstation is geconfiskeerd geweest geworden)

Maar ... wanneer het FBI zo slim en snugger is als jullie plegen het te verkondigen ...

Dan ...

U koopt een 2-pktje
U stopt een velg van een 30-tonner in de koffer
U legt een halve voorbumper van een 30-tonner naast U op de passagierszetel
U duwt de chauffeursstoel van een 30-tonner op de achterzetels
U vult de benzinetank en zorgt voor een pitard zodat het spelleke zeker in brand vliegt indien nodig
...
U rijdt met uw 2-pktje in een gevel van een huis
U beweert er met een 30 tonner truck te zijn binnen gereden
Elke gezonde burger weet dat het niet kan, maar er zullen steeds dommerds zijn die het wel geloven gewoon omwille van een halve bumper, een velg en de restanten van een chauffeurszetel
...



hilarisch, dat fameus bochtenwerk van u. Als ik het goed begrijp had die Global Hawk dus een stuk letter van een AAL Boeing op zich, en is dat stuk juist toevallig daar op de gazon terechtgekomen terwijl er geen sporen zijn van diezelfde Global Hawk op die gazon? Of hoe één stoem foto'tje al meteen voor paniek kan zorgen in het hoax-kamp...
u beseft toch dat er in die post van u 0,0 bewijzen staan voor uw hoax, u verdraait gewoon alles opdat het in uw hoax zou passen zonder daarvoor ook maar enig bewijs voor te geven...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:36   #154
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
hilarisch, dat fameus bochtenwerk van u. Als ik het goed begrijp had die Global Hawk dus een stuk letter van een AAL Boeing op zich, en is dat stuk juist toevallig daar op de gazon terechtgekomen terwijl er geen sporen zijn van diezelfde Global Hawk op die gazon? Of hoe één stoem foto'tje al meteen voor paniek kan zorgen in het hoax-kamp...
u beseft toch dat er in die post van u 0,0 bewijzen staan voor uw hoax, u verdraait gewoon alles opdat het in uw hoax zou passen zonder daarvoor ook maar enig bewijs voor te geven...
U snapt er geen snars van, denk toch eens na!? ... door uw toedoen zal het in Keulen nooit donderen
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:59   #155
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
I fully agree with exodus (ook camera tankstation is geconfiskeerd geweest geworden)

Maar ... wanneer het FBI zo slim en snugger is als jullie plegen het te verkondigen ...

Dan ...

U koopt een 2-pktje
U stopt een velg van een 30-tonner in de koffer
U legt een halve voorbumper van een 30-tonner naast U op de passagierszetel
U duwt de chauffeursstoel van een 30-tonner op de achterzetels
U vult de benzinetank en zorgt voor een pitard zodat het spelleke zeker in brand vliegt indien nodig
...
U rijdt met uw 2-pktje in een gevel van een huis
U beweert er met een 30 tonner truck te zijn binnen gereden
Elke gezonde burger weet dat het niet kan, maar er zullen steeds dommerds zijn die het wel geloven gewoon omwille van een halve bumper, een velg en de restanten van een chauffeurszetel
...
Waarom het zo moeilijk maken? Dat stuk is daar natuurlijk achteraf gelegd door een insider !!! Of beter nog: de marsmannekes (die ook meegedaan hebben aan de conspiracy) hebben een toestel waar ze mirakeleus genoeg brokstukken van een klein toestelleke kunnen omtoveren in identieke brokstukken van een boeing !



Geef nu toch eens gewoon toe dat, als we antwoord geven op jullie verzuchtigingen, jullie daar nooit genoegen mee gaan nemen omdat jullie er dogmatisch vanuit gaan dat alles wat de USA overheid zegt, per definitie fout moet zijn...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 14:12   #156
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Geef nu toch eens gewoon toe dat ... jullie daar nooit genoegen mee nemen omdat jullie er dogmatisch vanuit gaan dat alles wat de USA overheid zegt, per definitie fout moet zijn...
U slaat nogmaals de bal naar de totaal verkeerde kant
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 14:24   #157
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

De feiten tonen keer op keer aan dat ik gelijk krijg met die uitspraak.

Maar ja, wij kijken dan ook kritisch naar al dat soort gezever, terwijl jullie als lemmings daar blindelings achterna rennen, zelfs al slaat the bleeding obvious jullie daarbij tot zevenenzeventig maal rond de oren met bewijsmateriaal
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 15:31   #158
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Joh, met die 2PK kom je geen meter meer vooruit, als je er een bumper, een stoel en een velg van een 30-tonner in wilt stoppen.
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 20:28   #159
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
allé, we zullen et simpel houden, dees vonnek al na twee minuten googelen:



en:

http://www.airliners.net/open.file/791361/L/

da brokstuk vanboven op het gras van het Pentagon correspondeert identiek met een stuk frame van dien AAL B757 ter hoogte vanwaar er "AMERICAN" op de fuselage staat geschreven, eht gata iher duidelijk over een stuk letter

-de dikte van de witte streep correspondeert perfect, met het rode gedeelte eronder
-ook de rijen met vijskes corresponderen perfect
Perfect in overeenstemming met AA B 757?????? In your dreams!!!!!!!!!!!!!!
ten eerste; de blauwe lijn op de AA 's is heel donkerblauw, niet licht blauw.
ten tweede: de lijnen hebben nergens de curve, die je op de foto ziet.
ten derde:Jij bent blijkbaarder zekerder van je gelijk dan de samenstellers van de officiele rapporten, want hun hoor je nergens letterlijk stellen dat dit stuk romp matches a boeinig 757.

wat de andere foto's en commentaren van het officieel verslag betreft( u hoeft die echt niet meer te posten, heb toch al gezegd dat ik AL het materiaal, en vooral het beeldmateriaal al honderden keren heb gezien)
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 21:25   #160
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
.

wat de andere foto's en commentaren van het officieel verslag betreft( u hoeft die echt niet meer te posten, heb toch al gezegd dat ik AL het materiaal, en vooral het beeldmateriaal al honderden keren heb gezien)
Hallo, allesweter, je bent mij vergeten, hé!

Waarom reageer je niet hierop?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 21:26.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be